Keresés

Részletes keresés

rm40 Creative Commons License 2020.08.27 0 0 52008
dimelo Creative Commons License 2020.08.27 -1 0 52007

Rom... olyan, mint Simicska?

 

Mert a Strbg-Cls-SWTLSK ma is benne van a buliban...

 

Ha 10 év teljesítményével dicsekszenek, akkor "a réthez a mocsár is" hozzátartozik.

 

 

Előzmény: fetamas (52006)
fetamas Creative Commons License 2020.08.27 -3 0 52006

Az első 5 év a romeltakarításról szólt...

Előzmény: dimelo (51996)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.08.27 0 0 52005
Előzmény: nyebojsza (52003)
Avaar Creative Commons License 2020.08.27 0 0 52004

Addig jó, míg sehogy. Utána biztosan fizetni kell majd. Habár én is is max 2022. nyarát jóslom az ingyenesség végére. 

Előzmény: nyebojsza (52003)
nyebojsza Creative Commons License 2020.08.27 0 0 52003

És hogy is lesz bekötve az M44 a "gyorsforgalmi vérkeringésbe"?

Előzmény: Autobahn89 (51995)
drummond Creative Commons License 2020.08.26 0 0 52002

Köszön az információt.

Előzmény: RadiX (52000)
adiaboli Creative Commons License 2020.08.26 0 0 52001

Attól délre, a szlovák határ felé konkrét határidőt nem ígértek.

A vonatkozó lengyel kormányhatározat [108/2019. (szeptember 24.)] 1. mellékletének 64-65. tételei szerint Rzeszów/D és Barvinek (SK oh.) között 2025-ben be kell fejezni a teljes megépítést. Ehhez képest az ebből az idén júliusban "tervezésre és építésre" leszerződött Rzeszów/D-Babica szakasz vállalt kivitelezési határideje 2026.

Idén az öt, még hiányzó déli pályázati szakaszból kettőt terveznek kiírni (Iskrzynia – Miejsce Piastowe és Miejsce Piastowe - Dukla). A kiírások már tartalmazni fogják az elvárt határidőket.

Előzmény: hegyaljai3 (51999)
RadiX Creative Commons License 2020.08.26 0 0 52000

Nem tudom, szerintem az nem egy bonyolult szerkezetű híd lesz, ha megvannak a pillérek, akkor gyorsan be lehet fejezni.

 

Idézet innen: https://www.hidepito.hu/wp-content/uploads/HIDEPITOKMAGAZIN_202001_PREV_04.pdf

 

A tervezett Tisza-híd főbb adatai, jellemzői A tervezett Tisza-híd acélszerkezetű, ortotróp pályás, szekrény keresztmetszetű folytatólagos gerendahíd. Az acélszerkezet teljes tömege 8500 tonna. A szerkezet 8 támaszú, a legnagyobb, meder feletti nyílás fesztávolsága 148 m. A híd teljes hossza 758 m. A híd két különálló jobb- és balpálya szerkezetből áll. Az útpálya kialakítása az autópálya keresztmetszeti kialakításának megfelelő.

Előzmény: drummond (51997)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51999

Egyenlőre a lengyel S19 épül Rzeszowtól északra. Az biztos. Attól délre, a szlovák határ felé konkrét határidőt nem ígértek. A szlovákok még legalább 3 évig dolgozni fognak Eperjes és Kassa elkerülő szakaszain, és utána, az új EU költségvetési ciklusban majd meglátjuk, mi lesz a Via Carpatia ütemezése. Addig maradnak a megfoghatatlan politikai ígéretek, mint ahogyan azt már megszoktuk.

Előzmény: adiaboli (51991)
nikkinév Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51998

Hát igen , akartak megint egy nagyot mondani , aztán aki kicsit utánaszámol

kijön neki hogy elég kicsi az a két szám éves átlagban .

:DDDDDDDD

Előzmény: dimelo (51996)
drummond Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51997

Szerintem nagyon jó haladnak, kivétel maga a Tisza híd, ami a legnagyobb falat az egész szakaszon. Én ott kétségesnek találom, hogy 2022. elejére át tudják adni a forgalomnak a szakaszt.

Előzmény: RadiX (51992)
dimelo Creative Commons License 2020.08.26 -2 0 51996

Még két számadat:

500 km gyorsforgalmi 10 év alatt, ez csak 50 km/év, de majd évvégén lesz igazságközelben. (A hálózat 481 km-rel lesz hosszabb)

 

6000 km útfelújítás 10 év alatt,

600 km/ év, ez a teljes úthálózat 2 %-a (/év)

mint látjuk az idén 642 km, tehát ez már javítja a tízéves átlagot.

Ebben a tempóban 50 év alatt lenne felújítva a teljes hálózat...

 

Ne vakargassuk a számokat, mert még elmérgesednek:(((

Előzmény: adiaboli (51989)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51995

Igen, azért az a nagy útfelújítás arrafelé,mert nem mostanában lesz bekötve M44 a gyorsforgalmi vérkeringésbe.

M8 tervekre várnak gondolom. 

Előzmény: RadiX (51994)
RadiX Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51994

És még valami amit a hétvégén láttam: a 4623-as út mellett, Szentkirály és Tiszakécske között látványosan dolgoznak az M44 építői, itt lesz az ideiglenes végpont, ha jól értem.

Autobahn89 Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51993

Van valakinek valami infoja 44-es úton folyó útfelújításokról?

Utinform szerint aug31.-ig él a korlátozás, ha lehet neki hinni. Aztán lehet kitólják.

RadiX Creative Commons License 2020.08.26 0 2 51992

Akit érdekel: frissültek a Google Maps műholdképei az M4 szolnoki elkerülő szakaszán, egyre jobban látszanak a leendő csomóponti ágak nyomvonalai is, és láthatóan beemelték a hídszerkezetet több felüljárónál. A Tisza-híd előtt a jobbparti árvízvédelmi töltés is új, egyenesebb nyomvonalra kerül, kiszélesedik az ártér.

 

adiaboli Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51991
adiaboli Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51990

Jaj, ezzel a fránya latinnal valakit nagyon fölhergeltem...

Előzmény: adiaboli (51986)
adiaboli Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51989

Ez az év mondata lehetne, ha nem éppen egy olyan útátadón mondta volna, aminek sok köze nincs a tranzitforgalomhoz.

 

Ráadásul lelőtt egy olyan "poént", ami szeptember 5-én még meg is állná a helyét (bár lehet, hogy akkor is hallani fogjuk, és ez csak a főpróba volt).

Előzmény: dimelo (51987)
dimelo Creative Commons License 2020.08.26 0 0 51988

értekezhetünk...

Előzmény: dimelo (51987)
dimelo Creative Commons License 2020.08.26 -1 1 51987

... és remélem, hogy a tartalomról is érkezhetünk.

 

Ahány tervező (cég) annyiféle prognózis.

 

Pedig csak figyelni kellene az átadó beszédeket:) Onnan jön a mindent elsöprő érvelés...

 

https://www.autoszektor.hu/hu/content/tiz-ev-otszaz-kilometer-autopalya

 

Az agglomerációs ingázás miatt telített helyiérdekű útszakasz átadón ilyet mond a vezérszónok:

"...amikor a koronavírus-járvány miatt lezárták az ország határait, a feltorlódott forgalomból gyorsan kiderült milyen fontos közlekedési folyosó Magyarország Nyugat- és Kelet-Európa között."

 

Jó reggelt!  Legalább az index.fórumot olvashatnák, ha már a többszáz millió Ft-os megbízások, kutatások értelmét egy ilyen dilettáns mondattal képesek eliminálni...

 

Ez az év mondata lehetne, ha nem éppen egy olyan útátadón mondta volna, aminek sok köze nincs a tranzitforgalomhoz.

 

471. sz. II. rendű főút Hajdú-Bihar megye:

  2 +801 - 7+ 875 km   2018 mért 27 nap       8069 /  348 db tehergépkocsi
15 +520 - 26+871 km  2018 mért 10 nap       5294 /  393

Előzmény: adiaboli (51986)
adiaboli Creative Commons License 2020.08.26 -1 0 51986

"BB C". Dictum sapienti sat.

Előzmény: dimelo (51985)
dimelo Creative Commons License 2020.08.25 0 0 51985

Bocsi, nem tudtam követni a gondolatmenetedet.

Esetleg tennél néhány pontosító jelzést, észrevételt?

Előzmény: adiaboli (51984)
adiaboli Creative Commons License 2020.08.25 0 0 51984

Nesze neked GDPR... :-)))

 

Előzmény: dimelo (51981)
adiaboli Creative Commons License 2020.08.25 0 0 51983

Mentem mindkettőn (jómagam csak már személyesen tapasztalt útszakaszokról szoktam megjegyzéseket tenni), térkő, ide vagy oda, számomra a rövidebb tűnt a jobbnak. Más kérdés, hogy én sem tenném ki a "8 Rábafüzes" táblát, nem is kritikai élű volt a megjegyzésem, csak egyszerű tény-rögzítés vájfűlű fórumozóknak.

Előzmény: nikkinév (51982)
nikkinév Creative Commons License 2020.08.25 0 0 51982

nem tudom te jártál-e valaha arra Körmenden , de ott egy keskeny 1 nyomsávos híd van a Rábán 

természetesen aki ismeri és személyautóval van az arra szokott menni , de ez átvisz a belvároson  , a térkövezett úton keresztül 

Előzmény: adiaboli (51960)
dimelo Creative Commons License 2020.08.25 0 1 51981

BB C engedelmével átmásolom "jövendölését":

 

Gyanítom, hogy a továbbiakban a következő etapok várhatók, azaz "Mese az A3-ról":
1. M4/A3 átadás: a nem ADR-forgalom (Bihar település nagyobb örömére) az új pályaszakaszt fogja használni.
2. 4808 elkerülő átadás: a nem ADR forgalom egy része az elkerülő felhasználásával – a DN 19 (belföldivel is erősen megpaprikázott forgalma miatt) az ártándi határátkelőhöz tér vissza.
3. DN 19 (Bihar – Nagyvárad) elkerülő átadás: a forgalom ismét az autópálya-szakaszon fog közlekedni.
4. Közben-közben épülget és szakaszosan át-átadásra kerül Erdély szíve felé az A3 szellempálya: a forgalom rendületlenül a DN1-et használja.
5. Az A3 átlép egy kritikus pontot, nagyjából a most (Kügy és Magyarvista között) hiányzó szakasz 2/3-ának átadásával: a forgalom a DN1-ről átterelődik az A3-DN1F-re; a még akkor is hiányzó szakasz(ok) országúti településein élők a legkülönbözőbb módokon (fórumoktól útelzárásig) követelik a mielőbbi befejezést.
…és már meg is érkeztünk (már amelyikünk) 2030-ba.

 

Szerinte így történik meg az évtized.

 

Kíváncsian várom az átadást, bár a Covid helyzet miatt egyelőre mélyen átlag alatti forgalom várható. (Mindenfelé)

 

Szerintem:

1. a 4. út irányú forgalom nem fogja az M4-A3 pályát használni, hanem Ártándig a 42. úton halad továbbra is.  (Útdíj és üzemanyag megtakarítás)

2. A 4808. úti elkerülő ugyanezért üres lesz. (Legfeljebb Havaria ) Így a DN 19 szakasz sem lesz annyira kamion-terhelt.

 

3. Nagyvárad elkerülő (2023) átadásával (-2 km, - 10 perc) változik a pályára felhajtó szgk arány (Kamion kevésbé: vmax 80 km/h))

4. A Dn1 használat meghatározza az ártándi határ választást. (ezért szellempálya az A3)

5. A kulcs-szakasz: Zilah Meszes-alagút. Amíg az hiányzik, legfeljebb billeg a súlypont...

 

Így érkezünk (már amelyikünk) 2030-ba.

 

Köszi BB C!

Előzmény: adiaboli (51969)
metalmaster Creative Commons License 2020.08.25 0 0 51980

Valljuk be, a gyakorlati hasznán kívül igényesebbnek is tűnik az adott útszakasz ezzel az útszéli felfestéssel!

Előzmény: Avaar (51975)
RadiX Creative Commons License 2020.08.25 0 0 51979

köszi, igen, az útfelújítás láthatóan kész van, az úttest szélén vezetett kerékpársávval mindkét irányban.

Előzmény: nyebojsza (51976)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!