Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft) nettó 35.494.356.227,- Ft A legjobb ár-érték szerinti érvényes ajánlatot tárgyi közbeszerzési eljárás 1. ajánlati részében a KÖZGÉP Zrt. (1239 Budapest, Haraszti út 44.) ajánlattevő nyújtotta be.
A közbeszerzés ismertetése: Vállalkozási szerződés az alábbiak teljes körű tervezésére és kivitelezésére: — M44 2x2 forgalmi sávos gyorsforgalmi út Szentkirály-Lakitelek közötti szakasz tervezése és kivitelezése 16+500 km szelvénytől a Lakitelek-Tiszakürt közötti kivitelezés alatt álló építési szakaszhoz csatlakozva (egybefüggő ~4,6 km) 1 db külön szintű csomópont a 4623 j. útnál, 1db komplex pihenő: 4623 j. úti csomópontban (Peitsik komplex pihenő) 2 db híd: felüljáró Peitsik-ér, vadátjáró és 4623 j. út felett (szabad nyílás: 31,87 + 31,54 m), ill. aluljáró K6 j. önkormányzati út alatt (szabad nyílás: 43,60 m) — 4623 j. összekötő út felújításának tervezése és kivitelezése a tervezett M44 csomópont és a tervezett Szentkirály elkerülő közötti szakaszon (~4,0 km) — Szentkirály elkerülő útszakasz tervezése és kivitelezése (~3,5 km) — 4622 j. összekötő út felújításának tervezése és kivitelezése a tervezett Szentkirály elkerülő és a 44. sz. főút között (~8,1 km) — a 4622 és 4623 j. utakkal párhuzamosan kerékpárút tervezése és kivitelezése a tervezett M44 csomópont és a 44 sz. főút között (~12,1 km) — 44. sz. főút út felújításának tervezése és kivitelezése a 4622 j. úti csomópont és a 445. sz. főút között (~3,4 km; a 44 sz. főút és a 4622 j. úti tervezett turbó körforgalommal együtt)
Nettó 8.121.765.704,- Ft
Egyösszegű ajánlati ár (nettó Ft): nettó 8.121.765.704,- Ft A legjobb ár-érték szerinti érvényes ajánlatot tárgyi közbeszerzési eljárás 2. ajánlati részében a KÖZGÉP Zrt. (1239 Budapest, Haraszti út 44.) ajánlattevő nyújtotta be.
A közbeszerzés ismertetése: Vállakozási szerződés a 44. sz. főút felújításának tervezésére és kivitelezésére a 4625 j. úti csomópont és a 4622. sz. főút között (~20,3 km)
Délután fél 6-kor belekerültem az M0K csúcsforgalmáa. M4-nél hajtottam fel Monor felől jövet, és a Megyeri-híd felé menet. Annyi a besoroló forgalom, főleg Ferihegy felől, hogy teljesen megállt az M0K forgalma. Utána is 80-al mozdult meg max a belső sáv, míg el nem jött a 3 sávos szakasz. Na onnantól lehet 110-el menni, de végig a 3-as útig a belsőben mentem, azaz vonatoztam a sorban, 100-110-es tempóval. A szélső tele volt. Nagyon elcseszett lett így, hogy nem lett 3 sávos az M5-M31-ig az M0K.
Pont ez az! Ha a hegyek között bukkan is elő az A3, simán kanyaríthatták volna Ártánd közelébe. Nem lett volna annyival hosszabb, hogy az előnyéért ne érte volna meg. Az 5-10 km-rel fentebb levő bihari pusztánk gazasági fellendülése meg nem ezen múlik majd...
OK, de még a szilágysági ("északi") A3-verzió is sokkal jobban megközelíthette volna Nagyváradot és a mostani határátkelőt - ugyanúgy északi irányból, mint ez a mostani, majd 20 km-re lévő, DN19-et eldugaszoló változat.
közben nézem ezt a képet, hogy valóban, milyen szépen előkészítették az M8-nak a helyét, hozzá sem kell nyúlni az egészhez, csak szépen folytatni tovább ,-)))
Romániának nagyon nem lett volna jó egy déli verzió, mert nem tudták volna átvezetni a hegyeken. Építhettek volna helyette egy A11(Nagyvárad nyugati elkerülő) + A3-at, ahogy azt tizenvalahány éve megtervezték, de hát sok mindent tervezgetnek ők...
Igaz, ami igaz. Rosszul saccoltam, valóban hosszabb lesz az új út, mint a mostani (a guglin felajánlott kék). Összeszámoltam, tényleg 84 km. A Szentpéterszegtől délkeletre szétnyíló ollóval, következésképpen a DN19 (%-osan) ilyen mértékű többlet-hosszával nem kalkuláltam: https://www.openstreetmap.org/?query=Satu%20Nou%20Bihor#map=12/47.1605/21.7162
Nem 70-ből lesz 85, hanem 71-ből max. 81 (mint a térképen is látszik). Ennek oka pedig nem az M4 nyomvonala, hanem az, hogy az M35-re Debrecenből nyugat felé, tehát ellentétes irányba kell elindulni (mint a térképen is látszik). Aki akar, mehet továbbra is Pocsajnak ingyé'.
Az M35/M4 nem Debrecen és Nagyvárad legrövidebb összeköttetésére épült és épül. A baj az, hogy amit viszont össze kellene kötnie, azt sem jó nyomvonalon "teszi" majd.
Ezeket a fonákságokat ez elmúlt napokban rengeteg valós példával sikerült illusztrálni, szerintem kár egy ilyen két szomszédvár esetet ideszuszakolni.
a romanok nem paraznak attol, hogy utdijat kell fizetni, egyszeruen elfogadjak a biztonsagosabb uthasznalat miatt
regota olvasom a magyar forumokat, es szinte minden egyes honapban van beszelgetes arrol a franya utdijrol, neha nekem ertelmetlen szintekig tudjatok osztani