Tomchy, mikályha(hogy afaxba lehet ilyen nevet választani?:))))))))))) itt alant olvasható a telószám, ez meg az emil: kawa@tvn.hu, alkatrészek összekészítve, postáznám, egyeztessünk.
95-ös 3wd (4cn)-be jó az aksi? Ha igen, kb szerda, csüt. körül Fertődön leszek árut viszek a vadász-horgász vizisport boltba. esetleg első sárvédő még érdekelhet.tel:06 20 3egy3644három.
Na, tehénkét elhamvasztottuk, most jön az hogy aki igényt tart valamire, azoknak szétszórjuk a hamvait minden irányba.
Jobb is hogy szétszedtem, mert kiesett néhány csontváz a szekrényből. Az egyik blokktartó átmenő csavar középen el volt törve, ráadásul nem most, mert már teljesen rozsdás volt a törésnél a felület. A bal féknyereg csavarja a menettel együtt jött ki, a főfékmunkahenger a kémlelő ablak üvege mellett ereszt. A kislánckerék alatti biztosító alátét is elgyengült az idők során, hajszálon múlt hogy nem forgott meg az anya.
Ok. Majd sikítok, ha alakul valami. Amúgy Karesszal azt beszéltem tegnap, hogy elhozok tőle 1 próba darabot tesztelésre. Amíg nálam van, össze futhatunk és feltehetjük a tiédre is. Kipróbálod és döntessz, hogy megfelel-e.
Akkor majd ha lesz lehetőséged Roby, szívesen vennék majd egy élménybeszámolót, hogy milyen a nagyobb plexivel. Egy ilyen kis beavatkozásra szükségem lesz Aramo motorján, mert hát túl magas vagyok. :)
Egyébként szépen néz ki rendőrmotornak is ez a TDM... :)
Ez azért ebben a formában nem teljesen állja meg a helyét. A "lejárt olaj" az álló motorban brit tudósok szerint egyvalami miatt nem jó huzamosabb ideig, mégpedig a savassá váló összetevői miatt. Ez persze nem azt jelenti, hogy leteszem ősszel az 5000km-t futott olajjal a gépet és tavaszra megeszi belülről a blokkot, de huzamosabb ideig tárolva biztos, hogy nem túl jó a fém alkatrészeknek. Persze az még kérdés, hogy mi az a futott km és állásidő, amikor már mérhető hatása van a savasodásnak. Erről tanultabb kollégák és a Google tudnak nyilatkozni. :-)
Réges régen egy távoli galaxisban,mikor még nem volt autóm,és családom,én is évente tizen ezer kilométereket motoroztam:-) Igaz,olajat sem kellet cserélni az Mz,Jawa motorokban.:-)
Azok voltak a szép idők. Tizenpár forint volt egy liter 1:40 keverék.
A helyedben én nem vennék azonnal, hanem kiírnám ide, hogy hol mozgok leggyakrabban. Hátha van márkatárs a környékeden. Egy kávé, ismerkedés, tapasztalat megosztás, majd plexicsere és tesztút. Így néz ki a yamaha túraplexije mra toldattal.