Szia!
Lehet használni a Viesmann-t, még szép is! Csak az oszlopokat át kell festeni szürkéről zöldre. Nem csak kereszttartós, hanem feszítős is van nálunk az állomásokon.
steve
RolandTT!
Van nálam egy ZEUKE-féle ős BR23 modell. Szép, de azért van, amiben BTTB jobb. Neked viszont van Tillig ugye? Le kéne fotózni, Zeuke-tól a Tillig-ig címmel. Az időt Te mondod meg!
steve
Már beszkenneltem, jó képek, nem is nagyok (100kB alattiak) a hátoldalukon van a jellegrajz a főméretekkel, az is megvan.
Ha valaki pontosan megadja a webzin elérhetőségét szívesen elküldöm, csak itt nem megy valamiért.
Természetesen nem csak a "mi" NOHAB2-unk van az említett képeslapok(?) között, hanem más dízel és villany gépeké is, ha érdekel valakit, azt is feltehetem.
Az Alphamodell elég nehezen megtalálható /talán személyes ismeretség segít/. Elsősorban /kizárólag?!/külföldre gyárt osztrák, német, svájci lámpákat jelzőket.
A minősége jó, keresik elsősorban az osztrák vevők, de legutóbb sem tudtam tőlük megszerezni ami kell. Úgy tudom a Viessman és az Alphamodell között semmilyen kapcsolat nincs.
Meg ne probáld!!!
V&M nál a Váci uton olcsobb, és ha nem sürgös akkor emilez, hogy mi kell. Németböl olcsobban meg tudjuk szerezni. Pl Az erkelben 14000, a V&M 9600 kintröl 7800 Ft.
Köszönöm mindenkinek a peronra adott választ. Éppen az a gond, hogy a könyvben lévő szélességet nem tudom elhelyezni (vagy lemarad az állomás épület ;-) )
martisz!
A 4,5 cm jól hangzik. 4,2 cm az űrszelvény alsó része. Az összesen: 8,7cm~9cm. Tán ez befér.
JSB!
Köszi. Kimetszem a WinTrack-ból a nagyállomás részt és arra rajzolok. Persze tudni kellene a majdani állomás méreteit is. Majd azt is kiókumlálom.
A hegyeshalmi vonal felsővezetéke Siemens rendszer szerint épült. A Siemens volt az egyik kivitelező az AEG és a Brown-Boweri mellett.
Az oszlopok gyakorlatilag két függőleges I tartóból álltak. Ezeket persze összekötötték.
Az oszlopok oldalirányú stabilitása nem volt jó.
Ilyen felsővezeték rendszert használtak Ausztriában is.
> Amennyire én látom a Viessmann felsővezetékekkel lehet magyar vasutat modellezni.
Nem tudom, milyen a kapcsolat Viessmann és a magyar Alphamodell között, de úgy néz ki, szoros. Viessmann árul budapesti városi kandelábereket is, amiket nyilvánvalóan Alphamodell készíti, csakúgy, mint a bécsi, müncheni stb. kivitelt. Ugyanez lehet a felsôvezetékkel is, bár megjegyezném, hogy volt (van?) olyan német felsôvezeték szabvány, ami igen-igen hasonlít a magyarra. A magyar betonoszlopos kivitel pedig amúgy is cseh licensz...
Egyébként úgy tudom, a "szokásos" felsôvezeték felfüggesztés magyar találmány, elôször a hegyeshalmi vonalon állítottak fel ilyet.
A vastagcsíkos MÁV kocsijaim narancssárga dobozokban vannak, ha jól emlékszem: "Prefo Modellbahn" felirattal, oldalán: "Piko lizenz".Van 1 1.o.,1 1-2.o. és 2 2.o.Használtan szereztem be őket ugy 94-95 tájékán, sajnos ezek is 1:100-asok.Tovabbi részletekkel is szívesen szolgálok.
Hát igen, börze témához kapcsolódóan, hienák vidéken is léteznek, igy utólag vissza gondolva, mikor még használtan szereztem be a készleteket, néha borsos árat fizettem értük.
A fenti 4 kocsiból akkor 2-t 2000/db a másik 2-t 2500/db vettem, mivel 2 különböző klubtársamtól vettem.
Szerintetek ez reális volt?
gyozy
JA fontos, hogy csak egy dologra vigyázz! Minden tökéletes, jó minőségü, csak, ha egy ablakot "le kell ragasztani" az a fénytörésben meglátszik!
Na én most nem is vagyok itt:)
Hali gmarc!
légyszíves áruld el hogyan tetted be a képeket! Van néhány beszkennelt nekem is, de valamilyen okból nem hajlandó a W2000-ben(lehet, hogy nem Bill Gates a hibás, hanem valami más)a beillesztés a hozzászólásban múködni. Kösz.