a csomopontoknal padlogazon at lehet menni, nem kell forgolodni jobbra balra es korforgalmakon keresztul ahol torlodott a forgalom, onnan az illesztesbol ered meg ido amivel egyutt adja a +30 percet
Bocs! Válaszolni akartam, de véletlenül a mínuszt nyomtam meg. Vegyük úgy, hogy a "cikknek" szólt:-)))
Az eredeti idézet:A nyugati országrészben az M4-es autópálya Berettyóújfalu és Nagykereki közötti szakaszának 2x2 sávosítása is elkezdődött, ennek átadására a kivitelezők szerint 2020 harmadik negyedévében lehet számítani, amennyiben a romániai oldalon is kész lesz a sztráda folytatása.
Az idézet helyesen: A nyugati országrészben az A3-as autópálya Bihar és Nagykereki közötti szakaszának 2x2 sávon történő kialakítása is folyik, ennek átadására a kivitelezők szerint 2020 harmadik negyedévében lehet számítani, amennyiben a magyarországi oldalon is kész lesz a sztráda folytatása.
"A nyugati országrészben az M4-es autópálya Berettyóújfalu és Nagykereki közötti szakaszának 2x2 sávosítása is elkezdődött, ennek átadására a kivitelezők szerint 2020 harmadik negyedévében lehet számítani, amennyiben a romániai oldalon is kész lesz a sztráda folytatása"
Akinek nem egyértelmű hogy az M4-es autópálya nem a nyugati országrészben van az minek áll neki cikket írni?
beomlott az alagut epites kozben a dombocska, nem baj mi ujraepitettuk a dombocskat, hogy lehessen alagutat epiteni. Most se az epul ami kellene elsodlegesen, hanem az ami erdekukben all a kormanyuraknak.
A fő forgalom Hegyeshalom és Röszke ,Nagylak közt megy,így jobb ha már Győrnél lejön a forgalom egy része az M1ről,mert akkor kevésbé fog hoányozni Győr és Pest között a 2x3sáv.
Mindenhol csak kicsit hosszabb az út. Csak értelmetlen. Osztrákok, németek nagyban csinálják, már nem tudják, hogy merre lehet még kicsit hosszabb. Dugó mindenfelé.