Attól tartok, hogy ezt a tömítés csere nem fogja megoldani, itt már a fedelet is cserélni kell. (egyébként elég sokszor ez a vége ha megbontják a fedelet)
Azt a keveset már nem tart sokáig kitekerni. Felbakolod a kocsi elejét, és sztem pár ide oda forgatás után kinyomja a nagyját, amit ki tudsz szívni fecskendővel. Érzékeny cucc, csoda hogy nem ment tönkre. Ennyi törődést megérdemel szerintem. :)
A szervotartályból elég sok hiányzik. A tartály és környéke elég koszos. Nem kapott az is pofont és ereszt? Használat közben majd nézni kéne a szintet.
Törés szempontjából ez az elem pont abban a zónában van ahol a merevség hátrány. Itt a programozott deformáció a lényeg, hogy ezzel energiát emésszenek fel. A merevség kizárólag az utascella privilégiuma! (persze praktikusan másé is, de most csak ütközésről van szó)
Szia! A kupakon rajta kell lennie, hacsak nem valamelyik előző tulaj elhagyta, és nem az erdei van rajta. Nemcsak az olaj típusa, de konkrét olajmárka is van rajta.
Sajnos hiába kerestem a képet róla, nem találtam. Egy korábbi hozzászólásomban ha jól emlékszem feltöltöttem, de minimum leirtam az olaj típust és márkát.