Keresés

Részletes keresés

netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.06 -8 0 47166

"Vigasztaljon az a tudat, hogy eddig annyira tökéletes volt minden Budapesten, hogy azt nem is lehet majd elrontani."

 

Sajnos annyira tökéletes nem volt minden, így aztán karigeriék el is tudják rontani. 

És hogy ne csak a levegőbe beszéljek. A hajléktalanok máris gyors ütemben foglalják vissza az aluljárókat. Mert ugye nekik jogai vannak, a budapesti polgároknak meg kötelességei (tűrni). És ez a szemlélet (mindenféle kisebbségek egyre szemtelenebb uralma) egyre nagyobb teret fog nyerni

Előzmény: troglodita (47164)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.06 -7 1 47165

Igen, van ilyen "nemzeti" jelenség. Ez az éretlenség. 

Az emberek kezébe kerül egy kis hatalom, aztán nem tudnak felelősen kezdeni vele valamit. 

Jellemzésül, (hogy ontopik is legyek:-))) Svájcban valamikor a '60-as, '70-es években született egy döntés, miszerint innen oda-amoda, ezen és ezen a nyomvonalon akarnak autópályát építeni. Ez a térkép a kezembe került. A '90-es években már megépült a hálózat nagyobbik fele, pont az eltervezett nyomvonalon. Azóta már gyakorlatilag kiépült a hálózat.....pontosan a 70-ben rögzített nyomvonalon. 

 

Nálunk ez úgy fest (oldalfüggetlenül), hogy 3-4 évente újratervezés van. Képtelenek vagyunk dönteni, ezért mindig a pillanatnyi hangulat nagyban befolyásolja a közeljövő útépítéseit. Másként: nincs nemzeti minimum, és úgy látom, hogy ez valakiknek nagyon jó. Konkrétan: a zavarosban halászni szeretőknek nagyon jó.

Előzmény: aladar644 (47163)
troglodita Creative Commons License 2019.11.06 0 1 47164

Vigasztaljon az a tudat, hogy eddig annyira tökéletes volt minden Budapesten, hogy azt nem is lehet majd elrontani. Pl. a tegnapi eső után is minden tökéletesen és nemzetien rendben volt, a BKV is, meg a vízelnyelő csatornák is ;-)))

Előzmény: netuddkivogymuk (47159)
aladar644 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47163

amire céloztam az pártoktól független,amolyan magyar(országi) "nemzeti" jelenség...

Előzmény: netuddkivogymuk (47159)
-Smiley- Creative Commons License 2019.11.05 0 1 47162

Kecskeméten csináltak 2 sávos turbókörforgalmat a régi víztoronynál (vasúti aluljárónál), ott azóta normalizálódott a helyzet.  Ide nem fért volna el?

Előzmény: troglodita (47111)
mash.69 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47161

és kik mennének rajta, áruld már el?

ezerszer le lett írva, hogy az M0-áson 80-85%-ban az agglomerációs forgalom megy

 

minél messzebb viszed az új gyűrűt Pesttől, annál kevesebb értelme van!!!

olyan nehéz ezt felfogni? 

Előzmény: trizs77 (47139)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.05 -3 0 47160
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.05 -10 2 47159

Vigasztaljon a tudat, hogy Budapesten már megszűnt a dilettantizmus uralma, most már el is kezdődött a profi rablás ideje. 

Előzmény: aladar644 (47155)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.05 -10 2 47158

Bezzeg a ballibek 8 éve alatt mindenki feltámadt, aki a 4-es úton halt meg. 

Eszméletlenül demagóg ostoba szöveget tolsz. 

Előzmény: dimelo (47146)
dimelo Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47157

Különös aspektus...

 

Nem 2 hetes késés látszik a képen.

 

Jó lesz jövő nyárra... talán

Előzmény: rm40 (47147)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47156

nyugodtan írhat ilyet.

 

2049-ben ki fog arra emlékezni mit mondott Ő,  kb. 80 fő előtt 2019-ben ?

 

 

Előzmény: aladar644 (47155)
aladar644 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47155

Látom, az országtervezésben  49-re is a dilettantizmus agygörcse irányít. Elég szomorú jövő ez a országnak...,

Előzmény: trizs77 (47153)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.11.05 -1 0 47154

Sajnos az 1-es út már rég nem olyan jó, mint volt korábban - rengeteg helyen megszórták 60-as táblákkal az utóbbi egy évben, Bicsként a körforgalomtól a Budapest felőli utolsó csomópontig 60, Herceghalom-Bicske között a völgyben a kerékpáros és mellékútátvezetésnél 60, Biatorbágy előtt autópálya lehajtónál szintén 60, Bicskénél autópálya-lehajtó, Óbarok-leágazás, Vál-leágazás szintén 60. Herceghalom budapesti végénél már körforgó, Tatabányán héregi leágazó már 50 (!). Az útburkolat is sokat romlott.

Előzmény: NAR (47152)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47153

 

 

NAR Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47152

Az a dia is érdekes, ahol azt mondja, hogy építkezésnél (80-as korlátozás) a tranzit forgalom marad az M1-en, de a hivatás/agglomerációs forgalom 50%-kal nő az 1-esen. Tulajdonképpen ha Bicskétől Tatabányáig az M1-en 60-nal, az 1-esen meg 90-nel mehetek, akkor nem meglepő az utóbbi választása...

troglodita Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47151
Előzmény: Lovrin (47149)
NAR Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47150

Hm, 29,5 kilométer 5-5,5 méter magas zajvédő fal - nem lesz túl sok szép látvány...

Előzmény: Lovrin (47149)
Lovrin Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47149

Most nincs időm végiggörgetni, de itt találsz vagy 5-6 diát az M1-es bővítésével foglalkozik, biztosan benne lesz a válasz a kérdésedre:

 

http://ktenet.hu/files/0_1_MKK/III_MKK_program_eloadasokkal.pdf

Előzmény: trizs77 (47148)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47148

Mennyi olyan jármű van, melyik 24 órán belül érinti az M1-es 110-es km szelvényét és az M5-ös 160-as km szelvényét is ?

 

 

Előzmény: dimelo (47141)
rm40 Creative Commons License 2019.11.05 0 2 47147

Egy pár nap késés biztosan a Hableány-tragédia számlájára lesz írható, amikor a kiemelés miatt a Margitszigethez rendelték a Clark Ádámot. Hogy ez mennyire lesz csepp a tengerben, azt nem tudom.

Előzmény: dimelo (47143)
dimelo Creative Commons License 2019.11.05 -1 2 47146

Eddig a haveri technológia nem késett...

Mostanában már nem csak drága, hanem lassú is (kötbér?)

 

Emberhalál-sorozat a tragikus ára!

Előzmény: drummond (47144)
troglodita Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47145
Előzmény: drummond (47144)
drummond Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47144

M4 Üllő - Albertirsa szakasznál december 31-et jelölt meg a NIF a műszaki átadás-átvétel időpontjára, a forgalombahelyezést pedig 2020 I. negyedévében igérte. A készültségi állapotot tekintve, valamint a munkavégzésnek nem kedvező időjárási feltételek miatt szerintem 2-3 hónap csúszás biztosan lesz.

Előzmény: dimelo (47143)
dimelo Creative Commons License 2019.11.05 0 1 47143

2019. végére átadást ígértek...

 

Igaz, 2017-ben, most mintha lapítanának...

 

Az M4 Üllő-Albertirsa átadásáról is nagy a hallgatás...

Előzmény: rm40 (47142)
rm40 Creative Commons License 2019.11.05 0 1 47142
dimelo Creative Commons License 2019.11.05 -1 3 47141

Fantáziavonalad a méregdrága illúziók útját jelzi. (Kihasználatlanságát a rövidtávú fuvarok menthetik: D.újváros-Szf.vár-Győr)

 

Az útvonal terheltségéhez néhány teherjármű/nap adat:

 

M5 Kecskemét              alatt          felett

                                      285           384

                                      181           392

M1 Hegyeshalom                 2859

M15 Rajka                            2493

 

Egyszerűsítve:   2500-2600 tehergépkocsi nem az M5-M43 vonalról jön, hanem M4-M3 és Budapest-Tatabánya-Győr indítású.

Rajkánál             2100-2300  

 

még egy kicsit kimaxolva:    a teherforgalom 85-90 %-át nem lehet elterelni a 81-63. felé...  

 

A személyforgalom még erősebben Bp. centrumú...          

 

 

Fog valamennyit változni, ha a komáromi Duna hidat átadják.

Előzmény: trizs77 (47139)
troglodita Creative Commons License 2019.11.05 -1 1 47140

kb. 1000-1200 milliárdból...

Előzmény: trizs77 (47139)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.05 -2 1 47139

Az M1 zsúfoltságán NEM a Komárom-Sárbogárd út segít hanem egy ilyen, 2x2 sávos, igen nagy teherbírású burkolatú autóút.

 

 

 

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.11.05 -1 0 47138

Az M1-en reggel fél hattól este hétig olyan mennyiségű jármű halad, hogy inkább összefüggő kocsisorok vannak...

Előzmény: NAR (47137)
NAR Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47137

A belső sáv szűk, de ugye a külső sáv a haladó sáv, a belsőbe csak előzés idejére kell bemenni - és tekintve, hogy a külső sáv is a sebességkorlátozás fölött megy, túl sok szükség nincs a belső sáv használatára...

Előzmény: Ashi Valkoinen (47136)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!