A magyar oldal településeinek teljesen mindegy, milyen a helyzet odaát. Itthon az a lényeg, hogy a saját városaink, községeink lélegezzenek már fel. Ebben az ügyben nem kell Romániával takarózni, bár mindig is hálás dolog volt.
A két kérdés összefügg. Mert az M4.nek a határig történő kiépítésével azért nem sietnek, mert a román oldalon fejetlenség van és nem épül az út keleti folytatásaként eltervezett A3-as (Nagyvárad-Kolozsvár-Marosvásárhely nyomvonal viszonylagos közelségében elhúzódni megtervezett) autópálya. És ugyanilyen ok miatt nincs kész az M3-as határátkelőhelyének kiépítése sem... Csak ott meg éppen az ukrán oldal az, ahol az autópályának mégcsak az árnyéka sincsen meg... .
Mondjuk szerintem korrekt, ha egy érintett önkormányztat közmeghallgatást tart, elmondja az elmúlt hónapok fejleményeit, és figyelembe veszi a közvetlen lakossági visszajelzéseket az önkormányzati vélemény kialakításánál. (Ha már M0NY nyonvonalról van szó Solymár esetében pl. felvetnék a Paprikás-patak/Les-hegy környékén egy Pesthidegkút-Ófalu felé kunkort -- csak már rég nem vagyok solymári lakos)
Eddig rendben van, és szerintem ebbe kár többet belelátni...
javarészben többszöri ismétlések halmaza és mellébeszélés a mh cikk. ami megvalósul az is a Tovább a lenini úton hangulatot erősíti. A zalazonról majd bebizonyosodik,hogy volt-e értelme vagy nem.
Befejezték az M1-en a felújítást, egész gyorsnak tűnt, szürreális élmény a sima aszfalton haladni. Gondolom tavasszal megcsinálják a másik oldalakat, aztán jöhet az M1-M7 közös szakasz, ahol 4-5 helyen is zöttyen egy nagyot az autó, főleg az aluljárók fölött...
Ami a II kerületi közmeghallgatáshoz fontos lehet:
Az M100 esélyéről..
" A szlovák féllel már elvi egyetértésre jutottunk a parassapusztai átkelésről, viszont napirenden tartjuk annak lehetőségét is, hogy az M1-estől Esztergomig megvalósuló M100 egy új Duna-híddal kiegészülve biztosítana színvonalas összeköttetést..."
- mindezt a Komáromi hídhoz tervezett, már elfogadott 120km összekötés fényében mely az M1-M7-M6, sőt a Dunaújvárosi hídon az M5-ig viszi a szlovák tranzitot, miközben a szlovákok nem preferálják az új esztergomi hidat, ami a 63-as útjukra viszi Esztergom forgalmát Komárom felé a rövidebb gyorsforgalmin!..jön az útprogram felülvizsgálata!https://www.magyarhirlap.hu/gazdasag/20191122-a-gazdasag-erosodesevel-tobb-penz-jut-kozlekedesre
Na..volt egy településvezetői találkozó a budakörnyéki agglomerációban,ahol elhangzott,hogy a térség közlekedési problémáját az M0 bezárás nélkül nem lehet megoldani..sőt Wittinghoff szervez a témában egy találkozót, ahol Karácsony is ott lesz! Az M0 nyugatra már 12 milliárd ment ki,ami elég lenne az Aquincumi hídra, a bécsi úti villamos hosszabbításra.
- .. Bp. 02.-ker, Nov. 26. 17 óra, Móricz Zsigmond gimnáziumban lesz ezt is érintő közmeghallgatás...s.t.b.. az M0 nyugat face csoportban olvashatók az aktualitások.