Keresés

Részletes keresés

RadiX Creative Commons License 2020.10.23 0 0 52903

Tegnap a 61-es úton haladva Pincehely előtt nem értettem, miért akar a Google Maps kerülőutakra elvinni, aztán a Kapos hídjához érve kiderült: a híd éppen rekonstrukció alatt áll, a forgalom egy mellette telepített katonai szükséghídon zajlik egy sávon, közlekedési lámpás forgalomirányítással.

 

 

RadiX Creative Commons License 2020.10.23 0 1 52902

Ilyen az M1 -> M85 is Győrnél, nem ez az első példa.

Előzmény: Autobahn89 (52896)
kabold Creative Commons License 2020.10.23 0 0 52901

A Balatonszentgyörgyön átmenő forgalom csökkentése a fő cél...ha már elkészült a csilli-villi elkerülő. Amíg a hiányzó szakasz nem készül el, bizonyára "átmenő" leszek, valószínű, hogy utána is...ha a vírus is úgy akarja!

Előzmény: Adolphó (52894)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.23 -1 0 52900

A zunio kifizeti az osztrákoknak😃

Előzmény: Aladár46 (52897)
Adolphó Creative Commons License 2020.10.23 0 0 52899

M1-M86 kapcsolat is ilyen sajnos. :(

Előzmény: Autobahn89 (52896)
dimelo Creative Commons License 2020.10.23 0 1 52898

A jó, a rossz és a Kartel

Ganxsta Zolee és a Kartel


...Szőke, mint a jó, gonosz, mint a rossz
Csúfabb, mint a csúf, ez Zolee
Mint a Los Bandinos
De jobban teszed, hogyha nem is szólsz

 

Az utca rosszabb, mint Texas, vagy mint Abilene City
Csak nem colttal járkál a sok strici
Itt nincsen fehér csak fekete ló
A pokol hat lovasa, ez nem neked való

 

A jó, a rossz és a Kartel
Rosszabb, mint a nyugat
A vadkelet ér el
Rosszabb, mint a nyugat

Előzmény: Aladár46 (52897)
Aladár46 Creative Commons License 2020.10.23 0 0 52897

Nettó 4,5 Mrd Ft = 1 km autópálya építési költsége

M6 autópálya Bóly-Ivándárda között kivitelezés

A nyertes ajánlattevő
STRABAG Építő Korlátolt Felelősségű Társaság, Magyarország 1117 Budapest, Gábor Dénes (Infopark D épület) Utca 2. Ajánlati ár (nettó HUF) 90.456.480.133,- Ft

 

 

Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.23 0 0 52896

Nekem meg az volt kicsit fura, hogy Letenyetol bp fele, ha M76osra szeretnek rahajtani M7rol akkor nem tudom megtenni kozvetlenul, le kell hajtanom M7rol, korforgalom es ugy ra az M76ra. Oke, ez mar csak szorszalhasogatas, csak azt hittem, ugy lesz mint pl M0-M4.

Előzmény: Adolphó (52894)
dimelo Creative Commons License 2020.10.23 0 1 52895

Nyilvánvaló, csak ez már nem bosnyák szakasz.

 

ettől még nagyobb lesz a csábítás...

 

A Dráva híd feletti szakasz félbehagyása nem logikus, de arrafelé nem is egyszeri eset...

https://www.google.com/maps/dir/45.1370629,17.2392394/45.1152894,17.1942409/@45.1322891,17.1958622,6127m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

 

 

A legnagyobb talány: Miért nem adták át áprilisban az A5 Száva híd szakaszt, ha már elkészült?

Pontosabban 300 méter határszakaszt nem csináltak meg a többivel egyidőben.

 

Diplomáciai bonyodalom? Érdekütközés? (A Covid éppen jó - ürügynek?)

 

A logikátlansági sorba ez is beleillik, sőt éllovas...

Előzmény: Törölt nick (52892)
Adolphó Creative Commons License 2020.10.23 0 0 52894

Egyébként az hagyján, hogy most átadták az M76-ot. Kábé egy három hete láttam először, hogy az M7 170-es csomópontjánál /Marcali, Keszthely, Zeg/ eltűnt a táblákról a Zalaegerszeg, Keszthely+reptér, Balatonszentgyörgy feliratok. Gondolom ezzel is azt kívánják elősegíteni, hogy a tudatlanabb jónép az M76-on menjen ha arra van dolga.

Adolphó Creative Commons License 2020.10.23 0 0 52893

Ezt nem értem én sem. A műholdfelvételeken látszik a hídtól északra egy csomópont, vagy az vasútvonal lenne keresztben?

Legalább tehermentesítenék Eszéket..

Előzmény: Törölt nick (52892)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.23 -1 1 52892

Eszék és  Bóly közötti autópálya is sok  megtakarítást fog hozni.

Nekem az viszont fura hogy a Dráva híd ott áll üresen évek óta,és ném csinálták tovább az utat legalább egy lehajtóig.

Amúgy a Neretva völgye Mostarral nagyon szép útvonal.

 

Előzmény: dimelo (52890)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.23 0 0 52891

Ilyen sokáig nem sok autóút épül mint az M76.

 

Előzmény: Autobahn89 (52887)
dimelo Creative Commons License 2020.10.23 0 1 52890

Az Odzak-ig tartó rövidítés (44-19) 25 km-es, (-40 perc lesz) ez a legjelentősebb újítás a horvát-bosnyák viszonylatban.

 

De Boszniában még nagyon sokáig fognak tartani az építkezések, (+ a méregdrága M6)

ezért a Száva híd szakasz még évekig olyan lesz, mint egy csábító húsevő virág...

 

Élénk színekkel hívogat és életveszélyes csapdába csal...

 

Előzmény: Törölt nick (52884)
kamant Creative Commons License 2020.10.23 0 1 52889

Azért jelenleg nagyságrendileg nagyobb a Zeg-Bp forgalom, mint a többi, amit írtál. (Legalábbis szerintem, csak amit tudok-látok.) Ha nem erre csinálnák meg (először), akkor meg menne a szellempályázás..., helyben meg dühöngés, hogy miért nem a nagyobb forgalom irányában készült el.

Előzmény: Autobahn89 (52887)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.23 0 0 52888

Ketsegtelen, de sajnos meg mindig sok szerpentines fout marad utana is. De sok szakasz epulofelben van, minden szakasszal csokken a menetido es egyre vonzobb lesz arrafele utazni. 

Előzmény: Törölt nick (52884)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.23 0 0 52887

En valahogy nem latom a koncepciot mogotte. Szerintem felcsaptak a terkepet es raboktek az Egerszeghez legkozelebbi meglevo gyorsforgalmira, az M7re. Oke, de ez miert is lesz jo? Szerintem kormend fele kellett volna eloszor megepiteni az osszekottetest es nyugat fele gondolkozni (M8, A2 Graz). Befektetok ugyis nyugat felol jonnek. Meg a Zalazone-t is a nyugati autoipari cegek fogjak hasznalni zomeben (Magna, Avl, stb). Bp fele meg ott lenne az M8. Szombathelytol meg lehozni M86ot Kormendig es Becs fele is be lenne kotve Egerszeg (M76-M86-M87-S31....) Nekem ez az M7 irany santit. Kovetkezo szakasz is nyulfarknyi les, tobb evi fogjak epiteni es 11 hidat fog tartalmazni. Megeri ez az M7 irany? 

Előzmény: Törölt nick (52885)
kamant Creative Commons License 2020.10.22 0 1 52886

Újsággyártók:

magyarepitok: ... Alsónémetapáti ... -> Alsónemesapáti

zaol: Átadták az M76-os holládi csomópontjának szakaszát. A webcím: https://www.zaol.hu/kozelet/helyi-kozelet/elkeszult-az-m76-os-gyorsforgalmi-ut-zalaegerszegi-bevezeto-szakasza-4615282/, eredetileg ez volt a cikk nagybetűs címe is... Végülis majd bevezet Egerszegre, ha meglesz az a hiányzó majd 40 km...

Előzmény: Autobahn89 (52882)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.22 0 0 52885

Keszthely felé elég nagy kerülő az M76 a régi 76 főúthoz képest.

Az M7 jól lemegy,majd az M76 meg fel.😃

Törölt nick Creative Commons License 2020.10.22 0 2 52884

Ha Pestről Odzakig meg lesz a pálya az rengeteg rövidülést jelent a mostani állapotokhoz képest.,maikor az autópályák végeitől óriási kerülő utakon lehet a másik autópálya végéhez eljutni.

Előzmény: dimelo (52881)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.22 0 0 52883

A cikkben a végleges útvonallal.

Előzmény: Autobahn89 (52882)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.22 0 1 52882
dimelo Creative Commons License 2020.10.22 0 0 52881

Maximum respect!

 

Az építőknek, mert összehasonlíthatatlanul nehezebb alagutakat és viaduktokat építeni.

Ez látszik a haladási sebességen (a költségeken kevésbé...)

 

Ha eljön a november (és a január), akkor 23 km-rel több 2x2 sávot lehet majd használni.

Boszniában az Vc hálózat hossza eléri a 125 km-t. (20 év alatt)

https://en.wikipedia.org/wiki/A1_(Bosnia_and_Herzegovina)#/media/File:Autoput_A1_(BiH).svg

 

Marad még 215 km építés, ez a szigorú valóság.

 

 

Btw: Ploce teherforgalma csak 724 db/nap, bocs a túlzásért:)))

Előzmény: Autobahn89 (52879)
Törölt nick Creative Commons License 2020.10.22 0 1 52880

januárban meg a száva hidat.

Előzmény: Autobahn89 (52879)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.10.22 0 1 52879

Pedig a nehez helyzet ellenere csinaljak az 5c-t es at is adnak 11kmet novemberben:

https://www.sarajevotimes.com/eleven-new-kilometers-of-corridor-5c-to-be-opened-soon/

 

 

Előzmény: Hírfigyelő (52878)
Hírfigyelő Creative Commons License 2020.10.21 0 1 52878

Nem maga az út, hanem a boszniai helyzetből fakadó mostani "ideiglenes"(?) állapotok. A többi már másféle témakörbe illeszkedik... . Ezért írtam azt, hogy jobb lenne a horvát-dalmát tengerparti főutat preferálni és tovább felfejleszteni.

Előzmény: Bosanac (52877)
Bosanac Creative Commons License 2020.10.20 -3 1 52877

Mi "nem biztonságos arra mostanában" Jóska...?

Illik megalapozatlan hülyeségeket beszélni...?

Előzmény: Hírfigyelő (52876)
Hírfigyelő Creative Commons License 2020.10.20 -2 0 52876

Bármennyire is olcsóbb ott, mégsem akar arra senki sem menni mostanában, mert nem biztonságos mostanában arrafelé menni. Akkor már inkább a horvát tengerparton vezető utat választanám, és azt is kellene erre a célra továbbfejleszteni.

Előzmény: Törölt nick (52873)
dimelo Creative Commons License 2020.10.20 0 1 52875

A teherforgalom sem jelentős Poce-nél,

342 db + 382 db = 824 tehergk.

 

Trieszt, Koper, Rijeka sokkal közelebb van az egész Közép-Európának,

útdíj, üzemanyag és idő tényezők.

 

Az Vc folyosó elsősorban Bosznia érdeke,

a Peljesac híd  és a Boljare-Bar sztráda új távlat - Horvátország-Montenegro-Szerbia, Koszovó és Albánia számára.

https://www.google.com/maps/dir/41.3227905,19.4705018/43.1483233,17.4874962/@42.8040841,18.5270972,8z/data=!4m14!4m13!1m10!3m4!1m2!1d18.5283498!2d42.4555661!3s0x134c3b795826b0fd:0x5bf30c5daa68052e!3m4!1m2!1d17.7636209!2d42.8233347!3s0x134b9732e8ddb1b5:0x13cf2fa564089ff4!1m0!3e0

 

De ez a távlat még 10-20 év építés.

Előzmény: Autobahn89 (52872)
Hírfigyelő Creative Commons License 2020.10.20 0 2 52874

Tegnap tanulságos útügyi hírt közölt a köztévé (DUNA TV, M1): Elsodort egy nőt a megáradt Hernád-folyó Bőcs községben, mert a település két partját összekötő olyan úton kerékpározott, melyet a Hernád-folyó több száz méter hosszban elöntött, és helyette nincsen másik átkelési közút Bőcs község területén. Az alternatív útvonal a falu két széle között csak egy több más falun átvezető, 28 km-es -- kerékpáros mértékkel mérve!!! -- óriási kerülővel megtehető úton át vezet, erre pedig a nő nem volt hajlandó, ez vitte rá a kockázatos átkelésre. (A nőt végül a tűzoltók kimentették, de..... nem lehet mindig mindenkinek ekkora szerencséje!!!... .. .)

 

A útépítésügyi tanulság pedig ebből az, hogy az olyan településeken, ahol Bodrog,- Hernád,- Sajó-nagyságrendű folyók szelik át a településeket, és az átkelő út elöntése esetén nincs a településen másik átkelő út, ott a katonaság által 6-8 órás gyorsasággal odatelepíthető ideiglenes gyorstelepítésű pontonhidakat kell!-(ene) üzembe állítani az áradásos időszakok idejére.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!