Keresés

Részletes keresés

silverrd Creative Commons License 2009.06.02 0 0 6966
Sziasztok.Olyan kérdésem lenne hogy nincs e valakinek Yamaha rd 125 lc hez kézikönyve,föleg szerelési.Most került hozzám a motor,elméletileg 1993 kiadás,de lehet öregebb.YPVS rendszerü. Ha tud valaki legyen olyan szíves segiteni. Elöre is köszönöm.
Amtibácsi Creative Commons License 2009.06.02 0 0 6965
Nekem TDR-em van, ott a lendkerék külső részére ragasztottak egy mágnescsíkot. Annak a hossza "hézag". A vevője szemből nézve a jobb alsó sarokban van.
Előzmény: Trikemiki (6964)
Trikemiki Creative Commons License 2009.06.02 0 0 6964

Szevasztok!

dt 125 lc 10V ügyben várnám a hozzártőktől a segítséget : hozzámkerült a gép gyújtáshibásan , cseréltem trafókat, de mint kiderült egyik se a gyárija csak hasonlított hozzá, az alaplapot kimértem nincs szakadás ad le áramot, de az egész "rendszer" kicsit homályos nekem : nem értem honnan veszi a gyújtás a főtengely jelet, mert az alaplapon semilyen jeladó nincs.

Ha valakinek lenne bekötési rajza vagy bármilyen ötlete megköszönném.

 

TyerCorp01 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 6963
Ez Kecsó mellett, Helvéciáról van, adtam érte két simsont, a két motor összesen 35 000-emben votl benne, plusz jópár óra munkában, nem kellett volna... :( Dee cserébe el is hozták, lejöttek érte. :) Életem első simsonja Kecskemétről van, előző tulaj 32-ért vette, ráköltött 80-at, eladta nekem 40-ért, mert mérgében a gyöngyházmetálzöldre beleöklözött, és megrepedt a festék a tankon, én azt ithton kompresszorral kifújtam, már cska közelről látszik, ráköltöttem még 40-et (tirisztoros gyújtás, csapágyak, új blokkház, ilyesmik, és most a környék legjobb 50 ccm-es simsonja, egy kipufogónyílásreszeléssel 70-es utazót bír (két félmiliós robesszal, digitális óráikkal egyszerre bemérve), persze ennek emg van az ára is, legalább 4-5 litert eszik városban. :S ezért vettem a DT-t, mert az meg 2-t evett, amíg az első 2 hétben nem szivárgott a csap...
Persze, hogy amiatt volt, ezt nem tagadom, de akkoris rövid votl bele a gyári csapszeg. Mellesleg ugyanitt keresek 43 mm-es dt/rd dugattyút, mert akkorra van fúrva, nehogy akármelyik nagykerben találjak hozzá.
Előzmény: Koyo (6961)
tutus1 Creative Commons License 2009.06.01 0 0 6962
Üdv! Tullnban sikerült vennem egy, német nyelvű javításit, az 1978 utáni Yamaha RD 200-hoz. Ha valakinek, konkrét igénye lenne, a kért oldalakat beszkennelve el tudom küldeni.
Koyo Creative Commons License 2009.05.31 0 0 6961
:P
Zsír!
Én Kecskemétről vettem egy Simson szutykot,már eddig összesen 125e-ben van,de egy festés ráférne,és 22e-ért vettem. :S

Amúgy a folyadékok összenyomhatatlanságából következhetett ez be,örülj hogy csak annyi volt.
Előzmény: TyerCorp01 (6960)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.05.31 0 0 6960
Megvan mi votl a gond.

A csapszeg gyári volt, a dugattyú 60 ccm-es... de lehet, hogy az is közrejátszhatott, miszerint a forgatyúsház teli volt benzinnel, mert a csap ereszt...

Sose vegyetek Bács-Kiskun megyei falusi kölöktől motort! SOHA! (Szerencse, hogy nekem csak 35 000-emben volt az egész motor összesen...eddig)
Előzmény: TyerCorp01 (6958)
martinsalak Creative Commons License 2009.05.28 0 0 6959
Köszi a gyertya szarakodott.
Előzmény: olilaci (6950)
TyerCorp01 Creative Commons License 2009.05.26 0 0 6958
Sziasztok!
DT50MX (léghűtéses) "rettenet"-hez keresek motorblokkszerű képződményt.
Az enyémben valami megbakkant, a főtengely bizonyos szögnél szorul (lehet, hoyg csak a gyújtás forgórész ér hozzá vmelyik tekercshez, de nem tudom szétszedni, mert az előző PARASZT ráhegesztette a váltókart a tengelyére)
Egyenlőre megelégednék egy váltókarral, váltótengellyel, (berugókarral, tengelyel) karbi és membrán közé ékelődő alumíniumtávtartóval, és gyújtásdeknivel, vagy ha tudtok akár gyűrűtörött, váltóhibás, főtengelyhibás blokkot, légyszi jelezzétek, fontos lenne. Esetleg egy hengerfej is jól jöhet, mert ahogy néztem, ennek az égéstere háromszorosa a simsonénak, jó, hogy nem megy 60-at se :)
Blokkon kívül keresek még olajtartályt, km óra spirált, hátsólámpát is.
divizio Creative Commons License 2009.05.25 0 0 6957
Szia

OFF
2 hónappal ezelőtt végigolvastam az egész topicot akkor kb 6800 hsz volt benne. Mióta ZDoman, misiservice, Karesz600 ( hogy néhányat említsek ) nem ír, azóta nincs benne élet. Én most kezdtem motorozni egy Simsonnal szóval sokat nem tudok a témához szólni, de jövőre akarok cserélni DT-re. Egyébként egyre több helyről hallom hogy a kismotor jogsi 125ig lesz jó. Örülnék neki, akkor vehetnénk 125ös dt-t is :)
ON
Előzmény: Max C. (6956)
Max C. Creative Commons License 2009.05.25 0 0 6956

Lenne egy eladó 80-as DT gyújtótrafóm, akit érdekel írjon (kaptam, nem is használtam)

 

[off]

...régen ennél jobban pörgött a fórum, du.ra hozzászólások hada volt :)

[/off]

Előzmény: Max C. (6955)
Max C. Creative Commons License 2009.05.25 0 0 6955

Hy All!

Nagyon rég jártam már erre, de most akadt némi gondom és remélem ismét kapok segítő válaszokat! =)

Az előzmények:
Van egy 1992-es YAMAHA DT 80 LC/2-m.
Tegnap indítás után hallottam egy kattanást a hengerből, leállítóttam, észleltem hogy valami nem gömbölyű így szét is kaptam. Kiderült hogy eltört a felső gyűrű. Az elejéből hiányzik egy kb 1 cm-s darab, a többi meg kettétört :S
Előtte egy pár motorozással feltűnt hogy mikor megmelegszik a gép elkezd "nyüszögő" hangot adni, úgy véltem ez a vizpumpánál volt (de lehet nem), miután visszahült abba maradt. Ami még furcsa volt hogy nyomta a vizet a tágulási tartályba, ha megtelt a túlfolyóm még ki is fújta.
A gépben a különolajzás müxik, és használom, ki nem fúj, hengerfej tömítést tavaly cseréltem mikor főtengely centírozás volt.
A törést követően nagy bemarás nem volt, csak egy kb 1 cm-s vízszintes gondolom a gyűrű törés helyén és idején. Esetleg ötlet ok-okozat kapcsán?!

Érdekelne még továbbá, henger ami még fúrható, mivel az enyémben olyan van ami már az utolsó méretes dugót/gyűrűt tartalmazza. Egy esztergályos azt mondta hogy nem muszály hüvelyezni, túlfúrja és kisipari dugó/gyűrű, de lehet hogy a falvastagság miatt melegedni fog. Ezzel kapcs ötletek, árak, tapasztalaok (vagy hüvelyezés)
Előre is köszönök mindent!

divizio Creative Commons License 2009.05.24 0 0 6954
Ennyit találtam: http://www.vatera.hu/yamaha_dt_125r_serult_supermoto_kerek_146652735.html
Előzmény: rbreki (6953)
rbreki Creative Commons License 2009.05.22 0 0 6953
Sziasztok !

Nincs valakinek Yamaha DT 125 18 hátsó kerékhez kűllője vagy 8db-ja ????
EndurosTaki Creative Commons License 2009.05.22 0 0 6952
macimoci: yamaha szerviz vagy pl a tarjani bonto.
Előzmény: macimoci (6951)
macimoci Creative Commons License 2009.05.22 0 0 6951
Sziasztok!
Régen jártam erre felé, de most gondom van: a 125 R - ben lefüstölt a power vezérlője!
pontosabban egy tranzisztor látszik benne megpörkölődve, a motor forog, ha direkt áramot kap!
Kérdésem: Javitja-e valaki, vagy kuka? Ha nem javitható, hol kapok másikat és hogyé?
olilaci Creative Commons License 2009.05.21 0 0 6950
Nekem volt. Vagy a gyertya, vagy a pipa csinálta (mindkettőt cseréltem).
Előzmény: martinsalak (6949)
martinsalak Creative Commons License 2009.05.21 0 0 6949
Helló rd80lc2 8e-nél mintha leszabályozna, ki hagy a gyujtás volt már vkinek hasonló gond?
speedshop79 Creative Commons License 2009.05.16 0 0 6948
Köszi, innen már lehet csemegézni. THX!
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.15 0 0 6947
helló,

keresek yamaha RD-DX 125 szervízkönyvet..
ha lehet ango, magyar, vagy német nyelven,

az évjárata 1981-es.
és nem a 2 hengeres hanem 1 hengeres léghűtéses moci..

ha esetleg tudna segíteni valaki nagyon hálás lennék,

vagy akinek van ilyenje, és a gyujtás beállításról, meg a karbi beállításáról tud valamit (úszószint, előgyújtás....) és megosztaná velem, annak is nagyon örülnék..

köszi:d
martinsalak Creative Commons License 2009.05.15 0 0 6946
http://data.hu/get/1430316/Yamaha_DT_125R_Service_Manual_1988_3BN-ME1.rar.html
martinsalak Creative Commons License 2009.05.15 0 0 6945
http://www.ytcn.nl/archief/
speedshop79 Creative Commons License 2009.05.14 0 0 6944

Szia!

Köszönöm a manual-t, de úgy érzem, az enyém nem teljessen ilyen, ami a gyujtásrendszert illeti. Van esetleg más fajta még, ott ahonnan ez jött?:)

üdv

Előzmény: martinsalak (6943)
martinsalak Creative Commons License 2009.05.14 0 0 6943
http://data.hu/get/1429002/LCII.jpg.html
http://data.hu/get/1429041/DT125RE_owners__manual.rar.html
Előzmény: speedshop79 (6942)
speedshop79 Creative Commons License 2009.05.13 0 0 6942

Sziasztok!

Szervíz leirást, de leginkább kapcsolási rajzot keresek 125-ös dt-mhez. MX tipusú, 2A8 motorszámú, de már elektronik gyujtású. Sztem az LC kapcs. rajz jó lenne nekem, mert az MX az még megszakítós, de ez valahol a 2 típus között lehetett.

Minden segítséget előre is köszönök!

üdv

2009norbi Creative Commons License 2009.05.09 0 0 6941
Sziasztok... Lenne pár kérdésem.. egy éven belül szeretnék venni egy Yamaha dt 125-öst és a vásárlással kapcsolatban, hogy mire figyeljek oda, érdemes-e külföldit venni, vagy inkább hazait? Kb. mennyit érdemes költeni rá(használtan szeretném megvenni, és még akarok rá költeni is..)? Fontosabb tudnivalók a típusról stb... Előre is köszönöm a segítségeteket..
Dog piss Creative Commons License 2009.05.08 0 0 6940
Szevasztok!

Kersek 80 LC2 idomokat(hütötakaro + ülés alatti idomok mindkét oldaon), és müszerfalat.
Ha esetleg lenne valakinek ilyesmi, jelezze legyen kedves!!

Köszönettel
divizio Creative Commons License 2009.05.07 0 0 6939
Szia
Ennél a két bontósnál tuti hogy van:
Hívd fel a Grófot Vértestolnán: 06/20-414-94-31
Vagy másik Vértestolnai bontó: 06209104524

Illetve itt van még néhány telefonszám, cím, mindenféle alkatrészek dthez, rdhez:
Miskolc, tirisztor/elektronika 0630/2458088. Csorba József
Alsónémedi: 20/317-1262
Majosháza: 24/486-129
Horváth Motor Polgárdi: 20/945-0610
Lakihegy: 2310 Lakihegy, Rádió u. 51/b, 24/475-383
Vecsés 20/357-4160
Habi&Habi: 1/420-8979
Budapest: 70/585-0436
Twin motor: Kakasd, Ifjúság 538., 74/431-067, 74/431-269, 20/962-9446
Csetény: 70/205-5754
NV Motor: Kistarcsa, Rózsa utca 1.: 28/471-350
Tarján 1: 20/427-1314
Tarján 2: 30/947-5135
Tarján 3: 34/572-032
Tarján 4: 20/311-7614
Vértestolna: 20/414-9431
Vmotor: 20/925-5645
Vecsés: 20/974-5559
Baja: 30/579-8360
Yakomoto Bt: Pécs, Komlói út 229., 72/238-994, 20/980-6377
Jánoshalma: Kápolna utca 75., www.motorbonto.hu, 30/964-3532
Habi&Habi Kft.: 1211 Bp. Védgát utca 43.: 1/425-7426, 20/935-2002
Burmi: Csömör, Ady E. 18.: 30/951-0644
Japán: Bp. XX. Jókai M. u. 45., www.motorbonto.uw.hu, 20/425-6333
Előzmény: unknown13 (6938)
unknown13 Creative Commons License 2009.05.07 0 0 6938
sziasztok nem e tudja valaki hogy a Yamaha RD 80 asba kB mennyibe kerülne egy új főtengely vagy egyáltalán lehet bele kapni??
Törölt nick Creative Commons License 2009.05.05 0 0 6937
köszi...
hát egy rd volt az igazi álmom :d
meg igen, ez jobban bejön mint az endúró sztájl :D

amúgy most kiderült, hogy ez valami ritka darab, mert rd-dx és nem 2 hengeres..


Előzmény: divizio (6936)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!