Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

nyikj Creative Commons License 2009.09.05 0 0 967

Szia!

2006. szeptemberi, és én a 2.tulaj vagyok.

Előzmény: Norcso74 (965)
Sándor 66 Creative Commons License 2009.09.05 0 0 966
Tehát nem kellett nagy futásteljesítmény a hiba megjelenéséhez! Így még kevésbé akarok belevágni egy porlasztó felújításba. Egyébként nálunk 190.000 körül kezdődött a hiba. /1.9 CDTI 74 kW-os, 2004-es/ A másik autónk 2006-os, ugyanilyen motorral 120.000 km-el még nem produkálta ezt /de a váltója már szétesett ha-ha-ha.../
Előzmény: fergiebá (958)
Norcso74 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 965
Szia,

a tiéd mikori évjáratú?

Üdv.

Norcso
Előzmény: nyikj (942)
Norcso74 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 964
Szia,

az enyém hidegen csinálja, hogyha terhelem a motort (hidegen azonnal klimát kapcsolok, vagy elindulok azonnal, és a motor kb 2000 fölé pörög), akkor hirtelen leáll, majd kb. 20 mp-es indítózás után nehezen elkapja a fonalat, onnantól megy mint a doxaóra! Aztán következő reggel megint... Egyesből kettesbe kapcsolva hiába veszem el a gázt, mintha továbbra is nyomnám a gázt... Együtt lehet élni vele, eddig nem derült ki miért csinálhatja... Ilyen leálláskor mindig ír egyébként egy hibakódot, ami nagyjából annyit tesz, hogy túl alacsony, vagy túl magas volt a nyomás a közösnyomócsőben.Ilyenkor a STOP valamint a motor lámpa életre kel, és amíg nincs nyugtázva a hiba, addig így is marad. Látom mindenkinek rejteget a masinája egy-két gyümölcsízű meglepetést...

Norcso
Előzmény: Sándor 66 (953)
soonó Creative Commons License 2009.09.04 0 0 963
Az enyim hidegen is csinálta.
Előzmény: frecska (962)
frecska Creative Commons License 2009.09.04 0 0 962

Szia

 

Kizárólag üzemmeleg állapotban szórakoztat, hidegen sohasem.

És télen csak akkor ha megállás után 5-10 perc és újra menni kellene.

Lehet köze a melegedéshez is talán.

Lehet hogy az elektrónikára teszek hűtőbordát arra pedig egy ventillátórt, mindezt megvezérelem egy termosztáttal.

Lehet nem is opel szervízbe viszem hanem valami számítástechnikai guruhoz.

Nyomunk bele egy vízhűtéses procit + 1-2 giga memóriát :-))

 

Előzmény: soonó (961)
soonó Creative Commons License 2009.09.04 0 0 961
Régebbi Ódinál volt olyan tréfaság, hogy amíg nem jött meg a kenés+egy pici motormeleg, addig nem engedte az alapjárat feletti fordulatot/gázpedált. Ha új korától csinálná, akkor erre tippelnék, de nekem is egy éve kezdte ezt a bohóckodást, bár mostanában szünetelteti.
Előzmény: frecska (960)
frecska Creative Commons License 2009.09.04 0 0 960

Az enyém Vivaro 1.9 CDTI  a legkevesebb lovas, valami 80 körüli.

Mostanra annyira előrébb vagyok, hogy az alapjáratom a (fordulatszámmérő szerint)

250 es fordulaton áll akkor nincsen gázom csak alapjárat, ha kicsit várok kb. 1 perc és szépen felmegy közel 500 ra az alapjárat, akkor hirtelen megjön a gáz.

Ha nem jön meg, akkor felkapcsolom egy pillanatra a világítást vagy a klímát, ekkor meginog az alapjárat és 250 ről megy lassan felfelé és megjön a gáz.

 

Szerintem valamelyik fordulatszám érzékelőt nem csekkolja le az elktrónika, az indítás pillanatában, csak kicsivel később.

kacagógerle Creative Commons License 2009.09.04 0 0 959
A mi Traficunk(1.9) nagyon nehezen indul.Indítózni kell vagy 5 mp-ig mire nagynehezen elindul.
Hibakód nincs,jövő héten megy vissza a szervízbe,nemtom mi lesz.Ebben a szervízben cseréltek turbót egy hónapja,azóta ömlik belőle az olaj.
Előzmény: Sándor 66 (953)
fergiebá Creative Commons License 2009.09.04 0 0 958
Nekem éppen 90.000 van benne. Gondoltam, csináltatok egy olaj+szűrő cserét. Nos, aztán elkezdődött minden ...
Sándor 66 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 957
Szevasztok!
Nekem is 6000-be került a semmi (hibakód olvasás, szoftverfrissítés), majd miután maradtak a tünetek jött a tipp a porlasztó cserére! De nem akarok tippre súlyos pénzt kiadni, ezért keresek más utat!
Hány km van az autókban, amelyek ezt a hibát mutatják?
soonó Creative Commons License 2009.09.04 0 0 956
Nekem is ezt csinálja.

Még jó, hogy 1. létezik mobilizált telefon. 2. nem kell hosszú utakra mennem, mindig arra járok, amerre biztosan számíthatok olcsón köteles autóra.
Ugye most semmi baja, de bármikor megtörténhet. Jó világ.

Nem tud valaki egy jó kis belevaló örvénykamrásat? :-)
Előzmény: Sándor 66 (953)
soonó Creative Commons License 2009.09.04 0 0 955
"de szerintük a porlasztó csere segíthet!"

De bírom az ilyet! A hibához ennek biztosan nincs köze. Viszont akkor nyissuk ki az alkatrész listát, és keressük ki a legdrágább darabot, ehhh.
Előzmény: Sándor 66 (953)
frecska Creative Commons License 2009.09.04 0 0 954

Szia

 

Oszt, hogyan néz ki az a lámpa  fuel & water

vagy egyszerüen megjelenik egy MOL icon a műszerfalon  ??

 

Egyébként nekem már egy éve csinálja, hogy ha üzemi meleg a motor

akkor a következő üzemmeleg indításnál vagy van gázom vagy nincs

(csak alapjáraton ketyeg) A legjobb hogy a márkaszervízbe néztek rám mintha valami 24 ismeretlenes egyenleg lenne, de azért a 6000 pénzt a hiba kiolvasásért elkértek, vagyis a csodaműszerük nem olvasott ki semmit.

Erre az volt a logikus válasz, hogy biztossan elektronika, mert az nem ismeri fel a saját hibáját.

Előzmény: JGM (952)
Sándor 66 Creative Commons License 2009.09.04 0 0 953
Szevasztok!

Én is hasonló cipőben járok! Egyszer tünetmentes, majd egyszer csak leáll. Hosszas indítózás, üzemanyag kézi szivattyúval pumpálás, majd indulás. Tank kitisztítva, tömítettség ellenőrizve, és nincs meg a hiba! És indítás után kb 5 sec.-ig nem reagál a gázpedálra. Hibakód olvasás nem mutat semmit, üzemanyag nyomásszabályzó szelep kicserélve, de a tünet megmaradt, sőt a gázvételi reakció olykor 20 sec.-re is megnő. Szakszervíz vélemény: a hiba pontos okát nem tudják, de szerintük a porlasztó csere segíthet!
Van-e hasonló tapasztalatotok, vagy ötlet?
Előzmény: fergiebá (951)
JGM Creative Commons License 2009.09.03 0 0 952
Amikor először cseréltem gázolajszűrő betétet, ugyanígy jártam. Egész doboz le, kimos, aztán vissza, új betét bele, majd azzal a gumipumpa utánzatú műanyag szarral felpumpáltam és beindítottam. 1 km után kigyulladt a "víz van az üzemanyagban" nevű lámpa. Megoldás: Járó motornál félig lehúzod a felső csövet, akkor kijön a levegő és 3 deci gázolaj. Azóta müxik rendesen, viszont egy ideig büdös van, mert olyan helyre csurog, amit nincs esélyed lemosni.
Előzmény: fergiebá (951)
fergiebá Creative Commons License 2009.09.03 0 0 951
hmmm.. ez nem valami sok...az elmúlt két hétben 2 x szedték darabokra a kocsit...egyszer jó és hibátlan,akár egy napig sem jön elő a probléma, egyszer meg csak úgy leáll...érdekes, hogy viszont leállás után felpumpálva valami cső félét, simán indul ..elég sz@r így vele közlekedni, pláne hogy az országot járjuk...
Előzmény: soonó (950)
soonó Creative Commons License 2009.09.03 0 0 950
Hoppácska, de mégis!

Nálam egy angol műremek csinálta azt, hogy mindig kivitt az erdőbe, aztán már bent a sűrűjében az otthon melegétől leg távolabb megállt. Ezt néhányszor eljátszotta, a kötelet már össze sem tekertem, ott volt a jobb ülés előtt.
Másnap mindig indult gond nélkül. Aztán találtam egy leesett 1 mm átmérőjű gumicsövet. Visszatoltam, azóta hibátlan.
Előzmény: soonó (949)
soonó Creative Commons License 2009.09.03 0 0 949
"stb. Valami ötlet ?"

Francija, más ötlet nincs.
Előzmény: fergiebá (948)
fergiebá Creative Commons License 2009.09.03 0 0 948
Kellene nekem egy kis segítség.
90 ezer km van a Vivaromban, most csináltattam meg az olajcserét, szűrő cserékkel egyetemben stb.
Ezt követően,- az addig hibátlan autó - időnként menetközben elkezdett rángatni, majd néha menetközben, 100-nál, előzés közben stb.egyszerűen LEÁLL, lefullad a motor. Ezt követően kisebb majd nagyobb idő elmúltával, újra beindul, és van hogy órákig nem mutatkozik a hiba. Aztán megint előjön, van úgy hogy fél óra alatt 2 x is leáll. Minden szűrőt kicseréltettem már, a tankot levetettem, elektroniailag elég sok mindent kimértek már, a visszajelzők nem gyulladnak ki... stb. Valami ötlet ?
GARFIELD Creative Commons License 2009.09.01 0 0 947
Az enyém városban 8 körül, országúton 7-8 között fogyasztott.
Előzmény: nyikj (942)
GARFIELD Creative Commons License 2009.09.01 0 0 946
A 2.5-ös motor is renault, a zopelben?

No meg hol van bontó budapest környékén?
GARFIELD Creative Commons License 2009.09.01 0 0 945
Függ a sebességfokozattól, hogy meddig engedi az elektronika pörgetni a motort!

Amúgy vigyázzatok, az én renaultomat egy hónapja lopták el :( fekete volt, 1.9dci, a rendszáma KFL 545.
Előzmény: Norcso74 (938)
llaller Creative Commons License 2009.09.01 0 0 944
1,9-es 101le
llaller Creative Commons License 2009.09.01 0 0 943
én rendszeresen járok telebusszal passauig úgy eszik klima nélkül 9-et-9,5-öt klimával 10-et kb. Üresen hazafelé 8-8,5 130km átlagtempóban autópályán
Előzmény: nyikj (942)
nyikj Creative Commons License 2009.09.01 0 0 942

Bocs, hogy csak most reagálok, de éjszaka jöttem haza Olaszországból.

Az enyém 1.9D-s 101 LE. Olaszországi úton 1900 km-t mentem, nagyrészt autópályán. 100-130km-es tempó. Lenullázott órával indultam. A fogyasztásom 7.9L/100km-re jött ki, kb fél tereléssel, gyakran klímával, puha vezetéssel -a koromból adódóan. /2 személy+lakóautónak berendezve/.A kocsiban 90 000 km van. Ezt a fogyasztást én jónak tartom, mert korábbi években ezt az utat többször megtettem Thaliával is Puntóval is. Azoknál a benzines kocsiknál 6.8-7.2literes fogyasztás volt. És, ha összehasonlítjuk a Trafic tömegét azok tömegével, akkor meg különösen. Azt tapasztalom a pillanatnyi fogyasztást nézve, hogy a gyorsítások eszik de nagyon az üzemanyagot. A másik az, hogy sosem célszerű egy- egy rövid út alapján fogyasztást kijelenteni.  E mellett érdekelne mások véleménye, tapasztalata is.

Előzmény: Norcso74 (933)
frecska Creative Commons License 2009.08.30 0 0 941

Szia

 

Én a Maxabónál vettem használtan az autómat, 2 üléssel és 3 személyre vizsgáztatva. Ők kivették az 1-es ülést és 50 ezer pénzért gyártattak bele dupla ülést, nem osztott csak sima 2 személyes, ráadásúl szinte ugyan abból a kárpitból mint a gyári vezető ülésem. Több ilyen autójuk volt, ezért több darabot rendeltek belőle.

De megvan az a cég is aki legyártotta, ha érdekel szólj.

A biztonsági övet és feszítőt átrakták az 1 es ülésből, és + raktak bele 1 övet.

Az ülés műbizonylatos, vizsgán megfelel.

Előzmény: mosidoki (940)
mosidoki Creative Commons License 2009.08.30 0 0 940
Sziasztok.
Kellene nekem egy kis segítség.
2004 es Renault trafikom van és két üléses, viszont 3 személyre van vizsgáztatva.
Valaki nem tud hozzá osztott üléseket.
soonóné Creative Commons License 2009.08.29 0 0 939
Já, tapasztaltam.

3800-nál parancsol megálljt, nagyon helyesen. Ződkártyás meg neszójjonbe!
Előzmény: Norcso74 (938)
Norcso74 Creative Commons License 2009.08.29 0 0 938
Sziasztok,

nemrég voltam a géppel zöldkártyán, és terheletlenül 4100-nál többet nem forgott a motor. Zöldkártyás rá is kérdezett, hogy ennyi? Aztán próbaképp megnéztem, hogy meddig gyorsul másodikban, és 3800-nál többre nem volt hajlandó (2 mp-nél tovább nem kínoztam). Szerintetek ez normális? Továbbá tapasztalom, hogy 2500 - 3000 között szakaszosan gyorsul, mintha lenne 2 turbólyuk is a tartományban. Ti tapasztaltok ilyesmiket?

Üdv.

Norcso

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!