Keresés

Részletes keresés

mzdude Creative Commons License 2020.02.23 0 4 323044

Nem fog, mert annyira kicsi lesz a P+R, hogy semmire nem lesz elég.

 

Már ha megépítik ezt valaha.

 

Az egész tervvel az a gond, hogy a 40 évvel ezelőtti elképzelések elkésett megvalósítása:

- A lakótelepnek messze van, ahogy a villamos is.

- A ráhordással az a gond, hogy az ember nem talpas jószág, és nem akar ráhordódni.

- Az ingázók problémáját se oldja meg, hiszen kevés a P+R és a megközelítése is körülményes.

- Plusz apróság, hogy a Töltés utcát ahelyett, hogy rendbe tennék, inkább lezárják. Így a tervezett vonal a szokásos elvágó hatást erősíti - holott erről látjuk, hogy nem jó a városnak.

Előzmény: Dreamy (323036)
Közlekedésguru Creative Commons License 2020.02.23 0 3 323043

Persze tudom. Legyen sűrű a busz, de a szomszéd utcában járjon és végképp ne a ház előtt legyen a megálló, hanem két házzal odébb...

 

Ami ebben új, hogy egy új komplex létesítmény mellett a többszáz P+R nem gond, de ha a busz 1 percnél többet áll ott, akkor világvége van...és itt azért senkinek se az ablaka előtt lenne. Ezért nem értem.

Előzmény: attus germanicus (323042)
attus germanicus Creative Commons License 2020.02.23 -4 0 323042

>holott sok autóstól mentesíthetné őket

Megtiltják a parkolást a környéken, és máris nincs se sok autós, se buszvégállomás. 

 

>Biztos sokkal jobb, ha mindenki egyénileg jön

Majd nem jöönek egyénileg se. Megoldható. 

 

>a busz az jöjjön ritkán, szálljanak le/fel és tűnjön innen... érdekes felfogás

Szerintem meg teljesen tipikus, általános felfogás. 

Előzmény: Közlekedésguru (323040)
Közlekedésguru Creative Commons License 2020.02.23 0 2 323041

"A helyi és távolsági buszok számára is megállót alakítanak ki a közvetlen szomszédságában, ám ez hangsúlyozottan nem buszvégállomás lesz, mert azt Rácz szerint, illetve a fórumon elhangzottak alapján sem támogatják a helyi lakosok."

 

Erre reagáltam. Látom van, aki nem olvasta... :)

Előzmény: Közlekedésguru (323040)
Közlekedésguru Creative Commons License 2020.02.22 -1 2 323040

Hát, számomra is érdekes, hogy a buszvégállomás üldözött dolog, holott sok autóstól mentesíthetné őket. Biztos sokkal jobb, ha mindenki egyénileg jön, a busz az jöjjön ritkán, szálljanak le/fel és tűnjön innen... érdekes felfogás.

Előzmény: e-Ticket (323038)
L45H Creative Commons License 2020.02.22 0 3 323039

Olyan verziót is el tudnék képzelni, hogy az M3 csak a Rúpig járna és onnan (sűrű) busz körjárat a Kápmegyerig.

 

Akkor már legyen troli. A betáplás a 12-14-es villamosok miatt adott és a troli ugyanilyen feladatot a Füredi úti lakótelepen is remekül ellát. Csendes, nem büdös...

Előzmény: yohshe (323037)
e-Ticket Creative Commons License 2020.02.22 -1 2 323038

Azt a kisebb megjelenő autóáradatot meg kéne előzni és metróra ráhordó buszhálózatot csinálni. Pár száz P+R eleve alkalmatlan lesz megfogni azt az igényt ami jelentkezne.

Előzmény: Dreamy (323036)
yohshe Creative Commons License 2020.02.22 -1 0 323037

A vágányok kényelmetlenül messze esnek a lakótelep súlypontjától.

 

Olyan verziót is el tudnék képzelni, hogy az M3 csak a Rúpig járna és onnan (sűrű) busz körjárat a Kápmegyerig.

 

 

 

Előzmény: Dreamy (323036)
Dreamy Creative Commons License 2020.02.22 0 0 323036

https://www.origo.hu/gazdasag/20200220-3-as-metro-meghosszabitasa-ujabb-reszletek.html

"A végállomásnak mind a káposztásmegyeri, mind a rákospalotai oldalán P+R parkolókat alakítanának ki.

Az utolsó megálló a Megyeri úti végállomás lesz, amit az eredeti tervekkel ellentétben nem a Megyeri út déli, hanem az északi oldalára akarnak felépíteni. Ezzel a sokkal logikusabb megoldással nem vágnák el a megállót a lakóteleptől."

(még szerencse...)

Viszont a végállomás nem az M0-nál lesz. Tehát a Megyeri út felé egy kisebb autóáradat fog megjelenni a lakótelep északi részén, akik Dunakeszi, Fót, stb. felől jönnek. Ugyanígy Rákospalota északi részének utcáit is a P+R-hez igyekvő autósok fogják ellepni.

Előzmény: Lovrin (323018)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.22 -1 0 323035

Mindíg azt hallom, hogy a szálló por az "igazi támadás" a tüdő és a légzőrendszer ellen nem a diesel-kormolás meg egyebek.

Ha ez igaz, akkor nem teljesen mindegy, hogy mi a hajtóanyag? Máshol keresendő a megoldás?!

Előzmény: e-Ticket (323034)
e-Ticket Creative Commons License 2020.02.22 0 0 323034

A régi dízel kormolása meg nem jut el a tüdőig. 

Előzmény: mzdude (323033)
mzdude Creative Commons License 2020.02.22 0 6 323033

[OFF]

Én az öregecske kis dízelemmel közellenség vagyok, az 5 literes fogyasztásával és a kormolásával együtt. De a minap láttam egy Porsche Cayenne-t zöld rendszámmal.

 

[értetlen fejvakarás]

 

Tényleg ezt akarjuk?

Előzmény: attus germanicus (323028)
trizs77 Creative Commons License 2020.02.22 -1 0 323032

Vannak benne eltenni való  (hasznos)  számok :

 

https://privatbankar.hu/vasarlo/csigatempoban-faragja-le-a-vonatkeseseket-a-mav-331030

 

 

trizs77 Creative Commons License 2020.02.22 -1 3 323031

Nehéz volt de megszülték :

 

Az elébb ment el Zuglóban Debrecen felé egy IC vonat.

Mind a 4 kocsija tiszta.

Ilyen hónapok óta nem történt.

 

Olyan volt, hogy egy-egy vonat 5-7 kocsija közül 1-2 tiszta lett volna, de hogy egy teljes vonat minden kocsija tiszta, az már több hónapja nem fordult elő.

Majd jól megnézem óra 00-kor a szegedi vonatokat, ugyanis tavaly november óta azok a legmocskosabbak.

 

Szegeden a víz + a mosókefe valami koeminista átkos találmánynak számithat.

 

 

trizs77 Creative Commons License 2020.02.22 0 0 323030
e-Ticket Creative Commons License 2020.02.21 -1 1 323029

A flottaátlag eleve marhaság. Annak köszönhetően lehet még mindig 5 literes motort is gyártani.

Előzmény: vrobee (323027)
attus germanicus Creative Commons License 2020.02.21 0 2 323028

Nem tetszik a cikk, mert az újságíró kicsit össze-vissza csapong a témák közt, nincs egy vezérfonala. Ennél én jobb cikkeket írok, pedig... ;-)

Viszont a tartalma, a mondanivalója, az nagyon ül, azt gondolom. 

Előzmény: vrobee (323027)
vrobee Creative Commons License 2020.02.21 -1 3 323027
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.20 -4 0 323026

OFF !

 

Mindenek előtt elnézést a következő miatt:

 

Nincs véleményem a hsz-odhoz.

------------------------------------------------

Indok:

 

Tegnap előtt válaszoltam Neked. Akkor ezeket a hsz.-eket - 322985-322986. - törölték személyeskedés címén, valamint egy napra kitiltottak.

 

Ezek után felülvizsgálom azt is, hogy érdemes-e az indexen egyáltalán "szerepelni". De ez már nem a Te témád.

 

ON

 

 

 

 

 

 

Előzmény: NAR (323025)
NAR Creative Commons License 2020.02.20 0 1 323025

Jelenleg biciklivel viszem a gyerekeket, ha lehet.

Előzmény: Törölt nick (322981)
vrobee Creative Commons License 2020.02.19 0 0 323024

Emlékeim szerint a rendelőnél fejest ugrik a kertvárosba, aztán megy Újpestre. Ezen kívül rendszeresen beszívja a dugót az M3-bevezetőn és a BVSC felé. Ami megközelíti Rákospalota központját, az a 225, de az sem találja el, és hasonló problémáktól szenved. Hogy mire gondolok, azt a buszos topikban kicsit közelebbről kifejtettem.

Előzmény: toto92 (323023)
toto92 Creative Commons License 2020.02.19 0 0 323023

Tényleg nem értem mire gondolsz, a 25-ös végigjön a Rákos út nagy részén mint az 5-ös,és csúcsban azonos idő alatt, csúcson kívül gyorsabban a Mexikói úton van mint az 5-ös lenne, a 69-es pedig a Máv-teleptől teljesen párhuzamos az 5-össel.

Előzmény: vrobee (323021)
18-09 Creative Commons License 2020.02.19 0 0 323022

Lehet lenne igény a Telepesben a 110/112-re. Van annyira közel a 124/125 tengely a Csömörihez, hogy sokan inkább (és az elmúlt bő 10 évben egyre inkább) kisétálnak a 8E/133E-hez. Amíg nem voltak ezek a belvárosi gyorsok, inkább Bosi->7gy volt a jellemző. 

Előzmény: toto92 (323012)
vrobee Creative Commons License 2020.02.19 0 1 323021

ja, ez viccnek jó volt...

és akkor most nézzük meg, hogy ezek honnan jönnek, és milyen eljutási időt produkálnak.

Előzmény: toto92 (323020)
toto92 Creative Commons License 2020.02.19 0 0 323020

Ott a 25-ös és a 69-es, aki arra akar menni az most is megteheti. 

Előzmény: vrobee (323019)
vrobee Creative Commons License 2020.02.19 0 0 323019

Talán meg kellene próbálni hagyni átszállni a földalattira azt, aki szeretne...

Előzmény: toto92 (323012)
Lovrin Creative Commons License 2020.02.19 0 2 323018

https://ujpest.hu/hir/12352/Igy_lehet_hosszabb_a_3-as_metro_ha_a_kormany_is_ugy_akarja/

 

(a képeket ha külön megnyitjátok, nagyobbak lesznek)

trizs77 Creative Commons License 2020.02.19 0 0 323017

Jogos.

Előzmény: DJ. Bakter (323016)
DJ. Bakter Creative Commons License 2020.02.19 0 2 323016

Amikor egy Ikarus 280-asban állt 20 utas, az nem látszott majdnem telinek.

Amikor egy új alacsonypadlósban áll ugyanaz a 20 utas, az majdnem telinek látszik.

:-))))))

 

A teli busznak amúgy a Pécsi Tömegközlekedési Rt. volt a legnagyobb szakértője a 90-es évek elején-közepén. Ott bizonyos viszonylatokon megvolt a 140-150 fő az IK 280-ban, az biztos.

Előzmény: trizs77 (323014)
trizs77 Creative Commons License 2020.02.19 -1 0 323015

Azt nem mondom, hogy naponta kétszer, de hetente kb. 4-8-szor utazok a Zugló vá. - Opál utca szakaszon.

Kb. 10 éve.

 

Biztosan volt már az OPÁL utca után is tömeg, de :

 - én még nem találkoztam vele,

 - vmi gubanc esetén nem normál követési időre jött, hanem duplára, vagy triplára.

 

Havonta 1x vagy 2x előfordul, hogy Pasarét felöl Palota felé menet  vmi történik a belvárosban, és a délutáni csúcs kellős közepére a Vág utcához már 3 db 5-ös érkezik, másfél percen belül.

Holott 7-7-7 percre kellene jönniük.

 

Ilyenkor az első természetesen dugig van.

A második szellős.

A harmadikon meg csúcs ide, csúcs oda lézeng 10 fő.

Ilyen van.

Előzmény: hbo (323011)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!