Annyi észrevétel van az autómmal, hogy padlógázt nyomva ma reggel indult. 10-20 másodperc melegedés után felpörgött és visszaengedve a gázt nem állt le.
Kérlek írd meg, milyen fagyállót kell használni ehhez a motorhoz, valamint, hogy érdemes-e olcsó olajjal megjáratni, majd azt is lecserélni. Egyáltalán milyen lépéseket kötelező feltétlenül betartani?
A második problémára a megfejtés a töltőnyomás érzékelő, nekem is volt ugyanez és úgy emlékszem az volt a ludas. Az viszont érdekes hogy nincs hibakód mert ezt be szokta rögzíteni.
Sziasztok. 2 DB problémával fordulok hozzátok, hátha valaki tudna nekem segíteni.
Vettem 1 Nissan Primastart 2003-as 1,9 dci f9q 760 motorkódu. A következő lenne vele a problémám:
Az autó viszonylag könnyen elindul, de gázpedálra lépésnél késik a motor fordulat, visszaengedésnél pedig fenn marad a motor fordulat. A komplett gázpedált kicseréltük, és semmi változás. Az alapjárat néha 1200, néha 300. Szinte leáll. Van mikor gondol egyet, varázsütésre megjavul menet közben, de leállítás illetve újraindítás után, újra ugyanez a probléma. Mi lehet a baj?
A másik kérdésem pedig, hogy ha terhelésnek teszem ki az autót, pl. emelkedő, vagy előzés, vagy hosszabb húzatás, kigyullad az izzítás lámpa, és az autó csak alapjáraton müködik, gázadásra nem reagál. Le kell állítani, újraindítani, és akkor megy tovább az autó, a következő terhelésig. Mi lehet a baj?
Hibakódot nem jelez. Megköszönném, ha tudnátok valamit javasolni.
Adódott egy szép 2012-es Renault Trafic-om 129000 kilóméterrel, 2.0 diesel motorral!
Két hete hoztam be Németországból,a kb 1000 kilóméteres úton semmi gond nem volt vele.
A motor teljestménye rendben volt,nem füstölt,szóval minden oké volt!
Nem nagyon mentem vele 140 fölé és nem is húzattam ki nagyon a kocsit,2000-3000 fordulaton váltottam.
Két hetet pihent a parkolóban,mire kaptam rá táblát (gyorsan dolgoznak a NKH-nál),majd mentem is a szerelőhöz olaj és szűrőcserére!
Miután a mester megcsinálta a szervízt ment vele egy kört ,elmondása szerint rendesen megnyomta neki 2.-3.-ban (kb 4000 fordulat) és kiírta a műszerfalon,hogy einsprizung defekt!
A motor teljesítményéből nem vesztett,vissza ment a műhelybe,törölte a hibaüzenetet ( volt tán valami hibaüzenet a tempomatra,meg egy tárolt üzenet,de nem emlékszem már rá mire) és mondta használjam pár napig,hátha kidob megint valami hibát!
3 nap alatt nálam nem jelentkezett még eddig a hibaüzenet!
Megjegyzem az autó papírjai között találtam egy számlát,melyen az szerepel,hogy tavaly kicserélték a kocsin a turbót! Ami ennyi kilóméternél nekem elég furcsa.
Még csak ismerkedünk. Letöltöttem egy magyar nyelvű kezelésit, amiben azt írják, hogy az index kar végén lévő gombbal lehet előhozni a számítógép további adatait (fogyasztás, szerviz esedékesség stb) Nekem erre a gombra nem reagál semmit. Ez lehet felszereltség függő, vagy elromlott a kapcsoló?
Rendesen légtelenít kupak vissza zár ha ezután is a kiegyenlítőbe megy akkor baj van ,néz rá a termosztátra ha jol dolgozik nincs mese végig kell követni a baj okozóját ....
kozvetlenul legtelenites utan nem tettem vissza a kupakot es ahogy melegedett a motor, ugy emelkedett a viz szintje is, es ha nem allitom le motort kifut
5 ponton szoktam legteleniteni (termosztathaz, olajhuto, vizhuto es 2 futotomlo) es megis par szaz meter utan levegos a rendszer, valamint azt is megfigyeltem, hogy csak magas homersekleten forgat vissza valamennyi vizet a tagulasi tartalyba, de nem dugulas miatt, mert hideg motornal, ha megnyomkodom a huto felso csovet benyomja a vizet a tartalyba. Nem tudom, ez mennyire normalis.
Egy kis segítséget kérnék. Tegnap ki akartam cserélni az EGR szelepet, és amikor az alsó csavart kezdtem lazítani, a szerszám nyele hozzáért egy vezetékhez(?) vagy csatlakozóhoz(?) és szikrázott egyet. Mivel közben rám esteledett, ezért abbahagytam. Azonban azt vettem észre, hogy az akkumulátor piros visszajelzője nem gyullad ki amikor ráadom a gyújtást. (Egyébként minden működőnek tűnik.) A biztosítékok épnek látszanak. Mi (és hol) ment el ? Az autó 2005-ös évjáratú 2500 ccm 135 LE Vivaro Tour.
Kedves fórumtársak, segítségeteket szeretném kérni mielőtt szétszednék Traficom (2004, 1.9 dci, 100 LE, F9Q760) motorját. Légtelenítés után pár száz méteren felemelkedik a hűtővíz a tartály tetejéig, majd nem sokkal később ki is nyomja a vizet, és ismét levegős a rendszer. Gyakran lehet csobogó hangot hallani az utastérben, gondolom a fűtőradiátor felől. Légtelenítéskor zöld színű folyadék jön ki, annak ellenére, hogy a frissen cserélt folyadék színe narancssárga.
Tavaly nyáron volt vezérműszíj és vízpumpa csere, majd ősszel kicserélődött a meglyukadt hűtő is, valamint a hűtőfolyadék. Amióta a probléma fennáll cseréltem hűtősapkát is.
Kérdésem az volna, kimondottan hengerfej-hiba okozhatja ezt a jelenséget, vagy érdemes máshol tapogatózni?
Az olajban nincs víz, a vízben sem látok olajat úszni, fehér füstje sincs az autónak.
sziasztok van egy 2008 2.0 dci renault trafikom es nem talalyak a poroblemat.menet kozben ha fol taposom 2400 fordulat fele leal minthogyha uzem anyag nelkul maradna de ha 2400 alat tartom megy a teszt nem ad ki semi hibat;ki lett cserelve a magas nyomasu pompa a porlasztok az egr a levego mero .ha valaki talalkozot ilyen problemaval esetleg.megkoszonom elore