Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.09 0 0 48975

Ha mindenképp fizetni kell miért ne pályán menjen?

Országúton és autóúton is csak 70el mehet.

 

Előzmény: Autobahn89 (48974)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.09 0 0 48974

Szerintem a nyugatrol jovo vagy oda tarto tranzit tovabbra is a 4-est fogja valasztani. Miert kerulne M3-M35-M4 fele? Kamionoknak nem annyi a buli, mint egy autonak. A matricas ervelesed itt meg is bukik :) Nekik ez tobb utdij lenne, es tobb uzemanyag. Eddig is 4-esen mentek,raadasul mostmar egesz hosszan 2x2 savon mehetnek az M4esen. M35-M4 a via carpatia miatt epul, teljesen mas tranzit vegett. Ami viszont nem olyan eros, mint az M5 es 4es tranzitforgalma. 

Előzmény: Törölt nick (48972)
rm40 Creative Commons License 2020.02.08 0 1 48973
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48972

Szerintem ha az M4kész lesz a határig ,és a túloldalt is lesz autópálya,akkor nem.sokan fognak Berettyóújfalunál letérni a pályáról,ha már úgyis vettek matricát.

 

Előzmény: Autobahn89 (48970)
GOLAZ111 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48971

Az átadás előtt pár nappal mentem végig a 4 - esen. Matrica nélkül, tehát oda - vissza Vecsés - Üllő felé. Odafelé teljesen a régi úton Cegléd, Abony nem voltak rosszak. Szolnokon nagyon túlgondolták a forgalomszabályozást. De azért átértem. Tiszaligetnél kihagytam a régi szakaszt. Szajol nem rossz, De utána elég csúnya felfagyások vannak.

Fegyvernek Szapárfalunál terelés, a szél felborított egy utánfutót. Itt Kunhegyes, Kunmadarason át mentem Karcagra. A felületi bevonatok sem örökéletűek, de még elmegy. Kunmadaras után hibátlan út, de Karcagon belül már nem és van egy kereszteződés, ahol nem is annyira egyértelmű, hogy kinek van elsőbbsége.

Utána vissza a 4 - re, jól lehetett haladni, egyáltalán nem volt olyan nagy forgalom. Visszafelé Kisújszálláson át mentem, a vasút közelében. Maga a város annyira nem volt rossz. Utána találtam egy egysávos utat kétoldalt nagyon széles padkával. Ez egy régi országút fennmaradt része lenne? 

Összességében nem volt rossz egyáltalán, kivéve Szolnok megye, ami a szokásos képét mutatta. Az sem volt vészes, de ilyen lehetőségekből többet illene kihozni.

Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.08 0 1 48970

Debrecenbe en is M3-35 kombon megyek. Sokat kozlekedek 4-esen is. Sajnos a tranzit igen jelentos.

A 60ast nem tartja be senki szinte. Laadany polgarmestere is megmondta, hogy aaz M35-M4 nem old meg sok mindent. A suttyo roman horrorkaravanosok nem fognak kerulni. M4 epitese egy must have.

Előzmény: Törölt nick (48966)
troglodita Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48969

Én látom az ablakból a Megyeri hidat, nekem Berettyóújfaluig az M3-on csak 22 km-el hosszabb utat ír, mint a 4-esen (263 kontra 241 km).

Előzmény: Törölt nick (48966)
Hírfigyelő Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48968

Jó, elfogadom a pontosítást, de ez még mindig fényévekre van Püspökladánytól, Berettyóújfalutól, Debrecen térségétől, Hajdú-Bihar megyétől, a román határmetszési ponttól, de még J.-N.-Szolnok megye java részétől is. Tudom-tudom, sokat akar a szarka (mármint mi emberek), de nem bírja a farka; de azért ennél jobban is haladhatnának vele, mert már évekkel ezelőttre is kész állapotokat ígérgettek...!

Előzmény: Törölt nick (48929)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.08 -1 0 48967

Főleg most hogy Ceglédtől Szolnokig majd végig 60as tábla van útépítés miatt,majd Szolnokon vergődhetek át.

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48966

Nekem innen a 11.kerületből,Debrecen az M3felé menve 3kilóméterrel hosszabb mint a 4es út fele,eszembe nem jutna a 4esen.menni.Debrecenbe,miközben az M3felé végig autópálya van.

A 4es felé meg egy db km autópálya nincs,csak autóút.

 

Előzmény: Landsmann_ (48962)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48965

Megy az az M3felé is.

Előzmény: Autobahn89 (48963)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48964

Az autópályán sem kötelető végig 130 al menni.

Ha pesten keresztül mész akkor semmivel nem hosszabb az M3 felé menni Győrbe.

Mint a meglévő 4esen.

Főleg ha beáll a nullás akkor meg időben is rosszabb.

Előzmény: Landsmann_ (48962)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48963

Nehogy azt hidd, hogy a tranzit arra fog menni. Tovabbra is 4esen.

Előzmény: Törölt nick (48961)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48962

Nem lenne, lesz az fölösleges. Például Debrecenből a főváros felé is ionkább az M4-est fogják használni mint az M35/M3-at. Távolságban kevesebb és időben is az lenne. Ma mentem volna Debrecenből Győrbe, de végül meghiúsult az út egészségi okok miatt. A lényeg, az M3ason körülbelül 27 km-el hosszabb lett volna az út mint a jelnlegi 4-es, M4-esen. Igaz, ez utóbbin körülbelül 30 perccel hosszabb a menetidő. Viszont az alacsonyabb sebesség miatt az autó fogyasztása is kedvezőbben alakult volna. 

Előzmény: Törölt nick (48961)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.08 -1 0 48961

Úgy látom hogy Fegyvernek és Berettyóújfalú közt nem nagyon fog épülni az M4.

Az M35és a határ közt már épül,Románia felé az M3 az M35 és az M4 elég lesz átmenő forgalomnak.

Fegyvernek és Berettyóújfalú közt felesleges most a 4 sáv.

Bár még 2sem fog épülni egy darabig.

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48960

Nem éreztem a leálló sáv aszfaltjának a hiányát,a murvás rész pont akkor mint egy leállósáv.

Ha baleset van nem a leállósávon mennek a mentők már egy ideje hanem az autósok kétfelé húzódnak le ,erre a ritka alkalomra felesleges az aszfalt.

 

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48959

Lakott területen mehetsz 64el is,ha 50 es a tábla.:)

Előzmény: józsi24 (48943)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48958

Sztem videken ez a hatas jelentektelen, mert ott jelentos eljutasi ido csokkenest nem lehet elerni...

Ott nem az eljutasi ido a szuk keresztmetszet, hanem a tavolsaggal egyenes aranyos ua ktsg.

 

Ellenben egy nagyvarosi aggloban igen jelentos menetido csokkenest lehet elerni (most az m4en eloben lathatjuk), szaros 10kmen is akar 1 ora csokkenes odavissza...

 

Itt biztos sokan fognak emiatt messzebbrol is munkat vallalni, ill. vonatrol autoba ulni...

Előzmény: rm40 (48956)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48957

Meg az m0ra is...

 

Ha a forgalom engedi, a belso savban a tobbseg 130 korul megy...

Előzmény: Avaar (48951)
rm40 Creative Commons License 2020.02.08 0 1 48956

jav.:

 

Az adott településen élő munkavállalóknak pedig azt is üzenheti, hogy nagyobb távolságra is érdemes lesz ingáznia, ha ott magasabb bért fizetnek.

Előzmény: rm40 (48955)
rm40 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48955

Ennek ellenére elég nagy lakosságmegtartó ereje van egy ilyen magas szolgáltatási szintű útnak, mert sokkal messzebbről is bevállalja a többség, hogy bejárjon a megyeszékhelyre/legközelebbi városba dolgozni. Ha pedig jönnek nagyobb cégek, az munkalehetőség, ami szintén tartani tudja a lakosságot, pláne akkor, ha versenyképes fizetést is nyújtanak..

 

Sajnos gyakorlatban egy pont ellenkező hatás is jelentkezik. Ha könnyen megközelíthető egy település, az a nagyobb cégeknek azt is üzenheti, hogy a település messzebbről is gazdaságosan kiszolgálható lesz áruval a rövidebbé váló fordulóidők miatt. A munkavállalóknak pedig azt is üzenheti, hogy nagyobb távolságra is érdemes lesz ingáznia, ha ott magasabb bért fizetnek.

Előzmény: Avaar (48945)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48954

A fososoknak annyiban azert igaza van, hogy ezek a tullepes turesek csak a kozigbirsagra vonatkoznak, a helyszinire nem, ott kisebb a tures...

 

Mar jartam ugy, hogy a szokasos modon 65re rakott tempomattal mentem el egy faluban a 3labu mellett (ahogy mar korabban tobbszor is), de ezalkalommal utanamjott a piszok...

 

Monnyuk tolhatta neki rendesen, mert a falut elhagyva en felvettem a szokasos 120as utazot...

 

Meg is jegyezte, hogy "nem volt konnyu magat utolerni..." 😁

Előzmény: Avaar (48947)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48953

A sok veréb a terelt deli szakaszon is lassit,amint a waze monjda a fix trafit. Nem tűnik neki fel, hogy a szembejovo savra tereltek es a kamera ki van kapcsolva. :)

Előzmény: józsi24 (48949)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48952

Ahhoz nekem is volt szerencsem tobbszor is.

Kabare az egesz. Fontos volt odarakni.

Előzmény: Avaar (48950)
Avaar Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48951

De a 130-at is*

Avaar Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48950

A másik kedvencem Csárdaszállás...zöld tabla van a 46-oson, tehát 90. Van egy VÉDA, ami mér is: legtöbben 60-nal mennek el alatta..

 

M4-re szerintem simán ki lehetne tenni legalább a 120-at, de a 130-at..

józsi24 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48949

Az meg hagyjan...

 

En attol kapok agyfaszt, amikor megyek 110el az m0k-n a kulsoben (a fonok altal szabott limit 😊), kozeledek az elottem lassuzohoz, de nem tudok elozesbe kezdeni, mert a belsoben jonnek vagy 130cal...

 

En varom, hogy elhuzzon a nathasba, de nem huz, hanem lassit, egeszen 100ig, mert ott figyel a kamera (az m4 es az ecseri csp kozott), es olyankor fekezni kell am, de nagyon... 😐

Előzmény: Avaar (48947)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48948

Az nem lehet, hanem biztos...

 

A kerdes inkabb az, hogy az m5/m0 csptol miert nem az m0/m4 utvonalra tervez...

Előzmény: Törölt nick (48932)
Avaar Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48947

Mikor félnek 140-nel a pályán, és mesélem, hogy még egy tízes beleférne, nem szokták elhinni..vagy legalábbis erősen elcsodálkoznak...

Előzmény: józsi24 (48943)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.08 0 0 48946

Igen, meghozza pont annyival, amennyivel a 405 forgalma csokken...

Előzmény: <Tycoon> (48927)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!