Inkább motor, mint futómű, de mindennek van határa :)
Hát ez az, hogy nyekergett, cseréltem 8 szilentet, aztán 2 hét múlva megint nyekergett.
Persze garanciát hogy érvényesítsem ? Ránézve teljesen jó. Veszek bele két szerelt lengőkart, legalább megszabadulok tőle, ha az is nyekereg kiszerelem és hasba szúrom vele magam :)
Még, ha az a Marelli olasz Marelli lenne, de szerintem nagyon kínai, esetleg valami román csoda :)
Múltkor vettem Csergőnél G Astrához külső-belső levegő terelőizét, GM címkével a zacsin, nem is olcsón...
Igazi trafikáru kínai vacak, sorjás, zsíros "kanna műanyagból". Pontatlan, alaktalan szemét, gyári alkatrésznek csomagolva.
Viszont vettem Hondához ablaktörlő GUMIT márkaszervizben nyolcázé :) kifűztem, befűztem, és hibátlan, jó szilikongumi, belesütve a Honda felirat, tuti gyári :)
vettem az 1997 es 318 tds Bmw-mhez uj görgö tarto konzolt, érdeklödnék hogy aki szerelt már ilyet, hogy ezt kenéssel (zsir) vagy kenés nélkül szárazon kell összerakni.
Bejött a műhelybe egy Volvo S60 5henger Turbó motorral szerelt autó. Motorkódja: B5204T5 A vezérlés összerakásakor a két vezérműtengely rögzítése megtörtént és a főtengely is jelre volt tekerve. A módosító kerekek fel voltak lazítva (központi torx csavar ami a tengelyhez rögzít és a 3db csavar ami a fogaskereket rögzíti a módosító kerékhez. A fogaskerekeket bal irányba ütközésig eltekertem majd felraktam a vezérműszíjat és ráengedtem az automata feszítőt. Eddig a főtengely jelen volt és a két vezérműtengely is a stiftezés végett. Ekkor kollégám segítségével a módosító kereket 2/3 irányba előfeszítettük, majd lehúztuk a módosítókerékhez képest a fogaskereket. Ezt megtettük a másik módosítóval is. Ez után még mindig jelen volt a vezérlés mindenhol, így utolsó lépésként lehúztuk a módosító kerekeket a vezérműtengelyekhez képest. Ekkor kivettem a stiftezését és körbeforgattam a motort. A jelek stimmelnek alul és felül. Érdekességeként észrevettük, hogy ha forgásiránnyal ellentétesen tekerjük a vezérműtengelyek állnak, míg a főtengely forog és 3fog eltérés után érezni, hogy átadja a hajtást a módosító kerék a vezérműtengelyeknek. Ezek után, ha forgásiránnyal megegyezően tekerem újra jelre kerül alul és felül is. Ennél a vezérlésnél ez természetes?
Egyenlőre nem mertük beindítani, amíg egy már jártas szerelő egyet nem ért az összerakás folyamatával. Előre is köszönöm!
Sziasztok! Volna egy 2001-es Opel cora c kis kocsim 1.7 dízellel (y17dt) és a klíma csöve elvan törve már vagy 6 műhelyben voltam de senki hozzá se tudott szólni.... tudnátok egy normális műhelyt mondani esetleg egy klíma specialistát?: )