Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172177
daVeFR,

Motoros rendszered? Az mi, h meglepődsz egy poros-csúszós úton? Meg, h ducatikat bámulsz wallpaperen, mikor kicsit már hűvös az idő? :)
Előzmény: daVeFR (172176)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172176
Nem kritikus paraméter a motoros rendszeremben egy hokedlis véleménye. ;)
Előzmény: Calver_ (172175)
Calver_ Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172175
frimen nem lesz rad buszke :-)
Előzmény: daVeFR (172173)
zöld_I Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172174
Kösz. Tisztára elérzékenyültem :)
Előzmény: daVeFR (172173)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172173

Megkaptam, köszi!

Továbbküldtem a szerelőmnek technikai jóváhagyásra (fogszám, lánc típus).

 

Nyilván most nem sürgős, mert tavaszig úgyis csak nézegethetem. :(

 

etniez!

Nem tudom, a Honda-nal mennyi, de gyanítom sokkal olcsóbb nem lehet (sőt, ha azt veszem, hogy 64e-ért akarták adni a szélvédő plexit, ami egy darab műanyag, akkor az ilyen árakból igencsak jelentős kedvezményt kéne adniuk, hogy versenyképes legyen).

Meg valójában nem is ez a lényeg. Ha van egy embered, aki megbízhatóan, jó áron, házhoz hozza a cuccaidat. Akkor az én olvasatom szerint érdemes ezt megbecsülni. Még ha 2e HUF-al olcsóbb is lenne most a szett H-éknál (kizárt amúgy), akkor sem baszakodnék, mert egy jó bezsállító ennél többet ér.

Előzmény: zöld_I (172157)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172172
of2ice,

Abból a dobozkából nem a varióba, hanem a légszűrőházba megy a másik cső.
Előzmény: of2ice (172170)
mzsombi Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172171
Volt a hsz-emben némi irónia. :)
Előzmény: Törölt nick (172169)
of2ice Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172170

Habár fojtásnak számít (a gázlengéseket zavarhatja), én már megbántam, hogy levágták. A katalizátornak segít normálisan működni viszonylag alacsony fordulaton is. A tieden azért furcsállom hogy van, mert utólagos kipufogókba nem nagyon tesznek katalizátort - aminek szekunder levegő kell.

 

Fojtással (vakcső + szekunder levegő cső) is pörgött mint a veszett, csak a varió miatt ment lassan az enyém (Piaggio blokkos vizes Aprilia). Szerintem (ahogy Te is tippelted) csak nincs rendesen behangolva, én azzal kezdeném. Nekem a karbi alapjárata volt furán beállítva, csak negyedet lehetett kitekerni a keverékszabályzó csavart, különben alapjáratról gázt húzva lehörgött, majd akár le is állt. Egy ilyen leállás után viszonylag sokáig kellett alapjáraton pötyögtetni, aztán finoman húzva a gázt el lehetett indulni.

 

Ha levágod, akkor azt a fura dobozka alapkú szelepet le szokták dugózni, (vagy kompletten leszerelik) hogy ne kaphasson a varió szűretlen levegőt.

Előzmény: fiktív (172166)
Törölt nick Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172169
mzsombi,

Környezet meg le van baszva.
Előzmény: mzsombi (172163)
jim32 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172168
KTM-et még csak tele sem kell tankolni a műanyag tankja miatt.
Én biztos nem cserélnék ősszel olajat. (Pláne, hogy ha egy kicsit jó idő van, úgyis megyek velük.)
Előzmény: jo_lenne_tudni (172167)
jo_lenne_tudni Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172167
Szerintem az egesz tul van lihegve.
All a motor a garazsban, kicsit kienged az ido lemosom, letakaritom a kosztol, lepolirozom. Gumifujas, kozepsztender, ponyva aztan tavasszal majd kap egy friss olajat es kesz.

Tegye fel a kezet, aki a kocsijat felbakolva, lezsirozva, friss olajjal rakja el, ha mondjuk 3-4 honapig nem hasznalja... pedig a modern nagynyomasu motorok legalabb annyira erzekenyek.
Előzmény: hamvasat (172159)
fiktív Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172166

Of2ice!

 

És ez a kivezetés fojtásnak számít? Érdemes megszüntetni? A neten talált képeken csak a gyári kipufogónál látok ilyet, a sport kipufogóknál nincs ilyen összekötő. Ott gondolom kapásból leszerelik, kérdésem az, hogy a blokkhoz tartozó résznél azt a szelepet akkor le kell zárni valahogy?

Előzmény: of2ice (172165)
of2ice Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172165

"Pedig egy Giannelli sportos cső van rajta"

+

"A vakcső ugyan nincs a kipufogón, de egy cső bevezet belőle a blokkba"

 

Ez a kettő így nem valószínű. Egyébként az a cső (a gyári kipufogón legalábbis) a szekunder levegő hozzávezetés a katalizátorhoz, ami egy gyerekökölnyi visszacsapó-szelepen keresztül szív/kap levegőt a variátorházból.

 

 

Előzmény: fiktív (172161)
hamvasat Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172164
Mzsombi!

Teljesen felesleges szerintem :-)
Előzmény: mzsombi (172163)
mzsombi Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172163
Cseréld ki szezon végén és elején is, etniez, az a biztos. ;)
Előzmény: hamvasat (172159)
zöld_I Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172162
Süt a nap gyerekek. Ti meg motoreltevésről beszélgettek :D
fiktív Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172161

Etniez!

 

Köszi a válaszodat, nem tudtam otthagyni ennyiért. (alig 200 fölött) 2005 végi, 3 ezer km van a motorban, vadi újnak néz ki, 2 éve nem is használták, csak karbantartották. Végig garázsban volt.  Meglep, hogy ilyen "lassan" megy, ahogy írtad, hiszen az ugyanolyan blokkal szerelt SR 85-el is tud menni órája szerint fojtatlanul. Nos, ebben még lehet fojtás valahol, 66-al megy pont. Pedig egy Giannelli sportos cső van rajta. A hangja nagyon erőteljes, de szerintem ez a motor még be sem volt lőve, ez a karbin érződik, illetve van egy "turbólyuk" is 40-körül. Majd ünnepek után nekiesek, valszeg kap egy csinos hetvenes levegős hengert is. A vakcső ugyan nincs a kipufogón, de egy cső bevezet belőle a blokkba. Az mi?

 

Előzmény: etniez (172135)
mzsombi Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172160
Kicsit túlparázod a dolgot szerintem... :)

Jó hogy mondod, föl is hívom ma a Dream-et, megjött-e már a fékbetétem, még a múlt héten rendeltem meg, de azóta nem jeleztek.
Előzmény: etniez (172155)
hamvasat Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172159
Etniez!

Ez is kicsit "miben hiszek" kérdés. Egy elv szerint érdemes tiszta olajjal lerakni a motort télre, hogy a tél alatt a használt olajban lévő szennyeződések ne ülepedhessenek ki és rakódhassanak le a motor belső szerkezeti elemein, illetve a benne lévő korróziós termékek ne támadják meg a felületeket.

Ez szól amellett, hogy friss olajjal rakd el télire, ha nem használod a motort, de valójában semmi különös nem lesz, ha így rakod el, régi olajjal.
Előzmény: etniez (172155)
EndurosTaki Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172158
amtibá: ez azért van, mert az öregebb motorokon már minden elromlott, ami elromolhatott...
Előzmény: Amtibácsi (172156)
zöld_I Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172157
Mindjárt kapsz mélt. Alávágok a Honának :D
Előzmény: daVeFR (172152)
Amtibácsi Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172156
Ez már régen megvan, a fiamé, aki a város másik végében lakik, de nincs garázsa :-) 89-es a gép, nem mai vas, de egy svájci túrán egyedül ez nem romlott el a 3 éves GS500, 1 éves Buell és valami fiatal 600-as Yamaha mellett :-)
Előzmény: mzsombi (172147)
etniez Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172155
Héten van utoljára -40% a Hondánál, megvettem a láncszettet a VTR-re.

Nem tudom, hogy télre cseréljek-e olajat és szűrőt. 3600 van benne, új olajjal 2700-at mentem. Most cseréljem vagy tavasszal hatnál? Nem tudok dönteni...
Előzmény: daVeFR (172152)
etniez Creative Commons License 2009.12.15 0 0 172154
Nesty!

Én már elraktam, -6 már sok. Nagytarcsa környékén meg végigsózták az M0 lehajtókat. Arra nem akartam motorral rámenni, mert a só szétmar mindent...
Ha jössz erre Jim, kerüld ki a KTM-el a lehajtókat, gondolom a sót az sem szereti!
Előzmény: Nesty (172145)
Calver_ Creative Commons License 2009.12.14 0 0 172153
ne akarjal ide indiat...
Előzmény: zöld_I (172151)
daVeFR Creative Commons License 2009.12.14 0 0 172152
én meg láncszéttre típus ismert
Előzmény: zöld_I (172151)
zöld_I Creative Commons License 2009.12.14 0 0 172151

Én oda nem vágyom. CSak a motorjukra.

Előzmény: Calver_ (172150)
Calver_ Creative Commons License 2009.12.14 0 0 172150
mi tart vissza? india tart karokkal var...
Előzmény: zöld_I (172148)
JGab Creative Commons License 2009.12.14 0 0 172149
Láttam. Nálunk meg 650e a 125-ös. Na ez az igazi brühühü. :)
Előzmény: zöld_I (172148)
zöld_I Creative Commons License 2009.12.14 0 0 172148

Zsír! évjárat? Kép? Végsebesség? :D

 

 Láttátok a totalbikeon a cb110twistert? Indiában 170 rongy újan. Brühühü

 

Előzmény: Amtibácsi (172146)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!