Sziasztok. Olyant produkál a swiftem amit nem gondoltam volna, hogy tud ilyent.
Persze csak meghivbásodás.
Bezárja magát. Eltelik talán fél perc és bezárja az ajtókat. Mindegy, h bent van-e a kulcs, jár-e a motor. Elvileg ha bent a kulcs, én se tudnám becsukni kintről még felhúzott kilinccsel se. Ez pedig zárja az ajtókat. Riasztó, Távirányító nincs hozzá, nem is volt, hogy esetleg arról kapna valami téves jelet. Sima központizáras autó.
A pillangószelep tengelyen van egy változó értékű ellenállás, ami a pillangószelep tengely elfordulási szögével arányos feszültséget küld a vezérlőelektronikába. A legtöbb esetben ez kikopik és pont ott okoz hibát ahol írod. Előfordul olyan is, hogy egy előző gazda kétségbe esésében eltekergeti az ennek a beállításához szükséges csavarokat, amik csavarrögzítővel ( talán piros) gyárilag le vannak kenve.
Én eddig ezt a hibát csak úgy tudtam megszüntetni, hogy kicseréltem egy másik komplett injektorra az egészet.
A gyertyákat is érdemes lenne egy kísérlet erejéig kicserélni, illetve kitakarítani a gyertya fészkeket, mert olyan hibám is volt. A szelep fedél tömítés alól éppen az egyes henger gyertyájához folyt az olaj - ráégett és oda áthúzott az ív. A takarítás és fedéltömítés csere után a hiba megszűnt.
2005-s Suzuki Swiftbe szeretnék egy központi-távvezérlőt beszerelni..., milyen tipusú vezérlést kellene választanom..., helyileg hol és milyen szinű vezetékekre kellene rákötnöm a Záró és Nyitó jelet?
Üdv. mindenkinek! Azt szeretném megtudni, hogy a 2020-s Swift tetőantenna talpát le lehet-e szerelni? Shark féle antennát szeretnék felszerelni. Előre is köszönöm.
Foglaljuk össze:van két üzemállapot,ahol hibátlanul működik a motor,alapjáraton,ill.2000 fordulat felett.Tehát kb. 1000-2000 között rángat.Ennek nagyjából két oka lehet:vagy gyujtás,vagy üzemanyag.Mivel a konkrét motortípust nem ismerem,azt nem tudom megmondani,hogy hol helyezkedik el a gyujtást vezérlő áramkör,de hogy létezik,az biztos,nélküle nem működhet motor.Ha nem gyujtás,lehet a központi vezérlő egység,valaminek az injektorokat is vezérelni kell.Műszeres vizsgálattal nagy biztonsággal kideríthető,hogy mi okozza a hibás működést,anélkül csak találgatni tudunk.