A darázs szúrja meg! nem mindegy? :) a fiam péter is csajt kapott, gondoltam ide is elfér. nálam eddig 5ből kettő péter...
a képet amúgy egy német ape magazin (nekik még havi magazinjuk is van, de szar nekik) oldalán találtam, ott méhecskének mondták, gondolom egy teltebb jobban hasonlítana, ámde kevésbé lenne kívánatos. ínséges időket élünk elvtársak, érjük már be ennyivel. vagy nemtudom...
Ha Péter napra , akkor elvileg engem illet . Ez viszont a színe alapján egy darázs (vespa) és nem egy méhecske (ape) . Vajon van fullánkja ? Merthogy azzal inkább nekem kellene ügyködnöm...
Örömmel jelentem, hogy a múlt héten már összeraktam a fékemet, sikerült a légtelenítés is a speciális Nasa licensz segédberendezéssel, a fékpedál mozgása jó nak mondható lett, szépen megáll egy idő után, de az izomból való nyomkodását kerülni fogom, hogy minél tovább bírják a munkahengerek a megnövekedett nyomásokat...
Próbakör még nem volt, mert a héten nagyon besűrűsödött a sz@r és még egy ideig az is marad...
én nem is tudom, miről van szó. bár nekem a mailom is indás, ezért én mindig is abban vagyok amibe te most beléptél... ki tudja. a fő, hogy működik. :)
Megcsináltam ezt az indapasszos baromságot , ez az első bejelentkezésem vele . Nem tudom mire volt jó , nekem tökéltesen megfelelt a régi szisztéma is . Az újnak biztos vannak előnyei -- gondolom több mindent tud -- de aligha fogom használni . Írok ide , ameddig lehet és érdemes és passz...
Az árról én sem vitatkoztam , csak megírtam , hogy én ( ez személyes vélemény ) kicsit magasnak tartom : arra alapozva , hogy 2010 ősze óta 3 darab ilyen kis járgányt ( 50 ccm-es 3 kerekű kétszemélyes kisautó ) vásároltam , és a 3-ért alig fizettem összesen többet mint az általad hírdetett Amica árának a fele . Azok persze lepukkantabb járgányok , bár volt köztük is olyan amelyikbe a bátyám beült , kulccsal beindította és hazament lábon a harmadik faluba . A másik pár napos-hetes munkával és pár tízezer forinttal volt tartósan üzemképessé tehető . A harmadik állapota még nem felmért , de az is egyben van , és egy 50 ccm-es kétütemű benzinmotort valamennyire életre lehelni nem egy lehetetlen vállalkozás .
Az eladási árat nemigazán befolyásolja , hogy az eladónak mennyibe van a szerkezet , mint ahogy az se , hogy a piacon irreálisan túlárazott villanymotoros kerkesszékekért mennyit kérnek újkorukba .
Az ilyen -- különböző járművekfajták közötti -- összehasonlítgatással csínján kell bánni . Emlékszem , mindig bosszantott : amikor még nálunk nem lehetett normális ( 4 ütemű ) nagy motorkerékpárokat vásárolni akkor a nyugati turisták álommotorjait mindig egy kis bámészi tömeg vette körül a parkolókban . És persze mindig akadt valami agyas aki előbb-utóbb kibökte : hát ennyi pénzért már nagyon rendes autót lehetett volna venni . Ez igaz , de kétlem , hogy az a nyugatnémet polgár , aki egy fullextrás és vadonatúj BMW nyergében járja be Európát anyagi okok miatt vette volna a motorját egy japán kiskocsi helyett . Mert akkoriban itt vadkeleten jobbára valóban azért (szükségből) jártak az emberek MZ-vel autó helyett . Kétségtelen , hogy a különféle közlekedési eszközök van némi átfedés , és valamennyire helyettesíthetők is egymással , de ezt felhasználni az árképzésnél kicsit erőltetett .
Abban tökéletesn igazad van , hogy a műanyag kasztnis háromkerekűeket borzalom szerelni , a hozzáférés a motorhoz szörnyű . Igazi megváltás a Sulky-ban turkálni : kinyitom a hátsó ajtót , felnyitom a gépházfedelet (legfeljebb ki kell pakolni a csomagtartót ) és minden átlátható . Én is húzom a számat a másik kis járgánytól , mert azok ilyenek .
A "nagy" APE motorja eleve felülről szerelhető , de mivel a váz jobban körbeveszi a lóerőgyárat ezért ez nyilvánvaló . A gyertya ( és gyújtáselektronika ) meg a porlasztó hozzáférhető alulról-hátulról , de egy gázhuzal-szakadáskor már le kell lapátolni a 1/4-ed köbméter sódert a platóról....
azért írtam,hogy gyenge,mert közel 10 éve a tulajdonomban van.van viszonyítási alap.
az árról nem vitázok.az alkatrészek nem olcsók,és nem zsákbamacskát adok.1 rokkant motor 450e ft,és csak 3 kerék+1 gagyi motorblokk.ezen azért több van,és ehhez sem kell B-s jogsi.szomszédban is 1000-1500 euró,lelakott állapotban.
alku nélkül adom hozzá a gyári dugót.ha nagyon kell,bele is rakom ,de megmondom őszintén,heroltom van a szereléstől.
felülről alacsonyan van,alulról meg szar helyen a motor.nincs aknám.utálom szerelni.2 éve cseréltem alkatrészeket,kihúztuk a féltengelyeket,kiemeltük a motort.hetekig csukklottak a digók,annyira szidtam őket.az Ape-val azért jobb a helyzet.
most cserélek platót,és olyat terveztem,ami felhajtható.ha szerelni kell,akkor ne keljen alámászni.
Én kissé magasnak tartom az árat , de legyen szerencséd az eladással , hátha valaki megfizeti a jó állapotot . Az szerintem természetes , hogy egy 50 ccm-es motort ami 350-500 kg-ot mozgat vissza kell kapcsolgatni emelkedőn .
Jó tudni . Lehet beruházok egyre , mert én mindig megszenvedek a fékrugó beakasztással , és mivel a járműparkom korosabb járművekből áll ezért dobfék akad bőven a háznál .
Egyébként mekkora ez a fogó ? Mert én azt hittem , hogy nagy , és ezzel a fékpofákat nyitják szét .
Bár annyival kiegészíteném : már láttak olyat, lehet az ügyintézőnek is van, látta a tescsó parkolóban, csak más színben...Talán még vezetni is tudja (meri ? )
látja a szemével, de nem érti az agyával...Márha van neki , és szokta gondolkodásra használni....Ezek a hivatlnokok nem valami kreatív elmék .