Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

naiv_ Creative Commons License 2025.11.10 0 0 151795

Egyrészt ettől még messze vagyunk, mert a rendszerváltás idején az Ikarus még jó brandnek számított (s utána is  egy jó darabig), s azóta csak egy generációváltásnyi idő telt el.

Másrészt sokan szeretnék ezt a brandet tulajdonolni most is, mint mondjuk az Oriont... De pont azért mert, nehéz felépíteni egy új piacot, ez az Ikarusnak  sem egyszerű, legyen bár mögötte elég tőke, s modern technológia - de a piaci verseny nem egyszerű dolog, látjuk mindannyian.

(Én is elégedetten dőlnék hátra a birtokában az íróasztalom mögött.)

Előzmény: mica-r (151772)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.10 0 0 151794

A vállalhatók 22-25.000 euró között kezdődnek...szintén 5-6 évesen...Picivel fél ár alatt, pont mint egy hagyományos autó esetében.

Előzmény: Panzerbear (151793)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.10 0 0 151793
Előzmény: Panzerbear (151792)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.10 -1 0 151792

Az kb 47.000 Euró. 

18.850-ért van ilyen használtan , de 170.000km-el és már 6+ éves, jön le a lakk, repedt panoráma tető és ez USA-ban gyártott változat...

Értem én hogy ez van akinek azt igazolja hogy extrém az értékvesztés, számomra meg csak azt, hogy a szarért nem lehet sokat kérni, söt szerintem még ez is sok érte...

Előzmény: R. Scherbotsky (151791)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2025.11.10 0 0 151791

Kíváncsi voltam, leellenőriztem: 18 millióért választhatsz a magyarországi raktáron lévő nullkilométeres M3 Long Range autók közül. 

Előzmény: VéPeti (151781)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151790

Mert követhető előéletű...

Előzmény: VéPeti (151783)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.09 -1 0 151789

Így van...és ezek is korai USA példányok, vagy bálaesetből feljavítottak...a klasszikus, 3 éves lízingből visszavett, garantált futásteljesítményű és dokumentált előéletű atz drága...

Előzmény: R. Scherbotsky (151782)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151788

Bullshit...ha most akarok venni egy autót, az érdekel mennyi egy új most vagy egy használt...minden más baromság lenne...

Előzmény: mica-r (151780)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151787

De vásárlok, mindig is volt autóm és többször is újat vettem, vagy nagyon fiatalt, vagyis ha valakit ez érint akkor az én vagyok...

Használt autó vásárlóként csak az érdekel, hogy aktuálisan mennyibe kerül egy ugyan olyan új, új autó vásárlóként meg igyekszek olyat venni, ami esetében az sem baj, ha hosszan meg kell tartanom, nem érdekel maga a vélt eladási ára.

Előzmény: Hooshee (151779)
szilvatövis Creative Commons License 2025.11.09 -1 0 151786
Előzmény: R. Scherbotsky (151782)
tfe_tng Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151785

Ez teljes mértékben kizárt, itt ilyen nincs is. 

 

[/sarcasm]

Előzmény: R. Scherbotsky (151784)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2025.11.09 0 1 151784

(szvsz. mert a magyar piacot durván torzítják az áfacsalt import kocsik)

Előzmény: VéPeti (151783)
VéPeti Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151783

Ez egyébként érdekes annak fényében, hogy egy német M3LR újonnan kábé ugyanannyi mint Mo-n. Vajon miért több a használt ár cirka 20%-kal? 

Előzmény: R. Scherbotsky (151782)
R. Scherbotsky Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151782

Ti nagyon szerencsések vagytok ott Magyarországon, mert a kontinens nyugati felén ezeket a kocsikat ennyiért nem lehet megvenni. Egy normálisabb állapotú '21 H2-es autóért, ha nincs még benne a világ kilométere, simán elkérnek 25k eurót, a '22-esek most 28k környékén indulnak.

Előzmény: VéPeti (151781)
VéPeti Creative Commons License 2025.11.09 0 1 151781

A most 9 millióért megvehető négyéves Tesla új ára akkor valóban 20 millió volt, de ma már inkább csak 16

 

Nem voltam alapos. Én M3LR-t értettem, de az LR-t nem írtam oda, és az most is 20 felett van új áron. Mondjuk az is tény hogy a 7 misi 4 évesen az inkább SR, az LR meg inkább 9 környéke.

Előzmény: R. Scherbotsky (151737)
mica-r Creative Commons License 2025.11.09 -1 1 151780

Minden érdekli. Mármint a valódi vásárlót, nem téged :-)

Előzmény: Panzerbear (151778)
Hooshee Creative Commons License 2025.11.09 -1 1 151779

Nem, nem ez érdekli. De mivel te csak dumálsz és nem vásárolsz, vajmi érdektelen hogy téged mi érdekel. 

Előzmény: Panzerbear (151778)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151778

Nem hülyeség, egy mostani vásárlót ez mind nem érdekli. Van az új ár, meg a 3-4 5 éves használt ára. Az érdekli. Ha újat vesz, fogalma sem lehet arról, hogy mennyi értékvesztése lesz, hisz ezer dologtól függ...lehet hogy ha hagyományosat vesz, az lesz gombokért eladható 3-4-5 év múlva, lehet hogy nem...a z autó vásárlás nem befektetés.

Előzmény: Hooshee (151777)
Hooshee Creative Commons License 2025.11.09 -1 1 151777

Ami nettó hülyeség, amikor értékvesztésről beszélgetünk, de pont ezért hagytam veled abba a vitát a témában. 

Előzmény: Panzerbear (151776)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.09 -1 0 151776

Lényegtelen a mai vásárlóknak, hogy mi mennyibe került régen. Ha most akarok venni egy autót, akkor a mostani árát hasonlítom egy mostani pár éves használt árához.

Előzmény: mica-r (151775)
mica-r Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151775

Azt is bele kéne venni, hogy pl a Teslánál az újak is olcsóbbak lettek, meg a kínai is egyre jobban növeli a kínálatot.

Előzmény: Panzerbear (151774)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151774

Mert mint írtam, az áresés, hajtástól függetlenül azokat a típusokat érinti, amik szarul sikerültek. Ami jó autó, az jó ártartású...Rossz és jó példa van mindkettőre..

Előzmény: mica-r (151773)
mica-r Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151773

Akkor miért hasonlítsam a szarabbakhoz?

Előzmény: Panzerbear (151771)
mica-r Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151772

Már régen nem brand az Ikarus. 
Egy-két generáció kihalt azóta, mikor még jó név volt.

Előzmény: naiv_ (151770)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151771

Alapban nem, kivétel a korai, még USA-ban gyártott példányok. Pl a kínaiak teljesen gondmentesek.

Előzmény: mica-r (151769)
naiv_ Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151770

Ember, sok tízéves brandet nem szoktak kidobni...

Előzmény: mica-r (151766)
mica-r Creative Commons License 2025.11.09 0 1 151769

Miért, a Tesla model 3 állandóan szervízbe kell járjon? Nem úgy tudom.

Előzmény: Panzerbear (151768)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151768

Mivel legendásan megbízható autó...nézegess francia Stellantis autókat...

Előzmény: mica-r (151738)
Panzerbear Creative Commons License 2025.11.09 -1 0 151767

Az USA-ban még a gyár parkolóban összeszerelt korai Model 3-ak nem arról híresek, hogy makulátlan, hibamentes járművek, ezt be is árazta a piac.

megvallom, még ennyiért sem mernék olyat venni.

Előzmény: VéPeti (151736)
mica-r Creative Commons License 2025.11.09 0 0 151766

Ha nehézség, akkor ne Ikarus matricát tegyenek rá....

Előzmény: naiv_ (151765)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!