Van egy fenixem 12-53 lánckerékkel a végsebessége 50km/h volt. Vettem rá egy 14-est így 60 lett de egy ismerősömnek is fenixe van és az övé 12-sel 75-öt megy. Az enyém mitől lehet ilyen lassú?
Most vásároltam derbi feniszet és az előző tulajnál mint az első sárvédő mint a jobb oldali burkolat összetört (ha szemben állunk a motorral)
Kérlek benneteket segítsetek burkolatot találni , vagy a meglévő burkolatotok mását ( gipsz, papírmassé) eljutatni hozzám hogy műgyantából illetve üvegszálból le tudjam gyártani !
Hali Nemrég vettem egy Derbi Senda 50R-t, de az enyém csak 60-at megy. Azt szeretném tőletek kérdezni, h mekkora a gyári hátsó lánckerék méret? A gyári 50-es blokkhoz gyári 14-es karbihoz, mekkora az ajánlott fúvókaméret? Nekem nem pörög ki rendesen, olyan mintha túl sokat kapna.
Veterán börze! 2010 március 21-én 06 órai kezdettel veterán börzét tartunk Budapest. XXIII.ker. Haraszti úton lévő A és M Vámügynökség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-20-589-7710
Arrol hallotatok, hogy a Keeway Hurricane szívócsonkgumija jó a Dellorto PHVA-14 karbival szerelt Derbir Senda-ra? Ha valaki hallot erről kérem jelezze.
Motoros börze! 2009 november 15-én Helyszín: Budapest. XXIII.ker. / Soroksár / Haraszti út 2533. A és M Vámügynöség területén. További információ: Bézi Lajos. 06-70-374-2948 és 06-20-2917828.
Én még új vagyok köztetek, és mindjárt egy kérdéssel inditanék. vettem egy 50-es Rabasát darabokban, amit összeraktam és az a gondom vele, hogy ugyan pöccre indul, de belefúj a viztérbe és tolja ki a vizet. Szétszedtem teljesen a blokkját, de sérülés nem volt sem a hengeren, sem a hengerfeje, sem pedig a hengerfej tömitésen. na most... Amikor raktam össze, akkor észre vettem, hogy két ellentétes hengerfej csavart (tőcsavar) nem lehet teljesen meghúzni, tehát rossz a menetük. Emiatt lehet, hogy tömitetlenség van és ez a gond? Miután most összeraktam, nem csinálja olyan durván a viz elnyomását. Esetleg lehet olyan, hogy a vizpumpának a szimmeringje rossz és ott dolgozik bele a henger? Gábor
az én origi derbim is dadogós, de csak alacsonyabb fordulaton (4-5e alatt), azt mondták a szervizbe, hogy mivel ez egy nyitott rendszer - igy vagy kis gázra tudják optimalizálni vagy nagyra...
Maradt a dadogós kis gáz és a szépen pörgős nagy.
Amúgy meg nem értek hozzá - bármivel meg lehet etetni.
Az én Derbim lassan eladóvá vált. 190 körül hírdetem meg majd a napokban. Ez a zöld 2000-2001-es darab, ami itt szerepel a topikban. Hálával gondolok vissza rá, végig megbízható volt.
vipepe: hát mi lenne? Motorozunk ezerrel... :)) Amúgy ez részemről nem igaz, mert eltörtem a lábamat - igy a derbit is meghírdettem eladásra, de nem állnak sorba a vevők érte - ami nem is olyan nagy baj - mert így legalább megmarad. ;)
Hali mindenki! Ma szereztem egy Derbi Rabasat! Nem tudom milyen évjárat. Elől hátul tárcsafékes. Csak az a baja hogy beindul de csak szivatóval hajlandó menni! Dellorto SHV karbi van rajta. Én arra tippelek. De kitisztítottam, kifújtam de még mindíg ilyen. Nem tudom mi lehet még gyújtás oldali szimmeringre gyanakodok. Amúgy ha szivatót húzok rá pöccre indul. Ha nem akkor egyáltalán nem de még tolásra sem! Ja és keresek Rabasa/Savannah gyújtás oldali deklit!
Sziasztok Segítsetek , a moci elkezdte hidegen kidobálni a hatodikat . A másik gondom , hogy amikor visszaengedem sebességben a gázt becsörög valami (mint a simsonnál a tűgörgő) . Szerintetek mi lehet ?