nemcsak a ket vege, de ket kozbulso csp is korforgos, igaz egyik otagu, ott nyilvan adta magat a korforgalom...
szerintem siman alulbecsultek a forgalmat...
gondolom hasonlo modon jarnak el, mint a vasut kozut keresztezesnel: osszeszorozzak a vasut meg a keresztezo ut orankenti forgalmat, aztan egy okolszabaly tablazatbol kiolvassak, hogy eleg az andraskereszt, vagy kell fenysorompo is, esetleg kell csaporud is, vagy keves oda a szintbeni, mert feluljaro kell...
amugy racio van benne, mertha kicsi a forgalom, akkor felesleges korforgalommal lassitani a foirany forgalmat (a rohej az, hogy egy csomo helyen megis megteszik), viszont eros forgalom eseten mar igencsak veszelyes a sima csp...
par eve adtak at az elkerulot, de mar at kell epiteni ezt az utelagazodast...
a pesti aggloban meg hemzsegnek azok az utelagazodasok, amiket mar reg korforgositani kellett volna, vagy eleve annak epiteni, hiszen nemreg epultek...
Simán igazad lehet én arra sose jártam.
Max Sopronig mentem régen amikor még volt meccs...
Csak a térképet néztem hol férne el az út, hol nincsenek épületek.
Ezen sokszor gondolkoztam az évek során, amikor arra járok, és arra jutottam, hogy a Zárány-Kövicsespatak-Cinfalva háromszög nagyon zsúfolt. Itt kisajátítani egy vagyon lenne. Egyszerűbb lenne elvinni Cinfalvától ÉK-i irányba a földeken át. Az a kegyetlen kanyar ott Volkapordányon túl is megszűnhetne az A3 jelenlegi 1x2 sávján...
Szerintem semmi különös bajuk nincs vele, csak igazán nem is kell senkinek a hiányzó szakasz, akkor meg minek erőlködjenek, hogy szebben mutasson a térképen az egész? Plusz átmenő forgalmat senki nem akar a környékén, a jelenlegi forgalom nem zavarja őket, akkor miért is támogatnának bármilyen útépítést?
Ha megnézed műholdképen is, akkor láthatod, hogy maga a falu innen észak-északkeletre van, ez a rész inkább ipari jellegű. Szóval igazán senkit nem zavar itt a forgalom:
Majd megkérdezik őket újra, miután átadták a Sopront elkerülő szakaszt, és a teherautóknak már nem kell Deutschkreuz-Weppersdorf-S31 felé kerülniük.
Miért? Ezt a korlátozást érvényben tarthatják az M85 elkészülte után is, ezzel kényszeritve bennünket hogy a 861-es úton lépjen ki a teherforgalom, ahogy most. Ne legyen igazam. Igazából a B62-es út menti települések lakóiban lehet bizni, hogy támogatják az A3-as épitését, hiszen higy az ő falvaik közül lehetne kitiltani a teherforgalmat.