Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2023.07.14 0 0 56375

Megépült az út a horvát oldalon is Főherceglak felé?

Előzmény: Troll Heyerdahl (56374)
Troll Heyerdahl Creative Commons License 2023.07.14 0 0 56374

ott még egy kapu is van a google kép szerint.

Bár nyitva van a képen.

Schengeni övezetbe tartozás óta elvileg át lehet járni.

Előzmény: Jared- (56372)
Troll Heyerdahl Creative Commons License 2023.07.14 0 0 56373

hát igen,és arra felé borzasztó az út minősége.

4.rendű út.

Előzmény: RadiX (56368)
Jared- Creative Commons License 2023.07.14 0 0 56372

Ès sajnos az új sároki átkelöt sem sikerült megépiteni horvát oldalon. Pedig az most nagyon jól jönne. Most igy néz ki:

 

https://www.google.com/maps/@45.836708,18.6111931,3a,75y,65.12h,84.17t/data=!3m6!1e1!3m4!1so_XuDlnVc2EkeuU77C3yrw!2e0!7i16384!8i8192?entry=ttu

Előzmény: Gyurma73 (56364)
dimelo Creative Commons License 2023.07.14 0 0 56371

Egy kis határforgalmi adalék:

 

                   56.út Udvar                                                    2, út Parassapuszta

2022   1317  740 52   9 0 14  8 33 418  0        3201  1281 138 76 16   2 340 98 1219 1  

2011     696   525  0   7 0   0  0   0 161  0       2074    950 180 30   0  89  20 92   703 0 

 

A"páneurópai" 5/c tranzit-útvonal nevetséges igényeket jelent.

20-as vonal Creative Commons License 2023.07.14 0 0 56370

Szerintem ez a cikk inkább azt emeli ki,hogy mekkora marhák vagyunk mi magyarok hogy a pusztába végződtetünk egy autópályát.Bezzeg ha a horvátok érnék el előbb a határt,akkor meg az lenne a baj.

Előzmény: Gyurma73 (56364)
dimelo Creative Commons License 2023.07.14 0 0 56369
Előzmény: RadiX (56368)
RadiX Creative Commons License 2023.07.14 0 0 56368

Igen, de ha lemegy Mohácsnál, akkor gyakorlatilag lakott terület érintése nélkül jut el Udvarig, ha tovább megy, akkor meg át kell mennie Nagynyárándon és Sátorhelyen is.

Előzmény: Gyurma73 (56367)
Gyurma73 Creative Commons License 2023.07.14 0 0 56367

Talán Nagynyáránd az utolsó ahol még érdemes lemenni Sátorhely és Udvar felé.

Nagynyáránd és Udvar közt csak föld út van.

Előzmény: RadiX (56365)
RadiX Creative Commons License 2023.07.13 0 0 56366

Pontosabban Villány/Lippó-ig adhatják át, mert Ivándárdánál tengelysúlymérő állomás lesz, nem csomópont.

Előzmény: RadiX (56365)
RadiX Creative Commons License 2023.07.13 0 0 56365

Átadhatják Ivándárdáig, de aki a határon át megy, az nem lesz semmivel sem előrébb, le kell mennie Mohácsnál Udvar felé.

Előzmény: Gyurma73 (56364)
Gyurma73 Creative Commons License 2023.07.13 0 0 56364

hát itt most nem mi vagyunk a hibásak .

A horvátok cseszték el

kiváncsi leszek meddig lesz átadva az M6 és merre lehet kerülni az A5 ig.

Előzmény: 20-as vonal (56363)
20-as vonal Creative Commons License 2023.07.13 0 0 56363

Ha nem épül az a baj,ha megépül az a baj.Ezeknek a firkászoknak semmi sem jó!

Előzmény: Gyurma73 (56362)
Gyurma73 Creative Commons License 2023.07.13 0 0 56362
Gyurma73 Creative Commons License 2023.07.12 0 0 56361

A műholdon látszik a boszniai híd.

 

Azt hogy a horvátok miért nem építették eddig az utolsó 5km t azt nem értem,hisz a többi meg már rég kész van.

Gyurma73 Creative Commons License 2023.07.12 0 0 56360

a google műhold képein is az látszik hogy a.magyar oldalon jobban.állnak.

Persze ezek a képek 1 éves késésben vannak.

Előzmény: radio100jozsi (56359)
radio100jozsi Creative Commons License 2023.07.11 0 0 56359
adiaboli Creative Commons License 2023.07.10 0 0 56358

Akkor már miért nem "csalatkozásánál"?

Egyébként köszi:).

Előzmény: rm40 (56357)
rm40 Creative Commons License 2023.07.10 -1 1 56357
adiaboli Creative Commons License 2023.07.07 0 0 56356

Egyszer a hátunk mögött balra lévő (nem látható) motelben töltöttem 3 éjszakát.

https://www.google.hu/maps/@42.2883606,-71.585801,3a,90y,337.5h,77.08t/data=!3m7!1e1!3m5!1sIkZgH_T6lm1gL_TLZ3owTQ!2e0!6shttps:%2F%2Fstreetviewpixels-pa.googleapis.com%2Fv1%2Fthumbnail%3Fpanoid%3DIkZgH_T6lm1gL_TLZ3owTQ%26cb_client%3Dmaps_sv.tactile.gps%26w%3D203%26h%3D100%26yaw%3D353.30212%26pitch%3D0%26thumbfov%3D100!7i16384!8i8192?entry=ttu

Jobbra elől nem a fekete negyed központja található, hanem egy liquor store. No engem nemigen érdekelt sem a "járda" szélessége, sem a "korlát" magassága...

Előzmény: NAR (56355)
NAR Creative Commons License 2023.07.02 0 0 56355

Nemrég olvastam arról, hogy az USA-ban a városokat bevágásban átszelő autópályákat arra (is) használták, hogy elválasszák a fehérek lakta negyedek a feketék lakta negyedektől, a bevágás fölötti átjárókon meg direkt alacsony korlátot használtak, nehogy gyalog át merjen menni a koszos n*gger a felsőbbrendű faj területére (az ötvenes, hatvanas években azért még nem volt olyan gyakori ott a szegények között az autótulajdonlás). Itt egy kép egy felüljáróról az egyik érintett városban. Meg nem mondom a kép alapján, hogy ez most mennyire magas korlát, meg persze jó ég tudja, hogy 60 éve mennyire volt magas az a korlát. Nálunk nem jellemző a városi környezetben bevágásban vitt autópálya, csak ezt találtam, ez egy kicsit magasabbnak tűnik, de simán tévedhetek. Közben találtam olyat, amit upgrade-eltek az amerikaiak: https://goo.gl/maps/sXLxjgNPRgXtTohZ8, ez alapján az eredeti korlát tényleg eléggé alacsony lehetett. Ez is szempont útépítésnél...

dimelo Creative Commons License 2023.07.01 0 0 56354

https://www.kozut.hu/kozerdeku-adatok/orszagos-kozuti-adatbank/forgalomszamlalas/

 

Névnapi "ajándék" lett a hét elején:

Közzétették a 2022, év forgalmi adatait.

            szakasz        számláló   összesen   teher  személy kisteher

M4  211+025 214+267 2789      5621    1486  3465    631

42   0+000 2+445     13910      4301    1394  1930    813 

 

M4                          2789       6180    1663  3780    695   2021

42                         13910      3664     1362  1457    717

 

Berettyóújfalunál az M35 felé csökkent,

Püspökladánynál 4. főút felé növekedett a forgalom.

 

Előzmény: radio100jozsi (56352)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.06.30 0 0 56353

Az a baj, az építkezés Kisújszállástól fog megrekedni, isten tudja hány évre. Megértem a kamionosokat, hogy nem az M3-as felé kerülnek. Kétszer mentem Debrecenből az M35-M3-on Esztergomba, de úgy, hogy az M0-ról még északnyugat-nyugat felé kellett menni, többet nem mentem arra. Amennyivel gyorsabban lehet haladni az autópályán, annyival nagyobb a távolság. Időben szinte ugyanannyi, viszont a nagyobb táv, nagyobb sebesség miatt több az üzemanyag. Mindez még akkor volt, amikor még csak Abonyig volt meg az M4. Tehát már akkor sem érte meg arra menni. Akkor meg főleg nem, ha az M0-án dél felé kell menni Pestet megkerülve, hogy az M1-re rátérjen az ember. Akkor már inkább a 4-es út mindenféle nyűgségével együtt. Jobban kell figyelni, de gazdaságilag jobban jön ki az ember. Így meg már főleg, hogy Törökszentmiklósig oké az M4. Ha meglesz Kisújszállásig, én már annak is nagyon örülök. Karcagtól kell elvergődni a 4-esen, aztán már lehet hasítani. Debrecen felé meg úgyis a 4225-47-M4-M35-ön megyek. 

Előzmény: radio100jozsi (56352)
radio100jozsi Creative Commons License 2023.06.29 0 0 56352

Mai utam M4-4-esen Debrecenbe. Törökszentmiklósig az M4-en tökéletes, bárcsak ilyen lenne már végig. Törökszentmiklós elkerülőn építkezés, terelések már. Utána Fegyvernekig a 2*2 sávos szintén jó.

Érdekes, hogy Debrecen felé vezető oldal csak 90-es, de a Szolnok felé vezető oldal meg 110-el járható. Fegyvernek-Kenderes között szántóföld minőségű, még mellékútban is rossz állapotú, nem egy 4-es főútban. Kisújszállási elkerülő rendben van, itt is megy az építkezés az M4 miatt. Kisújszállás-Püspökladány elviselhető, bár Karcagnál szintén szántás minőség. Püspökladány-Debrecen meg jónak mondható, még a Hajdúszoboszlói elkerülő is egy-egy huplis részt leszámítva jónak mondható. Ezt pedig egy 9 személyes VW Crafterből mondva, ami hátul laprugós, és azért megérzi az úthibákat.

 

Amúgy kamion karavánok mellett a sok mezőgazdasági lassú jármű is színesítette az utat. De még ilyen állapotok mellet is érezhető, hogy nem az M3-M35 felé kerülnek a kamionok, hanem erre járnak, mert még most is szerintem gyorsabb időben, mert még a kamion karavánok is 85-90-es tempóban mentek folyamatosan.

 

Hatalmas változás lesz ahogy halad az M4-es, már Kisújszállás Keletig ha kész lesz 2025-re is nagy előrelépés lesz.

dimelo Creative Commons License 2023.06.28 0 1 56351

Többször áll, mint amennyiszer áramlik bármilyen új információ,

így fordulhatott elő, hogy az általam 15 évvel (2008) skiccelt

M8 - M4 nyomvonal javaslat újra felkerült az SSC-re

Elkerülők és körforgalmak bűvöletében... címmel

https://www.skyscrapercity.com/threads/hungary-gyorsforgalmi-utak-motorways-ii.1018071/page-1475

Szomorúan tapasztalom, hogy - bár néhányan ma is egyetértenek elgondolásommal -

a hivatalosságok eléggé csőlátó módon csak a pénzt akarják szórni,

igazi hálózatfejlesztési megoldás helyett. 

dimelo Creative Commons License 2023.06.24 0 1 56350

Aladárnak az SSC-re!

 

Kösz, hogy "ellátsz" bennünket is itt az index-en, fantáziagerjesztő képekkel

https://www.skyscrapercity.com/threads/hungary-gyorsforgalmi-utak-motorways-ii.1018071/page-1475

 

például ez a MKIF logóval ellátott tervezésekről (amit nem lehet megtalálni máshol).

 

vagy az eléggé kritikus minőségű ÉKM térképpel:

https://www.skyscrapercity.com/threads/hungary-gyorsforgalmi-utak-motorways-ii.1018071/page-1474

 

Összehasonlítottam. M49 zölddel jelölt határszakasz, vagyis koncessziósnak jelölve az ÉKM térképen, de a MKIF építési engedélyezési tervezések között nem szerepel.

 

Örülnék, ha "rendet raknál" a káoszban...

Landsmann_ Creative Commons License 2023.06.22 0 0 56349

Körülbelül 3 éve mentem Debrecenből Győrbe a 4-esen elindulva. Akkor ködös, deres volt az út, száguldozni egyébként sem lehetett. A Karcag-Debrecen szakasz nem esik útba nekem, nagyon ritkán járok arra. Debrecen-Nyíregyháza némileg sűrűbb, talán évi 1-2 alkalommal megyek Nyíregyházán túl. Helyenként akad reparálni való útfelület. De a legbosszantóbb az a 47-es állapota Darvas belterületén, valamint Zsákától Berettyóújfaluig. Igaz, hogy a kátyúkat betömik. De! Mi értelme, ha a lyuk helyett dombot csinálnak? Még csak véletlenül sincs síkban az útfelülettel a betapasztott rész. Nem beszélve a keresztirányú teljes szélességű repedéssel, felgyűrődéssel. Pár éve ennek az útnak egy részét újra aszfaltozták, az jó is lett, de lett volna még mit javítani. 

Előzmény: dimelo (56348)
dimelo Creative Commons License 2023.06.22 0 0 56348

A megyehatárig (Apavára) rossz volt még tavaly, Azóta nem jártam arra, de Debrecen felé jó, kivétel Hajdúszoboszló elkerülő...

Előzmény: Landsmann_ (56347)
Landsmann_ Creative Commons License 2023.06.22 0 0 56347

Karcagig katasztrófa 1-2 rövidebb szakasztól eltekintve. Útburkolat minősége kritikán aluli. Karcagtól tovább nem tudom, évekkel ezelőtt jártam arra, de akkor az a rész nem volt rossz. 

Előzmény: radio100jozsi (56346)
radio100jozsi Creative Commons License 2023.06.21 0 0 56346

Az M4-re is nagyon mondták, hogy tehermentesíti Albertirsát meg Ceglédbercelt, miközben a sima 4-es már sok évtizede elkerülte ezt a két települést.

 

Én jövő héten megyek Debrecenbe Monorról végig a 4-esen, sok éve nem jártam Cegléden túl, kíváncsi vagyok milyen a helyzet Törökszentmiklóstól.

Előzmény: dimelo (56345)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!