Keresés

Részletes keresés

pentium10 Creative Commons License 2019.11.27 0 0 47466

Azert a roman fel mar szinte keszen van a hatarmenti A3-as szelvenyevel.

Mar fent az aszfalt 2 retege. Tavolban a masodik parkolo a magyar felnel van, a hatar es ott meg foldmunkak vannak csak keszuloben. 

 

Előzmény: Hírfigyelő (47464)
adiaboli Creative Commons License 2019.11.27 0 2 47465

A magyar oldal településeinek teljesen mindegy, milyen a helyzet odaát. Itthon az a lényeg, hogy a saját városaink, községeink lélegezzenek már fel. Ebben az ügyben nem kell Romániával takarózni, bár mindig is hálás dolog volt.

Előzmény: Hírfigyelő (47464)
Hírfigyelő Creative Commons License 2019.11.26 0 0 47464

A két kérdés összefügg. Mert az M4.nek a határig történő kiépítésével azért nem sietnek, mert a román oldalon fejetlenség van és nem épül az út keleti folytatásaként eltervezett A3-as (Nagyvárad-Kolozsvár-Marosvásárhely nyomvonal viszonylagos közelségében elhúzódni megtervezett) autópálya. És ugyanilyen ok miatt nincs kész az M3-as határátkelőhelyének kiépítése sem... Csak ott meg éppen az ukrán oldal az, ahol az autópályának mégcsak az árnyéka sincsen meg... .

Előzmény: netuddkivogymuk (47429)
dimelo Creative Commons License 2019.11.26 0 0 47463

Ne vitatkozzunk "nüanszokon":)))

Lényeg, hogy durva tételek folynak vissza az Államkasszába.

Kubatov nyilatkozta még korábban a Fradi pálya átépítésének indoklásként,

hogy nem került az annyiba, mert 40% ment vissza az államkasszába.

 

 

Itt a lényeg, hogy Mosóczi vagy bármelyik mégegyszer eladja amit már évek óta szajkóznak.

 

Ilyet szólt 09.19-én a Magyar Hírlapban:

Az Útprogram 2024-ig tervezett összege jelenleg 3200 milliárd forint. Az előkészítés, tervezés alatt álló útszakaszok

- amelyek kivitelezéséről még nem döntött a kormány - forrásai még nincsenek benne a programban...

 

Hoppácska: a jelenleg épülő szakaszokból hogyan lesz 1000 km?

 

Mert 290-300 km épül...

Előzmény: ghosty9 (47461)
aladar644 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 47462

47%-a.

Előzmény: ghosty9 (47461)
ghosty9 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 47461

"3200 milliárd Ft 40%-a (közterhek befizetése) 1680 milliárd Ft."

 

Már ha mindet bérre és egyebekre költenék. Nyilván nem fogják. :-)

Előzmény: dimelo (47445)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2019.11.25 0 0 47460

Mondjuk szerintem korrekt, ha egy érintett önkormányztat közmeghallgatást tart, elmondja az elmúlt hónapok fejleményeit, és figyelembe veszi a közvetlen lakossági visszajelzéseket az önkormányzati vélemény kialakításánál. (Ha már M0NY nyonvonalról van szó Solymár esetében pl. felvetnék a Paprikás-patak/Les-hegy környékén egy Pesthidegkút-Ófalu felé kunkort -- csak már rég nem vagyok solymári lakos)

 

Eddig rendben van, és szerintem ebbe kár többet belelátni...

Előzmény: trizs77 (47459)
trizs77 Creative Commons License 2019.11.25 -1 0 47459

Kapkodás, fejetlenség......................................:-(((

 

 

Előzmény: . kata31 (47453)
Dobcsány. Creative Commons License 2019.11.25 0 0 47458

RIP Mash69 :(((

Előzmény: mash.69 (47439)
troglodita Creative Commons License 2019.11.25 0 0 47457

izé, nem inkább a hidat kéne?

Előzmény: berva1 (47449)
aladar644 Creative Commons License 2019.11.25 0 0 47456

javarészben többszöri ismétlések halmaza és mellébeszélés a mh cikk. ami megvalósul az is a Tovább a lenini úton hangulatot erősíti. A zalazonról majd bebizonyosodik,hogy volt-e értelme vagy nem.

de fő,hogy dübörög a gazdaság:)))

Előzmény: . kata31 (47453)
troglodita Creative Commons License 2019.11.25 0 0 47455

Parassapusztán már van átkelő, nem?

Előzmény: . kata31 (47453)
NAR Creative Commons License 2019.11.24 0 1 47454

Befejezték az M1-en a felújítást, egész gyorsnak tűnt, szürreális élmény a sima aszfalton haladni. Gondolom tavasszal megcsinálják a másik oldalakat, aztán jöhet az M1-M7 közös szakasz, ahol 4-5 helyen is zöttyen egy nagyot az autó, főleg az aluljárók fölött...

. kata31 Creative Commons License 2019.11.24 -1 0 47453

Ami a II kerületi közmeghallgatáshoz fontos lehet:

 

Az M100 esélyéről..

" A szlovák féllel már elvi egyetértésre jutottunk a parassa­pusztai átkelésről, viszont napirenden tartjuk annak lehetőségét is, hogy az M1-estől Esztergomig megvalósuló M100 egy új Duna-híddal kiegészülve biztosítana színvonalas összeköttetést..."

 

- mindezt a Komáromi hídhoz tervezett, már elfogadott 120km összekötés fényében mely az M1-M7-M6, sőt a Dunaújvárosi hídon az M5-ig viszi a szlovák tranzitot, miközben a szlovákok nem preferálják az új esztergomi hidat, ami a 63-as útjukra viszi Esztergom forgalmát Komárom felé a rövidebb gyorsforgalmin!..jön az útprogram felülvizsgálata!https://www.magyarhirlap.hu/gazdasag/20191122-a-gazdasag-erosodesevel-tobb-penz-jut-kozlekedesre

Előzmény: . kata31 (47451)
rm40 Creative Commons License 2019.11.24 0 0 47452
. kata31 Creative Commons License 2019.11.24 -1 0 47451

Na..volt egy településvezetői találkozó a budakörnyéki agglomerációban,ahol elhangzott,hogy a térség közlekedési problémáját az M0 bezárás nélkül nem lehet megoldani..sőt Wittinghoff szervez a témában egy találkozót, ahol Karácsony is ott lesz! Az M0 nyugatra már 12 milliárd ment ki,ami elég lenne az Aquincumi hídra, a bécsi úti villamos hosszabbításra.

 

- .. Bp. 02.-ker, Nov. 26. 17 óra, Móricz Zsigmond gimnáziumban lesz ezt is érintő közmeghallgatás...s.t.b..  az M0 nyugat face csoportban olvashatók az aktualitások.

dimelo Creative Commons License 2019.11.24 0 0 47450

Ha fél éve is ugyanezt mondta, de azóta átadtak többet is, mint 100 km-t, (M2-M4-M44-M(R)67)

vajon hol és mennyit számíthatnak most bele?

 

Mindenesetre a 3200 milliárdból megépülhetne kb. 1000 km 2x2 sáv.

 

5 év alatt, 200 km/ éves tempóban... (hűha)

 

Látni kellene már az aktuális projektlistát.

Előzmény: Herodes68 (47447)
berva1 Creative Commons License 2019.11.24 0 0 47449

Tegnap, szombaton,  a leendő M4-en, Abony nyugat - Újszász közötti szakaszon, gőzerővel dolgoztak. Van ahol már a vadkerítés oszlopait rakták le.

trizs77 Creative Commons License 2019.11.23 -1 0 47448

Haknizhatna rúdtánccal de azt nem tud.

 

Arról beszél ami van.

 

 

 

Előzmény: Herodes68 (47447)
Herodes68 Creative Commons License 2019.11.23 0 0 47447

 

Ez a szerencsétlen Mosóczi már vagy fél éve ezzel haknizik

 

2019. április 24.

 

https://orientpress.hu/cikk/2019-04-24_mosoczi-laszlo-a-kormany-3200-milliard-forint-fordit-2024-ig-kozutfejlesztesre

 

Lassan már a projekt listát kellen aktualizálni aztán letenni az asztalra.

Ez így még mindig csak egy k.. nagy ködösítés.

 

 

Előzmény: dimelo (47445)
dimelo Creative Commons License 2019.11.23 0 0 47446

Bocsesz, mielőtt bekapcsol az éberségjelző:)))

 

1280 milliárd a közteher az útépítésnél.

és közel 2000 milliárd a teljes infra után.

Előzmény: dimelo (47445)
dimelo Creative Commons License 2019.11.23 0 0 47445

Egy nagy kavics csobban az állóvízbe:)))

 

https://hvg.hu/gazdasag/20191123_Rekordeveket_elunk_meg__oriasi_penzek_omlenek_az_utepitesbe#utm_source=hirkereso&utm_medium=listing&utm_campaign=hirkereso&utm_content=default

 

Mosóczi László azt mondta, hogy a beruházási ciklust az új projektek beemelésével az idén 2024-ig bővítették ki.

Ebben az időszakban a közúthálózat megújítására 3200 milliárd, vasútfejlesztésre pedig mintegy 1700 milliárd jut.

Az államtitkár a gazdaság jó teljesítményével indokolta, hogy

a közúti forrásmennyiségből 1800 milliárdot a magyarországi költségvetésből tudnak finanszírozni,

és csupán a kisebbik hányad, 1400 milliárd származik európai uniós támogatásból.

 

3200 milliárd Ft 40%-a (közterhek befizetése) 1680 milliárd Ft.

 

Ennyit tesznek hozzá az Eu-s forrásokhoz, az 1800-hoz nettó 120 milliárd Ft-ot...(5 évben)

 

Annak is örülhetünk, hogy visszaforgatják? És a vasútfejlesztés közterhei hova jutnak?

totyit Creative Commons License 2019.11.22 0 0 47444
netuddkivogymuk Creative Commons License 2019.11.22 -2 1 47443

Azért valaki tegye már szóvá, hogy ez a köröshegyi híddal azonos hosszúságú, de annál magasabb híd. 

Jellegében ugyanaz. 

Előzmény: troglodita (47441)
totyit Creative Commons License 2019.11.22 0 1 47442
Előzmény: troglodita (47441)
troglodita Creative Commons License 2019.11.22 0 0 47441
Előzmény: mash.69 (47435)
nyebojsza Creative Commons License 2019.11.22 0 0 47440

:DD)

Előzmény: troglodita (47438)
mash.69 Creative Commons License 2019.11.22 0 0 47439
Ezt hetente egyszer legalább be lehetne írni...
Előzmény: trizs77 (47436)
troglodita Creative Commons License 2019.11.22 0 0 47438

nagyon is OFF, mert se nem GDP-ről, se nem elmúltnyócévről nem szól ,-)

Előzmény: mash.69 (47435)
troglodita Creative Commons License 2019.11.22 0 0 47437

mi ebben a hír?

;-((((((((((((((((

Előzmény: trizs77 (47436)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!