Keresés

Részletes keresés

menut Creative Commons License 2021.02.03 -1 1 53610

Meg lehet ezen sértődni, csak éppen az ilyen balfaszok fognak téged, engem, meg másokat telibeverni egy gyorsforgalmi úton. És nem, nem szeretnék ilyen emberekkel találkozni, maradjanak meg egymásnak.

 

Ami döbbenet, az a felelőtlenség ilyen magas foka, az ostobaság tobzódása. Hogy ennyien jó megoldásnak tartják a megfordulást, visszatolatást egy ilyen úton. És te nem ezen problémázol, hanem az én megjegyzésemen.

 

 

Előzmény: MZ/J (53607)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.02.03 0 3 53609

Figyelni kell a táblákat. Egyik ismerősöm is mindig azt kérdezgette, hanyadik kihajtón kell kijönni. Mondom, nem a száma a lényeg, hanem az, hogy mit mutat a tábla. Alapvetően legyünk már tisztában azzal melyik (milyen számú) úton haladunk és merre. Ha egy főúton megyünk végig, akkor könnyű a dolgunk, mert az útszámozást kell néznünk és annak megfelelően arra haladni. Ha egyik útról a másikra térünk át, akkor ott már figyelni kell ismeretlen területen, de legalább vegyünk már annyi fáradtságot, hogy ha nem ismerjük a terepet, legalább a google térképre vetünk egy pillantást. Óriási segítség. Ha még utcaképet is nézünk, akkor meg még azt is meg tudjuk nézni, hogy melyik sávba soroljunk. (persze ha nagyon új az út, akkor utcakép nincs) Én is így tettem, így aztán nem okozott problémát mikor életemben először kellett a győri árkádnál lévő körforgalomba menni. A navigáció is sokat segíthet, de azért a táblákat sasolni kell. Aztán persze jöhet a helyismeret, mert nem feltétlenül kell oda sorolni ahova a tábla mutatja. Például szintén Győrben a Tatai úton haladva befelé a Szigethy Attila útra akarok kanyarodni. A körforgalom mutatja a belső sávot a Szigethy Attila útra. Igen, az is jó. De nekem mégis a középső sáv a jobb, mert az útra kifordulva nem sokkal odébb jobbra le kell kanyarodnom az útról. Ha a belső sávba érkezek, akkor még egy sáv váltás is vár rám, ami forgalomfüggő, hogy sikerül-e a lekanyarodásig. Szóval ilyenkor jobb egyből abba a sávba érkezni ahova szeretnénk.

De egy a lényeg, vezetés közben figyelni kell nagyon sokfelé. A táblák nem azért vannak kirakva hogy árnyékot tartsanak. 

Előzmény: nyebojsza (53606)
dimelo Creative Commons License 2021.02.03 0 0 53608

Észrevételed helytálló, de a topichoz hűen a közutakról értekezzünk.

 

Erős vágynak tűnik 2 Duna-híd a Csepel szigetnél egymástól  8 km-re... Kimértem:)

 

Tapasztalom, hogy a megyei tervek inkább a vágyak gyűjteményei,

de az biztos, hogy ami nincs bene a Trt-ben, az nem is lesz...

hacsak... nem települ oda valamilyen "érdekerőmű"...

Előzmény: Landsmann_ (53600)
MZ/J Creative Commons License 2021.02.03 -1 0 53607

Elég baj az, hogy vannak Magyarorszagon olyan megyek ahol meg most kell ismerkedni a 2*2 savval meg a turbo korforgalommal.. tobb evtizedes elmaradassal a nyugathoz.. es nyugat alatt nem ny-Europat ertem, hanem Ny-Magyarorszagot. De az olyan hozzaszolasokat olvasva mint a Tied, nem is tudom min lepodok meg. Szarvasgombat szedegetve a 700 hektaras pagonyban fel sem tunik bizonyara, hogy azon a reszen is (tudom, szerinted sokadrendu) ugyanolyan emberek laknak.

Előzmény: menut (53585)
nyebojsza Creative Commons License 2021.02.02 -1 1 53606

A turbó körforgalom undorító, nem lehet körbe-körbe menni, amíg ki nem találom, hogy melyiken menjek ki...

A Kecskemét alattiaknak nincs nagy gond, mert valamelyik kereszteződésben meg lehet fordulni, hacsak valaki be nem pánikol, hogy felmegy az M5-re Szeged felé, de ha nem kapkodja el, a benzinkútnál vissza lehet jönni.

Előzmény: menut (53585)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53605

Most akkor mi is van? M9 lesz jókora déli kunkorral Nyíregyházáig, vagy lesz M47 is? Vagy most akkor hogy fogják hívni?

Előzmény: rm40 (53603)
nyebojsza Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53604

És megint semmi térkép!

Ezek direkt csinálják, nehogy valamivel tisztában legyenek az emberek...

Előzmény: rm40 (53603)
rm40 Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53603
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53602

Bocs, Böhönye helyett természetesen Börgöndre gondoltam.

Előzmény: Törölt nick (53601)
Törölt nick Creative Commons License 2021.02.02 0 1 53601

A nagysebességű vasút nem véletlen böhönyét köti be. A történet Ferihegyről szól, ha nem lesz deal nyomott áron, jöhet erőből a következő ezermilliárdos építési projekt..

Előzmény: dimelo (53599)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.02.02 0 2 53600

Mit akarnak ezek a nagysebességű vasúttal? A meglévőt tegyék rendbe. Az a mellékvonal, ahol 60-al téphet a Bz, már kiválónak minősül. De könyörgöm, 2021-ben 60-al? De van villamosított nemzetközi vonal, ahol a pálya nagy része csak 40-es. Vicc. De ez off itt.

Előzmény: dimelo (53599)
dimelo Creative Commons License 2021.02.02 0 1 53599

Az előző hét, de lehet, hogy az év híre az Iváncsa mellett épülő SK akkumulátorgyár.

 

A Fejér megyei 2020-as területrendezési terv különös előrelátással Duna-hidat jelez Iváncsa - Ráckeve között.

Alig 4-5 km-re délre a dédelgetett M100 Ercsi hídtól???

 

A vázlat 3. eleme a Székesfehérvár-nyugati összekötés M7-M80(81) között,

de nem látható déli folytatása a 81 (63) gyorsforgalmi útnak.

A TrT sokféle vezetéket-hálózatot is jelöl, eléggé zavaró módon. (Pl. piros-sárga vonal Nagysebességű vasút)

menut Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53598

Az a baj, h nem szúrt szemet neked sehol. h tavaly nyáron elkezdték a veszprémi déli elkerülőt épiteni, 2x2 sávban.

Előzmény: Hírfigyelő (53591)
menut Creative Commons License 2021.02.02 0 2 53597

Nem tudom, de nem is érdekel. A lényeg nem is ez, hanem: gyorsforgalmi úton nem tolatunk, nem fordulunk meg! Mi ebben olyan kurva nehéz, h nem lehet megérteni?!!

Előzmény: Hírfigyelő (53587)
NAR Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53596

Most már lehet utólag fizetni (tanulópénz). Ismerős pár éve elnézte a lehajtót az M1-en (a külső sáv le volt zárva felújítás miatt, a piros-fehér terelőoszlopok között nem szúrta ki, hogy hol kell lemenni), ment tovább a következő lehajtóig (és fizette utána a büntetést, mert a megyematrica már nem volt érvényes), nem fordult vissza vagy tolatott...

Előzmény: Landsmann_ (53593)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53595

A táblázást (az összes többi bejárati irány felől) végig kellene nézni alaposan.

Előzmény: Hírfigyelő (53587)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53594

Ezzel egyetértek.

 

Nem lenne nagy ügy egy körforgalom szomszéd bejáratához visszahajtó ágat csinálni az eltévedteknek, P stílusban.

 

El kellene rendeltetni a videó alapján egy rendkívüli biztonsági auditot?

Előzmény: Landsmann_ (53593)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.02.02 -1 1 53593

Igen, csak turbó körforgalomban nem tudsz menni még egy kört, meg ha fizetős szakaszra tévedsz véletlenül és nincs az útdíj megfizetve, aligha fognak a következő lehajtóig elmenni. 

Jobban fel kellene hívni a figyelmet a forgalmirend változásra. 

Előzmény: NAR (53589)
NAR Creative Commons License 2021.02.02 0 3 53592

Szerinted aki megfordul(!) autópályán, az néz bármilyen táblát is az út mellett? Ott volt az a múltkori pótkocsis, aki az M25-ről az M3-ra fordult balra forgalommal szemben - ha komplett rezesbanda majorettes felvonulással mutatná, merre kell menni, azt se vennék észre...

Előzmény: Hírfigyelő (53590)
Hírfigyelő Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53591

A cikkben lévő utolsó bekezdés utolsó mondata szemet szúrt nekem:

"A jelen állás szerint 2017-től kétszer két sávon utazhatunk Veszprémig, a várost a régi, korszerűtlen úton kerülheti el a megnövekedett forgalom, amely majd ismét kétszer két sávon Herendig halad. Tovább terhelheti a várost elkerülő szakaszokat a 73. számú, Balatonfüredre tartó főút fejlesztése is."

 

 

Ha tovább terheli, akkor az elkerülőt terhelő problémák enyhítése céljából fordítsák meg a sorrendet: előbb az elkerülő épüljön meg mihamarább (az ígéretek helyett!), és csak azután következzenek a [73]-as főút további fejlesztései.

Előzmény: Aladár46 (53563)
Hírfigyelő Creative Commons License 2021.02.02 -2 0 53590

Akkor pedig az előjelző táblák mellé ki kell tenni az "Egyéb Veszély!"+"Forgalmi rend változás!" kiegészítő táblával kiegészített táblát, felé pedig fel kell tenni a nagy fehér táblát, amin a körforgalom egyszerűsített rá- és lehajtási vázlattérképe található, azokkal a városokkal együtt, ahová az egyes leágazások vezetnek.

Előzmény: RadiX (53588)
NAR Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53589

Ezért milliókért lehajtót építeni? Szerintem mindannyinkkal előfordult már, hogy rossz helyen jöttünk ki egy körforgalomból - meg tudunk fordulni a következő (szabályos) helyen, még akkor is, ha peches esetben csak 10 km múlva lesz autópályán. Ha jól látom a térképen, itt még csak olyan sokat sem kellett volna menni, alig 3 percen belül van az következő lehajtó. Aki viszont erre nem képes, az szépen adja vissza a jogosítványát és járjon gyalog.

Előzmény: Landsmann_ (53586)
RadiX Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53588

Nem, csak emlékezetből vezetnek, és nem nézik a táblákat sem a felfestéseket. Az M44 építése előtt arról érkezve egyenesen a 44-47 közös szakaszra jutottak nyugat felé. Most van a turbó körforgalomba érkezve két sáv, a jobb szélső csak az M44-re vezet, a belsőből lehet tovább menni.

Előzmény: Hírfigyelő (53587)
Hírfigyelő Creative Commons License 2021.02.02 -1 2 53587

Nekem rendkívül feltűnő, hogy az összes gépjármű ugyanabban a forgalmi irányban téveszti el az irányt és tolat vissza onnan a körforgalom felé. Nem lehet "véletlenül", hogy ott az egyik város felé vezető kiágazás irányába vivő útszakaszon felejtették el kitenni a zöld irány-előjelző táblát (pl. Békéscsaba -->), és ezért van az hogy mindenki ebben az irányban hibázik -- majd korrigál (szabálytalanul)???

Előzmény: menut (53585)
Landsmann_ Creative Commons License 2021.02.02 0 0 53586

Ilyen helyeken kellene egy lehajtó 100-200 méterrel a körforgalom után, hogy vissza tudjon jutni az eltévelyedett a körforgalomhoz. Persze külön díjfizetés ellenében lehetne igénybe venni ezt a rövidke útszakaszt. Had fizessék meg a tanulópénzt. Sok idióta lusta a táblát nézni. Ezek mit csinálnának a győri körforgalmakban, ahol 3-4 sáv van és még jelzőlámpa is? 

Előzmény: menut (53585)
menut Creative Commons License 2021.02.02 0 1 53585

Itt vitatkoztok a 4-es meg 44-es út fejlesztéséről, miközben:

 

https://index.hu/belfold/2021/02/02/hajmereszto-jelenetek-az-m44-es-szuperkorforgalmaban/

Komolyan mondom, feleslegesek ezek az útfejlesztések, ezeknek a népeknek maradjon a 2x1 sávos harmadrendű út, kétévente kátyúzva.

De ilyen video volt tegnap a 8-ról, Herendnél nem tűnt fel az istenbarmának, hogy tőle jobbra, a korláton túl is két sávban megy a forgalom. 

hegyaljai3 Creative Commons License 2021.02.01 0 0 53584

Szerencsére a közútkezelő nem mulasztja kitenni a tiltó táblát. Tudják, ha az út átadásakor ezt elfelejtik, kialakul egy "Rossz Gyakorlat" amit utána nehéz kigyomlálni.

Előzmény: NAR (53583)
NAR Creative Commons License 2021.01.31 0 1 53583

Igen, ha nem tiltja tábla vagy más szabály (pl. ott van mellette párhuzamosan kerékpárút).

Előzmény: Törölt nick (53582)
Törölt nick Creative Commons License 2021.01.31 0 0 53582

Egy olyan kérdésem.lenne hogy a.4 sávos.főúton lehet e kerékpárral vagy smkp val menni.ha tábla.nem tiltja?

7 es egy pár szakasza,8,21,47,67 es 

dimelo Creative Commons License 2021.01.31 0 0 53581

A nyomvonal már 18 éve ilyen...

 

A finomhangolás még mindig hiányzik.

 

A döntéshozók nem látják át az átfogó átfogójának dilemmáját?

 

M7-M6 átfogó: M8

M7-M8 átfogó: M81(63)

 

Cece és Simontornya 64. út terheltsége megmarad,

Sárbogárd elkerülő keletre - de Szf.vár nyugatra...

M6 a szellemeké... (Példa: M1-M85-ra terelés a 86. útról)

Előzmény: Aladár46 (53580)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!