Keresés

Részletes keresés

mash.69 Creative Commons License 2019.11.02 0 0 47105

https://civishir.hu/helyben-jaro/2019/07/2020-ban-lampakat-kap-a-legutalatosabb-debreceni-keresztezodes

 

ugye a linkelt oldal nem szaklap, de mennyivel érthetőbb, hogy miről írnak, ha van ott egy oda való kép?

Nem tudom, hogy ugyan arról írnak-e, de a lényeg az illusztráció!

 

Tavaly is volt valami hír, egy Nyíregyházi kereszteződés átépítése kapcsán, de azt a hírt nem találtam..

 

Előzmény: puntooo (47103)
mash.69 Creative Commons License 2019.11.02 0 3 47104

vicces, hogy nem a helyszínről tesznek be egy fotót,

hanem egy illusztrációt tesznek be, aminek semmi köze a cikkhez, a helyszínhez...

hiszen ha jól olvastam lámpás kereszteződés lesz, direkt kanyarodó sávokkal..

 és nem egy körforgalom!

Előzmény: puntooo (47103)
puntooo Creative Commons License 2019.11.02 0 0 47103

Ezt a linket csak az "illusztrációként" szereplő körforgalom képe miatt linkelem: nincs semmi újdonság a forgalmi rendben; de a kialakítása, útburkolati jelzései kicsit szokatlanok...

 

https://magyarepitok.hu/utepites/2019/11/biztonsagosabba-valik-a-kozlekedes-debrecen-belvarosaban

 

 

puntooo Creative Commons License 2019.11.02 0 1 47102

Tulajdonképpen mi alapján tervezik meg az utak csomópontjait? Nyilván vannak különbségek a forgalmi viszonyokban, illetve a geológiai adottságokban, de a pusztában levő csp-ok esetében is olyan, mintha hasraütéssel terveznék meg általában is a kialakításokat; konkrétan pedig a felhajtók/körforgalmak íveit. Mindent lehet látni, a gyűszű-körforgalomtól kezdve a tisztességes ívekig. Erre nincs valamilyen szabvány?  

RadiX Creative Commons License 2019.11.02 0 0 47101

4->M4:  Abony-nyugat csomópontnál átkerült a forgalom az új déli útpályára (2x1 sáv) kb. 3 kilométer hosszon (az erdőig), és megkezdődött a régi pálya felújítása.

 

Arra számítok, hogy pár havonta ilyen kis átadásokkal folytatódik ennek a szakasznak az építése 2020 végéig.

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.11.02 0 0 47100

Amit a mérnök urak előadtak különösen a Pilicsaba-Tinnye elkerülő körül, és az M100 engedélyét ettől függetlenül előre beadták, egyáltalán nem meglepő a jogorvoslat.

Annyban megalapozottnak látom, hogy szerintem az M100 környezetvédelmi engedélyét ezen elkerülőtől függetlenül nem szabad kiadni, mert mérhetetlen károkat okoz önmagában.

 

Persze ez az én véleményem, és meglátjuk mit mond a bíróság.

 

Te már tudod előre, mit mond majd az M0NY megvalósíŧhatósági tanulmánya?

 

Ne számíts utolérésre, az M0NY bonyolultabb környezetvédelmi problémákat vet fel, tehát a bírósági szak várhatóan jóval lassabb lesz.

Előzmény: . kata31 (47097)
troglodita Creative Commons License 2019.11.02 0 0 47099

Azért sokkal okosabb nem lettem tőle...

Előzmény: trizs77 (47098)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.01 0 0 47098
. kata31 Creative Commons License 2019.11.01 -3 0 47097

Téged tényleg nem zavar,hogy az M100-on jelenleg van jogorvoslat?

 

..holnap már csak 4 hónap és utoléri az M0 nyugat..

Előzmény: ÁsítóSárkány (46986)
hbe Creative Commons License 2019.10.31 0 1 47096

Mind a két irányban Fóti útnál vált, Vác felé a felhajtó ág után van kitéve a 110. Azt nem tudom, hogy a régen 110-es szakasz miért lett 80, a hivatalos tájékoztatás szerint ideiglenes, amíg szokják az emberek, és figyelik, mi történik. Inkább jelenleg Vác felé a Kossuth utcánál lévő csomópontban kellene a 80 ideiglenes jelleggel a délutáni csúcsban, mert megint vissza torlódik, mint régen a Fóti úti. Remélem, hogy a fóti úti lehajtó teljes megnyitása után normalizálódik a helyzet majd. Ott most sokan próbálnak lehajtani, mert a google szerint nyitva van, de a valóságban meg nincs.

Előzmény: ÁsítóSárkány (47093)
trizs77 Creative Commons License 2019.10.31 -2 3 47095

Most képzeld el, kiraknak digitális táblákat, és 17:00-kor egy gombnyomásra átáll az összes.

 

------------------------------------------------------------------------------------------

 

Ez nem rossz módszer ha a végrehajtás  N E M  magyarosch lesz.

 

Nézd meg a mostani digitális táblákat.

Mindent tudnak, de a kezelő épp elutazott Mallorcára nyaralni és a többiek nem mernek hozzányúlni a kezelő pulthoz, ezért 14 napig ugyanazt mutatja.

 

 

Előzmény: mzdude (47090)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.10.31 0 1 47094

Azzal semmi bajom, ha párszáz méterrel korábban él a sebességkorlátozás, de akkor tényleg dolgozzanak is (legalább munkanap munkaidőben, ha máskor nem is)... és ne felejtődjön ott a tábla az egész végén. Én m,ár ezzel kibékülnék.

Előzmény: troglodita (47065)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.10.31 0 2 47093

Azt meg tudja mondani valaki, az M2-n befele a Dunakeszi csomópont után (Fóti u.)  és kifele a másik csomópontig (Kossuth u.) mi a csudának maradt kinn a 80-as tábla?
Sokan gondolkodás nélkül 120 körül döngetnek, persze satufékkél a fix kameráknál. A dolog csak balesetveszély előidézésére tűnik alkalmasnak.

Előzmény: troglodita (47071)
mzdude Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47092

Nyilván lehet, csak a betartatása egy kicsit körülményes. :)

Előzmény: Samott (47091)
Samott Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47091

Olyanbol lehet olyat csinalni ami csak celforgalmat enged be egy telepulesre reggel es este? Miota megvan ez az uj szuper forgalmi rend az ulloi M4 csomopontnal azota minden szarhazi a varoson at kozlekedik. Ma konkretan vecses kozepen kezdodott a sor vege hazafele. 

Előzmény: mzdude (47090)
mzdude Creative Commons License 2019.10.30 0 4 47090

Most képzeld el, kiraknak digitális táblákat, és 17:00-kor egy gombnyomásra átáll az összes.

Előzmény: NAR (47085)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.10.30 0 1 47089

Ha már tábla takargatás. Lassan egy éve, hogy átadták az M4-et Berettyóújfalunál, így megszűnt a sebességkorlátozás a környéken. Most kerékpárutat építenek, így Berettyóújfalutól a felhajtó körforgalmáig 60-as táblák vannak kirakva. De minek? AZ útpályától vagy 5-6 méterre az úttal párhuzamosan túrkálják a földet. Se munkavégzés után, se hétvégére le nem takarnák azokat a rohadt táblákat. De egyébként semmiféle munkavégzést nem láttam a területen ma délután. 

Előzmény: trizs77 (47074)
troglodita Creative Commons License 2019.10.30 0 1 47088

jogos, csak hát tényleg olyan fárasztó, hogy ott van a sok-sok tábla meg csík meg korlátozás, munkavégző ember meg sehol...

Előzmény: ghosty9 (47087)
ghosty9 Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47087

Autópályánál a terelésnél pont van értelme meghagyni a korlátozást, mert a tereléssel gyártott forgalmi sáv, nos, ritkán olyan széles, mint amit 130-hoz írtak elő. :-)

Előzmény: NAR (47085)
troglodita Creative Commons License 2019.10.30 0 1 47086

Megy (menne) nyuszika műszak után táblát forgatni. A dühös autósok ledudáljak, megdobálják, elkergetik. Nyuszika vállat von és hazamegy: jól van, ma sem nyitom meg nektek rendesen a forgalmat.

Előzmény: NAR (47085)
NAR Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47085

Most képzeld el, hogy az M1-es 10+ kilométeres szakaszán délután 5-kor a külső sávban (leállósáv nincs) végigmegy a kisteherautó, minden táblánál megáll, munkás leugrik, elfordítja a táblát, visszaszáll a kocsiba, majd megy tovább... A harmadik táblánál már kilométeres dugót hozna össze.

Előzmény: mash.69 (47079)
Tamas(Ottawa) Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47084

Oh, yes... még a traffipax is, ahogy azt megtapasztaltam, pedig csak 10 km/ó-val mentem többel. Azt is csak azért, mert fékezés helyett hagytam kigurulni. :-(

Előzmény: mash.69 (47079)
adiaboli Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47083

Mára gyúrtak?

Előzmény: rm40 (47081)
troglodita Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47082
Előzmény: rm40 (47081)
rm40 Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47081
Előzmény: rm40 (47057)
rm40 Creative Commons License 2019.10.30 0 1 47080
mash.69 Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47079

elég lenne elforgatni vagy zsákot rá, ahogy írta valaki lentebb és működik a sógoroknál, tőlünk pár száz km-re...

Előzmény: trizs77 (47073)
mash.69 Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47078

Hát ja, oda is csináltak egy tök értelmetlen elkerülőt.

Pár éven belül ott kell állni az az M8/M44-es autópályáknak.

Ha valaki elkerülni akar arra ott lesz az...

 

Előzmény: troglodita (47067)
ghosty9 Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47077

"Ha minden tábla és korlátozás értelemmel kerülne fel és ki, akkor az emberekben is megnőne a hajlandóság ezen korlátozások betartására."

 

Lehet, és lehet az is, hogy nem, illetve kérdés, vajon mit jelenthet a megnövekedett hajlandóság. :-)

 

A valós kérdés az, hogy hogyan lehetne a jelenlegi helyzetből egy valamivel normálisabb felé eljutni. Nem, egymásra mutogatással szerintem nem igazán. :-) (És hát látod, a felújítók is joggal okolhatják a közlekedőket, hogy hiszen miattuk.)

 

Ráadásul a linkelt cikkben magyar autósokról van szó, miközben azért, főleg ha autópályákról beszélünk, a "Magyarországon közlekedő autósok" valamivel pontosabb megnevezés, és a két halmaz különbségénél talán a szokásosnál is kevésbé hihető a "majd tapasztalni fogják, hogy oka van, és innentől spontán betartják". :-)

Előzmény: troglodita (47071)
troglodita Creative Commons License 2019.10.30 0 0 47076

szerintem csak az M5-ös égéstől kattantak be sokan, mert az valóban kirívó egy eset...

Előzmény: józsi24 (47072)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!