Sziasztok! Egy érdekesség a két építési engedély között amit a kormányhivatal közé tett október 16.án! Törökszentmiklós-Püspökladány szakaszt autópályaként jelenítették meg míg a Püspökladány-Beretyóújfalu szakaszt autóút ként! Ez elírás lenne vagy hogy értelmezze az ember így?
Tegnap a 61-es úton haladva Pincehely előtt nem értettem, miért akar a Google Maps kerülőutakra elvinni, aztán a Kapos hídjához érve kiderült: a híd éppen rekonstrukció alatt áll, a forgalom egy mellette telepített katonai szükséghídon zajlik egy sávon, közlekedési lámpás forgalomirányítással.
A Balatonszentgyörgyön átmenő forgalom csökkentése a fő cél...ha már elkészült a csilli-villi elkerülő. Amíg a hiányzó szakasz nem készül el, bizonyára "átmenő" leszek, valószínű, hogy utána is...ha a vírus is úgy akarja!
...Szőke, mint a jó, gonosz, mint a rossz Csúfabb, mint a csúf, ez Zolee Mint a Los Bandinos De jobban teszed, hogyha nem is szólsz
Az utca rosszabb, mint Texas, vagy mint Abilene City Csak nem colttal járkál a sok strici Itt nincsen fehér csak fekete ló A pokol hat lovasa, ez nem neked való
A jó, a rossz és a Kartel Rosszabb, mint a nyugat A vadkelet ér el Rosszabb, mint a nyugat
Nettó 4,5 Mrd Ft = 1 km autópálya építési költsége
M6 autópálya Bóly-Ivándárda között kivitelezés
A nyertes ajánlattevő STRABAG Építő Korlátolt Felelősségű Társaság, Magyarország 1117 Budapest, Gábor Dénes (Infopark D épület) Utca 2. Ajánlati ár (nettó HUF) 90.456.480.133,- Ft
Nekem meg az volt kicsit fura, hogy Letenyetol bp fele, ha M76osra szeretnek rahajtani M7rol akkor nem tudom megtenni kozvetlenul, le kell hajtanom M7rol, korforgalom es ugy ra az M76ra. Oke, ez mar csak szorszalhasogatas, csak azt hittem, ugy lesz mint pl M0-M4.
Egyébként az hagyján, hogy most átadták az M76-ot. Kábé egy három hete láttam először, hogy az M7 170-es csomópontjánál /Marcali, Keszthely, Zeg/ eltűnt a táblákról a Zalaegerszeg, Keszthely+reptér, Balatonszentgyörgy feliratok. Gondolom ezzel is azt kívánják elősegíteni, hogy a tudatlanabb jónép az M76-on menjen ha arra van dolga.
Azért jelenleg nagyságrendileg nagyobb a Zeg-Bp forgalom, mint a többi, amit írtál. (Legalábbis szerintem, csak amit tudok-látok.) Ha nem erre csinálnák meg (először), akkor meg menne a szellempályázás..., helyben meg dühöngés, hogy miért nem a nagyobb forgalom irányában készült el.
Ketsegtelen, de sajnos meg mindig sok szerpentines fout marad utana is. De sok szakasz epulofelben van, minden szakasszal csokken a menetido es egyre vonzobb lesz arrafele utazni.
En valahogy nem latom a koncepciot mogotte. Szerintem felcsaptak a terkepet es raboktek az Egerszeghez legkozelebbi meglevo gyorsforgalmira, az M7re. Oke, de ez miert is lesz jo? Szerintem kormend fele kellett volna eloszor megepiteni az osszekottetest es nyugat fele gondolkozni (M8, A2 Graz). Befektetok ugyis nyugat felol jonnek. Meg a Zalazone-t is a nyugati autoipari cegek fogjak hasznalni zomeben (Magna, Avl, stb). Bp fele meg ott lenne az M8. Szombathelytol meg lehozni M86ot Kormendig es Becs fele is be lenne kotve Egerszeg (M76-M86-M87-S31....) Nekem ez az M7 irany santit. Kovetkezo szakasz is nyulfarknyi les, tobb evi fogjak epiteni es 11 hidat fog tartalmazni. Megeri ez az M7 irany?