Keresés

Részletes keresés

Üröm Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53067
(Máté 2:1, 2)"…… Hol van a zsidók királya, aki megszületett? Mert láttuk a csillagát, amikor keleten voltunk, és eljöttünk, hogy hódoljunk neki." Vagy: "tisztességet tegyünk néki"

(Máté 2:8) és amikor elküldte őket Betlehembe, ezt mondta: "Menjetek, gondosan kutassatok a kisgyermek után, és ha megtaláltátok, jelentsétek nekem, hogy én is elmenjek, és hódoljak neki." Vagy: "tisztességet tegyünk néki"

(Máté 2:11) "Mikor aztán bementek a házba, látták a kisgyermeket anyjával, Máriával, és leborulva hódoltak a gyermeknek. Kincseiket is feltárták, és ajándékokat adtak neki: aranyat, tömjént és mirhát."
Vagy: "tisztességet tőnek néki.."

(Máté 14:33) A csónakban levők ekkor hódoltak neki, és ezt mondták: "Valóban Isten Fia vagy." Vagy: "…leborulnak előtte.."

(Máté 28:9) És íme, Jézus szembejött velük, és így szólt: "Legyetek üdvözölve!" Ők odamentek, megragadták a lábát, és hódoltak neki.

(Máté 28:16-17) A tizenegy tanítvány pedig elment Galileába, arra a hegyre, ahova Jézus rendelte őket, 17 és amikor meglátták őt, hódoltak neki, de némelyek kételkedtek.

(János 9:38) Erre ezt mondta: "Hiszek benne, Uram." És hódolt neki.

(Héberek 1:6) Mikor pedig ismét elhozza Elsőszülöttjét a lakott földre, ezt mondja: "És hódoljon neki Isten minden angyala."

(Jelenések 5:8) Mikor pedig elvette a tekercset, a négy élő teremtmény és a huszonnégy vén leborult a Bárány előtt; mindegyiknél hárfa volt, és füstölőszerrel teli aranycsészék — a füstölőszer a szentek imáit jelenti.

Ne kevered össze a tisztesség tételt, a hódolatot, a leborulást az imádattal!
Attól, hogy valakinek kifejezem a hódolatomat (nőnek), attól még nem imádom!
Ha valamikor anno valaki lebódult pl.: a Török szultán előtt még attól nem imádta, csak tiszteletet adott így, mert vagy féltette az életét, vagy az etikett így írta elő!

Amiket felhoztál verseket nem olvastam az imádat szót sehol az én Bibliámban, még a Károli fordításban is szinte mást ír javarészt, mint "imádni" szó helyett.
Félre értesz valamit, nem mondta soha sehol Jézus, hogy ŐT imádni kell még, ha szerették volna némelyek ezt tenni is. A leborulás Jézus előtt jogos volt akkor is, de ezt a tisztelet jele és nem feltétlenül "IMÁDÁS" jele!!!!
Mutasd meg, ha van ilyen Ige a Bibliában, ahol Jézus elvárja, vagy kijelenti, hogy ŐT bizony imádni kell!!!!
Ő azt mondta csak az "Urat" azaz Atyát "imád"!
Nem hiszem, hogy ott, akkor Sátánnak így fejezte volna ki magát, ha Őt is lehetne imádni.
Mért nem azt mondta Sátánnak: Megvan írva, hogy engem imádj?????

Ne haragudj, de ez is csak belemagyarázás a részetekről, mert Jézus soha nem vár el ilyet, mivel még ha mindent meg is kapott Atyától, Ő akkor is tudja, hogy csak jelképes"második személy" a "rangsorban".

(János 5:23) hogy mindenki tisztelje a Fiút, mint ahogy az Atyát is tisztelik. Aki nem tiszteli a Fiút, nem tiszteli az Atyát sem, aki küldte őt.
Vagyis ha nem borulsz le mondjuk Orbán Viktor előtt, és nem mondod neki, hogy imádod, akkor nem tiszteld???
Ugyan már :)
Jézust úgy ismered, hogy elvárja a címeket, azt, hogy csúszkálj előtte?
Mert, ha Ti így gondoljátok szégyent hozok, minden földi munkájára, mert Ő SZERÉNY volt és az is marad. Soha, és soha nem fogja magát Atyával egy szintre emelni. Ti nem tisztelitek az Atyát sem, mert fittyet hánytok rá és szinte nem is tulajdonítotok neki semmit! Tegyétek fel a kérdést magatoknak minek is jött a földre le Jézus a váltság áldozatán kívül??!! Nem de Atjyát magasztalta ahol letehet?

"A fiú tiszteli atyját, a szolga is az ő nagy urát. Ha tehát én atya vagyok, hol a nekem járó tisztelet? Ha nagy Úr vagyok, hol a nekem járó félelem?« — ezt mondja a seregek Jehovája nektek",(Malakiás 1:6)

Nagyon zörög az a léc amit felállítottál magadnak!
Előzmény: Józsikácska3 (53055)
teranova20 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53066
Pál azt mondta kész vagy Jézusért meghalni. :)
Előzmény: teranova20 (53065)
teranova20 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53065
Az uvf ferditöbe Lesli szavát idézve,így van írva,ha jól emlékszem rá.

Zsidók 1:6 Amikor pedig bevezeti az elsőszülöttet a világba, ismét így szól: “hodoljon (őt) az Isten minden angyala.

De mért?Mert Jézust nem szabad nekik imádni azért,nem vettétek észre az előbb a srác írta, hogy Istent imádja Jézust szereti.
Pál apostol is azt mondta?:)



Előzmény: teranova20 (53063)
teranova20 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53064
Vagy is kész vagyok meghalni érte!

Üldözés,verés bármi!
teranova20 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53063
Üdv megint vagyok!

Józsika itt Jézust imádják!

Isten ezt is parancsba adta amelyik a legfontosabb mindtől.:Zsidók 1:6 Amikor pedig bevezeti az elsőszülöttet a világba, ismét így szól: “Imádja őt az Isten minden angyala.
Ha Isten azt mondja imádja őt minden angyal,akkor mi emberek? :)Meghalnánk Jézusér.




Máté 2:1, 2 bölcsek érkeztek napkeletről Jeruzsálembe, és ezt kérdezték: Hol van a zsidók királya, aki most született? Mert láttuk az o csillagát, amikor feltűnt, és eljöttünk, hogy imádjuk őt.

Máté 2:8 majd [Heródes] elküldte őket Betlehembe, és ezt mondta: Menjetek el, szerezzetek pontos értesüléseket a gyermekről; mihelyt pedig megtaláljátok, adjátok tudtomra, hogy én is elmenjek, és imádjam őt!

Máté 2:11 Bementek a házba [a bölcsek], meglátták a gyermeket anyjával, Máriával, és leborulva imádták őt.

Máté 14:33 A kik pedig a hajócskában valának, eljövének, és imádák őt, mondván: Bizonyára, Isten Fia vagy!

Máté 28:9 És íme Jézus eléjek jöve, mondván: Üdv nektek! Azok pedig hozzá járulának, és átfogák lábait, és imádák őt.

Máté 28:16, 17 A tizenegy tanítvány pedig Galileába méne ama hegyre, hová Jézus rendelte vala őket. És látván őt, imádák, némelyek pedig kételkedének.

János 9:38 Erre az ember így szólt: “Hiszek, Uram.” És leborulva imádta őt. [Felismerte Jézust, mint az Emberfiát – 35. vers]

Zsidók 1:6 Amikor pedig bevezeti az elsőszülöttet a világba, ismét így szól: “Imádja ót az Isten minden angyala
Előzmény: Józsikácska3 (53055)
Józsikácska3 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53062

Belső, 'Top Secret' levél Brooklynból:

 

Józsikácska3 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53061
Józsikácska3 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53060
Előzmény: PSfanboy (53058)
PSfanboy Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53059
Pont erről beszéltem én is, és ebben egyet értek veled!
Előzmény: Józsikácska3 (53057)
PSfanboy Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53058
Idézet Józsikától!

"Jehova Tanúinak ismételten azok a helyek okoznak gondot, ahol test és lélek megkülönböztetéséről, sőt szétválasztásáról van szó, például Mt 10,28-ban: „Ne féljetek azoktól, akik megölik a testet, de a lelket (pszühé) meg nem ölhetik. Inkább attól féljetek, aki a lelket is, meg a testet is el tudja veszíteni a gyehennában."


Pontosan erről van szó, hogy az ÚR Isten ketté választotta az embert: testre és lélekre; tette ezt egyértelműen. Ha Jézus ezt tette, és ezt mondta, akkor én Rá hallgatok, mint egy szektásra (Felipe)!
Előzmény: Józsikácska3 (53052)
Józsikácska3 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53057
Klikk... :-)
Előzmény: PSfanboy (53056)
PSfanboy Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53056
Szánalmasan véded antikrisztusi szektádat! A fél Biblia ellenetek van, ezért kellett meghamisítanotok a Bibliát, és a torzszülött Új Világ Félrefordítást kiadni, mert a Károlyi Biblia kulcsversei nyakon ütötték a ti tévtanításaitokat!
Ugyanez volt az oka az angol nyelvterületen történteknek. Csak ott meg a KING JAMES fordítás kulcsversei miatt kellett kiadni az ÚVF-et, ott már NWT!!!
Előzmény: Törölt nick (53044)
Józsikácska3 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53055

„…mindenki úgy tisztelje a Fiút is, ahogy az Atyát tiszteli…”

(Jn 5:23)

 

Máté 2:1, 2 bölcsek érkeztek napkeletről Jeruzsálembe, és ezt kérdezték: Hol van a zsidók királya, aki most született? Mert láttuk az o csillagát, amikor feltűnt, és eljöttünk, hogy imádjuk őt.

Máté 2:8 majd [Heródes] elküldte őket Betlehembe, és ezt mondta: Menjetek el, szerezzetek pontos értesüléseket a gyermekről; mihelyt pedig megtaláljátok, adjátok tudtomra, hogy én is elmenjek, és imádjam őt!

Máté 2:11 Bementek a házba [a bölcsek], meglátták a gyermeket anyjával, Máriával, és leborulva imádták őt.

Máté 14:33 A kik pedig a hajócskában valának, eljövének, és imádák őt, mondván: Bizonyára, Isten Fia vagy!

Máté 28:9 És íme Jézus eléjek jöve, mondván: Üdv nektek! Azok pedig hozzá járulának, és átfogák lábait, és imádák őt.

Máté 28:16, 17 A tizenegy tanítvány pedig Galileába méne ama hegyre, hová Jézus rendelte vala őket. És látván őt, imádák, némelyek pedig kételkedének.

János 9:38 Erre az ember így szólt: “Hiszek, Uram.” És leborulva imádta őt. [Felismerte Jézust, mint az Emberfiát – 35. vers]

Zsidók 1:6 Amikor pedig bevezeti az elsőszülöttet a világba, ismét így szól: “Imádja ót az Isten minden angyala!

Jelenések 5:8 és amikor átvette a könyvet, a négy élőlény és a huszonnégy vén leborult a Bárány előtt.

 

Jézust tehát sok esetben imádják az Újszövetségben, és az imádókat soha nem utasították rendre. Kétszer imádtak angyalt az Újszövetségben [Jelenések 19:10; 22:8, 9], és az imádókat mindkét esetben rendre utasították. Pétert egy esetben imádták [Cselekedetek 10:25], és az imádót rendre utasították.

 

The New World Translation and "Proskuneo" (worship)

1 Chronicles 29:20, is Jesus worshipped the same way David was?

Heb. 1:6, "Let the angels do obeisance to him."

 

A zsidókhoz írt levél egész 1. fejezete azt mutatja, hogy Jézus Krisztus, az Isten Fia teljesen különbözik az angyaloktól. Jehova Tanúinak állítása, hogy a preegzisztens Krisztus Mihály arkangyal volt, és feltámadása után újra angyallá magasztosult, így minden alapot nélkülöz. Az egész Zsid 1 összefoglalásaként idézem az 5-8. verseket:

 

„Mert az angyalok közül kinek mondta valaha

'Fiam vagy te,

ma nemzettelek téged!'

majd:

'Atyjává leszek, és ő Fiammá lesz.'

Amikor pedig bevezeti az elsőszülöttet a világba, ismét így szól:

'Imádja (proszküneszatószan) őt az Isten minden angyala!'

És az angyalokról ugyan ezt mondja:

'Angyalait szelekké teszi, és szolgáit tűz lángjává'

de a Fiúról így szól:

'A te trónusod örökké megáll, ó Isten,

és királyi pálcád az igazság pálcája.'"

 

A Fiúnak az összes isteni és uralkodói cím és tisztelet kijár, míg az angyalokat csupán „szolgáló lelkeknek" (14. v.) nevez, akik imádják a Fiút. Hiszen a Fiú mindenestől Isten - nem angyal. Az angyalokat nem is szabad imádni, mivel ez istenellenes cselekedet lenne. Csak Isten részesülhet imádatban. Jel 22,8k ezt hangsúlyozza: „Én, János hallottam és láttam ezeket, és amikor hallottam és láttam, leborultam az angyal lába előtt, hogy imádjam őt, aki megmutatta nekem ezeket. De ő így szólt hozzám: 'Vigyázz, ne tedd, mert szolgatársad vagyok neked és testvéreidnek, a prófétáknak, és azoknak, akik megtartják e könyv igéit: az Istent imádd (tó theó proszkünészon)!' "Mind Jel 22,8-k-ben, mind Zsid 1,6-ban ugyanaz a görög szó: proszkuneó („imád, hódol") szerepel. Az az imádat, amely Jel 22,8k alapján egyedül Istent illeti, és amelyet az angyaloknak nem szabad elfogadniuk, ugyanaz az imádat és hódolat, amellyel Zsid 1,6 szerint az angyalok imádják az elsőszülött Fiút. Azt, hogy Jézushoz imádkozni lehet, és hogy ő ezáltal Isten, sok más igehely kifejezetten megerősíti, például Jn 14,13k; Csel 7,59k; Róm 10,9.13; 1Kor 1,2 és Kol 3,17 (ld. feljebb). Jézus tehát nem angyal, hanem Isten.

Előzmény: Üröm (53047)
üdvkeres Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53054

 

1. Ismerek olyan Jehova tanúját, aki szó szerint életét adná ezért a hitért. Hallott már erről az oldalról, de úgy gondolja, hogy az itt leírtak nem az épülésére valók, ezért, "nem is ereszkedik le ide". És tudod mit? Becsülöm a hitéért, még ha az nem is az igaz hit.

 

2. Itt a 11 év alatt, még egy jt. sem volt, aki ki tudta volna érvelni magát, mert nem volt elég tudása hozzá. Hogy miért nem? Itt jön az, hogy aki esetleg "feladhatná a leckét" az nem jár ide...Vagyis, itt nem hitvédés folyik  a jelenlévő jt.-k részeiről, csak szánalmas vergődés.

 

3.Nem mindenki mocskolódik! Az más kérdés, hogy ti mindent mocskolódásnak tekintetek, ami nem tettszik nektek.

Előzmény: Üröm (53050)
PSfanboy Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53053
Felipe, te hamis keresztény!!! Ezt hogy értelmezed???

„De bizakodunk, és inkább szeretnénk kiköltözni a testből, és hazaköltözni az Úrhoz.” (2Korintus 5:8)

Ezt Pál mondta, akkor Ő Pál miről beszélt??? Pálnak van lelke? Csak Pálnak van lelke? Miről van itt szó, te okostojás???

Olyan nagy a képed, de csak ide böfögsz valamit, amikor meg bizonyítani kéne valamit, vagy megdönteni azt amit tanítok, akkor soha nem tudsz érdemben nyilatkozni! Ez vagy te!
Előzmény: Törölt nick (53044)
Józsikácska3 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53052

Nincs ebben semmi meglepő, hiszen a lélek szó a Szentírásban gyakran az emberi életet [Vö. Mt 16,25--26; Jn 15,13.] vagy az egész emberi személyt [Vö. ApCsel 2,41.] is jelenti. De jelenti az ember bensőjét is [Vö. Mt 26,38; Jn 12,27.], azt, ami benne a legdrágább [Vö. Mt 10,28; 2Mak 6,30.], azt, ami által a leginkább Isten képmása: a "lélek" az emberben a szellemi principiumot jelenti.

 

Az az ószövetségi szóhasználat, amely nefes-nek nevezi az embert magát is (és amelyet az általad lobogtatott versben is megmutatkozni látsz), egyáltalán nem zárja ki, hogy az ember több lenne, mint puszta anyag és hús. A nefes szó az Ószövetségben gyakorta a teljes embert jelenti, tehát ha az ember (akár testileg) meghal, akkor e szóhasználat szerint a lélek meghal. Ez általában büntetésként szerepel. Az Ószövetségben nem volt még olyan világos az ember halál utáni sorsa, mint az Újszövetségben, így nem meglepőek az ilyen megfogalmazások. Erről sok mindent lehetne írni, de ha hajlandó vagy, elolvashatod H. W. Wolfftól az Ószöv. antropológiája c. könyvet (Harmat kiadó, 2001), amely nyelvi alapon bizonyítja, hogy amit az Ószöv.-ben léleknek neveznek, az erősen testi jegyeket mutat magán. Amikor ezt következetesen a "psziché" szóval kezdték fordítani, egy testi(bb) fogalmat borítottak le egy szellemi(bb) görög fogalommal.

 

„Az Úristen megalkotta az embert a föld porából és orrába lehelte az élet leheletét (nesamah). Így lett az ember élôlénnyé (nefes)” (Ter 2,7).

A leírás már egyébként burkoltan jelzi, hogy van az emberben valami, amit külön adott Isten, külön lehelt bele.

A nefes héber szó, amely lélegzetet és lélegezni tudó élôlényt egyaránt jelent, de nem a testtel szembeállítható lelket.

A baszar szó elsôdleges jelentése hús, másodlagos jelentése test, harmadsorban az egész embert jelenti, a testbôl és lélekbôl álló élô embert (pl. Verbum caro factum est; incarnatio). Az emberre kétféle értelemben alkalmazzák: néha láthatóságát, tapinthatóságát vagy sebezhetôségét akarja jelezni, ritkábban pedig azt az embert, aki megfeledkezik az Istennel való kapcsolatáról. Az utóbbi értelemben szembe van állítva az Istennel kapcsolatot tartó ruach-val, de csakis ilyen kegyelmi vonalon, nem pedig metafizikai ellentét formájában. A régi könyvek még tehát nem két olyan valaminek tekintik a testet és lelket, amelyek összetételébôl egy harmadik lesz, úgy hogy azok szét is választhatók egymástól. Nem a test hal meg, hanem az ember (Ter 3,17-19). Nem a nefes vagy a ruach lesz az alvilág (seól) lakója, hanem az ember, aki ott árnyékszerű formában él tovább, bár teste elrothad.

 

Nincs ebben semmi meglepő, hiszen ez az ószövetségi nézet, amely bizony szűkebb, mint az újszövetségi. Érdemes tehát tudatosítani egy kereszténynek is, nehogy mindenhol egyháza dogmáját akarja fellelni. - Jehova Tanúi elkövetik azt a hibát, hogy a Biblia előrehaladó kinyilatkoztatási menetrendjét sutba dobva az Ószövetséggel ütik agyon az Újat (annak több kinyilatkoztatott részletét, mely néhol felülírta a korábbi szűkös tudásra alapozott kijelentéseket). Erre nem az a megoldás, hogy az Újat akarjuk az Óban minduntalan meglátni, s ahol az kevesebbet mond, ott görcsösen belemagyarázzuk. JT-i ellen bőven elég ilyenkor pl. a Prédikátor vagy némelyik zsoltáros létpesszimizmusát bizonyítékul hozni, hiszen ők a földön vártak minden jutalmat, és ezért féltek a haláltól, könyörögtek életük meghosszabbodásáért és így tovább.

 

Az Őrtorony túlzottan leszűkítik a „lélek" és a „szellem" fogalmát; a „lélek" csak „egész ember", és a „szellem" csak „életerő". Mindamellett az Őrtorony bibliai lexikona is elég nyílt ahhoz, hogy bevallják: „Széles jelentéstartalmuk van ezeknek a kifejezéseknek, különböző árnyalatokkal" (i. m. 1. 340. o.), akkor is, ha magyarázatukhoz nem vonnak le következtetéseket ebből a felismerésből. Éppen azért, mert a „rúach" és „n'sámá" (héber), továbbá a görög pneuma („szellem"), valamint a „nefes" (héber) és a „pszühé" (görög) kifejezéseknek oly „széles jelentéstartalmuk van", magyarázatuk és elhelyezésük a teológia tudományában is nehéz. így itt csak nagy vonalakban vázolhatjuk őket -, arra a kérdésre tekintettel, hogy van-e további lét a halál után (kontinuitás), vagy az ember a „teljes halálba" süllyed (diszkontinuitás).

 

Az ember maga élő lélek, vagy van lelke? A Biblia mindkettőt mondja.

 

Isten az ember testét földből alkotta, és életet adott annak az Istenhez hasonló halhatatlan lélek által. Az, hogy Jehova Tanúi az embernek ezt az „egységességét" hangsúlyozzák, érvelésüknek valós eleme. Igen, az ember a maga egészében „élő lélek", amelyet Isten a földből formált, és életének leheletével (ha nem is olyan dinamisztikusan, majdhogynem materialisztikusan értve, mint az Őrtorony Társulat, ld. feljebb) töltött be. Mivel azonban a „nefes" és a „pszühé" fogalmát az Ó- és az Újszövetség tovább szélesíti, és egy sor jelentésárnyalatot mutat fel, másképp is alkalmazható, így például a következő kijelentésekben: „a lelke (pszühé) benne van (en autó)" (Csel 20,10; vö. 1Kir 17,21k), „lelkük van (ta ehonta pszühasz)" (Jel 8,9 stb.). Jehova Tanúinak ismételten azok a helyek okoznak gondot, ahol test és lélek megkülönböztetéséről, sőt szétválasztásáról van szó, például Mt 10,28-ban: „Ne féljetek azoktól, akik megölik a testet, de a lelket (pszühé) meg nem ölhetik. Inkább attól féljetek, aki a lelket is, meg a testet is el tudja veszíteni a gyehennában." Az „Újszövetségi Teológiai Fogalmi szótár (TBLNT) a héber „nefes" és a görög „pszühé" következő jelentésárnyalatait sorolja fel a Szentírásban, a megfelelő helyekkel alátámasztva: „az élet helye, vagy az élet", „az egész természeti lét és az ember élete", „élő lélek", „a belső emberi élet... én, személy, személyiség a lélek különböző erőivel... a személy a tudat minden képességével", „az elevenség és az akarat és kedély oldala az emberben", „az eszhatológikus élet", „az az adottság, amelyen belül élet és halál, romlás és üdvösség eldől" (THBLNT D/1977 1.116k). Ha közös nevezőre akarjuk hozni a definícióknak ezt a zavaró (korántsem teljes) változatosságát, akkor talán így fogalmazhatunk: A „lélek" olyan fogalom, amely mind az emberi személy egészére, mind pedig lényegi tulajdonságaira és körülményeire vonatkozhat. Az Ó- és az Újszövetség úgy ábrázolja az embert mint „lelket", de úgy is, mint „szellem-lélek-test" egységét, amely a testi halállal ideiglenesen megszűnik, és a testi feltámadáskor helyreáll. A köztes időben (köztes állapot a földi halál és az utolsó napi feltámadás között) az ember személyként tovább létezik, mégha földi, anyagi test nélkül is. A személy folyamatossága a földi halál és a feltámadás között az emberi én - vagy a „lélek" - továbbélésének is nevezhető, anélkül, hogy ezzel „a lélek halhatatlansága" pogány platonista elképzeléseinek hódolnánk. A „lélek" ebben az értelemben az embernek az anyagi halálon túl is tartó személyisége.
Előzmény: Törölt nick (53044)
PSfanboy Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53051
"A pogányoknál és a hamiskeresztény szektáknál biztosan, de nem a Bibliában."

Pont a Bibliából bizonyítottam, hogy a testen kívül még van lélek az emberben, mint egészben! Arról nem tehetek, hogy neked értelmezési és felfogási gondjaid vannak!

"Az állításod eretnek, antibiblikus."
Én pont ezt gondolom rólad, kedves, úgyhogy akkor kvittek vagyunk!!!
Előzmény: Törölt nick (53044)
Üröm Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53050
Mindent szabad, de nem minden hasznos. Mindent szabad, de nem minden épít (1Korintusz 12:23 )

Azt a számítást ki hagytad, esetleg azért jönnek ide Tanúk, hogy megvédjék hitüket a mocskolódások ellen! :)
Előzmény: üdvkeres (53041)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53049
Ne aggódj érte, jól van!:)
Előzmény: teranova20 (53040)
üdvkeres Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53048

 

A ti problémátok elsősorban az, hogy a Szentírást, nem tudjátok egységes egészként értelmezni és kezelni.

Az összefüggéseiből kiragadtok részleteket, és erdőbe viszitek az egész gondolatmenetet.

Ebből kialakul egy olyan elegy, ami pont a kereszténység legnagyszerűbb, és szívig  ható tételeit tagadják.

Előzmény: Törölt nick (53045)
Üröm Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53047
Nem hinném, hogy Jézus is elvárná az imádatát, pont az ellenkezőéről beszél, hogy Atyát kell imádni!

"Mindamellett eljön az óra, és az most van, amikor az igaz imádók szellemmel és igazsággal fogják imádni az Atyát, mert az Atya is ilyeneket keres, hogy imádják őt." (János 4:23).

"Jehovát (Urat), a te Istenedet imádd, és egyedül neki végezz szent szolgálatot". (Lukács 4:8), (Máté 4:10)

Előzmény: teranova20 (53012)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53046

"Álitom,hogy 100 emberböl 99 végig nézi az iteni írásokat,és hozzá is szólnak,akkor?"

 

 

 

 

Levonják a következtetést, hogy milyen negatív színvonalat és szellemiséget képviselnek az antiJT-sek.

Előzmény: teranova20 (53039)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53045
Akik idejárnak antiJTéskedni, azok mind a világ és a hamis vallások által megtévesztett személyek, akik együtt hőzöngenek az igazság ellen........
Előzmény: üdvkeres (53041)
Törölt nick Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53044

"Az emberi testen belül igenis létezik a lélek, a halhatatlan lélek, ami ilyen módon isteni!"

 

 

 

A pogányoknál és a hamiskeresztény szektáknál biztosan, de nem a Bibliában.

 

 

 

 

"És ekkor Jehova Isten megformálta az embert a föld porából, és az orrába lehelte az élet leheletét, így lett az ember élő lélekké."   (1Móz2:7)

 

 

 

Tehát Ádám maga a lélek, és nem lelket kapott............

 

 

 

 

Az állításod eretnek, antibiblikus.

 

Előzmény: PSfanboy (53037)
kari333 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53043

 

"Az Atyát úgy ismeritek meg ha megismeritek Jézust.Ennyi!" - írtad te

 

Tehát : csak fontos Jézus Krisztus személye és tanítása !

 

 

Előzmény: teranova20 (53027)
teranova20 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53042
Ja én is erre gondoltam,bizonytalanok a hitükbe.
Na de én léptem!Mer még én is elbizonytalanodok a Jézusban vetet hitembe!:)


pupu,Zoli este legyetek ha van kedvetek.
De ha csak van!
Isten mindenkivel szép napot!
Előzmény: üdvkeres (53041)
üdvkeres Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53041

 

Arról biztosíthatlak, hogy azoknak a jehava tanúinak akiknak szilárd a hitük,(függetlenül attól, hogy hamis hit-de sok ilyen vallás van-) azok nem járnak erre az oldalra!

Akik itt megtalálhatóak, azok mind bizonytalanok, és önigazolást keresnek.

Előzmény: teranova20 (53039)
teranova20 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53040
Mi lett azzal a gyerekkel egypupuval?
Csak nem lett,mista vallásos vagy mi annak a neve,annak a vallásnak!

:)egypupu jelenkez!

Előzmény: PSfanboy (53038)
teranova20 Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53039
Azt mondják a tanúk nem szabad ide jönniük.

Álitom,hogy 100 emberböl 99 végig nézi az iteni írásokat,és hozzá is szólnak,akkor?
Mért jönnek ide?ha nem szabad ide jönni.Most mindegy,hogy írnak vagy elolvasák máskép honét tudnák, hogy ez nem épülésre való oldal.
:)

Most mindegy,hogy írnak vagy elolvasák=ugyan az!
PSfanboy Creative Commons License 2010.10.22 0 0 53038
Erre már nem emlékszem kedves Jani!

Valahogy felvesszük a kapcsolatot! Egypupu szerintem eltévedt, és a spiritizmusba mélyedt bele. Ha tévednék, akkor sorry!
Előzmény: teranova20 (53036)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!