Az Ön által felkeresett topic fegyverek, ill. annak látszó eszközök
forgalmazásával kapcsolatos adatokat is tartalmazhat.
Felhívjuk figyelmét, hogy csak akkor lépjen be, ha Ön fegyverek forgalmazásával
vagy felhasználásával hivatásszerűen foglalkozik, és a honlap látogatása nem
eredményezi valamely Önre vonatkozó jogszabály vagy egyéb szabályozás
rendelkezéseinek megsértését.
Az Port.hu Kft. a fórum számára kizárólag tárhelyet szolgáltat, a honlapon
megjelenő információk vonatkozásában szerkesztői felelősséget nem vállal.
Amennyiben megítélése szerint a honlapon jogellenes tartalom jelenik meg, úgy
azt kérjük, jelezze az Port.hu Kft. mint tárhelyszolgáltató felé.
Nekem tecccik. Most már meg tudom nézni, mi veri le a kéményemet. A házam fölött fordulnak leszállóirányra a gépek. Most éppen a germanwings repült el fölöttem. Szerintem az oldalnak van pár perc késése.
Hali, minisátor! Figyu, semmi se működik rendesen, amiben menü van, és nem étterem. Mit gondolsz, miért értek oda az amik a Holdra, és azóta miért nem?
Egyre impotensebb a repülőgépipar. Nem létezik, hogy majd 60 év szuperszonikus repülőgép tervezési múlttal, ma már rendelkezésre álló szuperszámítógépekkel és programokkal képtelenek rövid idő alatt, na meg a költségeket nem megduplázva gépet alkotni! De mondjuk igaz ez az Airbus teherszállítójára is: szinte semmi új nincs benne, amit ne használnának már régóta - valamit 60 éve, pl. koaxiális légcsavar - s hosszú évek óta bénáznak.
Vagy a pályázat kiírók telhetetlenek? Vagy a pénzügyi tervezők?
Az ötvenes években ontották a prototípusokat tényleg pár havonta, s a sikeresebbeket egy - kettőre szolgálatba állították, igaz nem mai üzembiztonsággal. De könyörgöm, gyakorlatilag teljesen ismeretlen területre merészkedtek!
Hát mi a franc van új az F-35 ben például??? Lopakodás? SR-71, Bika hajtómű? ötvenes évek elfogó vadászai. Elektronika? a fejlesztések nagy része benne van a negyedik generációban is. Kompozit anyagok? Az se újdonság. Na jó, a kormánylapok mozgatása... Vagy mindezek fúziója? Akkor mire van az az elképesztő számítástechnikai háttér?
Szerintem ennek a bődületes - s egyre elképesztőbb - fejlesztés lassulás megérne egy cikket az Aranysasban....
Dania lemond az F35-rol, mert mar most tobb mint 96 millio USD lenne az ara es a hirek szerint emelkedni fog. Ezt figyelembe veve nem is sok a T-50 100 millasra becsult ara. Allitolag az uj Gripen ara is ennyi.
Kina 10-20 ev mulva meginkabb meghatarozo lesz a vilaggazdasagban valamint a vilagpolitikaban es helyzetehez melto, celjaihoz megfelelo haderovel kell majd rendelkeznie. Ehhez pedig szuksege van egy versenykepes harcigepre is. Kivancsi vagyok, hogy Kina milyen valaszt kivan adni erre a kihivasra.
Nem azt latom ahogyan csinaljak, hanem a vegtermeket.:) Pl. nekem is van egy-ket fotozashoz hasznalt kinai markaju cuccom (pl. Benro karbon allvanyok) amik elegge hasonlatosak mas (draga) marka termekehez es a muszaki megolasban szamomra kisebbnek tunnek az elteresek mint az arban.
A kinai ipartol azt latom, hogy az utobbi idoben egyre jobb masolatokat keszit es kisebb-nagyobb modositasokat (vagy akar ujitasokat) is alkalmaz (bar a modositasok egy resze nem mindig elonyos, de a kesz termek hodit a belepakolt plusz szolgaltatasokkal es az araval). A naluk gyartott SZU-27 J11-nevu valtozata minden bizonnyal hasznalhato darab lesz, de ma meg nem nezem ki beloluk, hogy onalloan kifejlesszenek egy F-22/F-35/PAK FA-val versenykepes 5. generacios gepet.
Nincs illúzióm, hogy viszonylag hamar mindenben megközelítik, utolérik ezen a területen is az élen haladókat. Pénzük már van rá. A világ legnagyobb exportőrei...
Egy barátom két hónapot töltött Kínában üzleti ügyben, egy kis városban /egy millió lakos/ volt főleg. Azt mondta, kiváló minőségű kínai termékeket látott, amiket nem exportálnak, hanem állami megrendelésekre készülnek...