Keresés

Részletes keresés

jofi47 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 28046

400x8 gumiköpenyek eladók

 

ja nyugi Creative Commons License 2016.10.23 0 0 28045

Szia köszönöm, úgy legyen Neked is hasonló jókat kivánok!

 

Üdv:

Józsi

Előzmény: 1686 (28041)
studiod1 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 28044

Méréssel, vagy a főtengely végére egy jelző készítése, lassan körbeforgatva a tengelyt s látható. Én motorból olaj benzin le fejre állítva közdarab lazán s tolómérővel mérés.Kúpos kuplungnál lehetőleg 0,1-0,2 mm-nél ne legyen több a röpsúlyosnál esetleg nagyobb hiba is elfogadható.

Előzmény: trabygo (28042)
trabygo Creative Commons License 2016.10.23 0 0 28043

Robix gépnél. Ez lemaradt.

Előzmény: trabygo (28042)
trabygo Creative Commons License 2016.10.23 0 0 28042

Üdv mindenkinek !

 

Abba kérném a segítségeteket ,  hogy ha leveszítek a motort a közdarabról vissza rakáskor hogyan központosítjátok ?

 

üdv  :  Trabygo  

1686 Creative Commons License 2016.10.23 0 0 28041

Szia!Javulást kívánok Neked!Kívánom,hogy tudjad még sokáig használni erőben egészségben.Szia.

Előzmény: ja nyugi (28040)
ja nyugi Creative Commons License 2016.10.23 0 0 28040

Szia!

 

Tedd azt!

Hogy öszinte legyek nem töröm magam ebben az ügyben reménykedem, hogy javul az állapotom, és akkor azért nem kicsi segítség.

Üdv:

Józsi

Előzmény: 1686 (28039)
1686 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 28039

Szia.

Köszi. Átgondolom,ha aktuális akkor jelentkezek itt.Szia.

Előzmény: ja nyugi (28038)
ja nyugi Creative Commons License 2016.10.22 0 0 28038

Szia!

 

Charlie 1/b kapálógép KF-INDIÁN_DRAGON

Motor típusa B&S

Max teljesitmény 4 kW

Vásárolva 2009.02.04.

Megmüvelt terület nagysága Cca 300 négyzetméter.

Évente kétszer megkapálva.

2014. óta nem használom betegség miatt.

Meghibásodás O

Eladási ár: 70000.-Ft

Megtekinthető, kipróbálható, eladás helye:

Bp. XV. kerület

 

Üdv:

Józsi

Előzmény: 1686 (28037)
1686 Creative Commons License 2016.10.22 0 0 28037

Szia.Csak a 4 lóerőset szeretném venni.A Robi 56 osom sprint 375 motoros volt 3,5 Le.Az is jó volt.Ezek a motorok annak a további változata vagy fejlesztése lehet.

Előzmény: Furak (28036)
Furak Creative Commons License 2016.10.21 0 0 28036

Szia! Kinézetre ugyan az, de van belőle 3,75 és 4le-ős változat is.  Azért mondtam,  hogy a Midi lehet a gyengébb motorral van szerelve. 

 

Jó választás remélem elégedett leszel vele!

Előzmény: 1686 (28034)
Luximen Creative Commons License 2016.10.21 0 0 28035
Szia.
Szívesen.
Előzmény: 1686 (28032)
1686 Creative Commons License 2016.10.21 0 0 28034

Szia.Ahogy a képeken néztem a motor ugyanaz lehet.A kf sprint a befutó.Szia.

Előzmény: Furak (28026)
1686 Creative Commons License 2016.10.21 0 0 28033

Szia.Köszönöm szépen a válaszodat.Segít a döntésben.

Előzmény: kicsikocs (28028)
1686 Creative Commons License 2016.10.21 0 0 28032

Szia.Köszönöm szépen a választ.Így értem az egészet már.

Előzmény: Luximen (28031)
Luximen Creative Commons License 2016.10.20 0 0 28031

Szia!

 

Kf-04 kuplung: indításkor be kell húzni a kuplungot. Indít --majd a kuplung kiengedésével zár a szerkezet és megindul a hajtás. Itt a kar függőlegesen áll.

 

Az Fk kuplung: indításkor nem kell behúzni (nyitott állapotban van). Indítás-- majd a kuplung behúzásával zárjuk a szerkezetet és megindul a hajtás. Menet közben behúzva kell tartani. ( nekem pont az tetszik hogy baj esetén csak el kell engedni). Itt a kar vízszintesen van.

   

A kettő között nagy vonalakban az alábbi alkatrészek cserélődnek ki:

FK-ban van--KF--ben nincs Kf-ben van, Fk-ban nincs

 

Sokan panaszkodnak, hogy az FK megoldásnál a nyomcsapágy hamarabb tönkre megy. Nálam még nem volt vele gond. 2011 óta használom.

 

Előzmény: 1686 (28025)
Furak Creative Commons License 2016.10.20 0 0 28030

Szia!

Közbe, hogy gyári állapotára visszahajtottam a kiemelő villát, ki tudtam venni az alátéteket a motor és a kuplungház közül. Most már hibátlan :D Csak a jó időt várom már....

Előzmény: studiod1 (28029)
studiod1 Creative Commons License 2016.10.20 0 0 28029

Nekem sem jön be a fordított kuplung még rotálásnál sem,tudom a vészleállítót is tartani kell ha "jó",  nálam "időszakosan rossz" munkája válogatja.

Előzmény: Furak (28027)
kicsikocs Creative Commons License 2016.10.20 0 0 28028

bocs a belevauért ! A forditott kuplung azt jelenti, ha azt akarod, hogy menken  a "csizma"  vagyis a motor és a lehajtás között kapcsolat legyen akkor  ÁLLANDÓAN behúzva kell tartanod a kuplungfogantyút.Szokás kérdése ez, végülis megtanulható-Bár ha kocsizni is akarsz a gépecskével akkor nem ideális.

 

Kuplungja válogatja, van olyan kapagép, ahol a hajtást úgy adod át a motorról, hogy az ékszijat feszited  (néhánynál a motort húzod a szijfeszességig) máshol a két kuplungrészt szoritod össze a bovdennel).

Előzmény: 1686 (28025)
Furak Creative Commons License 2016.10.20 0 0 28027

Szia!

Tudom, hogy neked bejött, de sajnos sokaknak nem. Bár lehet csak nekik nem volt szerencséjük hozzá. Biztonsági szempontból jobb a fordított kuplung(bár a hivatalos KF gépeken meg holt ember kapcsoló van ami a motort állítja le, tehát a funkció ugyan az végül is), de hozzá kell tenni talán a rendes kuplungos kényelmesebb, igaz nem tudom mennyire kényelmes fogni a kert végig.

Előzmény: Luximen (28022)
Furak Creative Commons License 2016.10.20 0 0 28026

Szia!

Lehet a motor is valamivel gyengébb kivitel. A hajtómű biztos különbség.

Előzmény: 1686 (28020)
1686 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 28025

Bocsi nem erre akartam kattintani a hozzászólást.Csak a kettő előző összekeveredett.A fordított kuplungot azért kifejtheted.Köszönöm.

Előzmény: Luximen (28022)
1686 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 28024

Üdv!Én mindenképpen Briggs motorosat szeretnék.Köszönöm,hogy felajánlottad.Pontosan mi ez a fordított kuplung?Ezt még nem ismerem.Köszönöm.

Előzmény: Luximen (28022)
Silvan Creative Commons License 2016.10.19 0 0 28023

Az email cím a srácé, akinek a hozzászólását írtam. Én vásároltam tőle, megbízható és pontosan küldte amit kértem és jó áron. 

Előzmény: flenfer (28018)
Luximen Creative Commons License 2016.10.19 0 0 28022

Üdv.

Nekem Mtd 55/6 van Thorx motorral. Fordított kuplunggal.Semmi gondom vele(Sőt! Kimondottan szeretem hogy fordítva működik).

A motorral sincs gondom. Rendszeres olaj cserén,tisztításon kívül egyszer volt gond a regulátor rugóval. Sajnos rotálás közben beleszaladtam a málnásba, és egy száraz ág kicsit megtiporta a rugót. Igazítás után használható, de most szezon előtt kap egy újat (3200 ft)

2011 őszén vettem. Éves kerti munkák (500 m2), néha kocsizás.

Őszeségében nem panaszkodom.

Előzmény: Furak (28011)
ja nyugi Creative Commons License 2016.10.19 0 0 28021

Szia nekem van egy eladó, alig használt éppen olyan, mint amit keressel Szentkirályi. 

Brigs motorral, négy kapatagos. hibátlan alig használt. Betegség miatt eladó.

 

Üdv:

Józsi

Előzmény: 1686 (28010)
1686 Creative Commons License 2016.10.19 0 0 28020

Szia!Max 10 alkalommal használnám.A KF Sprint és a kf Sprint midi között csak az alsó hajtó rész és a kormány a különbség?

Előzmény: Furak (28019)
Furak Creative Commons License 2016.10.19 0 0 28019

Ha már a pénzed meg van rá én ajánlom az új gépet. Mint írtam nekem a használttal sem volt gond, de ha jól teszik össze ennyi sem lett volna. Új gépet te tartasz karban nagyon sokáig bírni fogja. Gondolom hobbi gép lesz inkább mint üzemi?

Előzmény: 1686 (28012)
flenfer Creative Commons License 2016.10.19 0 0 28018

Köszi!

Előzmény: Silvan (28014)
flenfer Creative Commons License 2016.10.19 0 0 28017

Üdv.!

A motor tartó közdarab érdekelne. Mennyi az ára?

 

Előzmény: zoli678 (26649)
Furak Creative Commons License 2016.10.19 0 0 28016

Szia!

Szívesen segítek ha tudok :)

Előzmény: 1686 (28012)
Silvan Creative Commons License 2016.10.18 0 0 28015

hzsolt86@indamail.hu

Silvan Creative Commons License 2016.10.18 0 0 28014

Nézd meg  a 26649-es hozzászólást.

Előzmény: flenfer (28013)
flenfer Creative Commons License 2016.10.18 0 0 28013

Üdv. Mindenkinek!

Keresek egy Robi 56-os kapagéphez motortartó közdarabot

1686 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 28012

Szia!

Maximálisan kielégítő választ adtál.Volt egy gyanúm hogy ezek a jobbak.Köszönöm szépen a választ.Nekem Robi 56 volt.Azzal sem volt semmi baj.Sprint 375 motorja volt(Briggs).3,5 lóerős.Szentkirályit veszek akkor biztosan.Szép estét.Szia.

Előzmény: Furak (28011)
Furak Creative Commons License 2016.10.18 0 0 28011

Szia!

Az MTD gépek Szentkirályi hajtóművel szereltek és általában a rosszabb kivitellel(pl.: Fordított kuplung), továbbá Honda klón Kínai motorok díszelegnek rajtuk, amik van hogy jók mert kifogsz egy jót van hogy hamar tönkremennek. Én ajánlom a Szenkirályi(röviden KF gépeket), nekem is van egy 2001-es évjáratú KF Sprint kapálógépen. Teljesen meg vagyok vele elégedve mivel az még régi kivitel így 3×3 kapa van rajta ami keményebb földbe érezhetően sok neki le is szoktam venni mind két oldalról 1-1 kapát és 2×2 kapataggal használom(az újakat így szerelik), puha talajon ha a rögöket akarom elaprítani eső után mikor puha a talaj 3×3 kapa van fent(akkor erőlködés nélkül bírja). 15 éves létére most volt idén kuplung ferodol cserélve először igaz most sem azért mer elkopott hanem az előző tulaj rosszul tette fel a motort és nem középpontosan volt beállítva a kuplungja így félre kopott. Most legalább 15 évig megint jó lesz :) Továbbá fel lett újítva a karburátor kapott új szívatógumit, membránt(nem lett volna fontos cserélni de ha már a szívatógumi csere miatt levettem a karbit így azt is cseréltem) a hajtóműbe meg 2db szimering csere volt a kapatengelyeknél. Ez az egész műveletpár ezer Ft volt...  Persze szezon előtt olajcsere időnként gyertyacsere és levegőszűrő pucolás ez karbantartás így nem is írtam a "költségek közé" mivel minden gépen jelen vannak. Szerintem nagyon jó gépek, ha karban vannak tartva, és arra vannak használva amire kitalálták őket. Egy ugyan ilyen gépem van ma is megvásárolható ugyan az a kivitel: http://ujje.hu/szentkiraly-kf-sprint-benzines-kapalogep-nw008002 talán ebből is lehet sejteni, hogy jó, ha 16-éve lényegi változás nélkül gyártják(ezen van vészleállító a bal oldali szarvon az enyémen még nincs). remélem kielégítő választ adtam, további kérdésekre szívesen válaszolok!

 

Üdv.: Furak

Előzmény: 1686 (28010)
1686 Creative Commons License 2016.10.18 0 0 28010

Sziasztok.Mtd vagy Szentkiràlyi rotációs kapát érdemes venni?melyik a jobb,megbízhatóbb tipus.Én a briggs motorokkal szimpatizálok,mert azt ismerem.Az megbízható volt régen is.Max 100000 ft árban gondolkodom.Ha van más gyártmány is ennyiért ami jó akkor azt is írjatok meg légyszi.Köszönöm a válaszokat.Sziasztok.

Furak Creative Commons License 2016.10.17 0 0 28009

Szívesen, remélem sikerül találni!

Előzmény: zamu (28008)
zamu Creative Commons License 2016.10.16 0 0 28008

Köszönöm a tanácsot!

Előzmény: Furak (28007)
Furak Creative Commons License 2016.10.16 0 0 28007

Az M-FORG KFT. -nél. Ők gyártják ezt az ekét ha náluk nincs ilyen máshol se. A webáruházuk szünetel jelenleg, de ha írsz nekik e-amilt, vagy felhívod őket biztos választ kapsz. Nekem e-mail-re pár napon belül válaszoltak. 

 

 

Elérhetőségük.:


Telephely: Szava-Vaskapupuszta

Adószám: 12808867-2-02

Telefon:72/529-017
Fax: 72/529-018
Mobil:06-30/4748608

E-mail: iroda@mforg.hu

 

 

Előzmény: zamu (28006)
zamu Creative Commons License 2016.10.16 0 0 28006

Nem pont ez, de ha megveszem hozzá ennek a csoroszlyáját, gondolom nem fognak összeveszni.

 

Neten nézelődtem már, de külön nem találtam sehol. Hol érdemes megnézni?

Előzmény: Furak (28002)
Furak Creative Commons License 2016.10.16 0 0 28005

Kimarad egy szó: Lehet az is lesz megnézem....

Előzmény: Furak (28004)
Furak Creative Commons License 2016.10.16 0 0 28004

Lehet az is megnézem délután mer neten ahogy nézem mind egyenesen áll az enyém meg görbe....

Előzmény: ali kis (28003)
ali kis Creative Commons License 2016.10.16 0 0 28003

Ha megnyúlik a bovden és csavarral már nem állítható, nyugodtan üthetsz rajta egy kicsit, hogy előbbre álljon

Előzmény: Furak (28000)
Furak Creative Commons License 2016.10.16 0 0 28002

 

Ha ilyen lehet van hozzá boltba, de ha más nem biztos hogy találsz. Ez Szentkirályi Kft álltal gyártott KF eke.

Előzmény: zamu (28001)
zamu Creative Commons License 2016.10.16 0 0 28001

Egy sima ágyeke. Mire gondolsz típus alatt?

 

A konkrét márkáját nem tudom.

Előzmény: Furak (27999)
Furak Creative Commons License 2016.10.16 0 0 28000

Sziasztok!

 

Most ebbe az esős időbe itt bent nézegetem az alkatrészeket a gépre és rákerestem a kiemelő villára képeken egyeneseket találtam. Legalább is nem látom, hogy az a része amibe a bowden megy meg lenne hajlítva.. 

 

Ez az új:

             

 

Ez meg a saját gépemen lévő ami láthatóan hajlítva van:

 

                                                                                       

Furak Creative Commons License 2016.10.16 0 0 27999

Szia!

Milyen típusú ekére kellene?

Előzmény: zamu (27997)
Furak Creative Commons License 2016.10.16 0 0 27998

Szia!

Mindegy csavarhoz a motor és kuplungház közé 2db alátétet tettem. Nem nagy az így keletkezett rés, gondoltam én is rá hogy kinyomom az csak leszigeteli.

Előzmény: Dutrás-pisti (27988)
zamu Creative Commons License 2016.10.15 0 0 27997

Sziasztok!

 

Kapálógép ekéjéhez való csoroszlyát (csoroszlya kés) önmagában lehet valahol vásárolni?

 

Ha igen, hol? :)

 

Előre is köszönöm!

ps2jani Creative Commons License 2016.10.15 0 0 27996

Előzmény: ps2jani (27995)
ps2jani Creative Commons License 2016.10.15 0 0 27995

Előzmény: lmartonk (27992)
ps2jani Creative Commons License 2016.10.15 0 0 27994

Üdv! A videón látszik, hogy milyen állapotú a membrán. Ahol a rugó van az a része túlságosan elfáradt,elnyúlik vagy megkeményedik.Membrán csere megoldja a problémát,szerintem a tiédet is. De egy kicsit pontosabban kellene tudni hogy ,hogy áll le. Gondolok arra: lefullad,kicsit felpörög,mintha levennéd a gyújtást?Leállás után indítható-e? 

Előzmény: lmartonk (27992)
gombászok Creative Commons License 2016.10.15 0 0 27993

Hondásokat hátha érdekli, a neten böngészve találtam:

 

http://petikveteran.uw.hu/hondaf600y.htm

lmartonk Creative Commons License 2016.10.15 0 0 27992

Üdv!

 

A tünet az, hogy leáll a motor, amikor a tank kb. félig van. A látványból gondoltam, hogy a másik cső dolgozik, az van kb olyan magasságban, ahol a benzin maradt leállás után. Persze más is lehet a baja, de mi? A linken semmi újdonság, odáig eljutottam.

 

üdv

LM

Előzmény: ps2jani (27990)
ps2jani Creative Commons License 2016.10.14 0 0 27991
Előzmény: lmartonk (27987)
ps2jani Creative Commons License 2016.10.14 0 0 27990

Üdv! Szerintem a benzint a tankból a hosszabb csövön szívja akkor is ha tele a tank.

Előzmény: lmartonk (27987)
ali kis Creative Commons License 2016.10.14 0 0 27989

A Briggs fórumon kellene megkérdezni. Biztosan segít valaki.

http://forum.index.hu/Article/showArticle?t=9213666

Előzmény: lmartonk (27987)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2016.10.14 0 0 27988

Szia Furak!

Ha nem nagy a rés,akkor sziloplasztal nyomd ki!

Előzmény: Furak (27986)
lmartonk Creative Commons License 2016.10.14 0 0 27987

Üdv!

 

Új vagyok, nem ismerem a szokásokat, meg hogy a kérdés idevaló-e.

 

Brigg&stratton 4LE-s motor nem szívja fel a benzint a tankból a hosszú (alulra leérő) szívócsővel, csak a röviddel, ezért csak a fél tankig megy a motor.

A hosszú cső légjáratait kifújtam, átjárhatók. Meg egyéb légjáratokat is, a karbi levételével elérhetőeket.

Van-rá ötlet, mi lehet a baja?

 

Kösz

LM

Furak Creative Commons License 2016.10.13 0 0 27986

Sziasztok!

Jó lett a KF! Igaz földbe nem próbáltam 2-3 napnyi eső után, de most már behúzott kuplungnál nem hajt kiengedve meg fog rendesen! Végül is tettem a motortartó csavarokhoz 2db alátétet a motor és a kuplung ház közé. Majd letömítem a keletkezett rést és csak nem mén be kosz.

Furak Creative Commons License 2016.10.13 0 0 27985

Szia!

Közdarabra én is gondoltam, majd látom mi lesz a megoldás. Ha minden jól mén ma este fele megnézem a gépet mert nem jutottam még a héten, hogy csináljam.

Előzmény: Luximen (27983)
studiod1 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 27984

Felesleges,a kiemelővilla kart picit hajlítsd "előre".

Előzmény: Luximen (27983)
Luximen Creative Commons License 2016.10.12 0 0 27983

Szia.

 Bocs de elkerülte a figyelmem. Nekem is neccesen elég a feszítő csavar. Gondolkodom egy hosszabbra cserélésen, vagy egy közcsavarral megtoldom.

Előzmény: Furak (27978)
jano5691 Creative Commons License 2016.10.12 0 0 27982

Esetleg krétázd be a ferodolt, hogy látszódjon központosan érintkezik-e.

Előzmény: Furak (27981)
Furak Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27981

Lehet aszt kell csak majd valamivel le kell fedni a maradék helyet nehogy kosz menjen be, igaz fent van a sárvédő.

Előzmény: Dutrás-pisti (27980)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27980

Szia Furak!

Ha leveszed a motort, akkor mozgasd meg a bowden tartót,hogy mekkora a mozgása az alsó kuplungnak?

Ha kell akkor hézagold ki az össze csavarozásnál alátéttel.

Előzmény: Furak (27979)
Furak Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27979

 feszessé= feszesség

Előzmény: Furak (27978)
Furak Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27978

Szia!

Köszi, de írtam is hogy a feszessé állító csavaron már nem tudok állítani...

Előzmény: Luximen (27977)
Luximen Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27977

Üdv Furak.

A kiemelő villa karon van egy süllyesztés amely megvezeti a csavart. Végül is ezáltal a kar helyzete is adott.

 

 

Viszont a közdarabon kell lenni feszesség állító csavarnak. Azzal lehet játszani.

Előzmény: Furak (27976)
Furak Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27976

És azon lehet állítani?  Mert láttam van egy csavar a kiemelő villán de nem tudom, hogy átmenő vagy lehet-e azon állítani?

Előzmény: studiod1 (27973)
Gyula65 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27975

Egyébként garanciális!

Üdv!

Előzmény: xyzw (27971)
Gyula65 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27974

A tartozékokat ezek szerint ingyen kapod hozzá!

Üdv!

Előzmény: xyzw (27971)
studiod1 Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27973

Igen arra gondolok,mivel ott biztos teljesen le tudod nyomni a kúpot a rugó ellenében.

Előzmény: Furak (27970)
xyzw Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27972

mondjuk lehet, hogy lesz akinek megér annyit a körmös kerék, a saraboló, meg az eke, amelyet a használt gép garanciavesztése jelent.

Előzmény: xyzw (27971)
xyzw Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27971

A boltban meg 139900 az új, garanciával... ügyes vagy, biztos lesz vevőd!

Előzmény: Gyula65 (27965)
Furak Creative Commons License 2016.10.11 0 0 27970

Most központosítva van, hál égnek azt sikerült megcsinálni reményeim szerint mivel bele nem látok...

A arra a karra gondolsz amit a bowden mozgat? 

Előzmény: studiod1 (27969)
studiod1 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 27969

Lent közvetlen a tengely-karnál sem lehet kiemelni(továbbra is hajt)? Amint írtad a kuplung felső helyén valószínű ferodol vastag esetleg központosítási gond.

Előzmény: Furak (27968)
Furak Creative Commons License 2016.10.10 0 0 27968

Sziasztok!

Kicseréltem a kuplungot(vagyis csak a ferodolt) a KF 04-en. Az a probléma hogy teljesen behúzott kuplung karnál is hajtja a kapákat. A kuplungfelső rendesen a helyén van és a csapágy is 2× ellenőriztem. Esetleg vastag a ferodol, vagy más gond is lehet?

Válaszokat előre is köszönöm!

traktoros82 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 27967

Üdv mindenkinek!

Robi 55 rotációs kapáról mi a véleményetek? Érdemes venni? Vagy csak kínlódni fogok vele?

Nem szerelgetni valót szeretnék hanem olyat ami működik.... lehetőleg nem túl drágán.

Gazdik Nimród Creative Commons License 2016.10.10 0 0 27966

 

üdv mindenkinek! Ez milyen gép és mennyit érhet? továbbá van még egy terra traki fellelt állapotban, egy briggs 4 lovas kf és egy reform 300as lombardini motorral egy méter széles 3késes fűnyíró adapterrl és egy 120as rezgőkéses kaszával! A reform és a kf 04 működik a terra tankja rozsdás de működik! A danuvia motoroson nincsen szikra!

Válaszokat előreis köszönöm! Tisztelettel: Nimród

Gyula65 Creative Commons License 2016.10.10 0 0 27965

Az ára 140 000 Ft.

Előzmény: Gyula65 (27964)
Gyula65 Creative Commons License 2016.10.10 -1 0 27964

Eladóvá vált új állapotú, mindössze 1 órát ment bejáratás céljából, KF Dragon 55H, szentkirályi Honda motoros kapagépem.

Tartozékai: saraboló, körmös kerék: átmérő 330 mm, jobbra forgató eke. Olajjal feltöltve!

Azonnal üzembe állítható.

Az eladás oka: eladtam a telkem.

Átvehető csak személyesen Budapesten az Árkád Áruház közelében.

Az ár fix nem alkuképes.

Adatok:

Motor

Honda GCV 160ccm

Teljesítmény

kb. 5.5 Le

Munkaszélesség

77 cm

Kapatag átmérője

30 cm

Súly

45 kg

  • Olajfürdős csigahajtómű
  • 6 kapataggal
  • 1 előremenettel
  • Kézi oldású kúpos tengelykapcsoló
  • Vízszintes és függőleges irányban állítható kormány
  • Védőtárcsával szerelt

http://kerteszetigeparuhaz.hu/kultivatorok/57-kf-dragon-55.html

szabyka18.1 Creative Commons License 2016.10.08 0 0 27963

Szia bpisti80!
sajna nem vagyok közel 140km van köztünk.van. járókerék tengelyén új lyukat nem akarok fúrni rá!kitalálok rá valamit. lehet csapszeget teszek bele hátha azt beveszi

Előzmény: bpisti80 (27962)
bpisti80 Creative Commons License 2016.10.06 0 0 27962

Szabyka 18.1 te merre laksz?Mert ha Nyíregyháza környékén laksz hozd el nekem és megcsinálom neked a kerékfelrakást!Én Nyírszőlősön lakom Nyíregytől 8 km-re lakom!

bpisti80 Creative Commons License 2016.10.06 0 0 27961

Nem a robi 55 szar ,hanem ti nem értettek hozzá!Ha csak szivatóval jár a motor akkor szimeringes!

Nekem érdekes módon tökéletesen működik,még fel is újjitottam saját magamnak egyszer!nagyon jó kis pörgős gép és gyors az alja.

Furak Creative Commons License 2016.10.06 0 0 27960

Nagyon szívesen! Örülök, hogy jó lett a géped :)

Előzmény: freelancer25 (27958)
mitirgyak Creative Commons License 2016.10.05 0 0 27959

Sziasztok!

Gcv 160 motorra keresek gázszabályozó egységet. Az ahová ag ázbovden be van kötve ill rögzítve van.

Lemezrész amire a karburator is rá van rögzítve kallantyúkkal rugóval. Megprobalok képet is feltölteni, bár eddig még sosem sikerült.nem vagyok egy nagy számgép zseni. Valaki segítsen! Gázbovden es gázkar is jó lenne. Nem egy kopó alkatrész, csak van ilyen valakinek..

Köszönöm előre is. A benzincsapot is ez tartja.

freelancer25 Creative Commons License 2016.10.04 0 0 27958

Köszönöm Furak és jano5691!

 

Azt hiszem sikerült eltalálni a gyári beállításit, most már ok a gyertya is!

 

Előzmény: jano5691 (27942)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.04 0 0 27957

:-)))

 

Nagyon szuper lehet ez e kapa-kupa :-))

 

Tetszett a videó .

 

gratula a géphez :-))

Előzmény: Babszi207.300 (27954)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.04 0 0 27956

Valaki???

 

Senki ???

 

:-((

Előzmény: Törölt nick (27951)
Törölt nick Creative Commons License 2016.10.03 0 0 27955

Üdv Babszi207.300!

 

Én a magam részéről várom a mielőbbi elérhetőséget! :) Majd megoszthatnád a robi 52-es fórumon is,bár az eléggé haldoklik.

Előzmény: Babszi207.300 (27954)
Babszi207.300 Creative Commons License 2016.10.03 0 1 27954

Üdvözlök mindenkit!!!

 

Épp most pörgettem át a bejegyzéseket, és látom hogy keresték páran az általam szerkesztett Robikgépkönyves oldalt. Sajnos már hosszú ideje nem elérhető, mert átköltöztettem egy ingyenes nagyobb webtárhelyre, de a webtárhelyt adó reklamált mert napi szinten akkora az oldal látogatottsága hogy le terheltem a szerverüket és kötelezne egy pénzes webtárhely csomagra. Ezen kívül rengeteg elfoglaltságom volt, egy Robi 151est atomjaira bontva full generállal, pótkocsi építéssel készültünk a Sárosdi Kapa-Kupa versenyre. Jelenlegi teendők mellett hamarosan be ütemezem újra az oldal újra élesztését. Köszönöm és örülök, hogy van érdeklődés a gépkönyves oldalam iránt.

 

Zsolti65tz Creative Commons License 2016.10.03 0 0 27953

Sziasztok!

 

Robi 66-156-66 hoz új alkatrészek eladók!

Motorikus alkatrészem nincsen.

Burkolatok, kapatagok, komplett hajtóműház, csigatengely, bronzkerék, kuplung, LR56-lassító-felező..stb

 

Érdeklődj :)

 

hzsolt86@indamail.hu

 

ezputnok Creative Commons License 2016.10.03 0 0 27952

Szép napot! Eladom nagyon jó kapagépem. Keveset használt, utóbbi 12 évben semmi! Lefestettem, és cseréltem benne ezt-azt. Pl: membránt, gázbovdent, szűrőt, előszűrő szivacsot, gyergya új, pipa új, porlasztó benzintank kitakarítva. Most nagyon szépen jár! Hajtómű olajat cseréltem! Szinte új a drága, gazdájára vár, nekem nem kell, mert nincs kertem!

Törölt nick Creative Commons License 2016.10.03 0 0 27951

Szép napot az uraknak.

 

Egy nagyon jó barátom keresett meg tegnap egy problémájával :-))

 

Telefonon csak annyit mondott a kapálógépe nem jó meg nézném-e ha el hozza .

 

Nos tegnap jött hozta :-)))

 

: (HURRICANE EBH 705 kapagép)  elárulom egy 700w os elektromos kacat :-)))

 

de neki ez a kapáló gépe és teljesen oda meg vissza van hogy a kis kertjét most nem tudja rendezni nélküle :-))

 

Mint aztán kiderült a motorikus részével semmi baj nincsen de az alja olyasmi mint egy rendes kapálógép csiga hajtásos bronz kerékkel!

 

na ez az ominózus bronz kerék nyalódott el neki!

 

Itt jön a kérdés:  Esetleg valaki ehhez hasonlót nem javított vagy nem lenne ötlet hol lehetne egy bronz kereket venni bele??

 

(egyenlőre az új szóba sem jöhet teljesen bele van ebbe zugva :-))  )

 

Meg köszönném ha lenne segítség.

 

 

 

Dutrás-pisti Creative Commons License 2016.10.02 0 1 27950

Természetesen a kerék tengely vége ne érjen a porvédő szimeringhez, kb.3 mm legyen közötte.

Dutrás-pisti Creative Commons License 2016.10.02 0 0 27949

Szia!

Ha a kerék tengelyt elfordítod 90 fokot,akkor tudsz új lyukat fúrni.Utána nagyobb csavar anyát ráhegeszteni,hosszabb 10 mm átmérőjű csavar vagy csapszeg.

Hogy értsed,csináltam egy rajzot:

Előzmény: szabyka18.1 (27948)
szabyka18.1 Creative Commons License 2016.10.02 0 0 27948

hello!szemből nézve jobb oldali járókeréken lévő lyukba nem tudom a csapszeget beletenni, mert tojás alakú a lyuk.  A járókerék tengelyén a lyukat kilehet fúrni, hogy ne legyen tojás alaku?

Előzmény: Dutrás-pisti (27947)
Dutrás-pisti Creative Commons License 2016.10.01 0 0 27947

Helló!

Nem egy egészséges,szerintem rakd beljebb egy lyukkal!Ha nem megy,akkor vágj le a tengely végéből!

Előzmény: szabyka18.1 (27946)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!