Te arrol beszelsz, amit most akarnak csinalni, a 4-esig, kivulrol kerulve gyalt es vecsest, ami valahol az 51-es elkerulo csomopontja tajekan valna el a mostani nyomvonaltol, ugye?
En meg arrol kerdezek, amit SzigDani szerint kellene epiteni Bp. teruleten belul vezetve.
Igen. Tiltakoztak a Hamzsabégi útiak is. Most másutt megy majd, más orra alatt. Amúgy a helye nagyjából ki van hagyva, nem hosszában szeli át a lakott területeket... Nyugi, a fél rokonságom ott lakik, ahova a nyomvonal esne. ;)
Köszi az észrevételeket. Én 1 hibát találtam a Körtér júliusi oldalán, azt javítottam.
A Szerémi út ugyebár nagyobb kiterjedésű munka (térben, és nem időben), ezért nem ígérem, hogy az egészet be fogom járni, de szándékaim szerint rendszeresen fogok lőni képeket bizonyos helyekről.
Szia Taip!
Nagyon jó kis képeket készítettél! Jó volt visszanézni a tavalyi munkálatok fotóit is. :)
Viszont a 2003. július cím alatti oldaladon néhány kép nem jött be. Gondolom, ha lesz időd, kijavítod.
A Szerémi útról több képet is fox lőni?
Üdv: Fricy
Szia!
Gondolom, hogy a szegedieknek az M5 hiánya fáj leginkább. Ez meg tudjuk, hogy nagyban az AKA-n múlik, ill. a kormányon, hogy meg tud-e egyezni velük. A mostani árak mellett megfizethetetlen lenne egy Szeged-Budapest oda-vissza út, mégha lenne is autópálya. Abban mindenki egyetért, hogy nagyon hiányzik, és remélem, hogy 3 éven belül elkészül, megfizethető árakkal.
Egyébként meg épp nemrég adták át az M9 autóutat a szekszárdi Duna-híddal. Tudom, hogy ez a szegedieknek nem sokat számít, de ez is a déli országrészben van.
Szeva Taip,
azt én is tudom, hogy az AKA tartja kezében a szálakat.Nam ezzel van bajom, hanem azzal,hogy amíg az országban (legalábbis az újságban leközölt cikk szerint) nagyban megy az útépítés, addig a déli országrészben egyrészt semmi sem megy, és ami meg menni fog, az is valahol a távoli jövőben...
ez az a bizonyos "le vagyunk szarva", amiről beszéltem.
Persze nehéz ezt annak (nem rólad van szó, általánosságban) magyarázni, aki netán az M7 mellett él vagy Budapesten...
Szerintem nem lenne szabad egy autópályát átvinni a XVII., XVIII. kerületen. Ráadásul nincs is meg neki a hely.
A Gödöllő irányú kapcsolatot az M3-hoz egy Pécel-Gödöllő szakasz fogja megadni.
Igen, a meglévőkkel együtt. És itt lesz a csúsztatás. A kilométereket licitben mondták. Újként. Legközelebb eladják összesként. Aki előbb bemondja, az a nyerő, aki kontráz, az a hunyó.
Az iszonyú hülye nyomvonal az, hogy nem Budapest területén belül megy. Mármint tovább. ;)
Tudomásom szerint az, hogy már elkezdték építeni az M70-est, nem azért van, mert olyan nagy szüksége van rá az országnak, hanem mert egy nemzetközi gyorsforgalmi hálózat része és kötelezettséget vállaltunk a kiépítésére.
Személyes véleményem az, hogy arra a pénzre máshol nagyobb szükség lenne, de ez van.
Lesz rajta vagy 1-2 ezer jármű, szóval nem ezért épül. Nekem a 15-ös út Mosonmagyaróvár-Rajka közötti új szakasza jut eszembe, szerintem arra fog hasonlítani.
A dolog másik része, hogy az M5 továbbépítésére az AKA-nak van joga a koncessziós szerződés szerint (Bár úgy tudom, hogy ez az opció 2003 végéig szól). Szóval, van egy rendesen elkefélt szerződés, amiből most próbál valahogy az állam kimászni. Attól tartok, sokba fog nekünk kerülni ez a kimászás. Viszont amint rendeződik a dolog az AKA-val, elkezdik építeni. Nemrég láttam olyan terveket, amelyben 2005-re tervezték a Szegedig tartó szakaszt.
Szóval erre mondtam azt, hogy a "Le vagyunk sz..va, mert az M70-et építik az M5 helyett" megközelítés nem egészen helytálló.
Szerintem is az M3 és az M35 Görbeháza utáni szakaszai nagyon kérdésesek, de nem tudom, milyen állapotban van az előkészítés szinte sehogy. nyomvonalterv szerintem tuti nincs pl.
kész legyen, mert akkor az nem is 2.4, hanem inkább csak 2 év. jóvanna :)) legyen :)
Ami meg az M-5-öt illeti...
Fontosabb megépíteni a nyugati határszélen két határállomás között a 12 km utat, mint az M5-öt...
Továbbra is le vagyunk szarva, ez az igazság.
Előrejelzésem: azt fogják mondani, hogy a választásoknál 700 (nemtommennyi, de vmi ilyesmiről volt szó...) km autópályát építenek. Aztán 2006-ban arról lesz szó, hogy milyen jól túlteljesítették, megközelítették az 1000 km-t. ;) Mindenesetre jó, ha építenek. Az újságban láttam rajzot az elképzelésekről. Mindenképpen pozitív, hogy vannak, de kicsit szemet szúrt a hirtelen felívelő mennyiség.
M0 persze alig és az is sertéseim szerint valami iszonyatosan hülye nyomvonalon...
Talán az M7 új szakaszai elkészülnek Letenye-Becsehely ill. Balatonszárszó-Ordacsehi között. Az utóbbi szvsz tuti, mert elég jól haladnak a földmunkával. Ott már jövőre burkolat fog épülni szvsz.
Azt írtad, hogy "az Orbán kormány is büszkén hangoztatta mennyit építettek", és én erre kérdeztem vissza, hogy miért, mit hangoztatnak? Mivel már nem ők vannak hatalmon, ezért ez az érték (mennyit építettek) nem változhat, nem?