Keresés

Részletes keresés

drummond Creative Commons License 2019.06.18 0 0 45008

mash.69 Creative Commons License 2019.06.18 0 0 45007

hát vicces...

Előzmény: troglodita (45006)
troglodita Creative Commons License 2019.06.18 -1 0 45006

Jó lesz ez, csak rosszul konferáltad be, inkább így: "Románok, nézzetek román drónvideót, ahogy a román útépítő építi a románoknak a román autópályát!"

Na de ennyi gabion támfalat még életemben nem láttam ;-)))

Előzmény: pentium10 (45005)
pentium10 Creative Commons License 2019.06.18 0 3 45005

1 poszt erejeig nezzel Marossolymosi videot, meg 1-2 honap s forgalom lesz adva

 

https://www.youtube.com/watch?v=xh9ZGVve6GU&feature=youtu.be

. kata31 Creative Commons License 2019.06.17 -1 0 45004

..Amúgy ez a közlemény csak az,hogy folyamatban van a munka az M0 nyugaton,amit 2018-ban szerződtek..a 2017-ben megjelent pályázati tartalommal..

Ennek is környezetvédelmi engedélye lesz,mint a többinek egyenlőre.. 

https://www.kozbeszerzes.hu/ertesito/2017/0/targy/portal_402/megtekint/portal_14149_2017/?fbclid=IwAR3bxdjg8RDSUHRoco1MCH3_2DpE-uRxfujWzym-JQ1fbcuxe2SmO_2op2U

Előzmény: . kata31 (45000)
trizs77 Creative Commons License 2019.06.16 0 0 45003

Lehet.

Én Pilisszentlászlón át néztem.

 

 

Előzmény: RadiX (45002)
RadiX Creative Commons License 2019.06.16 0 0 45002

nem a 1116-os hanem a 1111-es út (Esztergom-Pilisszentkereszt-Pomáz-11) lesz az :)

Előzmény: trizs77 (45001)
trizs77 Creative Commons License 2019.06.16 0 1 45001

rosszul nezed...

 

az nema 10es, hanem a pilisi kirandulout...

 

a 10es szoba se johet, ott annyira tragyak a viszonyok, hogy azt meg azis keruli, akinek arra a legrovidebb..

 

..............................................................................................

 

Rosszul nézed.

Az nem a 10-es út, hanem a pilisi kiránduló út, az 1116-os út.

 

A 10-es út szóba se jöhet, mert ott annyira rosszak a viszonyok, hogy azt még az is kerüli, akinek arra a legrövidebb.

Előzmény: józsi24 (44998)
. kata31 Creative Commons License 2019.06.16 -1 0 45000

végül is ez is egy dátum. A lényeg csak az,hogy kint van a NIF oldalán a project,nem került ki a szakasz a törvényből,csak a térképi melléklete és a szerződés szerint halad a munka.A környezetvédelmi tanulmány a vegetációs időszak lezárultával szeptemberben kész. A sajtó meg egy kacsát terjesztett szét,hogy nem épül meg.

Előzmény: józsi24 (44999)
józsi24 Creative Commons License 2019.06.15 0 2 44999

2022re, hogyne...  dilettans egy firkasz...

 

a nyomvonal kivalasztas utan jonnek a hatastanulmanyok, az engedelyeztetesi eljarasok, szag6osagi engedelyek, kiviteli tervek, love me tendereztetes, majd min 3 ev epites...

 

ha minden flottul megy, akkor 2025.

 

de nem fog.

Előzmény: . kata31 (44992)
józsi24 Creative Commons License 2019.06.15 0 0 44998

rosszul nezed...

 

az nema 10es, hanem a pilisi kirandulout...

 

a 10es szoba se johet, ott annyira tragyak a viszonyok, hogy azt meg azis keruli, akinek arra a legrovidebb..

Előzmény: ÁsítóSárkány (44993)
józsi24 Creative Commons License 2019.06.15 0 0 44997

sot: mar kesz is van...

 

amugy most mi ez a kibaszott szarkeveres??

 

egy honapja meg ugy volt, hogy storno...

 

mostmeg ismet tervezik?

Előzmény: . kata31 (44988)
NAR Creative Commons License 2019.06.15 0 0 44996

Egyáltalán nem bánom, ha unalmas a közlekedés - ugyanakkor alig 2 méter széles sávban haladni úgy, hogy baloldalt betonfal, jobboldalt kamion, nem kimondottan unalmas. A Waze szerint csak egy perccel lett volna gyorsabb a városon át menni, tulajdonképpen jól lehetett haladni az M0-n. Az M1-en volt kisebb dugó baleset miatt. Ahogy látom, lassan az M3-on is ráfér egy új aszfaltréteg a külső sávra Gödöllő és Hatvan között...

Előzmény: mzdude (44986)
. kata31 Creative Commons License 2019.06.15 -1 0 44995

Ez igaz, a NIF 06.06.-i közleménye a lényeg...illetve a tény,hogy nem került ki az M0 nyugat nyomvonal a törvényből,mert akkor nem tehette volna ezt ki a NIF..

Minden halad az eredeti ütemben,a megye is közölte ezt közleményben közben.

http://www.pestmegye.hu/38-fooldali-slider/3786-2022-re-kesz-lehet-az-m0-hianyzo-szakasza

Előzmény: ÁsítóSárkány (44994)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.06.15 0 1 44994

Ez meg egy szenzációhajhász újságíró megfogalmazása, ami éppen azon a közleményen alapul, amit korábban mutattál. Én legalábbis úgy fogalmaznék a helyében: épülhet.

Előzmény: . kata31 (44988)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.06.15 0 0 44993

Ahogy elnézem, a 10-esen át a második helyezett, pár perccel lemaradva...

Előzmény: NAR (44982)
. kata31 Creative Commons License 2019.06.15 -1 0 44992

Látod, hogy mire szántam, egyértelmű. Valóban milliós tömeget érintő hír, amit a megye egyetlen, de dátumot kitűző mondattal kommentált már az M0 ról egy cikket is ismertetve forrásként..

 

"A nyomvonal kiválasztása után még idén kijelölhetik a kivitelezőt, s a beruházás 2022-re befejeződhet." http://www.pestmegye.hu/38-fooldali-slider/3786-2022-re-kesz-lehet-az-m0-hianyzo-szakasza

Előzmény: adiaboli (44990)
józsi24 Creative Commons License 2019.06.15 -1 0 44991

latszik, hogy fogalmatok sincs mekkora itt a szarkupac...

 

mar egy eve basszak az m0delt (hogy minek azt nemtom, mert semmi baja nem volt), azota horror arra menni...

 

+ most a keleti szektort is basszak, tegnap du egy defektes nyerges miatt (leallosav nuku), orakon keresztul 10 km-es torlodas volt...

Előzmény: NAR (44982)
adiaboli Creative Commons License 2019.06.15 0 1 44990

értékelitisben...

 

Ha ezt valami vicces orvosi latinnak szántad, akkor fölösleges volt rá az ékezet. A "senyvedés" az ok, bár elég csúnya: nem illik másnak kívánni.

ON

Előzmény: . kata31 (44977)
dimelo Creative Commons License 2019.06.15 0 0 44989

Jó, de mennyi eróziós kár keletkezett?

és még fog is, mint írod: + egy évig jogászkodhatnak is.

Előzmény: pentium10 (44987)
. kata31 Creative Commons License 2019.06.14 -1 0 44988
pentium10 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 44987

az ar az oke, ne feledjuk itt szinte mnden mutargy s osszes gerenda mar a helyszinen, kb 52%-os keszultseggel veszik at a terepet

Előzmény: dimelo (44984)
mzdude Creative Commons License 2019.06.14 0 0 44986

Tényleg ennyire reménytelen.

 

Amikor éppen nincs szétborítva, és nincs 20 kilométeres dugó, akkor is csak akkor érdemes arra menni, ha viszonylag egyenletes tempójú, viszonylag unalmas utazásra vágysz. Sem időben nem éri meg, távolságban meg pláne. Fogyasztásban is kevesebb a városon át, hiába a sok megállás-elindulás.

Előzmény: NAR (44982)
trizs77 Creative Commons License 2019.06.14 0 1 44985

Tényleg úgy rövidebb.

 

Kb. négynaponta reggeli csúcsban és délben is, megteszem az M3 bevezető (Mexikói út) - M1-M7 elágazás közötti távot.

 

A kb. 18-20 km- M1-M7 =, városon át, Thököly-Rákóczi - Erzsi K-né híd-Hegyaljai-Budaörsi = kb. 45-55 perc az átlag.

Csúcsban.

 

Volt már 35 perc is de ez nem jellemző és volt már 90 perc is néha.

Ez se jellemző.

 

Az M0-n keresztül nem ritkán a duplája.

 

 

Előzmény: NAR (44982)
dimelo Creative Commons License 2019.06.14 0 0 44984

Bőven lehet...

Szerinted mitől ilyen olcsó a kivitelezés?

Alkotmányos költségek mellett...

Előzmény: pentium10 (44981)
mash.69 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 44983

mész megnézni a Kékes támadást? :)

KOllegák jöttek szerdán az M5-ösön és az m0-án jöttek.

Bár ne tették volna Kiskunhalas-Gyál kevesebb volt, mint a Gyál-Budakeszi....

kb. kétszer vagy háromszor több idő volt

Előzmény: NAR (44982)
NAR Creative Commons License 2019.06.14 0 0 44982

Terveztem egy Tatabánya-Gyöngyös utat és legnagyobb meglepetésemre azt hozta ki a Google, hogy Budapest belvárosán keresztül gyorsabb (hétköznap, napközben), mint az M0-on:

A Google-nak is agyára ment a hőség vagy tényleg ennyire reménytelen az M0 dél?

pentium10 Creative Commons License 2019.06.14 0 0 44981

szerintem siman toljak 1 evet a fellebezesekkel

a Strabag lemaradt megint s mar mondjak hogy fellebezni akar s fog is

Előzmény: dimelo (44979)
mash.69 Creative Commons License 2019.06.14 0 1 44980
Mondjuk mert alattad 9 hozzászólással már ott van?!?
Ilyenkor felmerül az emberben hogy csak írsz ész nélkül?!?
Előzmény: . kata31 (44977)
dimelo Creative Commons License 2019.06.14 0 1 44979

Meglepetés odaátról:

https://www.maszol.ro/index.php/gazdasag/112915-k-epithetik-tovabb-a-bihari-autopalyaszakaszt

 

Azért csak óvatosan a reményekkel...

 

Ebből a cikkből az derül ki, hogy a félbehagyott A3 szakaszokat 6+18 hónap alatt be kell(ene) fejezni.

Na és az árak:

Bihar és Berettyószéplak között     28,55 km 68,3 millió Euro= 22 milliárd Ft     770 millió Ft/km

Berettyószéplak és Bisztraterebes 26,35 km 75,7 millió Euro= 24,5 milliárd Ft  930 millió Ft/km

Kár, hogy az újságíró elsiette a szakaszmegjelölést... elsőre Bihar és Bisztraterebes jönne...

és van némi probléma a szakaszkilométerekkel is.

De 1 mrd./km alatt vannak, 7 éve hagyták félbe, az állagmegóvás és restauráció benne van?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!