Kíváncsi vagyok a várhatóan ónos esővel és/vagy hóval súlyosbított hétfő reggelre az M1 autópályán, Budapest felé. M0-M1 közötti összekötő részeken külső sáv lezárva, bójákkal elkerítve, gondolom kókányolnak rajtuk valamit. De kevés lesz az az 1-1 sáv...
Köszönöm. Ez tényleg tanulságos: ott sem különb a helyzet. (Ráadásul Iglóról vélhetően nagyobb a kassai, mint a pozsonyi irányú forgalom. A "csomópont" ennek fényében is ítélendő meg.)
Magunkról pedig amúgy úgy is le szoktam szedni a keresztvizet, ha éppen ideje jön:)))
Jól látom, hogy ott van a körforgalmi ág Dél felé, csak át kéne kötni az 533-ba?
Ez kb az a kategória, mint ahogy mi nem építettük meg a 710-et egészen az M7-ig.
A másik ilyen kedvenc a Gödöllő-Kelet/Domonyvölgy (potenciális) csomópontnál lévő műszaki felhajtók, amikből minimális beruházással csomópontot lehetne varázsolni.
Odafelé csütörtök este mentem. A sötét miatt sok mindent nem lehetett volna látni, de akkor is több kamiont előztem mint személyautót. Ez is hétköznap volt ugyan, de este fél 7 körül. Legközelebb elvileg egy szombat délután megyek, úgyhogy kíváncsi leszek a forgalom összetételére.
Én is úgy saccoltam, hogy szembe irányból is a kamionok voltak jelentős többségben a személyautókkal szemben. 7-8 óra körül nemigen szoktam arra járni. Leginkább szombat déután megyek Debrecen irányába, majd vasárnap délután, vagy mint itt, valamelyik hétköznap délután vissza.
hát igen, a maglódi kirándulás már eddig is kicsit sok volt, ha az embernek emnullázni támadt kedve, most meg majd egészen a Pilis aljáig lehet majd menni
Hát végül is... De azért az M10 - M101(?) sem lesz éppen ingyen, valahol ott is alagutazni kell majd, és az M0 eredeti nyugati szakaszának a maga 20 km-ével szemben minimum 35 km lesz új kerülő...