Keresés

Részletes keresés

troglodita Creative Commons License 2020.01.29 0 2 48495

egyértelműen kötbér elkerülési szándékkal takaróznak a kilovoltokkal ;-)))

Előzmény: nyebojsza (48494)
nyebojsza Creative Commons License 2020.01.29 0 0 48494

220 kV-os még véletlenül sincs a közelben sem,

a 400-as meg a 750-es pedig sokkal északabbra megy,

a 10-20-30 kV meg bakfitty, azt betonalapostul, oszlopostul, mindenestül 1-2 hét alatt megcsinálják.

Mi lesz akkor Szolnoknál a 400 kV-os, meg a 750-es vezetékekkel? (ugye csak a vasút feletti 25 kV)

Előzmény: radio100jozsi (48490)
dimelo Creative Commons License 2020.01.29 0 0 48493

Bocs, ha zavaró az "önkényes" küszöb.

Beleírhatjuk Röszkét a sorba, de néhány szempontból kilóg:

1. Kevés a teherforgalma (Gyula szintje)

2. Eseti - hullámzó - a terheltsége

3. Autópálya van.

és mint korábban írtam, nem az útkapacitás, hanem határ-beléptetési okokból torlódik.

 

Járműegységben Vámosszabadi, vagy Rédics is egyenértékű Röszkével.

 

A 10 ezer Ej. forgalmat tekinthetjük 2x2 sáv igénynek. (Önkényes?)

Ilyen átkelő tényleg csak 6 darab van.

 

Persze belemélyedhetnénk, hogy Sopron gyakorlatilag városi és ingázó átkelő, (teherkorláttal)

vagy Esztergom és Komárom is ilyen. (Utóbbi az új híddal más minőség lesz)

Előzmény: ghosty9 (48462)
Thibczy Creative Commons License 2020.01.28 0 1 48492

Az a rákfenéje az egésznek, hogy 10-12 ezer EJ, már sok egy 2x1 sávos főútra, pláne, ha annak egy jelentős része kamion.

Ezen kívül elég egy traktor, ami jól felduzzasztja a forgalmat, és egy idióta, aki csakazértis nekiáll előzni, és ott a baleset...

bp01 Creative Commons License 2020.01.28 -1 1 48491

"..nem hitelböl épült"

 

Ezt már egyszer tisztáztuk itt: DE, hitelből is épült. 

 

Ettől függetlenül értelmetlennek én sem nevezném az M44-et. Csak az a 30 km felesleges amennyivel több utat kellett így építeni, mint ha a Mezőtúr-Törökszentmiklós-M4 irányba épült volna. De ez már így marad.    Forgalom valószínűleg akkor lesz rajta, ha teljes hosszban kiépül majd és az emberek rájönnek, hogy megéri használni. Kb mint az M6-os esetében ahol az elmúlt pár hónapban tapasztalható némi forgalomnövekedés (10 év után).  

 

 

((

Az elmúlt 11 évben egyetlen olyan hsz volt ami szellempályaként említi az m86-ot (a kereső szerint). Az viszont nem olyan régi:

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=149659952&t=9013571

))

 

 

 

Előzmény: Jared- (48431)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.01.28 0 1 48490

Lényegében papíron is rendbe tették, hogy miért csak idén nyáron lesz kész Abony-K-ig az M4-es. Amúgy meg szerintem 220 kV-os távvezeték lehet az. 

Előzmény: Autobahn89 (48481)
dimelo Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48489

Biztos én sem vagyok,

de a kongói 800 millió és az M8 2,2 milliárd közötti különbség semmilyen módon nem valós.

Az M8 Körmend 2x1 drágább, mint az M44 eddig, vagy az M4 Pest megyei szakaszai.

 

Mintapéldája minden rossznak, amit EU forráslenyúlásnak nevezhetünk.

Előzmény: NAR (48487)
nyebojsza Creative Commons License 2020.01.28 0 2 48488

22kV!!! ???

ez valami vicc?

Ceglédnél a 120kV-al semmi gond nem volt...

Újszilvásnál simán megcsinálták (azzal kezdték)...

Azért nem tudják átadni, mert az Abony-nyugat nincs kész, nagyon messze van a késztől...

Előzmény: dimelo (48483)
NAR Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48487

Nálunk igen, de egy afrikai útépítésnél nem vagyok ebben biztos.

Előzmény: dimelo (48482)
nyebojsza Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48486

Pénz az nincs ott, viszont van gyémánt meg kobalt...

Előzmény: NAR (48478)
Herodes68 Creative Commons License 2020.01.28 0 2 48485

Csak egy tökös újságíró kellene meg egy szaki aki segít bemutatni hogy mi minden nincs még kész.

Eddig a régészek szoktak besegíteni a kezdés csúszása miatt (nem pont erre a projektre gondolok)

Most a befejezések csúszására is van fedő sztori. Még véletlenül se legyen a haveri cég kötbéres.

Előzmény: dimelo (48483)
RadiX Creative Commons License 2020.01.28 0 1 48484

És persze ezt nem lehetett előre tudni, tehát vis maior, nincs kötbér. Szánalmas.

Előzmény: dimelo (48483)
dimelo Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48483

Meg van az indok a csúszásra...

 

De a többi munkarész sincs készen...

Előzmény: Autobahn89 (48481)
dimelo Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48482

Inkább az utóbbi...

 

De az útépítésnél az élőmunka aránya  kisebb...

Előzmény: NAR (48478)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48481
Jared- Creative Commons License 2020.01.28 0 2 48480

Èpp ezért irom amit irok mert járom a nagyvilágot. Miröl beszélsz?

 

MTV? Nem nézem. Ellenben jól emlékszem amikor az ATV-n ment a háborgás hogy mi az hogy elkerülöért fizetni kell, és hogy ilyen a világon nincsen… közben csak Bécsig kellett volna elmenni.

 

 

Előzmény: Autobahn89 (48479)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.01.28 -1 1 48479

"Én továbbra is a minél kisebb állam, és a minél kevesebb adó hive vagyok."

"Viszont mindenki fizessen ha szolgáltatást vesz igénybe. "

"Ingyen ne autózzon senki rajta, nem azért mert igazságtalan, mert azt leszarom, hanem azért mert szolgáltatás".

 

Már elnézést,de te ezeket a hülyeségeket magad találod ki,vagy súg valaki?

Ezek szerint te akkor is fizetsz a fodrásznál,ha a hajvágás felénél elromlik a hajvágó gép és felemás marad a hajad? 

 

Ideje lenne kikapcsolni az MTV-t pár embernek és kimenni körülnézni, hogy mi történik a nagy világban.

Előzmény: Jared- (48457)
NAR Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48478

A kongói meg a magyar munkabérek között azért elég nagy különbség van - de simán lehet, hogy csak a pénzt eltenni mentek oda, nem utat építeni.

Előzmény: dimelo (48463)
dimelo Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48477

Jószándékból dícséretes... KOMOLYAN!

 

De egyben naiv elképzelés, még 1 km többlet út építésén is s.arakodnak, nemhogy 3-5 km-es ideiglenes lekötéseken.

 

Biztosan láttad, mostanában tervezői divat lett a 2x2 sávot visszahúzni a főúthoz. (M30 Szikszó, M4 Kaba, M85 Vitnyéd-Fertőszentmiklós)

 

Ahelyett, hogy az összekötő 2x1 sáv lenne hosszabb (mint javaslatodban)

Azért Albertirsánál van hókusz-pókusz...

Előzmény: troglodita (48473)
Törölt nick Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48476

Most hogy migráns áttörés volt Röszkénél lezárták a határt.

Előzmény: dimelo (48435)
Jared- Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48475

Dimelo, semmi kedvem nincs erröl társalogni veled. Kampányolj, szavazz arra akire jónak látod. Èn is igy teszek.

Előzmény: dimelo (48474)
dimelo Creative Commons License 2020.01.28 -1 2 48474

...és Te attól vagy boldog, hogy valaki "kompetensen" lopja el a pénzedet?

Mintha vállonveregetnéd a tolvajt, mert olyan ügyes, hogy nem vetted észre...

 

 

Csak a pontosítás kedvéért legalább a Luapula (határ) folyó hídján és előtte-utána 2x2 sáv épül,

 

tehát még megdöbbentőbb a 800 millió/km Afrikában...

Előzmény: Jared- (48468)
troglodita Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48473

Szerintem életképes lehet, hogy egy-egy szakaszon (jellemzően valamilyen nagyobb település körül) megépül az autópálya vagy autóút (nyilván mindkét végén kapcsolódva a normál országúthoz), aztán egy ideig nem történik semmi, majd végül összekötik az egészet. Persze ilyen esetben valamivel több a fel- és levonulási idő és költség, de pl. az M4 esetében én simán el tudom képzelni, hogy megépül Szolnok-észak, aztán Püspökladány-dél, majd Berettyóújfalu-észak, és a köztes szakaszokat csak utólag toldják be...

Előzmény: nyebojsza (48466)
Jared- Creative Commons License 2020.01.28 0 1 48472

Ès az M4 esetében természetesen. De akkor sem értem hogy miért olyan nagy probléma ez. Szerintetek Németországban pl nincsenek lyukak? Tele van az ország "Lückenschluss"-okkal.

Előzmény: Jared- (48471)
Jared- Creative Commons License 2020.01.28 0 1 48471

Konkrétan csak és kizárólag az M44 (és régebben az M86) esetében történt ez. Minden más M-betüs út "az elejétöl" épül. Az M86-ot azóta befejezték.

 

Egyszerüen tényleg nem értem miért keresitek a kákán is a csomót. Nem szar igy élni?

 

Előzmény: nyebojsza (48466)
Jared- Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48470

Elnézést, ez Dimelonak ment.

Előzmény: Jared- (48468)
Jared- Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48469

Az M0 ingyenes alternativája a Hungária krt. Például.

Előzmény: nyebojsza (48467)
Jared- Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48468

Alapvetés: az inkompetencia mértéke a különbség a kormányok között, nem a korrupció mértéke.

Előzmény: nyebojsza (48461)
nyebojsza Creative Commons License 2020.01.28 -1 0 48467

Hogy lett kitalálva az M0 fizetős szakasza?

Albertirsa? Cegléd-Ceglédbercel?

Előzmény: Jared- (48465)
nyebojsza Creative Commons License 2020.01.28 0 0 48466

Hogy minden megyeszékhely, vagy akármi "be legyen kötve", ez régebben (M3, M5, M6) úgy működött, hogy elkezdték építeni az elejétől, aztán egyre hosszabb lett.

Most meg építenek egy darabot valahol a közepén, aztán jó sokáig semmi.

Előzmény: Jared- (48442)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!