Keresés

Részletes keresés

qwertz77 Creative Commons License 2019.01.30 0 1 42785

Az új OTRT van, hogy ez mennyire fogja fedni a valóságot az jó kérdés. Az M0 ÉNYi része az fix

Az M10 elvileg Kesztölcig rendelkezik környezetvédelmi engedéllyel és így nyomvonallal, de azért ezt nem tekinteném lefutott meccsnek.

Az M100-t nyomják mintha a értelme lenne, de valahogy az az érzésem, ez lesz meg elsőként :-(((

Előzmény: trizs77 (42783)
troglodita Creative Commons License 2019.01.30 0 0 42784

szerintem még senkinek nincs olyan...

Előzmény: trizs77 (42783)
trizs77 Creative Commons License 2019.01.30 0 0 42783

Van valakinek rajza, vázlata, skicce arról, hogy az új elképzelés szerint,  hogyan zárul be az M0 nyugaton ?

 

https://infostart.hu/gazdasag/2019/01/30/vegleges-m0-s-nyomvonal-tulekedes-varhato-a-legjobb-ingatlanokert

 

 

 

 

dimelo Creative Commons License 2019.01.29 0 0 42782

Remélem van/lesz valakinek M1 Győr környékéről közvetlen tapasztalata. Köszi!

 

A 2016-os Célforgalmi Felmérés szerint

az AUDI-ba/ból teherforgalom naponta 430 db teherkocsi. (a beszállítókét nem lehet jól érzékelni, de Győr-keletnél látható további 1000 db tgk.)

Nem mellékesen Mosonmagyaróvár-ra/ról M1-86 teherforgalom naponta 600 db tgk.

 

 

Előzmény: dimelo (42781)
dimelo Creative Commons License 2019.01.28 0 0 42781

Nem az időjárással kapcsolatos tényfeltáró kérdés:

A napok óta tartó Audi-sztrájk milyen hatással van az M1 Győr környéki teherforgalomra?

A beszállítók sem tudnak most folyamatosan termelni, a raktárak telnek, vagy mi a helyzet?

 

Előzmény: Ashi Valkoinen (42777)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.01.28 0 0 42780

Szerencsére végül nem kellett arra mennem, szóval nincs elsőkézből tapasztalatom róla.

Előzmény: troglodita (42778)
dimelo Creative Commons License 2019.01.28 0 1 42779

A fiatal albán mérnökök mindent megoldanak...

A második rész durvább.

 

De "szép lesz, ha kész lesz"...egyszer...

Előzmény: troglodita (42778)
troglodita Creative Commons License 2019.01.28 0 0 42778

Nézegettem, de nálam zöld volt majdnem minden, persze az M0-dél kivételével ;-)))

 

Más, albán útépítés. Szerintetek mégis hogyan képzelték ezt???

https://www.google.com/maps/@42.0883351,19.505888,451m/data=!3m1!1e3

és a másik vége:

https://www.google.com/maps/@42.0546841,19.4981183,899m/data=!3m1!1e3

 

Előzmény: Ashi Valkoinen (42777)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.01.27 0 0 42777

Kíváncsi vagyok a várhatóan ónos esővel és/vagy hóval súlyosbított hétfő reggelre az M1 autópályán, Budapest felé. M0-M1 közötti összekötő részeken külső sáv lezárva, bójákkal elkerítve, gondolom kókányolnak rajtuk valamit. De kevés lesz az az 1-1 sáv...

dimelo Creative Commons License 2019.01.25 0 0 42776

Igen Poprád-Eperjes-Kassa inkább összetartozik 100 km-en belül,

mint a 140-330 km-re levő Zsolna-Trencsén-Nagyszombat-Pozsony.

 

Vagyis a keleti irányt szívatja a többlet út, ami úgy látszik nekik nem nagy ügy...

 

Viccnek azért durva...

Előzmény: adiaboli (42774)
dimelo Creative Commons License 2019.01.25 0 0 42775

Igen, jól látod. Megtervezték, megépítették a körforgalmat és valamiért nem kötötték össze az 533. úttal.

Szerintem ez abszurdabb, mint a 710 és a most épülő M7 csomópont, mert ez az 1 km 1,5-2 millió euróból bőven kijönne.

 

De a gigacégnek és a teljes Iglói vállalkozói szektornak az miért jó, hogy a szállítás lassabb és drágább?

 

Előzmény: Roger Preed (42771)
adiaboli Creative Commons License 2019.01.25 0 1 42774

Köszönöm. Ez tényleg tanulságos: ott sem különb a helyzet. (Ráadásul Iglóról vélhetően nagyobb a kassai, mint a pozsonyi irányú forgalom. A "csomópont" ennek fényében is ítélendő meg.)

Magunkról pedig amúgy úgy is le szoktam szedni a keresztvizet, ha éppen ideje jön:)))

Előzmény: dimelo (42769)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.01.25 0 0 42773

Tudom, de nem is a kétsávos részen őgyelegnek, hanem utána meg előtte. 

Előzmény: puntooo (42772)
puntooo Creative Commons License 2019.01.25 0 0 42772

Lakott területen belül szabályos a külső sávban előzni-kellő körültekintéssel:-)

Előzmény: Landsmann_ (42770)
Roger Preed Creative Commons License 2019.01.25 0 0 42771

Jól látom, hogy ott van a körforgalmi ág Dél felé, csak át kéne kötni az 533-ba?

 

Ez kb az a kategória, mint ahogy mi nem építettük meg a 710-et egészen az M7-ig.

A másik ilyen kedvenc a Gödöllő-Kelet/Domonyvölgy (potenciális) csomópontnál lévő műszaki felhajtók, amikből minimális beruházással csomópontot lehetne varázsolni.

Előzmény: dimelo (42769)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.01.25 0 0 42770

Az nem, de az már igen, hogy Berettyóújfaluban megint egy előttem 40-45-el tötymörgőt fogtam ki. A második lámpánál nem is értem el a zöldet.

Előzmény: puntooo (42768)
dimelo Creative Commons License 2019.01.25 0 1 42769

Találtam egy erőteljes példát arra, hogyan "működik" a D1 logika...

 

Poprádtól keletre 30 km-re van Lőcse (14800 lakos) és Igló (Szepesújhely) 37300 lakossal. A két város távolsága 10 km.

A D1 autópályát a kisebb Lőcsétől 2 km-re, a nagyobb Iglótól 8 km-re építették meg,

de a két város összekötő 533. útról nincs felhajtó a D1-re, csak Lőcsén keresztül 4 km-rel hosszabb útvonalon.

Ezért az Iglói Ipari parkból nyugat felé az 536., kelet felé a 3208. mellékúton lehet legrövidebb úton felhajtani.

https://www.google.com/maps/dir/48.9389588,20.5988035/49.0076758,20.7115068/@48.9782301,20.5806491,11476m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

 

A forgalomból látható, hogy nyugat felé 1200 tgk, kelet felé mintegy 900 tgk. közlekedik Iglóról.

Több település belterületén haladnak át, miközben az 533. úttól 1 km-es összekötő út hiányzik a D1 felhajtó körforgalomig.

Igló legnagyobb ipari üzemében (Embraco) 2300 fő dolgozik, árbevétele 75 milliárd Ft/év. (243 millió Euro)

A helyi adóbevételéből bőven meg lehetett volna már építeni a hiányzó 1 km-t.

https://www.google.com/maps/dir/49.0029304,20.5739247/48.9983434,20.5827973/@49.0084726,20.5757997,2867m/data=!3m1!1e3!4m2!4m1!3e0

 

Úgy gondolom nem mellékes: Igló mellett elkerülő úthálózatot is építettek, elég izmos megoldásokkal, de az 1 km-es összekötés valahogy,

valamiért nem fáj sem Iglónak, sem az Embraco gigacégnek, de Lőcse városa sem tiltakozik, hogy rajta keresztül megy naponta 600 tgk.

 

Filléres fukarságok, milliárdos károk... (Környezetvédelem, lakosság veszélyeztetése, többlet km és időveszteség)

 

Előzmény: adiaboli (42745)
puntooo Creative Commons License 2019.01.24 0 0 42768

Útvonal a 33-as főúttól a 47-es főútig.

 

Nem bosszantott piros lámpánál ácsorogni egy 11 sávos híd előtt?

Előzmény: Landsmann_ (42760)
troglodita Creative Commons License 2019.01.24 0 0 42767

vonalakat

Előzmény: troglodita (42766)
troglodita Creative Commons License 2019.01.24 0 1 42766

Én simán bevállaltam volna eddig is a sima zöld vonalak, mindenféle AI és hasonlók nélkül ;-)))

Előzmény: Landsmann_ (42765)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.01.24 -1 1 42765

Google mapsra felkerült az M35/M4 új szakaszára a forgalmi információk.

Landsmann_ Creative Commons License 2019.01.23 0 0 42764

Odafelé csütörtök este mentem. A sötét miatt sok mindent nem lehetett volna látni, de akkor is több kamiont előztem mint személyautót. Ez is hétköznap volt ugyan, de este fél 7 körül. Legközelebb elvileg egy szombat délután megyek, úgyhogy kíváncsi leszek a forgalom összetételére. 

Előzmény: dimelo (42763)
dimelo Creative Commons License 2019.01.23 0 0 42763

Rendben. A szubjektív érzet és a video egyezik.

 

Mivel hétvégén eltér a forgalom összetétele a hétköznapitól (kevesebb a kamion)

ezért örülök, hogy ez a video hétköznapi (hétfői) volt.

 

Ezzel együtt köszi. Azért kapcsold a rec-et ... bármikor.

Előzmény: Landsmann_ (42762)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.01.23 -1 1 42762

Én is úgy saccoltam, hogy szembe irányból is a kamionok voltak jelentős többségben a személyautókkal szemben. 7-8 óra körül nemigen szoktam arra járni. Leginkább szombat déután megyek Debrecen irányába, majd vasárnap délután, vagy mint itt, valamelyik hétköznap délután vissza. 

Előzmény: dimelo (42761)
dimelo Creative Commons License 2019.01.23 0 0 42761

Gratulálok és a magam részéről köszi!

Szép időben szinte egy sóhajtásig tartott az út.

 

Ami a forgalmat illeti, több km-es üres szakaszok után 3-4-5 kamiont előztél.

Szemben (abszolút értékben) 200 km/ órás sebességnél a 4. főút és 47. út közötti 29 km-en 25 kamiont érzékeltem.

(és 17 db-ot előztél a haladási irányban.)

A személykocsik felismerése nehezebb a korlátsáv miatt, de úgy tűnt kevesebb volt, mint a kamionok.

Délután 3 előtt.

 

Elteszem "emlékbe".

Ha majd márciusban is közlekedsz, örülnék egy reggel 7-8 óra közötti felvételnek...

Előzmény: Landsmann_ (42760)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.01.23 0 3 42760

Íme egy videó az M35-M4 átadott szakaszáról eredeti sebességgel. Útvonal a 33-as főúttól a 47-es főútig.

https://youtu.be/VBpCZ-0ZorM

dimelo Creative Commons License 2019.01.23 -1 1 42759

Látható, hogy nem útszakmai kérdés. ( igencsak abszurd - hasznavehetetlen M0 "változat" lenne)

 

Előbb Esztergom-Dorog-Duna-híd, tekintettel az ipari titkokra és -érdekekre, azután majd lesz, ahogy lesz...

 

De mikor lesz az "előbb"?

Előzmény: troglodita (42757)
troglodita Creative Commons License 2019.01.23 0 0 42758

hát igen, a maglódi kirándulás már eddig is kicsit sok volt, ha az embernek emnullázni támadt kedve, most meg majd egészen a Pilis aljáig lehet majd menni

Előzmény: Mézgár (42754)
troglodita Creative Commons License 2019.01.23 0 0 42757

Hát végül is... De azért az M10 - M101(?) sem lesz éppen ingyen, valahol ott is alagutazni kell majd, és az M0 eredeti nyugati szakaszának a maga 20 km-ével szemben minimum 35 km lesz új kerülő...

Előzmény: dimelo (42755)
dimelo Creative Commons License 2019.01.23 0 0 42756

Ami ezen a vázlaton nem látszik, de igencsak direkt választ ad arra a kérdésre, hogy

miért is kell a komáromi új Duna híd?

 

Ez az amiről az OCF2016 semmit nem mutathatott meg.

https://www.google.com/maps/dir/47.5886724,18.322374/48.3415212,18.0601118/@47.943589,17.6718116,10z/data=!4m2!4m1!3e0

 

Tatabánya-Nyitra  106-110 km az eddigi 160-170 km helyett.

A Bridgestone beszállítója a LAND ROVER - Jaguar-nak.

VAjon még mennyi magyar beszállító érdeke lehet azonos?

 

https://ujszo.com/gazdasag/auto-motor/mar-uzemel-a-nyitrai-jaguar-gyar

 

Érsekújvárt beáldozták, vagy kap majd valamikor egy elkerülőt?

 

 

 

Előzmény: dimelo (42724)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!