Nálam autón csak nokián van most kb 15 éve álltalába 2 autó van, de még rosszat nem tapasztaltam sőt amikor fogyóba van a téli hagyom jól bele a nyárba .Nem nyikorog még melegbe sem csak úgy kanyarodáskor mint lehet hallani egy egy autót aki még télivel jár.
Azt nem tudom a teheren mik futnak de ha svédek gyártják rossz nem lehet....van náluk is épp egy kis tél :))))
Michelint gyakran használtam 3,5t-n és a Scanián is az van. Nagyon jó tapadással rendelkezik és kiszámítható. Elég messzire el lehet vele jutni hóban is mire lánc után kiált. Az új gépre Nokiánt rendelt a sóher főnök, november környékén már tudni fogjuk, hogy az mire elég. A sajátomon Dunlop a téli gumi és Dezsőékhez menet az egyik pihenő alkalmával ránéztem, hogy nálam van-e a saját láncom, mert annyira csúszkált a letakarított pályán az autó.
Szerintem félreértettél:) Engem nem zavar a kínaitaiwani gumi. Éppen ellenkezőleg szeretném hallani, hogy mit tud és pont ezért mondtam, hogy vedd meg ha akarod. Mégiscsak jobb, ha más tölti be a "fehér egér" szerepét:)))
Az pedig, hogy arrafelé sok a kétkerekű csak egy dolog, mert 95%-uk egyszerű robesz és a gazdáiknak a fő szempont, hogy ocsóóó legyen.
Örömmel tudatom a tisztelt társasággal hogy a motor szívműtéte komplett blokk cserével sikeresen megtörtént.
Túl vagyunk az első 300 km-en. Látható olajfogyás ekkora távon nincs (ellentétben az előző blokkal :( ). Kuplung kicsit csúszik, de majd orvosolva lesz az is.
Nagyon köszönöm mindenkinek aki segített, érdeklődött, tippekkel, hirdetésekkel látott el akár itt vagy privát üzenet formájában.
Nekem motoron nem, de autón van kínai gumi. Téli garnitúra kínai, nyári Michelin. Van egy tesztkanyar az autópálya gödöllői M31-es lejárója, amit napi szinten végrehajtok. A Michelin 120-nál még meg sem nyikkan, a kínai azért már 110-nél elkezdett sodródni (vegyük a csere előtti hőmérsékletet, de gyakorlatilag mindig ugyanúgy viselkedett), így nagyjából 100-as tempónál tudta látszólag ugyanazt. Idén csere lesz, bár a profilmélység még bőven a kopáshatár fölött van, egyszerűen nem érzem magam olyan biztonságban, mint a Michelinnel, úthibákon csúszkál összevissza a kanyarban, a nyári viszont nem. Nem beszélve arról, hogy nagyon zajos, bár az egy motoron nem szempont. Motoroknál sem várok ezektől a diszkont gumiktól jobbat, ésszel használva teljesen jó lehet, de kicsit virgoncabbul motorozva már nagy valószínűséggel nem tudják ugyanazt, mint pl a Michelin, vagy Séf bácsi kedvéért a Z8. :-) Nekem megéri azt a pluszt, mert ha gáz van akkor az általában sokkal többe kerül, mint az árkülönbözet. Autónál és motornál is első helyen van nálam az abroncsok és a fékek, utána foglalkozom a többivel (olaj, gyertya stb).
Pedig már úgy beleéltem magam.. de csak egybe érdekelt a szett. Fazéé vagyok ilyen engedékeny, rá kellett volna csapnom az ajánlatodra, csak fostam gumivásárlás előtt még 60k-t költeni a motorra. Na mindegy is, világéletemben szakadt motorokkal jártam, azt hiszem ez már így marad. Egyébként is tegnap, ahogy áttörtem a bozótoson, elgondolkodtam, tényleg nekem valók-e a szépen fényezett alkatrészek.... Pedig a fehér a repülős színem is. De ami a tank alatt van az akkor már ugye fixen ez enyém?
Nem Kínai,hanem Taiwani gumi.Szerintem nem kevés motorkerékpár van arra felé,és nem Európai gumikon gurulnak. Na lényeg a lényeg,itt található a nemzetközi teszt a Nankangról. https://www.r17.hu/blog/nankang-hetek-az-r17hu-n
Nekem is az jött ki.. A csolnoki benzinkutas aszonta, nem gáz :)) jóhogy, mert az előző motor, amivel jártam(ETZ125) jó, ha havonta fordult meg arra, amióta ez megvan, azóta már heti rendszerességgel látjuk egymást. De frankón, tegnap este is úgy mosolygott rám, amikor meglátott, ahogy csak lányok szoktak, dícsérte a motrot, hogy deszép, meg minden.. hát, ha meglátja majd tehénbőrben, asszem meg is kerget, mint faun a nimfákat!
Amúgy nem is ment nagyon jól a gép, mármint Fehérvárra menet, ahol azér vannak egyenes szakaszok, volt olyan, hogy 5.-be nyélen már nem nőtt a fordulatszám... de tényleg, nem tudom mihez hasonlítani, másik tádém nem volt, nem is ültem még másikon, de az R1-gyel összehasonlítani nem igazságos, az RD350-nel meg hát bizony komolyabb élmény volt a száguldás, (hiába 15 lóval kevesebb, de 60 kilóval is, meg hát a rezós kétütem, az kétütem rezóval). Szóval nagyon várom már Kawabácsi szeretetcsomagját, mert nem hiszem, hogy van komoly gond a motorommal, amit nem fog megoldani...
Hátsógumi szépen rajzol, ha szűken fordulunk nagy gázon, de az első hirtelen csúsz....
Azt várhatod, mert pluszt kapott! Nem vetted még észre, hogy fél áron szoktam vásárolni? Olajcsere is megvolt 9ből :) Ezért annyi lesz, a karbi, amennyit Kawa mesterrel megbeszéltünk... de igen, a dupláját éri..
Én kíváncsi lennék egy független véleményre is ezekkel a kínai gumikkal kapcsolatban. Kutyáék nem fogják lehúzni. Fidó véleménye már inkább mérvadó, nincs érdekkapcsolat és már rengeteg km-t vezetett. Viszont egy autóabroncsot nem feltétlenül hasonlítanék össze egy motorra gyártottal. Menni kell vele, megnézni mit tud! Nekem még mindig az első szerelésű dunlopok vannak fent, amiket annyira fikáztak mindenhol. Aláírom, hogy a kanyarban sincsenek egy Z8-hoz képest, de nem is annyira rosszak, mint vártam. Arra elég jók, hogy váltásnál elgondolkodjak a 3. generációjukon.
10 liter körüli fogyasztás nagyon sok. Szerintem Elnök úr fogyasztás alapon is megérdemelte a címet... Eddig. A. Vikusz féle "ribanc karbi" (ajándék- csere) óta 6-6,5 fölé nem megy.
Élj a karbicsere lehetőségével!
Sajnos mostanában annyira keveset tudok motorozni h ha gumit cserélek majd biztosan az új és olcsóbb lesz a választás. Az is hamarabb elöregszik mint elkopik.
Persze Kawának igaza van. Ő annyit megy h megéri neki. Meg aztán nem pont úgy dönget mint én. Oda már ke) komoly tapadás. Bár a technikai tudás alapján a rossz gumi miatti csúszást is jobban tudná korrigálni.
Szerintem mindenki el tudja dönteni mire van szüksége. Én pld hamis biztonságérzetet kapnék a húdenagyonjó gumitól. Aztán meglepődnék.
Nem, csak ezt az imént láttam a zrx csoportban a facsén, ölég szépek ahhoz hogy megmutassam itt is, főleg mert volt itt nálunk eccer kehelycső láz, ráadásul fertőző volt. :)))))))))))
A sisak téma akkor lenne jó hasonlat, ha az olcsóbbikat 2 évvel előbb kéne cserélni mert elkopik, és úgy már az e érné meg és akkor még nem beszéltünk a + biztonságról. De nem így van, az én lidlim már asszem 5 éves lesz, de még a plexi se karcos, bélés is egyben van, minden patentul müxik rajt most is. És aszongyák hogy 5-6 évenként illik cserélni a sityakot. Monnyuk csak ezért nem fogom.... :))))))))))
Ebben tökéletesen igazad van.De,megveszünk mindenféle nevesincs sisakokat is,pedig fejünk is csak egy van:-)Pedig azok a sisakok sem rosszak csak a kis gyártók megveszik a kifutott márkás termékek licencét,esetleg még fejlesztik is kicsit így lesznek a Lidl s,Probiker STB.sisakok.Én úgy látom hogy a guminál is sokszor a márkát is meg kell fizetni,holott lehet hogy nem is éri meg az árát.
A TDM et sem azért vettem meg,mert kétszázat tud menni,hanem mert dinamikus,jól gyorsul és bírja a
cuccolást.Nekem ha százhatvanat tudna csak az is elég lenne:-)
Ezt nézzétek baccki! Fillérbaszás amcsi módra. Házilag eskázott kehelycső műjjanyagbúl, mer jójjaz úgy! Nehogy mán megvegyük a mellette lévő 20 dolláros eredetit! A láncos témát asszem magyarázni se kell. :D