Ertelme lenne, mert igazan idoszeru lenne egy oyan palya, ami osszekotne keletet nyugattal M0 nelkul. Sajna ez meg nem mostanaban fog megvalosulni. Addig marad a mellekutakon autozas M5ig M44-tol.
Hát ha tudnák, hogy mit akarnak, akkor azt a pár tíz km-t meg is lehetne építeni, nem? Csak hát evvel az M5-M44-M8 trióval valami olyan irdatlan autópálya/autóút sűrűség jönne létre a Kiskun-Nagykun-Nagykőrösi régióban, aminek semmi értelme nem lenne és ami ellen minden józan eszű ember tiltakozik.
Igen, a 44-est is készülnek "megerősíteni", meg Szentkirály környékén is elkerülőznek meg megerősítenek, de hát inkább vinnék be valahová az M5-be az M44-et, aztán csókolom. Aki még egyszer azt meri mondani, hogy igenis van hosszú- (és pláne közép-) távú koncepció, azt nagyon kiröhögöm...
Nem hireszteli senki, de ha a forgalmi adatok indokolni fogják, akkor hozhatnk később olyan döntést, hogy az M4-et autópályává fejléesztik, de mintahogy írtad a teljes rétegrendet ki kell alakítani a leállósáv alatt.