Keresés

Részletes keresés

netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.21 -2 0 47424

A számokat sokféleképpen lehet csoportosítani.

És az már politika. 

Előzmény: bp01 (47404)
troglodita Creative Commons License 2019.11.21 0 0 47423

Leskicceltem, ezt a képzeletbeli M3-4 + M8-at, no meg kékkel jelöltem azokat a részeket, ahol már nagyon utálnák ezt a rendszert. Jó hír, hogy Dimelo szintén közöttük lenne ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))

Előzmény: trizs77 (47422)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.21 -1 1 47422

Láttál már Magyarország térképet ?

 

Érted is amit írsz ?

Előzmény: netuddkivogymuk (47421)
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.21 -5 0 47421

Majdnem lyó. 

A Debrecen-miskoci autópályának az m0 déli ága folytatásaként kellett volna megépülni majd az általad írt nyomvonalon folytatódni nagyjából Tiszaújváros irányába, és ebbe az autópályába kellett volna bekapcsolni , Egert, Miskolcot, Nyíregyházát, Debrecent.  

Ettől függetlenül az m0 keletnek és északnak is meg kellett volna épülni, ide kapcsolódik az m2, és az m3 jelenlegi vonala, amire Gödöllőig, vagy Hatvanig továbbra is szükség lett volna. 

Előzmény: trizs77 (47418)
troglodita Creative Commons License 2019.11.21 0 0 47420

Volt már erről szó itt a topikban, én pártolnám/pártoltam volna, hogy M3+M4 helyett egy ilyen épüljön. Távolsági forgalomra kitűnő lett volna, plusz Gyöngyös, Hatvan, Gödöllő stb. kapott volna elkerülőt, oszt csókolom ,-)

Előzmény: trizs77 (47418)
dimelo Creative Commons License 2019.11.21 0 0 47419

Magyarul: toronyiránt:)))

 

Vagyis ezek szerint soha...

Előzmény: trizs77 (47418)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.21 -1 0 47418

A debreceniek csak akkor lennének elégedettek, ha épülne nekik egy :

 

        Budapest - Pécel - Kóka Észak - Tóalmás - Jászberény észak - Kisköre észak - Tiszaörs Észak - Hortobágy dél 3 km - Nagyhegyes dél - Debrecen

 

nyomvonalú, 2x2 sávos út.

 

 

Előzmény: dimelo (47416)
nyebojsza Creative Commons License 2019.11.21 0 2 47417

Ami betonból volt, az úgy-ahogy megmaradt. De az útalapot amit odahordtak 5 év alatt szanaszét mosta az eső, felverte a gaz... a vasút felett átmenő rész még nem volt betonba öntve, ott a vasbeton rács szétrohadva lekonyult...

Előzmény: troglodita (47415)
dimelo Creative Commons License 2019.11.21 0 0 47416

Egyszer majd, ha elkészül a full M4, akkor azért fogják a debreceniek szidni (a tervezőt és a döntéshozót)

hogy miért nincs nekik közvetlen autópályájuk,

csak az M35-M3  + 20 km

vagy az M35 M4  + 10 km.

 

"Olyyyan lyó" lenne egy rövidebb 2x2 sávos M40 (Ebes-Hajdúszoboszló-Kaba) is...

 

Az arcom leszakad az ilyen csőlátó nyomvonaltervezéstől...

15-20 évig tologatták északról délre és vissza, most ki hiszi el, hogy ez a végső?

Előzmény: Landsmann_ (47407)
troglodita Creative Commons License 2019.11.21 0 2 47415

Gondolom a hídhoz legkorábban jövő tavasszal nyúlnak hozzá, de nem tartom túl valószínűnek, hogy másfél év múlva ott normális forgalom suhanna 110-el...

Előzmény: nyebojsza (47414)
nyebojsza Creative Commons License 2019.11.21 -1 5 47414

Nem 2 év az a Szolnok északi elkerülő csúszása... 2016-ra kellett volna kész lennie, de a két pökhendi személyeskedő vitájának milliók fizetik meg az árát :(

Előzmény: bp01 (47406)
troglodita Creative Commons License 2019.11.21 0 2 47413

1/2 OFF

Nem is értem, hogy miért, ma reggel is az 1-es villamos alig hat perc alatt már helyet is kapott a Bécsi úti végállomáson ;-))) Gyalog kicsit gyorsabb volt... ,-(

(Képesek voltak ezek a barmok úgy megcsinálni milliárdokért ezt a qrva villamosvonalat, hogy a végállomásra csak két szerelvény fér be, és akkor a reggeli csúcsban azt csinálják, hogy az utolsó megállótól lépésben araszolnak be, ahogy a menetrend szerint kifelé induló szerelvények engedik azt...)

ON

Előzmény: mash.69 (47410)
Samott Creative Commons License 2019.11.21 0 0 47412

De az nem azert lett mert kevesebb lett a kamion, hanem mert tul olcso lett autozni.

Előzmény: mash.69 (47410)
totyit Creative Commons License 2019.11.21 0 1 47411

Tervezés-Körmend(M80)-Szombathely-Zanat kelet(M86)

 

https://ted.europa.eu/TED/notice/udl?uri=TED:NOTICE:549862-2019:TEXT:HU:HTML&src=0

 

mash.69 Creative Commons License 2019.11.21 0 0 47410
Átstrukturálodott. A kamionok helyét átvették a személyautók.
Jó páran úgy gondolták hogy átnyergelnek autóra
Előzmény: trizs77 (47409)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.21 -1 2 47409

Nézd csak meg, hogy az M0-kelet átadása óta hogy kiürült a Hungária körút.

Ja, nem.

 

-----------------------------------------------------------

 

De igen.

Itt lakom.

Látom.

A Hungária krt-ról eltűnt napi pár ezer kamion.

Előzmény: NAR (47408)
NAR Creative Commons License 2019.11.20 -1 0 47408

"Csak a Lágymányosiról venne le forgalmat, máshonnan nem vonzana. Megépítésével a pesti oldalom komoly sugárirányú útszakaszok szabadulnának fel a nagy terhelés alól, ami viszont a városközpont felé igyekvők dolgát könnyítené meg.

De szerintem fölöslegesen irkálgatok."

 

Nézd csak meg, hogy az M0-kelet átadása óta hogy kiürült a Hungária körút. Ja, nem. Vagy hogy a Megyeri híd átadása óta mennyivel kevesebb a dugó a Szentendrei úton (hint: eddig csak befelé volt dugó reggel, most már kifelé is van este).

Előzmény: adiaboli (47396)
Landsmann_ Creative Commons License 2019.11.20 0 0 47407

Azért ha az M4 Pesttől a román határig egybefüggő lenne, az azért elég sok terhet levenni az M3-ról. Debrecen és annak környéke, főleg a déli rész inkább dél felé indulna az M35-ön, majd az M4-en Pest felé, mint észak felé az M35-ön egy jó nagy kanyart leírva az M3-on jussanak el a fővárosba.De ugyanúgy az M3 és M4 között lakók is aki közelebb van az M4-hez az majd azt fogja használni, nem az M3-at, mert most még az M3 nyerőbb. 

Előzmény: bp01 (47406)
bp01 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 47406

Apró csúszás.

2020 nyarán remélhetőleg átadják az Abonyig tartó szakaszt is. 2021 végére pedig a Szolnok északi kerülő is elkészülhet. kb 2 évvel később mint ahogy ígérték. 

 

 

2022-re elvileg a futó építések befejeződnek. Feladat viszont marad bőven 2022 után is: M1(2x3); M0, M4 maradék, M6 maradék, M8 stb.

Az is kérdés mikorra kerül olyan helyzetbe az M3 és az M5 fővaros közeli szakasza amikor már elkerülhetetlen a 2x3-ra bővítés. Az M5-ön biztos segít egy kicsit majd az elkészülő M4, de az M3-nak nem lesz ilyen "besegítése". 

 

 

Előzmény: radio100jozsi (47403)
dimelo Creative Commons License 2019.11.20 0 0 47405

Legalább valami fény a homályban.

 

Az jön le nekem belőle, hogy a csomópont miatt

nem tudták átadni az egész szakaszt...

Előzmény: radio100jozsi (47403)
bp01 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 47404

Szóval nem néztél utána.

Csak számok semmi politika. 

 

Előzmény: netuddkivogymuk (47382)
radio100jozsi Creative Commons License 2019.11.20 0 1 47403

Üllő Város ÖnkormányzataTetszik8 órája ˇ 

🚧Tájékoztató az M4 gyorsforgalmi út valamint az M4 Üllő-Gyömrő csomópont építésével és átadásával kapcsolatban🚧

A NIF Zrt.-től kapott hivatalos információk alapján tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy az M4 gyorsforgalmi út Üllő-Albertirsa közötti szakasz, valamint az M4 Üllő-Gyömrő csomópont befejezési határideje 2019. december 31.

Erre az időpontra szükséges a műszaki átadás-átvételi eljárást lezárni. A lezárt műszaki átadás-átvételi jegyzőkönyv feltétele a forgalomba helyezési engedélynek, amelyet várhatóan 2020. február elejére szerezhet meg a NIF Zrt.

‼️Fentiek ismeretében az M4 gyorsforgalmi út Üllő-Albertirsa közötti szakasz, valamint az M4 Üllő-Gyömrő csomópont várhatóan ℹ️2020. februárjában kerül átadásraℹ️ a forgalomnak.‼️

Az átadásig szíves türelmüket kérjük!

netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.20 -4 0 47402

"vagy csak egy alkalmatlan hülye írta a cikket"

 

Igen, ez fölöttébb valószínű. 

 

"akinek csak a s...nyalás a fontos"

 

Csaxólok. Minden újságíró segget nyal, oldalfüggetlenül. Azért fizetik őket. 

Előzmény: mash.69 (47399)
mash.69 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 47401

Csepelieknek lenne áldás, nem kell át jönni a szigetről Pestre, hogy aztán átmenjen Budára...

A forgalom ma arra megy, amerre a Wazze tervezi, amerre gyorsabb.

Ennyire egyszerű. Minél több híd lesz annál jobban eloszlik a forgalom...

 

Ezért kellene a Határúttal szembe az Albertfalvai, az Illatos úttal szembe meg a Galvani híd.

Rögtön szellősebb lenne a Rákóczi híd, a badufoki, Szerémi meg tököm tudja mely utak....

A Hungária körút is, az Üllői is a Határ úttól kezdve minden lightosabb lenne.

 

Nem kell 2*3 sávos híd, elég egy 2x2 sáv + esetleg villamosnak hely...

Előzmény: adiaboli (47396)
mash.69 Creative Commons License 2019.11.20 0 1 47400

trizsék azért jöttek be, mert az M0 szét van ba...va jelenleg...

állandóan hegesztenek rajta valamit és nem lehet haladni

még nagy kerülővel is gyorsabb a városon át, mint az erre kitalált M0-n.

Előbb utóbb elkészül végre és akkor 10-15 évig nem kell hegeszteni rajta semmit

vagy ha kell, akkor is 1-2 sávot érint és nem 3-at, 4-et...

Előzmény: NAR (47393)
mash.69 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 47399

vagy csak egy alkalmatlan hülye írta a cikket

akinek csak a s...nyalás a fontos, de annyi esze van, mint a lepke fingnek

Előzmény: netuddkivogymuk (47385)
mash.69 Creative Commons License 2019.11.20 0 0 47398

Kimondta, hogy az a cél?!?!??!  Hol írtam ilyet.

De akkor most nem kell híd Albertfalvafelé vagy a Galvani híd, mert akkor valakinek ez lesz a gyorsabb?

Jelenleg a Rákóczi híd is gyorsabb, akkor miről is beszélünk?

Azért kell a híd, mert a Rákóczi híd nem bírja a terhelést és délebbre kell helyezni.

Ha felépül majd a MOL ház, meg a többi berúházás, akkor még szarabb lesz a helyzet.

Nem is értem hogy gondolják ezt a 2035-ben majd megépítjük a Galvani hídat,

de a hülye atlétikai stadiont meg 2023-ra...

Előzmény: NAR (47380)
troglodita Creative Commons License 2019.11.20 -1 0 47397

"venne le forgalmat, máshonnan nem vonzana" - hát izé...

Előzmény: adiaboli (47396)
adiaboli Creative Commons License 2019.11.20 0 1 47396

Bocs, de téged egy dél-pesti fóromun minimum kalodába zárnának. Arrafelé sem igen szeretik, ha mások, nem ott élők mondják meg helyettük, hogy nekik valójában mi is a jó.

A Galvani-híd gyakorlatilag a Lágymányosi kiszélesítése, csak egy grádiccsal délebbre. Csak a Lágymányosiról venne le forgalmat, máshonnan nem vonzana. Megépítésével a pesti oldalom komoly sugárirányú útszakaszok szabadulnának fel a nagy terhelés alól, ami viszont a városközpont felé igyekvők dolgát könnyítené meg.

De szerintem fölöslegesen irkálgatok.

Előzmény: NAR (47393)
RadiX Creative Commons License 2019.11.20 0 0 47395
Nekem simán tervez a Waze ezen a csomóponton át, Szolnok-Budapest viszonylatban és fordítva is.
Előzmény: Landsmann_ (47394)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!