Ezt már egyszer tisztáztuk itt: DE, hitelből is épült.
Ettől függetlenül értelmetlennek én sem nevezném az M44-et. Csak az a 30 km felesleges amennyivel több utat kellett így építeni, mint ha a Mezőtúr-Törökszentmiklós-M4 irányba épült volna. De ez már így marad. Forgalom valószínűleg akkor lesz rajta, ha teljes hosszban kiépül majd és az emberek rájönnek, hogy megéri használni. Kb mint az M6-os esetében ahol az elmúlt pár hónapban tapasztalható némi forgalomnövekedés (10 év után).
((
Az elmúlt 11 évben egyetlen olyan hsz volt ami szellempályaként említi az m86-ot (a kereső szerint). Az viszont nem olyan régi:
Èpp ezért irom amit irok mert járom a nagyvilágot. Miröl beszélsz?
MTV? Nem nézem. Ellenben jól emlékszem amikor az ATV-n ment a háborgás hogy mi az hogy elkerülöért fizetni kell, és hogy ilyen a világon nincsen… közben csak Bécsig kellett volna elmenni.
Szerintem életképes lehet, hogy egy-egy szakaszon (jellemzően valamilyen nagyobb település körül) megépül az autópálya vagy autóút (nyilván mindkét végén kapcsolódva a normál országúthoz), aztán egy ideig nem történik semmi, majd végül összekötik az egészet. Persze ilyen esetben valamivel több a fel- és levonulási idő és költség, de pl. az M4 esetében én simán el tudom képzelni, hogy megépül Szolnok-észak, aztán Püspökladány-dél, majd Berettyóújfalu-észak, és a köztes szakaszokat csak utólag toldják be...
Ès az M4 esetében természetesen. De akkor sem értem hogy miért olyan nagy probléma ez. Szerintetek Németországban pl nincsenek lyukak? Tele van az ország "Lückenschluss"-okkal.
Hogy minden megyeszékhely, vagy akármi "be legyen kötve", ez régebben (M3, M5, M6) úgy működött, hogy elkezdték építeni az elejétől, aztán egyre hosszabb lett.
Most meg építenek egy darabot valahol a közepén, aztán jó sokáig semmi.