Autóztam egy kicsit mostanában a Dél-Dunántúlon, hát szar a helyzet. Alig van olyan út, ami ne lenne nyomvályús, foltozgatott, a forgalom által kinőtt. Vicik-vacak 1-2 kilométerek fel vannak újítgatva, ezeket büszkén hirdeti a tábla, hogy itten kérem komplex felújítási program zajlott - de a többség siralom.
"most, hogy az osztrákok is megépítik végre az S7-et, ez a forgalom növekedésével fog járni, így kevés lesz a 2x1 sáv. Nemcsak nálunk, osztrákiában is."
Csak hozzátettem a koncepcióváltozást, amely szerintem itt helyes,
ha nem ragaszkodnak az okafogyott M9-hez...
útátlag határ
Amióta elkészült az M86 Szombathelyig a 89. úton is nő az átjárás...OKA 2019: 6757/438 5653/362
Ha az M76 Körmendnél végződik (helyesen), akkor szükségtelen az M9 Vasvár - Nagykanizsa vonal.
Provinciális érdekháború a Zeg - Kanizsa (74. út) huzavona... (OKA2019 ÁNF Zala megye: 5535 járműből 460 teherkocsi)
Az M7-M76 funkciója és iránya erőteljesen hasonlít az M3-M35-re, (a 74. út pozíciója a 4. főútéra)
csak éppen Debrecen 200 és Nyíregyháza 110 ezer lakos, mégsem terveznek 2x2 sávot új nyomvonalon... (OKA 2019: Hajdúhadház-M3 között 9467-14168, teher: 1049)
Palkovics belobbizta az M76-ot, ez eldöntötte az M9 szakaszt is...
Átszabtuk a koncepciót,az igaz,de az M80-nak mindegy ,hogy a forgalom az M76,vgy az M8 középső szakaszáról jön.Szerintem most,hogy az osztrákok is megépítik végre az S7-et,ez a forgalom növekedésével fog járni,így kevés lesz a 2x1 sáv.Nemcsak nálunk,osztrákiában is.
" 2019.január 26-án megkezdődött a Rudersdorf Tunnel építése. A 2,9 km hosszú alagút a legnagyobb ilyen műtárgy lesz a gyorsforgalmi úton. Az útszakasz átadását 2021-re tervezik. "
" keleti szakaszon az építési munkálatok megkezdését 2020 őszére tervezik, az útszakasz átadása pedig 2023-ban várható."
Es a tuloldalon mibe fog belecsatlakozni? Graztol epitenek gyorsforgalmit a hatarig?
Jelenleg meg ennek nem latom teljesen az ertelmet, foleg 2x1 savoskent. Fogjak ezt hasznalni a kamionosok? Ketlem, hogy ingyen lenne majd nekik. Max szemelygepjarmuveknek lesz ingyenes, mert nem csatlakozik meglevo gyorsforgalmi halozatba (még). Kicsit olyan nesze semmi fogdd meg jol. Meg jo draga raadasul.
Igen jól látod az osztrák határ előtti utolsó csomópont már első ütemben 2x2 sávos. Azt hiszem hogy a Körmend melletti szakaszon van még legalább egy (de lehet hogy kettő) csomópont ami az első ütemben is már 2x2 sávosként épült. Ezzel együtt hibának gondolom ezt a rengeteg öszvér megoldást, főleg úgy hogy a ZalaZone felfuttatása ( a pálya üzemeltetője is a grazi székhelyű AVL ) érdekében a teljes M80 jóval korábban fog megépülni mint azt a tanulmánytervek készítésekor gondolták.