Minden a Kisalföld Volánról, valamint Győr tervezett kötöttpályás közlekedéséről: járművek, útvonalak, menetrend, utastájékoztatás, közlekedéspolitika stb.
"10 km-nél hosszabb utakon". Ebben igazad van. Volán logikája pedig úgy működik, hogy az Inovellt a 7,7 km hosszú, 7246(21) Sopron-Ágfalva járatra fordázzák sokszor. Meg a 3 megállós Lackner Kristóf utca-Terv utca járatra (bár annak a célját sem nagyon tudom hogy miért létezik)
Nem nem jól tudod. Egyébként hagyjuk már ezt a kapuvározást mert már rohadtul idegesítő. Igen, tudjuk. Kapuvári telephely 2/3-ban Sopron "része" úgymond, mert a járatok 2/3 bepörög. Anélkül nem működne Sopron, de azért minden hülyeséget ne kombináljatok már be.
Eleve Csornát meg Kapuvárt be kellene zárni. Csorna mehetne Győrhöz. Kapuvár meg Sopronhoz hivatalosan is.
Ha jól tudom a 7,30as Sopron -Szombathely az a megye egyik legöregebb Kapuvári buszának a fordája,biztos elromlott!
Szerintem egyébként az Econellek se túlkênyelmesek 10 kmnél hosszabb utakon már Inovell lenne kényelmesebb a Credok közül mégis megint Econellek jönnek,tudom alacsonypadlós...
Igen tudom, csak Palinak válaszoltam, hogy ez nem olyan új keletű dolog.
Csak a színtéren van már külön értelmezhető helyi és helyközi üzem itt. Inkább fordákról beszélhetünk már csak. 374 is fix helyit visz, de aztán van pár helyközi kanyar is.
De ez lassan mindenhol így megy már a Volánbusz fedélzetén, nem csak Sopronban.
Attól függetlenül nyilván meg van, hogy mi van/ mi tartozik a helyi járathoz és mi a helyközihez.
Ma reggel Sopronban kettő darab LTL rendszámú BN12 vitte a 3Y járatot, miután tegnap egyre nem fért fel az összes utas. Mindebben az volt az érdekes, hogy az egyik elindult Brennbergbányáról, ahogy szokott, de a másik a Kertváros, Hajnal tér megállóból indult, mikor beért mögé a Brennbergből induló. (mondhatni egy 10Y járat indult, csak a Várkerület helyett a Széchenyi tér felé közlekedett). Még nem láttam ilyet történni, érdekes volt.
Ne feledd, hogy a 22A járatokat bizonyos időpontokban a helyközi üzem szolgál, méghozzá az SRD-291 és SWR558 személyében, ám ha ezek hiányoznak akkor értelemszerűen az a helyközis tartalék fogja lebonyolítani ezeket az adott 22A járatokat is, amelyek egyébként a 290 vagy 558 fordáján van aznap. Így logikus. Ilyenkor bármely kereklámpás 280 is oda kerülhet akár. HZE-112, HNF, vagy a KGC-012 is.
Én sem láttam idén még a HFF-617-et sehol közlekedni egyébként.
És mintha nem gumi csuklóval láttam volna, hanem "szürkével". Mostanában kapta? Eddig csak az LOC-nak volt távoli ismertető jegye ajtótlan oldalról a szürke csukló. :)
De most amúgy az NKW mercik közül csak a 892 van? 879-et és 891-et nem nagyon láttam mostanában. Persze ez nem jelenti azt hogy nincsenek, de reggel 3Y-on sem ment a 891, amikor évek óta kb minden reggel az van kint a 7 órai 3Y-on
Ma reggel a 3Y-on ahol normál esetben NKW-891 van, egy BN12 volt kint (valamelyik LTL). Nagyjából 10-en nem tudtak egyáltalán felszállni a buszra, a többiek (köztük én is) pedig nyomorogtunk. Persze mindenki iskolatáskája le tudott ülni, azzal nem volt gond
Igen. Nagyon kabaré ami a városban folyik.. A KLF-149,150 is kint van. 149 a KHA helyén ( csuklós forda ). A 150 MAN helyett.. Az KZX-522 meg ahelyett az NKW-879 helyett, melynek a mororja már nagyon de nagyon kaputt elég régóta. Igazából HZE és 522 felváltva tartalékolják a 879-et, igaz ma mind2 megy. LTL-923 meg az MRP-098 helyett van kint épp. 921 viszont nem láttam volt e ma. Hát szóval nem egy bíztató a helyzet.
--
A KIT-120 most épp soproni fordán van (vmi helyett), de Helyköziben van továbbra is csak most Csorna Kapuvár térségében, de nem Sopron helyiben. Hiába látta ttárs a várkeren, az még nem egyből a legrosszabbat jelenti.
A megyében az utolsó 250-est az őskorban még, ezredforduló után nem sokkal, bár a románok vettek buszt innen, szóval ott náluk még lehet üzemel Kisalföldes 250. Az utolsó 256-ost 2016-ban Csorna/Kapuvár térségéből, KTY-742, az utolsó E95-öst meg még nem tudom, de holnap benézek Müller Rózsa jósnőhöz, ő mit mond rá.