Létezik egy ElsaWin nevű program amiben ezek benne szoktak lenni. Guglizz rá és találsz lehetőségeket. (én jó pár éve az E-bay-ről vettem pár ezerért, de elég háklis, telepítés után egyszer csak nem akar működni, de addig egészen jól megy)
Ha már mozog a tengely akkor annak annyi. Normális esetben a tengelynek sem hossz, sem merőleges irányban nem nagyon szabad mozgása legyen, illetve könnyedén kell mozognia. A megkerülő szelepnek is úgy kell mozognia, hogy a vákuum könnyedén tudja működtetni.
Kíváncsiságból megnéztem az elektronikus szervízfüzetet (excell-ide mindent beírok ami az autóval történik) és 2013.08.19-én cseréltem pontosan 35000Ft volt. Polcon volt, bontatlan, gyári és nem kellett várni rá.
Donitol vettem az alkatrészt, akkor még a Gubacsi úton voltak. A Miksánt is megkérdezheted, ők is olcsobbak a márkaszervíznél. Mindketten 2-3 nap alatt szállítottak, hacsak a mostani helyzet nem változtatott ezen...
Bocsánat, nem sziló, hanem a szelepfedél tömítő paszta nem működött. A jobb hátsó részen a melegtől a fedél sarka megemelkedik és ennyit a tömítés nem tömít. Miért nem tettek oda is egy csavart?
Nekem van egy bontott szelepfedelem AMF :) Azért cseréltem le, mert a tűzfal felöl szivárgott az olaj és megette a fűtő radiátor gumi csövét. Mindkettőt kellett cserélnem, a gyári audi szelepfedél kb 35 volt csavarokkal. Természetesen korábban megvettem hozzá a csavarokat is (kb 1000Ft/db) de kiderült, hogy a gyári szelepfedélben is benne van. Most van egy garnitura szelepfedél csavarom :) A gyári javítási utasításban benne van, hogy a szelepfedelet megbontás után cserélni kell, na ezt vagy kifelejtik vagy a felhasználó nem akarja kifizetni. A sziló és új tömítés nekem nem működött..
Tapadni fog, de nem igazán lesz jó az sem csak egy új fedél. Érdemes bemenni egy szalonba és rákérdezni, de ne azt mond, hogy A2-be kell hanem legyen mondjuk Fabia... nem biztos, de lehet hogy Fabia-ba olcsóbb lesz...