Keresés

Részletes keresés

Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.06 0 0 699

Lehet, hogy már csak azért is megrendelem...

Előzmény: Ifj. Padavan (698)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.06 0 0 698

Te arra gondolsz, hogy az esetleges szennyeződések miatt a hagyományos kapcsolóknál több kontaktust fog 1 mozdulat alatt érzékelni. Ez valóban megtörténhet. Ezért kell egy kondit rakni a kontaktus oldalra, hogy egyenletes jelet adjon. Ezzel meghosszabbítjuk a jelet olyan 10ms -ról 50ms -ra csak ennyiben lesz más. Az esetleges szaggatásokat nem fogja érzékelni.

 

Ami a motorokon vannak funkció kapcsolók semmilyen vízálló tulajdonsággal nem rendelkeznek. És nincs is gond velük. Gyárilag kaptak egy kis zsírt, ami összeszedi a port és bedöglik a kenőanyag.

A forgácsoló gépeknél és faipari gépeknél kötelező a teljesen zárt kapcsoló, de járműveknél egy jól szellőző egyszerű felépítésű kapcsoló is megfelelő. Persze a mikrokapcsolók nem tartoznak ide.

De 1 áramkörös billenő pillanatkapcsolók megoldást jelenthetnek kis átalakítással. A billenő felületre rá lehet szerelni egy hosszabb rugós lemezt.

Vagy egy kétállású 1 áramkörös billenő pillanatkapcsolóval is megoldható, ha egy ovális alakú lemezrugót szerel rá és az oválison belül mozog egy "szem", ami a váltó mozgástovábbító karra van szerelve.

 

Szal ez csak kettő, de rengeteg módja van...

 

De először a mágnessel próbálnék boldogulni.

 

Előzmény: ronin23 (697)
ronin23 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 697

Azért a szimpla mechanikus kontaktussal óvatos lennék, a váltások számát figyelembe véve. A Reed-kontaktus annyiból jobb, hogy ott nem a direkt fizikai érintkezés hozza létre a kontaktot, hanem mágneses tér, maga a kontaktus meg védve van (üvegcső, egyéb cucc). Ergo nem nagyon tud kopni.

Előzmény: kawa550 (695)
ronin23 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 696

Nekem megvan a fokozatkijelzőm, ugyanaz, mint Séf bácsié volt a TDM-ben, csak még sose volt beépítve, most, hogy hírét vettem a 900-specifikus változatnak nem is fogom már beépíteni. Üllőn vagy a TDM találkozón Zánkán boltolhatunk. :-)

Előzmény: cxkopi (690)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 695

Akkor elég annyi hogy a váltókar össze zár 2 vezetéket amikor váltok? Mert az valami rugós érintkezővel könnyebb lenne. A nulla vezeték csatlakozója ott van mellette, az sima ügy ,bontani sem kell hozzá.

Előzmény: Ifj. Padavan (694)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.06 0 0 694

Az csak egy kontaktus. Bármivel pótolható, ami képes kontaktust adni.

Akár házi megoldás is lehet.

Előzmény: kawa550 (692)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 693

10 perccel előtted vitték el. :)

Előzmény: cxkopi (690)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 692

Hanem?

 

Előzmény: Ifj. Padavan (691)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.06 0 0 691

Biztos össze lehet hozni ezt a két nyamvadt kapcsolót. Amúgy meg nem kötelező a reed kapcsoló.

Előzmény: kawa550 (689)
cxkopi Creative Commons License 2017.04.06 0 0 690

A botott fokozatkijelzó megvan? Elfelejtettem megkérdezni,mikor ott voltam.

Előzmény: kawa550 (689)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.06 0 0 689

Èn már nézegettem hova menne fel, a bekötés könnyű, de alul a váltokarnál kevés a hely.

Előzmény: Ifj. Padavan (688)
Ifj. Padavan Creative Commons License 2017.04.06 0 0 688

Kawa550!

 

Korábban beszéltünk az univerzális fokozatkijelző (reed kontaktusos) működőképes beépítéséről, hogy rendelek egyet.

Kicsit elodázom a dolgot, mert igazából nincs rá szükségem.

Viszont csak a beépítés miatt venném meg, hogy megmutassam, megbízhatóan képes működni.

De ami késik nem múlik!

 

Helyette bontott fesz.szabályzót rendeltem 5 000 Ft -ért.

Meg egy diótörőt...  :)

Előzmény: kawa550 (682)
Bimmer1 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 687

Köszi a megerősítést és észrevételt mindenkinek.

 

Yamaszaki írtam neked.

Előzmény: Roby70 (674)
Mr Dok Creative Commons License 2017.04.05 0 0 686

Ez érdekes, még senki sem jelezte, hogy szar és visszacseréli gyárira, vagy bármi másra......

Köszi az infót.

Majd oda irányítom az érdeklődőket.

Előzmény: kawa550 (671)
yamaszaki Creative Commons License 2017.04.05 0 0 685

Lacikám ha rendelnél keres már meg előtte ! (elérhetőség a motoorzz.hu-n)

Keresnék jóárasított Givi monokey platnit,ha valakinek van ne titkolja,szóljon !

Én pedig fel tudok ajánlani egy givi monolock platnit ha valakinek szüksége van rá!

Előzmény: Bimmer1 (670)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 684

Nem kell paszta, a sorrendre figyelj, írd fel ahogy szeded ki a régit, 3vd-n a fedél is össze van pontozva a kosárral, meg a kiemelő kis tűgörgős csapágy racsniját gyakorold be párszor, az nem mindig találja a helyét elsőre.

Előzmény: pocak75 (683)
pocak75 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 683

Urak 850 kuplung..

Lamella cserénél van valami amire figyelni kell(trükk fogás sorrend célszerszám...), vagy annyira egyszerű mint a robbantott kép sugallja?

A fedélnél elég a gyári tömítés vagy kell mellé paszta (ezt mondjuk igyekszem mindig elkerülni)?

kawa550 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 682

ja,az a gyári.

Előzmény: MiKályha (679)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 681

Csak utánam kisgyerek, mert én már meg is csináltam a fehér tehénen! Laposabb, egyenes LSL streetbar a támadó pozícióhoz, beengedett első telóval. Csak már áttettem a rexire. :))))))

Előzmény: MiKályha (677)
csokaby Creative Commons License 2017.04.05 0 0 680

Én így csináltam annakidején az első TáDénál.

Előzmény: Roby70 (676)
MiKályha Creative Commons License 2017.04.05 0 0 679

Engem kissé zavar, hogy nem tudok kényelmesen, nyújtott karral motorozni, folyton bedurran a csuklyásizmom.. Nem hasalni akarok, csak kicsit lazábban ülni, nem kifeszítve a szélbe, mint egy vitorla. Ja, az előző tulaj valamilyen okból levágott a plexi tetejéből, de én kb 90 kilóval könnyebb vagyok, nem zavar a belem a motorozásban, máshol van a fejem alaphelyzetben.. érdekel is majd a karex-plexi ha rászánom magam. Lehet, hogy az enyhén hátrahúzott(gyári -e vagy?) kiemelőket kicserélem egyenesre, és meg is oldódik a gond.

 

Előzmény: ronin23 (678)
ronin23 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 678

Valószínűleg igen, mert a TDM túraplexivel nem termel akkora menetszelet, amivel kényelmes lenne egy előredőlt testhelyzet. Nkem laposabb és szélesebb a kormány, ennélfogva van kiemelőm, hogy a kényelmes üléspozíció megmaardjon. Ha előre akarok dőlni, akkor veszek egy VFR-t, esetleg egy sportgépet, de hát nem akarok. :-)

Előzmény: MiKályha (677)
MiKályha Creative Commons License 2017.04.05 0 0 677

Én volnék itt az egyetlen, aki a kormány előretolásán, esetleg egyenesebbre cserélésén gondolkodik, hogy jobban előredőlve vezessen?

Roby70 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 676

Nem lehetetlen, csak trükkös.

Előzmény: csokaby (675)
csokaby Creative Commons License 2017.04.05 0 0 675

Előre kell tolni az egész cuccot, aztán a bejelölt csavarokat lehúzni kissé szorosra. Majd a kormányt hátra kell rángatni, beállítani a kívánt szögbe és az első csavarokkal fixre húzni az egészet. Ezt az apróságot leszámítva tényleg ötletes alkatrész, nem volt hülye aki kitalálta.

Előzmény: Roby70 (674)
Roby70 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 674

Jónak tűnik. Erős és szép kidolgozású. Nem is drága. De ezt a két csavart trükkös lesz meghúzni.

Előzmény: Bimmer1 (670)
Tomchy01 Creative Commons License 2017.04.05 0 0 673

Igen, nyomkövetem! :)
Ma már a Szeged Logisztikai Üzemben van! :D

Előzmény: kawa550 (668)
SzVZoli Creative Commons License 2017.04.04 0 0 672

 Az előbb lemaradt a pikcsör 

Előzmény: MiKályha (662)
kawa550 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 671

A fészbúk utáló doktor úrnak mondanám, hogy ott már konkrétan kereskednek a karex féle plexikkel....:))))))))))))

Bimmer1 Creative Commons License 2017.04.04 0 0 670
Előzmény: pisti66 (646)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!