Leskicceltem, ezt a képzeletbeli M3-4 + M8-at, no meg kékkel jelöltem azokat a részeket, ahol már nagyon utálnák ezt a rendszert. Jó hír, hogy Dimelo szintén közöttük lenne ;-)))))))))))))))))))))))))))))))))
A Debrecen-miskoci autópályának az m0 déli ága folytatásaként kellett volna megépülni majd az általad írt nyomvonalon folytatódni nagyjából Tiszaújváros irányába, és ebbe az autópályába kellett volna bekapcsolni , Egert, Miskolcot, Nyíregyházát, Debrecent.
Ettől függetlenül az m0 keletnek és északnak is meg kellett volna épülni, ide kapcsolódik az m2, és az m3 jelenlegi vonala, amire Gödöllőig, vagy Hatvanig továbbra is szükség lett volna.
Volt már erről szó itt a topikban, én pártolnám/pártoltam volna, hogy M3+M4 helyett egy ilyen épüljön. Távolsági forgalomra kitűnő lett volna, plusz Gyöngyös, Hatvan, Gödöllő stb. kapott volna elkerülőt, oszt csókolom ,-)
Ami betonból volt, az úgy-ahogy megmaradt. De az útalapot amit odahordtak 5 év alatt szanaszét mosta az eső, felverte a gaz... a vasút felett átmenő rész még nem volt betonba öntve, ott a vasbeton rács szétrohadva lekonyult...
Gondolom a hídhoz legkorábban jövő tavasszal nyúlnak hozzá, de nem tartom túl valószínűnek, hogy másfél év múlva ott normális forgalom suhanna 110-el...
Nem 2 év az a Szolnok északi elkerülő csúszása... 2016-ra kellett volna kész lennie, de a két pökhendi személyeskedő vitájának milliók fizetik meg az árát :(
Nem is értem, hogy miért, ma reggel is az 1-es villamos alig hat perc alatt már helyet is kapott a Bécsi úti végállomáson ;-))) Gyalog kicsit gyorsabb volt... ,-(
(Képesek voltak ezek a barmok úgy megcsinálni milliárdokért ezt a qrva villamosvonalat, hogy a végállomásra csak két szerelvény fér be, és akkor a reggeli csúcsban azt csinálják, hogy az utolsó megállótól lépésben araszolnak be, ahogy a menetrend szerint kifelé induló szerelvények engedik azt...)
"Csak a Lágymányosiról venne le forgalmat, máshonnan nem vonzana. Megépítésével a pesti oldalom komoly sugárirányú útszakaszok szabadulnának fel a nagy terhelés alól, ami viszont a városközpont felé igyekvők dolgát könnyítené meg.
De szerintem fölöslegesen irkálgatok."
Nézd csak meg, hogy az M0-kelet átadása óta hogy kiürült a Hungária körút. Ja, nem. Vagy hogy a Megyeri híd átadása óta mennyivel kevesebb a dugó a Szentendrei úton (hint: eddig csak befelé volt dugó reggel, most már kifelé is van este).
Azért ha az M4 Pesttől a román határig egybefüggő lenne, az azért elég sok terhet levenni az M3-ról. Debrecen és annak környéke, főleg a déli rész inkább dél felé indulna az M35-ön, majd az M4-en Pest felé, mint észak felé az M35-ön egy jó nagy kanyart leírva az M3-on jussanak el a fővárosba.De ugyanúgy az M3 és M4 között lakók is aki közelebb van az M4-hez az majd azt fogja használni, nem az M3-at, mert most még az M3 nyerőbb.
2020 nyarán remélhetőleg átadják az Abonyig tartó szakaszt is. 2021 végére pedig a Szolnok északi kerülő is elkészülhet. kb 2 évvel később mint ahogy ígérték.
2022-re elvileg a futó építések befejeződnek. Feladat viszont marad bőven 2022 után is: M1(2x3); M0, M4 maradék, M6 maradék, M8 stb.
Az is kérdés mikorra kerül olyan helyzetbe az M3 és az M5 fővaros közeli szakasza amikor már elkerülhetetlen a 2x3-ra bővítés. Az M5-ön biztos segít egy kicsit majd az elkészülő M4, de az M3-nak nem lesz ilyen "besegítése".
🚧Tájékoztató az M4 gyorsforgalmi út valamint az M4 Üllő-Gyömrő csomópont építésével és átadásával kapcsolatban🚧
A NIF Zrt.-től kapott hivatalos információk alapján tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy az M4 gyorsforgalmi út Üllő-Albertirsa közötti szakasz, valamint az M4 Üllő-Gyömrő csomópont befejezési határideje 2019. december 31.
Erre az időpontra szükséges a műszaki átadás-átvételi eljárást lezárni. A lezárt műszaki átadás-átvételi jegyzőkönyv feltétele a forgalomba helyezési engedélynek, amelyet várhatóan 2020. február elejére szerezhet meg a NIF Zrt.
‼️Fentiek ismeretében az M4 gyorsforgalmi út Üllő-Albertirsa közötti szakasz, valamint az M4 Üllő-Gyömrő csomópont várhatóan ℹ️2020. februárjában kerül átadásraℹ️ a forgalomnak.‼️
Bocs, de téged egy dél-pesti fóromun minimum kalodába zárnának. Arrafelé sem igen szeretik, ha mások, nem ott élők mondják meg helyettük, hogy nekik valójában mi is a jó.
A Galvani-híd gyakorlatilag a Lágymányosi kiszélesítése, csak egy grádiccsal délebbre. Csak a Lágymányosiról venne le forgalmat, máshonnan nem vonzana. Megépítésével a pesti oldalom komoly sugárirányú útszakaszok szabadulnának fel a nagy terhelés alól, ami viszont a városközpont felé igyekvők dolgát könnyítené meg.