Keresés

Részletes keresés

netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.06 -7 1 47165

Igen, van ilyen "nemzeti" jelenség. Ez az éretlenség. 

Az emberek kezébe kerül egy kis hatalom, aztán nem tudnak felelősen kezdeni vele valamit. 

Jellemzésül, (hogy ontopik is legyek:-))) Svájcban valamikor a '60-as, '70-es években született egy döntés, miszerint innen oda-amoda, ezen és ezen a nyomvonalon akarnak autópályát építeni. Ez a térkép a kezembe került. A '90-es években már megépült a hálózat nagyobbik fele, pont az eltervezett nyomvonalon. Azóta már gyakorlatilag kiépült a hálózat.....pontosan a 70-ben rögzített nyomvonalon. 

 

Nálunk ez úgy fest (oldalfüggetlenül), hogy 3-4 évente újratervezés van. Képtelenek vagyunk dönteni, ezért mindig a pillanatnyi hangulat nagyban befolyásolja a közeljövő útépítéseit. Másként: nincs nemzeti minimum, és úgy látom, hogy ez valakiknek nagyon jó. Konkrétan: a zavarosban halászni szeretőknek nagyon jó.

Előzmény: aladar644 (47163)
troglodita Creative Commons License 2019.11.06 0 1 47164

Vigasztaljon az a tudat, hogy eddig annyira tökéletes volt minden Budapesten, hogy azt nem is lehet majd elrontani. Pl. a tegnapi eső után is minden tökéletesen és nemzetien rendben volt, a BKV is, meg a vízelnyelő csatornák is ;-)))

Előzmény: netuddkivogymuk (47159)
aladar644 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47163

amire céloztam az pártoktól független,amolyan magyar(országi) "nemzeti" jelenség...

Előzmény: netuddkivogymuk (47159)
-Smiley- Creative Commons License 2019.11.05 0 1 47162

Kecskeméten csináltak 2 sávos turbókörforgalmat a régi víztoronynál (vasúti aluljárónál), ott azóta normalizálódott a helyzet.  Ide nem fért volna el?

Előzmény: troglodita (47111)
mash.69 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47161

és kik mennének rajta, áruld már el?

ezerszer le lett írva, hogy az M0-áson 80-85%-ban az agglomerációs forgalom megy

 

minél messzebb viszed az új gyűrűt Pesttől, annál kevesebb értelme van!!!

olyan nehéz ezt felfogni? 

Előzmény: trizs77 (47139)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.05 -3 0 47160
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.05 -10 2 47159

Vigasztaljon a tudat, hogy Budapesten már megszűnt a dilettantizmus uralma, most már el is kezdődött a profi rablás ideje. 

Előzmény: aladar644 (47155)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.05 -10 2 47158

Bezzeg a ballibek 8 éve alatt mindenki feltámadt, aki a 4-es úton halt meg. 

Eszméletlenül demagóg ostoba szöveget tolsz. 

Előzmény: dimelo (47146)
dimelo Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47157

Különös aspektus...

 

Nem 2 hetes késés látszik a képen.

 

Jó lesz jövő nyárra... talán

Előzmény: rm40 (47147)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47156

nyugodtan írhat ilyet.

 

2049-ben ki fog arra emlékezni mit mondott Ő,  kb. 80 fő előtt 2019-ben ?

 

 

Előzmény: aladar644 (47155)
aladar644 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47155

Látom, az országtervezésben  49-re is a dilettantizmus agygörcse irányít. Elég szomorú jövő ez a országnak...,

Előzmény: trizs77 (47153)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.11.05 -1 0 47154

Sajnos az 1-es út már rég nem olyan jó, mint volt korábban - rengeteg helyen megszórták 60-as táblákkal az utóbbi egy évben, Bicsként a körforgalomtól a Budapest felőli utolsó csomópontig 60, Herceghalom-Bicske között a völgyben a kerékpáros és mellékútátvezetésnél 60, Biatorbágy előtt autópálya lehajtónál szintén 60, Bicskénél autópálya-lehajtó, Óbarok-leágazás, Vál-leágazás szintén 60. Herceghalom budapesti végénél már körforgó, Tatabányán héregi leágazó már 50 (!). Az útburkolat is sokat romlott.

Előzmény: NAR (47152)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47153

 

 

NAR Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47152

Az a dia is érdekes, ahol azt mondja, hogy építkezésnél (80-as korlátozás) a tranzit forgalom marad az M1-en, de a hivatás/agglomerációs forgalom 50%-kal nő az 1-esen. Tulajdonképpen ha Bicskétől Tatabányáig az M1-en 60-nal, az 1-esen meg 90-nel mehetek, akkor nem meglepő az utóbbi választása...

troglodita Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47151
Előzmény: Lovrin (47149)
NAR Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47150

Hm, 29,5 kilométer 5-5,5 méter magas zajvédő fal - nem lesz túl sok szép látvány...

Előzmény: Lovrin (47149)
Lovrin Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47149

Most nincs időm végiggörgetni, de itt találsz vagy 5-6 diát az M1-es bővítésével foglalkozik, biztosan benne lesz a válasz a kérdésedre:

 

http://ktenet.hu/files/0_1_MKK/III_MKK_program_eloadasokkal.pdf

Előzmény: trizs77 (47148)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47148

Mennyi olyan jármű van, melyik 24 órán belül érinti az M1-es 110-es km szelvényét és az M5-ös 160-as km szelvényét is ?

 

 

Előzmény: dimelo (47141)
rm40 Creative Commons License 2019.11.05 0 2 47147

Egy pár nap késés biztosan a Hableány-tragédia számlájára lesz írható, amikor a kiemelés miatt a Margitszigethez rendelték a Clark Ádámot. Hogy ez mennyire lesz csepp a tengerben, azt nem tudom.

Előzmény: dimelo (47143)
dimelo Creative Commons License 2019.11.05 -1 2 47146

Eddig a haveri technológia nem késett...

Mostanában már nem csak drága, hanem lassú is (kötbér?)

 

Emberhalál-sorozat a tragikus ára!

Előzmény: drummond (47144)
troglodita Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47145
Előzmény: drummond (47144)
drummond Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47144

M4 Üllő - Albertirsa szakasznál december 31-et jelölt meg a NIF a műszaki átadás-átvétel időpontjára, a forgalombahelyezést pedig 2020 I. negyedévében igérte. A készültségi állapotot tekintve, valamint a munkavégzésnek nem kedvező időjárási feltételek miatt szerintem 2-3 hónap csúszás biztosan lesz.

Előzmény: dimelo (47143)
dimelo Creative Commons License 2019.11.05 0 1 47143

2019. végére átadást ígértek...

 

Igaz, 2017-ben, most mintha lapítanának...

 

Az M4 Üllő-Albertirsa átadásáról is nagy a hallgatás...

Előzmény: rm40 (47142)
rm40 Creative Commons License 2019.11.05 0 1 47142
dimelo Creative Commons License 2019.11.05 -1 3 47141

Fantáziavonalad a méregdrága illúziók útját jelzi. (Kihasználatlanságát a rövidtávú fuvarok menthetik: D.újváros-Szf.vár-Győr)

 

Az útvonal terheltségéhez néhány teherjármű/nap adat:

 

M5 Kecskemét              alatt          felett

                                      285           384

                                      181           392

M1 Hegyeshalom                 2859

M15 Rajka                            2493

 

Egyszerűsítve:   2500-2600 tehergépkocsi nem az M5-M43 vonalról jön, hanem M4-M3 és Budapest-Tatabánya-Győr indítású.

Rajkánál             2100-2300  

 

még egy kicsit kimaxolva:    a teherforgalom 85-90 %-át nem lehet elterelni a 81-63. felé...  

 

A személyforgalom még erősebben Bp. centrumú...          

 

 

Fog valamennyit változni, ha a komáromi Duna hidat átadják.

Előzmény: trizs77 (47139)
troglodita Creative Commons License 2019.11.05 -1 1 47140

kb. 1000-1200 milliárdból...

Előzmény: trizs77 (47139)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.05 -2 1 47139

Az M1 zsúfoltságán NEM a Komárom-Sárbogárd út segít hanem egy ilyen, 2x2 sávos, igen nagy teherbírású burkolatú autóút.

 

 

 

Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.11.05 -1 0 47138

Az M1-en reggel fél hattól este hétig olyan mennyiségű jármű halad, hogy inkább összefüggő kocsisorok vannak...

Előzmény: NAR (47137)
NAR Creative Commons License 2019.11.05 0 0 47137

A belső sáv szűk, de ugye a külső sáv a haladó sáv, a belsőbe csak előzés idejére kell bemenni - és tekintve, hogy a külső sáv is a sebességkorlátozás fölött megy, túl sok szükség nincs a belső sáv használatára...

Előzmény: Ashi Valkoinen (47136)
Ashi Valkoinen Creative Commons License 2019.11.05 -1 0 47136

Szerintem elég szűkek, főleg az átterelt szakaszon a két belső sáv, nem annyira kényelmes érzés mondjuk egy kamiont előzni. Az a 80 teljesen reális, bár megjegyezném, hogy a sima, mezei 2×1-es összekötő utak között bőven akad szűkebb is...

Előzmény: NAR (47122)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!