Hát nem tudom, de ha ez az alig két éves felüljáró máris aládúcolásra szorult, akkor azt sürgősen meg kellene nézetni néhány építészmérnök-statikus, és néhány technikumi szinten a szakmát elvégzett és legalább 15-20 éves szakmai tapasztalattal rendelkező kőműves és mélyépítő szakemberekkel, de még azelőtt, mielőtt ez a felüljáró valakire rászakad!
Az aládúcolás szükségessége ui. súlyos statikai hibákat, és ezzel együtt ezek egyik lehetséges okaként a pillérek betonalapjainak súlyos hibáját veti fel... !
Erről a forgalomszámlálási adatokat tartalmazó térképről eszembe jutott most egy érdekes kérdés.
Hány jármű/perc érték felett indokolt mindenképpen egy forgalmasabb útkereszteződésben a háromlámpás forgalomirányító fényjelző készülék beépítése???
A konkrét példa: adott Hajdúnánáson az Ady Endre krt. és a Dorogi u. kereszteződése, amelyre az Ady Endre krt. másik, Ady E. krt. - Kossuth u. kereszteződéséből tolja rá a forgalmat az ott meglévő háromlámpás forgalomirányító fényjelző készülék, amelynek eredményeképpen az Ady E. krt. - Dorogi u. kereszteződésben az elsőbbséggel rendelkező Dorogi u.-ra való bekanyarodáskor a reggeli, a déli, és a délutáni csúcsforgalomban is min. 3 percet, és min. 240-300 járművet kell kivárni, azaz itt a forgalomsűrűség min. 80-100 jármű/perc.
A fenti adatok ismeretében ide indokolt lenne a háromlámpás forgalomirányító fényjelző készülék felszerelése?
Ma volt szerencsem az M44en menni (Kecskemet-B.csaba).
Kecskemet es az M44 kozotti 44es utat nem neveznem főútnak. Borzalmas allapotban van.
A gyorsforgalmin kb 5 autoval talalkoztam, ebbol kb 2 a szalagkorlatot megkóstolva az utpatkan allt.
Azt hiszem maradok az M5-kiskunfelegyhaza-csongrad-szentes-nagymagocs-oroshaza utvonalon, amig be nem kotik a gyorsforgalmi halozatba az M44et. Szamomra ennek így nem sok ertelme van, hogy 44esen szetverjem az auto futomuvet az M44ig. Az is elszomorito h, ha az ember lehajt az M44rol kondoros korul, akkor olyan utak fogadjak, hogy szetesik az auto. Most egyebkent Csorvasra kellett mennem, igy sodort a sors M44 fele. Eleg elszomorito a helyzet az alfoldon tovabbra is es az is hogy atadtak 62 km gyorsforgalmit a pusztaban annelkul h bekotottek volna M5be, es 2-3 mulva se lesz bekotve.
A fogyatkozó népességnek nincs semmilyen szerepe egy "x" főre vetített adatban (ha a nem uniós Monaco-t is feltüntetné a statisztika, szerintem még a nála népesebb Luxemburgot is verné - pedig annak sem falrengető a lakosságszáma, még hozzánk képest sem).
Szerintem - az anyagi helyzeten kívül - a többi felsorolt egyáltalán nem játszik, mert az európai országoknál mindegyik említett paraméter más és más, az átlaguk így nagyjából ugyanaz, mint az itthoni állapotok.
A 86-os Zalalövő elkerülőn fél pályás lezárás, mert megcsúszott a rézsű. Hát nem kell Romániába menni itt útépítés bemutatása miatt, drágán mi is tudunk sz@rt csinálni.
A jövőben sem fogunk feljebb lépni, mert a közlekedési szokások hosszú távon nagyon változni fognak, ami miatt nem fogjuk soha elérni még az 500-as szintet sem. Eleve más az anyagi helyzet, más a közösségi közlekedés mérete, és az úthálózat sem ad lehetőséget erre, nem beszélve a fogyatkozó népességről.
Ha nincs nagy forgalom, én biztos Szolnok - Martfű felé mennék és onnan át az M44-re. Pár éve voltam arra, nem volt rossz, bár vannak valamilyen kósza emlékeim vacak, vesekőkirázó szakaszokról is. Na de a Kecskemét - Tiszakürt szakasz sem piskóta. Egy biztos, Nagykőröst kihagynám, akkor már inkább az M5, mert máskülönben Ceglégen is át kell evickélni ;-)))
Kecel és Tengelic, mint a hazai motorozáció élmezőnye, na hagyjuk. Ez a térkép úgy hülyeség, ahogy van, gondolom valamilyen totál értelmetlen szabályozás miatt a tanyavilágon élők kétütemű csotrogányai is itt, nem pedig a mezőgazdassági munkagépek között szerepelnek, aztán nesze neked statisztika ;-(((
a csomopontoknal padlogazon at lehet menni, nem kell forgolodni jobbra balra es korforgalmakon keresztul ahol torlodott a forgalom, onnan az illesztesbol ered meg ido amivel egyutt adja a +30 percet