Én is gyakran vontatok vele utánfutót. Az utánfutóval tolatás és a tolatóradar kombinációja a legjobb a világon, met amíg tolatsz, megőrülsz a folyamatos sípolástól :(((
wd40-es gázolajos egyveleg 3-4 nap kocogtatás, hőlégfúvóval való melegítés és minden egyéb mi szem szájnak ingere. De persze volt, h ez sem ért semmit. Az a hengerfej a műhelybe van még szétflexelve :D de kivettem :))
M9R blokk teljesen szétszedve. 600ezer km és a hengerfej hibátlan, a hüvelynek a blokkba 0.04mm kopása keletkezett :D Lehet a Nissanék tudnak valamit? Bár 2 dugó elolvadt benne sajna vízpumpa hiba miatt (4 új dugó 248e ft) szóval iszonyatosan jó motorok ezek a 2.0dci-k csak 600E km után ezeknek is végük lesz, de tény, h eddig csak olajat cseréltem rajta semmi mást. Mivel láncos, soha semmi mást nem is kért szó szerint.
Ha valaki tud M9R blokkot bontva vagy egybe eladót az kérem jelezze!
szevasz az eset után elvittem az autót karosszériáshoz, aki mondta hoogy lehet hogy kell vas, nos úgy néz ki a dolog hogy kiegyengette valahogy, ma megyek az autóért, köszönöm a felkínált lehetőséget a lökvasra, de ezek szerint nincs rá szükségem. üdv.laller
Hali. A másik végleg meg kiben bízz.. Tudok olyan szakikat akik azt moták jó a csúcs, és mégsem lett igazuk. A szerelések idejére áll az autó. Nekem nincs időm kisérletezni, ha menikel akkor mennikell.
Ebből is látszik mennyire különbözik mindenki. Engem ezeke a Keceli barmok nagyon nagyon lehúztak (a céget) elhitették velem, h egy speciális adagoló van az egyik jumpynkon amit CSAK ők tudnak megjavítani. Mint utólag kiderült, kiss jóska is meg tudta volna csinálni akinek van próbapadja, mert egy alap sima adagoló volt (akkor még nem értettem hozzá) Mindegy, lényeg a lényeg 172E ft volt az adagoló felújítás! És kiss jóska 25e ft anyag + 25 munkadíjért megcsinálta volna, úgy, h ismeri a típust és a hibáit. A világ legdrágább műhelye az a keceli Bosch szervíz. És nap mint nap tapasztalom, h nem kell 10 millás gép ahoz, h autót szerelj, elég ha van egy kis tudás a fejedbe! De van egy másik véglet! Akinek pénze van... az annak meg mindegy, mert elviszi Kecelre. És ezt nem bántásból írtam öcsiba
Hali. Csak most értem a gép elé, mert tegnap még futottam egy stuttgarti kanyart. Nos, nézzük sojában. A Keceli cégnél amikor Nekem javították a porlasztókat a következőket láttm. Alapban ha nagy a résolaj veszteség kuka, ugyan is olyan drága a bosch javító szett hogy nem érdemes cserélni. A csúcs felépítése alapvetően egyszerű, van a hegye ami megfelelő nyomásnál porlassza szét a gázolajat, ez kb 25.000 Ft cserélve. Ahol elszökik a gázolaj az fetebb található egy pici gojó és egy csészébe üll. Ha ez kopott akkor lehet még kisérletezni teflon gyűrű cserével ami alatta van, Nekem ezt még érdemes volt cserélni így a veszteséd próba padon is tökéletes tartományba került. Illetve van a legtetején az elektromos tekercs a mi vezérli a szelepet. Én minden képpen beszélnék a keceli céggel, jó fej srácok, és tutik.
Őszinte leszek és bunkó! Nem mondom meg. Lehet megsértődni de, nekem több mint 100E ft-omba került mig kiderítettem + fél évbe. Vittem Bosch szervízbe ottvolt 2 napot mert ők ugye értenek hozzá! 24E ft-ért megmondták, h nem tudják mi a baja de ez szó szerint így volt!!! Aztán szétbontottam egy másik működőképes traficot és szépen MINDEN alaktrészt átraktam - kicseréltem, és a 163. alkatrész cseréje után meggyógyult.
Az én porlasztó csúcsaimban 300000-km van,jelenleg igaz a szűrőket hamarabb cserélem le.Még kellemesen húz és pőcre indul átlag 8 litert kér fenne sem érti de jó ez így én csak örülök neki :)vannak jelek már hogy nem mai csirke de én megvagyok elégedve vele
A transitba picit ingadozott az alapjárat,utána megszünt és picivel kevesebbet is fogyasztott.
Traficnal nem különösebben vettem észre.
Szerintem a csúcsokat azért karba tudja tartani.
A toyotának van valami adagolója ami állítólag jó,a szerelő most tesztelte le egy mercinél aminek az egyik csúcsa hol ment hol nem.Mindjárt megyek is hozzá hogy hogy állnak a tranyóval,me még ki kéne puceválni holnapra míg ilyen kafa idő van.
Ja még van valami másik szer is amit amúltkor a tranyóba raktak mert nem igazán volt jó a rendszer,az úgy kikormolt mindent mint annak a rendje.szó szerint éreztem ahogy ég a ganyé,még meg is kérdeztem normális ez a szag?Utána azóta sem semmi!!!!!Úgyhogy kafa!!!Az ára is 6ezer pár píz.
Ma reggel a szerelőnél kezdtem,hogy is van ez a "kapcsoló" dolog.
Tehát,a 4db kb.110 000 Km-t futott porlasztócsúcsomat kellene felújítani ennek kerül darabja 25 000 Ft-ba,melyeket a szerelő tud bevinni abba a H.böszörményi szervízbe amelyikkel kapcsolatba áll.
Megtudakoztam melyik ez a szervíz,felhívtam őket,nekem 35 000 mondak / db és 4 nap-ra vállalják!
Tud-e valaki bontott csúcsot(Renault Trafic 1,9 dci 101 Le,2002.10 havi)
azért vagyunk itt egy páran akkik hasonló autóval közlekednek talán még értjük is ,kapcsolo ?érdekes főleg hogy csak A SZERELÖK vehetnek hozzá alkatrészt szerintetek is csak a szerelök vehetnek alkatrészt :):):)?
Egy bontott komplett porlasztó 20-25E ft/db és nemtudom milyen kapcsolóra gondolsz vagy godol a szerelő... ebknt azért mert sok a résolaj, azért még messze nem biztos, h az a baja a nem elindulásnak! Nekem tök jó volt mindegyikbe mégse indult el, fél év szopás után jöttünk rá mi a baja... egy nevetséges alkatrész volt
Köszönöm a tanácsokat,amiket írtatok.Tegnap elvittem a szerelőhöz a Trafic-ot,nemrég szólt,hogy megvan az oka a nehéz indulásnak.
Mivel van bennem némi bizalmatlanság ismét szeretném megkérdezni a véleményeteket.
Azt mondta a szerelő,hogy túl nagy a résolaj minden porlasztó csúcson,a csúcsok jók,viszont van 4 db "kapcsaló"porlasztónként 1-1 ezeket kell cserélni,ezek miatt nagy a résolaj.
Állitólag ezt a "kapcsolót"csak a szerelők tudják megvásárolni és 25 000 forintocska darabja!!!
Ezt egy picit nehezen eszem meg,ezért van az a pici bizalmatlanság bennem.