Jó lesz ez, csak rosszul konferáltad be, inkább így: "Románok, nézzetek román drónvideót, ahogy a román útépítő építi a románoknak a román autópályát!"
Na de ennyi gabion támfalat még életemben nem láttam ;-)))
végül is ez is egy dátum. A lényeg csak az,hogy kint van a NIF oldalán a project,nem került ki a szakasz a törvényből,csak a térképi melléklete és a szerződés szerint halad a munka.A környezetvédelmi tanulmány a vegetációs időszak lezárultával szeptemberben kész. A sajtó meg egy kacsát terjesztett szét,hogy nem épül meg.
a nyomvonal kivalasztas utan jonnek a hatastanulmanyok, az engedelyeztetesi eljarasok, szag6osagi engedelyek, kiviteli tervek, love me tendereztetes, majd min 3 ev epites...
Egyáltalán nem bánom, ha unalmas a közlekedés - ugyanakkor alig 2 méter széles sávban haladni úgy, hogy baloldalt betonfal, jobboldalt kamion, nem kimondottan unalmas. A Waze szerint csak egy perccel lett volna gyorsabb a városon át menni, tulajdonképpen jól lehetett haladni az M0-n. Az M1-en volt kisebb dugó baleset miatt. Ahogy látom, lassan az M3-on is ráfér egy új aszfaltréteg a külső sávra Gödöllő és Hatvan között...
Ez igaz, a NIF 06.06.-i közleménye a lényeg...illetve a tény,hogy nem került ki az M0 nyugat nyomvonal a törvényből,mert akkor nem tehette volna ezt ki a NIF..
Minden halad az eredeti ütemben,a megye is közölte ezt közleményben közben.
Ez meg egy szenzációhajhász újságíró megfogalmazása, ami éppen azon a közleményen alapul, amit korábban mutattál. Én legalábbis úgy fogalmaznék a helyében: épülhet.
Látod, hogy mire szántam, egyértelmű. Valóban milliós tömeget érintő hír, amit a megye egyetlen, de dátumot kitűző mondattal kommentált már az M0 ról egy cikket is ismertetve forrásként..
Amikor éppen nincs szétborítva, és nincs 20 kilométeres dugó, akkor is csak akkor érdemes arra menni, ha viszonylag egyenletes tempójú, viszonylag unalmas utazásra vágysz. Sem időben nem éri meg, távolságban meg pláne. Fogyasztásban is kevesebb a városon át, hiába a sok megállás-elindulás.
Terveztem egy Tatabánya-Gyöngyös utat és legnagyobb meglepetésemre azt hozta ki a Google, hogy Budapest belvárosán keresztül gyorsabb (hétköznap, napközben), mint az M0-on:
A Google-nak is agyára ment a hőség vagy tényleg ennyire reménytelen az M0 dél?