Nem neked volt egy olyan javaslatod, hogy az m8 nyugati ága ne Veszprém, hanem Szfvár-Győr felé menjen?
Ez esetben a négysávos 8-as út bekötését meg kell oldani az új (m8-m81) autópályába. Ez ésszerűen csak Szfvár nyugati oldalán oldható meg. Ez az új autópálya meg keresztezi az m7-et. Most akkor sürgősen meg kellene építeni a 8-as út-m7 közti 5-6 km-es szakaszt.
Én voltam, és indokoltam. Így lehet az m7-hez csatlakoztatni a 8-as utat. Az nem megy, hogy fehérváron körbeauóztatják azt, aki a 8-as útról Budapestre igyekszik.
Egyáltalán nem vagyok abban a helyzetben, hogy ragaszkodjak az M8 Sz.fehérvártól keletre történő metszéspontjához az M7-el. Budapest felől viszont eléggé balkáni a Mór felé irányuló tranzit. Persze a nyugatról való kerülés olcsóbb, de így keleten is - egy új autópálya csomóponttal - lehetőség lenne, hogy a tranzit és a városba irányuló célforgalom szétváljon. A távolság növekedés egy Győr-Dunaújváros, M81-M8 szakaszon legfeljebb 10 km lenne a rajzodhoz képest.
Este én is felszentelem az M4/M35 új szakaszát továbbhaladva a 33-as úti leágazásig. Kíváncsi vagyok az eddigi 83 perc menetidő mennyivel lesz kevesebb.
Remélhetöleg a 400-ast, 40-est mindenhol visszakeresztelik 4-esre amint elkészül az M4. A váltakozó paraméterek valóban idegesitöek, de ezt specciel némi aszfalttal bármikor lehet pótolni, lévén hogy a koronaszélesség mindenhol 26,6 méter lesz. (mármint a most épülö szakaszokon).
Ezaz, hoyg nem csalinkázik. M4 ez is, az is. Egyik fizetős, másik meg. Aki az útszámozást nézi, az könnyen pofára esik. Ha ritkán jár a megyei matrica nem éri meg, ha nincs autópálya, akkor meg minek vegyen pályamatricát? Ahol a 4-es út a legideálisabb, az úgyis azon fog menni, nem mászik fel az M3-asra. Tulajdonképpen az útszámozással van a baj. A Vecsést, Üllőt elkerülő út számozása legyen M4. De a két városon áthaladót nem kellett volna 400-asra átkeresztelni, hanem maradhatott volna a 4-es.
A pórnép részéről az uniós választás oloyan, mintha szinte nem is lenne, általános lesz az érdektelenség. Az önkormányzati annyira ,már nem, bár ott azért szerintem nem akkorák a tétek mint a parlamentinél.
On
A valóban jó kérdés, hogy az M47 is meg lesz-e úgy húzgálva mint az M4. Mondjuk érdekes öszvér ez az M4 egyébként. Az Üllőt, Vecsést elkerülő szakasz autóút, fizetős. A 47-es úttól az M35-ig Autópálya, az is fizetős. A kettő közötti szakasz nem is tudom milyen kategóriába került, lehet csak 2x2 sávos főút? Az meg nem fizetős, de a neve mindegyiknek ugyanaz. Ahogy egyre több szakaszát fogják átadni, nagyon észnél kell lenni az embernek, hogy fizet, nem fizet, vagy ráfizet ha felhajt az útra.
Tehát pontosan úgy áll (ott tart) mint a frissen linkelt (M47) cikkben az M4 Törökszentmiklós-Püspökladány szakasza.
Érdekes összehasonlítás lehet 2021-22-ben: melyiket kezdik el építeni hamarabb...
A befejezésről már ne is beszéljünk, mert Kassánál hiányzó 8-10 km-t, de Törökszentmiklóstól 65 km-t kellene megépíteni. (+30km, aminek tervezése "valamiért" tovább tart)
Eperjes alagútja vajon mennyi ideig épül?
A 79. úton haladó 600-700 kamiont ez nem befolyásolja?
Nekem is az idézett mondat ütött szeget a fejemben. Aztán mégis mi a fenének kellene a határ innenső oldalán is egy, a határral párhuzamosan haladó út? Ráadásul hogy lenne ez alternatívája a román útnak? Sok értelme lenen egy olyan útnak, ami gondosan messze elkerül minden nagyobb települést. Ezen az útvonalon tényleg csak azokra lehet számítani akik a Debrecen-Békéscsaba viszonylaton, vagy azon túl van a célállomásuk.
A Kassa-Kelet elkerülő jól halad, szemben mindenféle magyar autópálya építési ötletekkel szemben. Van környezetvédelmi engedély, most van kiírva a tender a kiviteli tervre. Itt meg álmok vannak az M8 végpontjairól, a hétvégi balatoni forgalomcsökkentésben játszott szerepéról.
Hajdú-Bihar – Folytatódik a gyorsforgalmiút-építési hullám a következő években Hajdú-Bihar megyében.
Az országhatárhoz közel futó pedig akár alternatív útja lehetne a Romániában a határral mintegy párhuzamos főútnak. Vitányi István országgyűlési képviselője az utóbbi nyomvonalat preferálja.
Nem kell az M0-Nyugat, csak az M0-Észak! A zöldövezetbe kiköltöző középosztály, meg a bel-budai gyaloglást és BKV-t elfelejtők szívjanak nyugodtan tovább. Persze, ha ők állnak majd az élére, hogy a következő kormányprogramban megszavazzák a dugódíjjat, abból keresztbe hosszába alá lehet fúrni a hegyeket.