Keresés

Részletes keresés

Fidó 71 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 648

Eddig Mihálykának olvastam...

 

kawa550 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 647

Mikályhával még mindig egyeztetnék, kész a csomag, hogy küldjem stb.    kawa@tvn.hu

pisti66 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 646

Ez nem egyszerű mahasító hanemm pozicionáló is tehát állíthatom az ülés irányába is a 6 cm sugárba bárhová.100€környékén van az ára .

Előzmény: Ifj. Padavan (643)
pisti66 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 645

Max 6 cm de ki lehet venni egy 1 cm közdarabot.Most van egy 2 cm magasító de nem gyári a kormány hanem egyenesebb és szélesebb,így nekem nem tetszik nagyonn előre kell hajolnom.

 

Előzmény: Ifj. Padavan (640)
MODELLFAN77 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 644

Köszönöm az infókat,jobban beletúrok kicsit a témába. 

Egyik sem létszükség,ígyráérek nézelődni. 

Előzmény: ronin23 (639)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.03 0 0 643

Én amit vettem az tuti.

Alsó részbe beleraktam a kormányt és csak az a féldarab cuppanósan fogta.

Itt vettem:

http://www.fehermotor.hu/hu

 

Külsőre van nála szebb is (alu öntvény), de nagyon pontos a kivitelezés.

3 000 Ft volt aszem...

Előzmény: csokaby (641)
cxkopi Creative Commons License 2017.04.03 0 0 642

Nem vágtam ahoggy volt 1 az 1 ben. Az utast jól védte azóta már ó is gurul 1 cb 500al.

Előzmény: Mr Dok (636)
csokaby Creative Commons License 2017.04.03 0 0 641

Jó kis cucc, csak alaposan meg kell tépni a csavarjait különben hajlamos elmozdulni a gyári befogóban.

Előzmény: pisti66 (638)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.03 0 0 640

Pisti66!

 

Mennyivel lesz magasabb?

 

Én 3cm -el emeltem a kormányt.

Stabilabbnak érzem, így a gépet és a testtartás is jobb.

Előzmény: pisti66 (638)
ronin23 Creative Commons License 2017.04.03 0 0 639

Üdv a 900-as csapatban. Bukócső ügyben keresheted a motorozz.hu oldalon petya89-et. Azt mondják szépen dolgozik, csak hosszú a várólista, de ez így szokott lenni, ha valaki jól dolgozik. Nekem a hasidom miatt az ő bukócsöve kiesett, mert amit a 900-ra gyárt az nem fér el, tehát vagy petya-féle bukócső, vagy hasidom. Ami miatt még nem jött be, hogy az oldalidomot is védi, viszont emiatt az idomot nem lehet leszedni csak ha előtte a bukócsövet is leszerelem. Légszűrő cserekor meg mindenképpen le kell szerelni az oldalidomokat is. Én meg lusta dög vagyok, csak annyit akarok szerelni, amennyit muszáj. :-) A többit illetően a neten éremes szétnézni, én már így vettem a gépet, az én hasidomom műanyag, bogárvédelemre jó, más ellen nem nagyon tud védeni és az egyik konzolt minden olajcserekor le kell csavarozni, különben nem lehet leszedni az olajszűrőházat. Bukócsövek (Givi, SW-Motech stb) nem szerelhetők rá az idom miatt. Én bukógombát vettem rá. Kipufogóval meg Dunát lehet rekeszteni, ami profi az drága, vannak szépek és csúnyák, kinek mi tetszik. 900-nál előny, hogy át lehet programozni a vezérlőt a dob csere után, így lehet élvezni az előnyeit, ha olyan a dob konstrukciója.

Előzmény: MODELLFAN77 (633)
pisti66 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 638

pisti66 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 637

Megjött az ajándékom, kormány magasító teszt után beszámolok róla hogy megéri e az árát.

Mr Dok Creative Commons License 2017.04.02 0 0 636

:D

Ez a név jobban hangzik!

Nem kérdeztem még, a hátsó toldást mekkorára vágtad?

Írtad hogy működik, arra emlékszem. Csak a méretre nem.

Üdv itt minden mai emberkét!

Előzmény: cxkopi (627)
Mr Dok Creative Commons License 2017.04.02 0 0 635

Persze hogy lapít, nem látott motortípus jelölést, és a 900 plexi volt beképelve, adatlap 0, vagyis biztos 900 van alatta.

Köszi a reklámot! Lájkoltam :D

Előzmény: Roby70 (618)
MODELLFAN77 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 634

Kép lemaradt,bocsi. Magasított plexivel .. 

 

Előzmény: MODELLFAN77 (633)
MODELLFAN77 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 633

Sziasztok! Új vagyok még a csapatban,egy 900assal. Lenne pár kérdésem felétek

Haspáncélt,és (vagy) motorvédő (bukó)csövet honnan tudnék beszerezni.

Illetve tudja e valaki,hogy "tuning" kipufogó szinten mi az ami jó rá?

Előre is köszönöm,egyelőre ennyi. 

 

furton Creative Commons License 2017.04.02 0 0 632

Szép a gép.A színe nekem nagyon bejön.

Előzmény: lacafaxa (625)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 631

lacifasza vagy sem, akkor is jó bele! :D

 

Előzmény: cxkopi (627)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 630

Tomchy, mikályha(hogy afaxba lehet ilyen nevet választani?:))))))))))) itt alant olvasható a telószám, ez meg az emil:  kawa@tvn.hu, alkatrészek összekészítve, postáznám, egyeztessünk.

kawa550 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 629

Minden 3vd-be jó, szerdán 3 után, csütörtökön 1/2 10-ig vagyok itthon, kópháza, ady endre 17., 202622246

 

Előzmény: lacafaxa (625)
Scopy Creative Commons License 2017.04.02 0 0 628

Megvan a kulacs! :-)

cxkopi Creative Commons License 2017.04.02 0 0 627

nem tudom hogy lett lacafaxa, de cxkopi akart lenni

Hr.Geiger Creative Commons License 2017.04.02 0 0 626

Nagyon rossz látni, ha egy motor így végzi..., de van egy pont - gazdasági - ahol ki kell mondani, hogy ennyi volt. :-(

 

Előzmény: kawa550 (624)
lacafaxa Creative Commons License 2017.04.02 0 0 625

95-ös 3wd (4cn)-be jó az aksi? Ha igen, kb szerda, csüt. körül Fertődön leszek árut viszek a vadász-horgász vizisport boltba. esetleg első sárvédő még érdekelhet.tel:06 20 3egy3644három.

Előzmény: kawa550 (624)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 624

Na, tehénkét elhamvasztottuk, most jön az hogy aki igényt tart valamire, azoknak szétszórjuk a hamvait minden irányba.

Jobb is hogy szétszedtem, mert kiesett néhány csontváz a szekrényből. Az egyik blokktartó átmenő csavar középen el volt törve, ráadásul nem most, mert már teljesen rozsdás volt a törésnél a felület. A bal féknyereg csavarja  a menettel együtt jött ki, a főfékmunkahenger a kémlelő ablak üvege mellett ereszt. A kislánckerék alatti biztosító alátét is elgyengült az idők során, hajszálon múlt hogy nem forgott meg az anya.

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.02 0 0 623

Ez így igaz!

Én az egy másfél évre gondoltam, mialatt nincs igazán használatban a vas.

Elnézést a hiányos fogalmazásért.  :)

 

Az ilyen 3-4-5 éves olaj persze hozza a nem kívánt hatást. Nálam alapból szóba sem kerülhet.

 

Előzmény: ronin23 (619)
Roby70 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 622

Ok. Majd sikítok, ha alakul valami. Amúgy Karesszal azt beszéltem tegnap, hogy elhozok tőle 1 próba darabot tesztelésre. Amíg nálam van, össze futhatunk és feltehetjük a tiédre is. Kipróbálod és döntessz, hogy megfelel-e.

Előzmény: cameraman1 (620)
csokaby Creative Commons License 2017.04.02 0 0 621

Csak most esett le, hogy te 850-sel gurulsz! Akkor linkelhettem neked itt a 900-as fotóit...:)))

Előzmény: cameraman1 (620)
cameraman1 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 620

Köszönöm az összes tippet!

Akkor majd ha lesz lehetőséged Roby, szívesen vennék majd egy élménybeszámolót, hogy milyen a nagyobb plexivel. Egy ilyen kis beavatkozásra szükségem lesz Aramo motorján, mert hát túl magas vagyok. :)

Egyébként szépen néz ki rendőrmotornak is ez a TDM... :)

Előzmény: Roby70 (618)
ronin23 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 619

Ez azért ebben a formában nem teljesen állja meg a helyét. A "lejárt olaj" az álló motorban brit tudósok szerint egyvalami miatt nem jó huzamosabb ideig, mégpedig a savassá váló összetevői miatt. Ez persze nem azt jelenti, hogy leteszem ősszel az 5000km-t futott olajjal a gépet és tavaszra megeszi belülről a blokkot, de huzamosabb ideig tárolva biztos, hogy nem túl jó a fém alkatrészeknek. Persze az még kérdés, hogy mi az a futott km és állásidő, amikor már mérhető hatása van a savasodásnak. Erről tanultabb kollégák és a Google tudnak nyilatkozni. :-)

Előzmény: Ifj. Padavan (609)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!