Keresés

Részletes keresés

Autobahn89 Creative Commons License 2020.01.13 0 5 48172

Max kamionoknak.

egyebkent en azt gondolom, hogy akinek nincs evi 5 ezre pest megyei matricara, az adja el az autot es menjen vonattal :)

 

Előzmény: Törölt nick (48171)
Törölt nick Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48171

Albertirsától Abony nyugatig most is fizetős.

radio100jozsi Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48170

A logika szerint a 400-asból, és a 40-esből is egységes 4-es lesz. Amúgy már szerelik a táblákat több helyen, és az újak is 4-es, csak pl. nem Szolnok van írva, hanem Monor.

Pl: https://www.google.hu/maps/@47.3749168,19.3645566,3a,75y,92.27h,90.53t/data=!3m6!1e1!3m4!1sEak81XqnGXqkKdxh4Prs7w!2e0!7i13312!8i6656

Ezt a Szolnok táblát most cserélték Monor feliratra, de maradt a 4-es.

Előzmény: nyebojsza (48164)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48169

Már megválaszolták, de szerintem hamarabb lesz fizetős, mivel Ferihegytől-Üllőig most is fizetős az M4-es. Amúgy meg a Pest-megyei matricával meg totál mindegy, mert Abonyig amúgy is jó lesz ezután is. Jász-Nagykun-Szolnok megyei matricát meg nem kell még ezután sem csinálni, ha átadják az M4-est.

Előzmény: drummond (48142)
troglodita Creative Commons License 2020.01.13 0 1 48168

M2755, de minimum 2x3 sávos legyen, 36 méteres koronaszélességgel ,-)

Előzmény: nyebojsza (48167)
nyebojsza Creative Commons License 2020.01.13 0 1 48167
Előzmény: troglodita (48157)
nyebojsza Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48166

Bocs, visszavontam, a lakitelki részén nem jártam, az nem "annyira" jó, arról nem is beszélve ha nem fényes nappal megy, akkor nem látszik se a felezővonal, se az útszéle :(

Előzmény: nyebojsza (48165)
nyebojsza Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48165

Az tényleg jó út, de amennyivel jobb, annyit elveszt a 3 elsőbbségadásos kereszteződéssel :(

Előzmény: adiaboli (48163)
nyebojsza Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48164

"Ne szabadna fizetőssé tenni az autópályákon kívül semmi mást"

Ez M5, M6, M3 építése idején talán még így volt, új út épült és megmaradtak a régi nyomvonalak is.

Most viszont egyre inkább azon megy az agyalás, hogyan lehet minél több embert útdíj fizetésre kényszeríteni, és a meglévő nyomvonalakat négysávosítják :(

Vajon ha átadják az M4-et, akkor majd a 40-es utat nevezik át 4-es főútnak, vagy a 4-es főút csak Pilisig tart?

Előzmény: Hírfigyelő (48143)
adiaboli Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48163

Ha mégis előbb rákényszerülnél az újbóli igénybevételre, használd a 4622-t: https://www.openstreetmap.org/#map=13/46.8949/19.9007. Jelenleg sokkal jobb (hiszen nem két-. hanem négyszámjegyű...).

Előzmény: Autobahn89 (48161)
nyebojsza Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48162

Jan. 4-én még tartott az ünnepi pihenő, meg különben is hétvége volt :)

Jan. 2-án én is voltam, még a Monor-Monorierdő szakasz is simán járható volt (a fizetős utakat kerülöm), sőt Pesten is folyamatosan lehetett keresztülmenni, még a Lánchídon is alig volt autó...

A hétköznapok nem ilyenek, én minden nap a 4-esen járok :(

Előzmény: Landsmann_ (48160)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.01.13 0 1 48161

karcag és debrecen között is van jó pár 70es. és nincs kiegészítő tábla hozzá.

én először mentem megszokásból, utána szólt barátnőm, hogy héé itt 70es van :)

ennél csak szarabb lesz a helyzet és 5 éven belül nem fog leérni ladányig az M4es az tuti.

Másik szépség a 44es út, kecskemét és M44 között. Azt hiszem legközelebb akkor megyek arra,ha megcsinálták a bekötést M5-be (vagy még ők se tudják hova kössék), mert ez így tré. Szétesik az autó M44ig.

 

Előzmény: Landsmann_ (48160)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48160

Január 4-én mentem Győrbe. Karcagtól a 4-esen. Kisújstzállás magasságában láttam a 70-es táblákat elég hosszan kirakva, ami akkor érvényes, ha nedves az útburkolat. Ez új, mertmárciusban még nem volt ott. Viszont érdekes módon visszafelé nem emlékszek hogy találkoztam volna vele. Menetben a román tréleresek száguldoztak hajnalok hajnalán. Visszafelé sem volt egyébként nagy forgalom, igaz elég ködös, taknyos idő volt. Rengeteg sebességkorlátozással tűzdelt a 4-es. Albertirsától a 405-ösön át az M5-re. Na, ott már nagyobb volt a forgalom. Délről jöttek a migráncsmunkások, mentek vissza nyugatra.

Előzmény: Autobahn89 (48146)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.01.13 0 1 48159

A tranzitérdek legfeljebb at M1-M5 Budapesttől kicsit odébbi átkötés mentén lehet kifjezetten érdekes (persze ez is az elkerülő elkerülőzése).
De elsősorban azért, hogy az M0 agglomerációs forgalma ne szenvedjen a tranzittól.

Előzmény: dimelo (48156)
adiaboli Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48158

Ezúttal egyáltalán nem értünk egyet, mindegy, zárjuk le.

ÁSárkánynak: érdekes lenne (csak a játék kedvéért) kiszámolni, hogy a javaslat esetén változatlan bevétellel számolva mennyi lenne az éves matrica díja.

Csak, hát  azt hogyan lehetne tudni, hány külföldi rendszám használ legalább egyszer (nyilván oda-vissza) autópályát. (Gondolom, a hazai rendszámok részére  évente értékesített különböző matrica-típusok összbevétele ismert.)

Előzmény: dimelo (48156)
troglodita Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48157
Előzmény: adiaboli (48154)
dimelo Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48156

Kicsivel bővebb magyarázat:

 

A személyforgalom nem a 86. úton növekszik meg nyáron, csak az M7-en.

De nem akartam "csőben látni", ezért említettem meg a szezonalitást.

 

A polémia az M76-M86 nyomvonalból indult...

 

HA a legrövidebb Rédics sem versenyképes,

akkor hogyan lehetne az, a 20-25 km-rel hosszabb toldás-foldás?

 

Bécs problémáira hamarabb lesz megoldás a Lobau tunnel,

minthogy megépülne nálunk az M9 ezen szakasza.

 

Ezen többet nem igazán érdemes töprengeni.

 

Ne tranzit érdekből épüljenek a magyar gyorsforgalmik (de az is elfér rajtuk)

Előzmény: adiaboli (48152)
ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48155

A jól megvámoláshoz a svájci módszert kellene követni: éves matrica van csupán, csókolom.

Cserébe az éves matrica jelentősen olcsóbb tudna lenni.

Előzmény: adiaboli (48152)
adiaboli Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48154

 Somogyban egyébként más hiányosság is van: az M7 autópályán és a 61-es főúton kívül alig van a megyében kelet-nyugati irányú kapcsolatot adó más út. Régi gyenge pont ez ott, ezen is kellene már ott segíteni!

A Tamási és Marcali közötti közlekedési igény már régóta szomjazik erre.

Előzmény: Hírfigyelő (48143)
adiaboli Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48153

Ha nem szól közbe egy-egy március 15. Az időjárás nem ulti, hogy egy kontra elkéshessen. ON

Előzmény: dimelo (48147)
adiaboli Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48152

Nem olyan jelentéktelen az a horvátországi KIVÉTEL, meg lehet azt "vámolni" rendesen. Főleg, ha a 10 napos matricát visszavágjuk egy hetesre (hehehe...) - no, ez nem volt komoly.

De, mint írtam, legalább olyan fontos, hogy az útvonal valamivel több, mint a fele már kész van vagy pedig belátható időtávban tervezett. Kihagyjátok továbbá , hogy a bécsi+agglós dzsumbujon átvergődni még Ljubljana felé is időigényesebb, mint lenne az a guglizott (persze végig gyorsforgalmi) magyarországi útvonalon, amelynek nyilván lenne egy tornyiszentmiklósi leágazása.

Előzmény: dimelo (48150)
adiaboli Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48151

Bizony:-(((.

Előzmény: Samott (48145)
dimelo Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48150

A publikus forgalmi adatokból arra kell következtetni, hogy nincs (jelentéktelen) a magyar-horvát irány.

 

A személyforgalom tipikusan kishatár menti.

KIVÉTEL 10 hét, a nyári turizmus dömpingje.

 

teher:           egyéb  nyerges

Letenye:             48   313

CsáktornyaA4:   107  396

 

Szlovénia-CRO:

Durmanec A2:    285   793

Petisovci 109.út:  94   331

 

Ha már belemélyedtem,

Ploce az évtizedek óta "vágyott" cél

A1:                     253   318

a kikötőhöz:         85   190

 

Álmodozni jó, de nincs köze a valósághoz...

Előzmény: adiaboli (48132)
drummond Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48149

Igen erre oda kell figyelni.

Előzmény: Samott (48145)
drummond Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48148

Köszönöm a választ.

Előzmény: Autobahn89 (48144)
dimelo Creative Commons License 2020.01.13 0 0 48147

Nálam már "hagyomány", hogy január 10-én felemlegetem a családnak: már csak 50 napig tart a tél...

most azt is hozzátettem: addig átadják az M4 Üllő-Albertirsa szakaszt is!

 

Ha Neked lesz igazad, akkor azt sem bánom, ha néhány nappal tovább tart a tél:)))

Előzmény: radio100jozsi (48140)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.01.13 0 2 48146

Remélem nem csak megépítik ezeket a gyorsforgalmikat, hanem fenn is tartják.

Borzalom, ami a 4-esen van. Sok helyre már kirakták a 70es táblákat, mert annyira nyomvályús az út.

Emlékszem még 3-4 éve a 405ösön is 100km/h volt a megengedett legnagyobb sebesség. Aztán ahogy aljasodott le az út, úgy fordították el a táblákat, majd vették ki őket. Azóta is úgy van.

Magyaroroszág így szeretlek. :)

Előzmény: Samott (48145)
Samott Creative Commons License 2020.01.13 0 1 48145

Nagyon fontos: Ullotol Cegledig. Ullotol az M0-ig mar most is fizetos.

Előzmény: drummond (48142)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.01.12 0 0 48144

igen

atadas eveben ingyenes mind

Előzmény: drummond (48142)
Hírfigyelő Creative Commons License 2020.01.12 0 0 48143

Én az aladar644  2020-01-06 21:10:16 48066 hsz.-ra válaszoltam, ő pendítette meg hogy lehet hogy fizetős lesz.

 

Örülök is neki hogy mondjátok hogy mégsem, mert akkor a Somogy megyeiek felkötnék magukat mérgükben, hogy már a közvetlen főútért is fizetni kell.

 

Nem szabadna fizetőssé tenni az autópályákon kívül semmi mást, még az autóutat sem, mert minél több mindent tesznek fizetőssé, annál több felsőbb rangú út helyett választanak az autósok (a kamionosok kivételével) más alternatívát, ezért van az, hogy olyan sok kisebb rangú út (2×1 sávos másodrendű főút, és attól kisebb rangú út) olyannyira túlterhelt. Somogyban egyébként más hiányosság is van: az M7 autópályán és a 61-es főúton kívül alig van a megyében kelet-nyugati irányú kapcsolatot adó más út. Régi gyenge pont ez ott, ezen is kellene már ott segíteni!

Előzmény: Aladár46 (48137)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!