Keresés

Részletes keresés

nyebojsza Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49143

Hát persze. Ferihegy feletti részről miért menne le valaki az M5-ig, hogy aztán megint visszamenjen a 4-esre?

Előzmény: Avaar (49140)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49142

Hát Szajolból az északi Szolnok-elkerülő sem segít majd, viszont a régi elkerülő biztonságosabb lesz :)

Meg attól is függ Józsefváros melyik része? Esetleg Üllőtől nem a gyorsforgalmin támadni, hanem a 0-son az M5-ig, és máris a Népligetnél vagy.

Előzmény: RadiX (49138)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49141

OK, az lehet,

de akkor meg 2x1 utakra minek a "turbó körforgalom"?

Előzmény: RadiX (49137)
Avaar Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49140

17. kerületből viszont kb. 15km kerülő az M5-405-M4! :)

dimelo Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49139

Igen, ez az előnye. Jó utat így még nem kívánhatnánk:)

 

Egyben súlyos jelzés, hogy a Ferihegyi "gyorsforgalmi" nagyobb nyomást kap,

a palacknyak maradt.

Az M5 Újhartyántól befelé talán javul...

Előzmény: RadiX (49138)
RadiX Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49138

Nekem Szajolból a Józsefvárosig 6 kilométerrel rövidebb, mint a 405 felé, viszont percre ugyanannyi idő. De vegülis biztonságosabb út lesz, kevesebb baleseti fennakadással remélhetőleg.

Előzmény: dimelo (49132)
RadiX Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49137

Lemaradt egy 4-es az elejéről, nem? Csak a 44-es főútról lehet szó.

Előzmény: nyebojsza (49136)
nyebojsza Creative Commons License 2020.02.13 0 1 49136

"4. sz. főút út felújításának tervezése és kivitelezése a 4622 j. úti csomópont és a 445. sz. főút között 3,4 kilométeren, a 44 sz. főút és a 4622 j. úti tervezett turbó körforgalommal együtt."

 

Hol jönnek össze a 4622, a 445, a 44, meg a 4. sz. főutak?

(jó nagy turbó körforgalom lesz az :D)

Előzmény: Autobahn89 (49115)
dimelo Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49135

Nevezzük ezt még korai állapotnak, a forgalom függvényében (amiről még nagyon kevés adat van)

 

https://www.google.com/maps/dir/47.2573101,19.6303435/47.3549599,19.1923131/@47.3087714,19.3377545,12z/data=!4m2!4m1!3e0

 

Ami biztos: 1,5 km-rel hosszabb az M4-M0, mint a 405-M5-M0

 

Köszönhetően a monori pincéknek...

Időben lehetett volna így is jobb, ha az M4 is autópályának épül. (130 vs. 110)

 

Amikor a meghatározó dolgok már a rajzasztalon eldőlnek...

 

Hogyan "viseli" az M0-K a forgalmi változást M4-M5 között?

Előzmény: mauzi (49134)
mauzi Creative Commons License 2020.02.13 0 1 49134

A Budapest - Szolnok viszonylatra (az alapértelmezett beállításokkal, tehát, település-központtal) most pont ugyanannyi időt mond az M5-405-M4 útvonalra, mint a végig M4 útvonalra... Forgalom nélkül 1 óra 25 perc, jelenlegi forgalommal 1 óra 36 perc. A natív M4-es verzió viszont 7 km-rel rövidebb.

Előzmény: dimelo (49132)
mauzi Creative Commons License 2020.02.13 0 2 49133

Ollé... a mostani "kiürült" régi 4-es út mellett 9 perc... a régi mellett lenne legalább 20 perc, főleg csúcsidőben.

Előzmény: dimelo (49132)
dimelo Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49132

UPDATE!!!

 

Nekem legalábbis úgy látszik: M4-et  tervez a googlemaps!

 

https://www.google.com/maps/dir/47.1918471,19.9183331/47.4042121,19.3149426/@47.2941037,19.5046094,11z/data=!4m2!4m1!3e0

 

M0 - M4 Abony-Nyugat: 34 perc!   Előny 9 perc.

Előzmény: troglodita (49131)
troglodita Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49131

itt már OFF:

Kösz az infót, de elég fura, hogy frissítéstől függetlenül évülnek el képkockák, közben meg a frissített tartalom ilyen nehezen jut el a júzerig. Ha pl. Csanádpalota környékén egy álló éven keresztül nem történik semmiféle változás, akkor is 52-szer frissül az adott terület, míg egy újonnan átadott autópályaszakasz csak ilyen nyögvenyelősen tud megjelenni?

ON

Előzmény: mauzi (49118)
dimelo Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49130

Még néhány fontos adat:


Vállalkozási szerződés a 44. sz. főút felújításának tervezésére és kivitelezésére a 4625 j. úti csomópont és a 4622. sz. főút között (~20,3 km)

A szerződés/rész végleges összértéke: 8 121 765 704.00 HUF                     0,4 milliárd Ft/km

 

M44-es 2x2 sávos gyorsforgalmi út Szentkirály-Lakitelek közötti 4,6 kilométeres szakaszának tervezése és kivitelezése,

12,1 kilométer hosszú kerékpárút tervezése és kivitelezése

a Szentkirályt elkerülő 3,5 kilométeres útszakasz tervezése és kivitelezése,

valamint a 4622. és 4623. jelű utak felújítása (4,0+8,1+3,4 km).

A szerződés/rész végleges összértéke: 35 494 356 227.00 HUF

 

Itt már nem egyszerű számolni, de tippelni lehet: a kerékpárút 100 millió/km     1,2 milliárd

                                                                Szentkirály új elkerülő 900 millió/ km    3,0 milliárd

                                                                         19 km útfelújítás 200 millió/km    3,8 milliárd = 8,0 milliárd Ft

 

Vagyis a 4,6 km 2x2 sáv költsége: 27,494 milliárd = 6,0 milliárd Ft/km (5,97!!!)

 

Nincs itt semmi látnivaló???

 

Az M44 Lakitelek-Tiszakürt közötti 9,9 km-es, a Tisza-hidat is magába foglaló beruházást 51,3 milliárd forintért a Duna Aszfalt Kft. építi.

2018-ban még a Tisza híddal együtt került 5,1 milliárd/km-be.

 

Adóforintjainkból...

Előzmény: Aladár46 (49117)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49129

Egyetértek. Alsobb rendu utak eleg gatya allapotban vannak, foleg az alfoldon. Evekig a 4esen es 46oson kerultem mert Kisujszallas es Mezotur kozott jarhatatlan volt az ut. Vegre felujitottak a gazabb felet, igy kb 50kmet sporolok. De vicc , hogy a mai vilagba még mindig meg kell nezzem a streetviewt, hogy milyen allapotban van az ut, mielott rahajtok.

Előzmény: Hírfigyelő (49128)
Hírfigyelő Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49128

Az a helyzet, hogy éppen ezek miatt a nehezen járható kisebb utak miatt áll elő az a helyzet, hogy mindenki a főutakra kényszerül akkor is, ha egyébként a kisebb utak jó minősége esetén nem kellene a főútra ráhajtania, mert a másik úton rövidíteni tudna. A túlterhelt főutakon pedig a híradások egyre másra mondják be az egyre sűrűbben bekövetkező súlyos baleseteket. Ezért a célom a figyelemfelhívás volt az irányba, hogy mely kisebb utakat kell nagyon sürgősen felújítani rossz állapotuk miatt. Akkor egyébként amikor ezen Szegedre mentem, még nem volt meg az M35-ös főút.

Előzmény: Landsmann_ (49083)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.13 0 0 49127

Hat pl a jozsifelek...

 

ahelyett hogy maradnanak a seggukon, pestremennek, es akadalyozzak a peytrol gyuvok lehajtasat... 😁

Előzmény: mauzi (49125)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.12 0 1 49126

Kéne egy jobbra lehajtó sáv a körforgalom mellett,Űllő felé.

Előzmény: Aladár46 (49124)
mauzi Creative Commons License 2020.02.12 0 1 49125

> A körforgóba Monor felől érkezők visszatorlasztják az M4-es kihajtó ágát.

 

De kik és miért érkeznek tömegesen Monor felől a 404-en a délutáni csúcsban??? Akkor annak az iránynak közel zéró forgalmúnak kellene lennie...

 

Előzmény: Aladár46 (49124)
Aladár46 Creative Commons License 2020.02.12 0 1 49124

Nem újdonság. Már az első nap is ez volt időszakosan. A körforgóba Monor felől érkezők visszatorlasztják az M4-es kihajtó ágát. Alul tervezés: rövid kihajtó, kis átmérőjű körforgó...

 

Az M0-n maglódi kihajtónál minden délután ez van,  vagy pl. az M7-es 8x63 főúti körforgója ugyanúgy visszatorlasztja az M7-re a kamionokat.

Előzmény: radio100jozsi (49122)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49123

üllőre lemennek előbb.

Előzmény: radio100jozsi (49121)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49122

Az M4 Üllő/Gyömrő Pest felüli kihajtón 16:55-kor hatalmas dugó volt!

Előzmény: radio100jozsi (49121)
radio100jozsi Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49121

Ma délután fél 5-kor indultam Csévharaszt-Monor-4-404-es és Üllő/Gyömrő csp-tól az M4-esen Pestre a szokásos útvonalon.

Most már érezhető volt, hogy csökkent a forgalom a 4-esen, olyan annyira, hogy Monortól az Üllői kórforgalmi csp-ig egyetlen autó sem volt előttem látótávolságra így végig hasíthattam 90-95-el. Viszont szemből Üllő felől szépen kocsisorok haladtak Monornak a 4-esen. A 404-es is totál üres volt, aki még nem tudná, ez az Ülő melletti 4-es, M4-es összekötő, a régi 4-es főút átkötés, ma már önálló 404-es főút számon megy.

 

Az M4 Üllő/Gyömrő Pest felüli kihajtón 16:5-kor hatalmas dugó volt!

Olyan körforgalomtól egészen a főpályán vissza volt torlódva a korábbi ellentétes pályaoldali terelésig (ahol most középen csak táblák vannak a szalagkorlát helyett). A szélső sávban is állt a torlódás, leállósáv hiánya miatt. Szerencsére ha ezt tapasztalnám, akkor irány tovább Monorig, és ott kis ívben simán le lehet hajtan az M4-ről a Péteri-Monor mellékútra.

 

Vissza este fél 8 körül jöttem, és ekkor már totál üres volt az M4-ről az Üllő/Gyömrő kihajtó Pest felől, a 404-es főút soha nem tapasztaltan egyetlen autó sem előttem, sem szemből a 4-esig. Utána a 4-esen is a péteri elágazásig semmi előttem, de ott aztán 2 kisebb karavánt utolértem, mentek 55-60-el, de mivel szemből nem volt forgalom, így minden gond nélkül végig tudtam előzni ezt a két karavánt.

 

Tegnap már 18 órakor is üres volt a kihajtó Gyömrő/Üllő csp-ban, így lehetséges, hogy 16-17 óra környékén van valami extrém forgalmi terhelés, ami akkor ezt okozza.

Amúgy a lehajtó autósok többsége Gyömrőre megy, nem a 404-es, és nem si Üllő felé. Üllőre lényegében a logisztikai cégekhez menő dolgozók, és kamionok mennek.

Aladár46 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49120

Mégegy dolog. A 44-es főút felújítása: csak 20 hónap

Előzmény: Autobahn89 (49119)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49119

Uhh , akkor az meg nem mostanaban :)

koszi azert

Előzmény: Aladár46 (49117)
mauzi Creative Commons License 2020.02.12 0 2 49118

Az egyes térképkockák renderelése a dokumentáció szerint 7 naponta évül el. Ha nem akarod kivárni a 7 napot, akkor tudod forszírozni a térképkocka mihamarabbi újrarenderelését:

 

1.) megnézed a térképkocka URL-jét a böngészőben, pl:

  https://b.tile.openstreetmap.org/15/18165/11485.png

 

2.) hozzáfűzöd az URL-hez a /dirty utótagot. Ezzel azonnal bekerül a renderelésre váró térképkockák közé.

 https://b.tile.openstreetmap.org/15/18165/11485.png/dirty

 

Előzmény: troglodita (49110)
Aladár46 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49117

Új nyomvonal (2x1 sáv) 3500 méter
Új nyomvonal (2x2 sáv) 4600 méter
11.5 tonnás tengelyterhelésre történő burkolat-megerősítése (2x1 sáv) 35800 méter

Kivitelezés várható befejezése 2024. február

Előzmény: Autobahn89 (49115)
dimelo Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49116

húúú... kissé félreérthetően fogalmaztam.

 

A video az M35 déli szakaszáról lenne hasznos (nem Mikepércs 47-ről)

főleg, ha összehasonlításul készülhetne egy M4 Monor-Pilis video is:)))

Előzmény: Landsmann_ (49103)
Autobahn89 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49115
józsi24 Creative Commons License 2020.02.12 0 0 49114

Jol mondod, a vektorosrol beszeltem, de frissitettem a guglimap appot, utana jo lett...

Előzmény: RadiX (49099)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!