Keresés

Részletes keresés

rm40 Creative Commons License 2020.02.28 0 2 49600
rm40 Creative Commons License 2020.02.28 -1 0 49599
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.28 0 1 49598

A 22éves államtitkár helyettes hölgyike óta már semmi ilyenen nem lepődnék meg :D :D 

Na de hagyjuk a politikát.

Én már azzal is elégedett lennék, ha M44-ről lehajtva emberi utakon autózhatnék a célomig, és nem ilyen földút minőségű mellékutakon. 

Előzmény: Mézgár (49595)
dimelo Creative Commons License 2020.02.28 0 0 49597

Meg a mohóknak is kell a türelem....

Ha Békéscsabát eléri ott is lesz egy kis ingyen időszak,

 

várható lesz ...szigorúan 2022. április után...

Előzmény: Avaar (49596)
Avaar Creative Commons License 2020.02.28 0 0 49596

Ha lenne ilyen szándékuk, már megtették volna..

Előzmény: Mézgár (49595)
Mézgár Creative Commons License 2020.02.28 -1 0 49595

Elég egy rendeletet módosítani, és máris fizetös lehet az M44.

Előzmény: Autobahn89 (49580)
dimelo Creative Commons License 2020.02.28 0 1 49594

Az M4 "terepakadály"-t Mészáros-nak hívják...

Ugyanezt az M44 Szentkirálynál Szíjj-nak...

Előzmény: bp01 (49592)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49593

Ertelme lenne, mert igazan idoszeru lenne egy oyan palya, ami osszekotne keletet nyugattal M0 nelkul. Sajna ez meg nem mostanaban fog megvalosulni. Addig marad a mellekutakon autozas M5ig M44-tol.

Előzmény: troglodita (49585)
bp01 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49592

Köszi, jó tudni :) 

 

Milyen "sokat drágító, sok terepakadályra" gondolsz Törökszentmiklós és Berettyóújfalu között? 

Előzmény: józsi24 (49565)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49591

ez a "forgalom" réteg, azt a képet pedig telefonról lőttem, mármint screenschotoltam

Előzmény: dimelo (49590)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49590

A mapsot használom, de ezt a felületét (eddig) nem.

Köszi!

Előzmény: RadiX (49583)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49589

A Szentkirály környéki utak 5-6 éve köszönik szépen nagyon jól vannak (hisz ott van a vakond).

Kivéve ami Kocsér-ra megy, meg onnantól a 44-esig (nem tudom azt a 2-3 km-t már miért nem csinálták meg...)

Előzmény: Autobahn89 (49577)
totyit Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49588

Hát igen.

Nagyon kevés a felújítás a sok 1000 km leromlott úthoz képest.

Előzmény: hegyaljai3 (49587)
hegyaljai3 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49587

Sajnos kevés olyan jó példa van mint az utolsó előtti oldalon.

Előzmény: totyit (49584)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 2 49586

Láttam én már irdatlan autópálya sűrűséget Nyugaton is helyenként. Bár általábam Kecskemétnél nagyobb városok körül fordul elő.

 

Jelen esetben au M8 rövid szakaszát én határozottan bevállalnám.

Előzmény: troglodita (49585)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49585

Hát ha tudnák, hogy mit akarnak, akkor azt a pár tíz km-t meg is lehetne építeni, nem? Csak hát evvel az M5-M44-M8 trióval valami olyan irdatlan autópálya/autóút sűrűség jönne létre a Kiskun-Nagykun-Nagykőrösi régióban, aminek semmi értelme nem lenne és ami ellen minden józan eszű ember tiltakozik.

Előzmény: Autobahn89 (49580)
totyit Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49584
RadiX Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49583

Végig a Google Mapsról beszéltünk, nezd meg azt a screenshot-ot.

Előzmény: dimelo (49581)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49582

Ott a pöttyös labda...

 

Jól gondolod, csak nekem már fáj az irónia is...

 

Állandóan kettős mérce van: amnézia és nagyotmondás...(szakmaiatlan intézkedésekkel)

Előzmény: ÁsítóSárkány (49575)
dimelo Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49581

Köszi!

Valószínűleg pontatlan megfogalmazás lehet,

mert ez így nem forgalmi adat, csak torlódásjelzés...

 

Ilyet a googlemaps is tud.

Előzmény: RadiX (49570)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49580

Ezzel maguk alatt vágják a fát, mert addig nem tudják fizetőssé tenni a személygépjárművek számára, amíg nincs bekötve sehová.

M8-ra még várhatunk egy jó ideig, mire leér odáig. Még csak Körmendnél kapargatják a földet, és az is csak 2x1 sáv lesz.

Lehet majd fogadásokat kötni, hogy a határig ér le hamarabb az M44, vagy egy gyorsforgalmi úthálózatig :)

Előzmény: troglodita (49579)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49579

Igen, a 44-est is készülnek "megerősíteni", meg Szentkirály környékén is elkerülőznek meg megerősítenek, de hát inkább vinnék be valahová az M5-be az M44-et, aztán csókolom. Aki még egyszer azt meri mondani, hogy igenis van hosszú- (és pláne közép-) távú koncepció, azt nagyon kiröhögöm...

Előzmény: ÁsítóSárkány (49578)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49578

Értem ezt a megközelítést, csak nagyon nem értek vele egyet...

Előzmény: Autobahn89 (49577)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49577

Nem véletlen akarják a mellékutakat szentkirály környékén rendbe tenni.

Valszeg azért mert nem mostanában lesz még bekötve a gyorsforgalmiba az M44.

 

Előzmény: ÁsítóSárkány (49576)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49576

Az M8 M5 és M44 közti szakaszát valóban jó lenne kicsit hamarabb megcsinálni.

Előzmény: drummond (49569)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.27 0 1 49575

én iróniaként tudtam értelmezni.

Előzmény: ghosty9 (49574)
ghosty9 Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49574

Amit most írsz, azt tökre nem lehet érteni, csak szólok.

Előzmény: dimelo (49509)
troglodita Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49573

Pontosan, ezek végül is nem annyira forgalmi adatok, mint inkább "relatív haladási" lehetőségek, az adott út "normális" forgalmához képest.

Előzmény: RadiX (49570)
drummond Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49572

Ez engem is érdekelne.

Előzmény: dimelo (49568)
drummond Creative Commons License 2020.02.27 0 0 49571

Nem hireszteli senki, de ha a forgalmi adatok indokolni fogják, akkor hozhatnk később olyan döntést, hogy az M4-et autópályává fejléesztik, de mintahogy írtad a teljes rétegrendet ki kell alakítani a leállósáv alatt.

Előzmény: nyebojsza (49553)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!