Nem ezért nem használják,hanem azért mert az infra hőmérő felület hőmérséklet mérésére szolgál a maghőmérők pedig levegőre.A register karbantartás fontosságát irtam le én is.Ugyan is nagyon komoly léguti megbetegedést okozhat(Leginella).
Nem véletlen, hogy egyik klímás se használja, ugyanis nem menet közben, egy kézzel fogva akarják a klímát tesztelni, valamint eközben az arcukba fújó ventivel találkozni napi 8-10x, aztán torokgyulladással hetekig otthon feküdni, hanem bedugják a másik féle hőmérőt, és rácsukják az ajtót, fogni se kell, és az üvegen kívülről is leolvasható az érték.
Valamelyik nap Pestre menet mértem szobahőmérőt bedugva, az 7°C-ig ment le úgy, hogy a külső 30°C-os lkelvegő jött be, és azt hűtötte le, attól is fáztam.. Nem tudom, neked a regiszter mit jelent, de ahogy bármi másnak, úgy a hűtő- fűtő rendszernek is kell a karbantartás.
Amúgy másik érdekesség, tegnap vettem halat, hűtőtáskában vittem haza, de gondoltam a "tetőklímát" is bekapcsolom neki. Nos, meglepődtem, a leghátsó sor fölött nekem van kifújó meg ventiszabályzó, de akármit csináltam vele, csak langyos levegő jött, valószínű az nem tetőklíma, csak fűteni tud.
Mit már mondtam,a sajátomat még nem szedtem szét,és jelenleg Törökországban vagyok,igy most nem nagyon tudok segíteni,de álltalában ,a műszerfal közepén a középkonzol felett található.A kesztyűtartó kibontásával hozzáférhető,Esetleg még a ventillátort is ki kell bontani,hogy a habot közvetlen a regiszterre tudd juttatni..1 óra mulva a habot kimosva tuti a siker..,...
Természetesen az én sostélyom is hideg szokott lenni,csak fél óra kemény munka után.Sajnos nekem csak csillag garázsom van,ezért kalkulálok mindíg a nap erejével.A belső regiszterek nagy ellensége a penész,ami aztán rendesen el tudja tömíteni a regisztereket.Mivel az én klímám digitális,még télen is üzemel (párátlanítás).Na meg ne felejtsük el a start-stop rendszert,mikor minden lámpánál leállítja a motort,és mikor ujraindul,érzed bent azt a spéci párás dohos szagot.Na ezt imádja a penész.Ezért érdemes minimum három évente takarítatni.....
Amit az infra hőmérő mutat,nem tekinthető mérvadónak.Nek véletlen,hogy egy klímás sem használja.A külső levegő hőmérsékletéhez,még hozzá adódik a hatvan-hetven fokos műszerfal hőmérséklete is,így a 14 fokos kifujt levegő nem számít rossznak.De persze ha árnyékos garázsba méred,tiszta pollen szűrő vel,normális esetben a 8-9 fok a normális,de ehhez a regiszterednek is tisztának kell lennie.Sokat segíthet még a habos tisztítás a regisztered tisztaságán.Az én autóm 2013-as,már illene kiganézni........
A 14°C egész biztosan sok, ahhoz, hogy 32-34°C külső hőmérsékletnél az egész utasteret le tudja hűteni, 4-5°C-nál nem igen jöhet melegebb a rostélyokból, nálam a körülötte lévő fémszínű keret kézzel érintve jéghideg szokott lenni.
Annyi még hozzá, hogy abszolút javítható házilag, de a szétszedésnél észnél kell lenni, mert a kis müa. karmok el tudnak törni. Az elején még nem láttam pontosan, hogy ki kivel van, de így is megúsztam egy töréssel.
Valójában sikerült a radar alapját elhelyezni. Csak a ZAR_POI.BIN.inf dátumot változtattam meg, és kiszámítottam az ellenőrző összeget. Nagyon köszönöm a munkát a bázis megteremtéséért!
Hello! Mivel a rendszer azt mondja, hogy a telepített verzió későbbi, mint a telepíteni kívánt verzió, és nem akarok telepíteni. A hokutya oldal verziója 2017-től kezdődik.
Hello! Mivel a rendszer azt mondja, hogy a telepített verzió későbbi, mint a telepíteni kívánt verzió, és nem akarok telepíteni. A hokutya oldal verziója 2017-től kezdődik.
A belső hőmérséklet nagyban függ a külső hőmérséklettől,mivel a külső levegöt szivja be a pollen szűrön keresztül.Ha kivül 30 fok van, és te belül 14 fok körülit mérsz,az már egész jó.Ha a levegőd hidegebb,de mégis kevésnek érzed a teljesítményét,akkor cseréld ki a pollenszűrőt.
Helló, El tudja mondani, hogyan törölhetem a radart az SMEG + navigátorról. Bolgár vagyok, és szeretném telepíteni a radart a hokutya oldalról, de nem azért, mert újakat telepítettem. Elnézést kérek a helyesírásért, de használom a gully fordítót. Köszönöm!
Nekem egy 2015. IX. havi 1.6BlueHDi 120LE EAT6 automata váltós Grand Picassom van, melyet örömmel és élvezettel használok.
Tavaly szeptember végén vásároltam használtan 147ezer kilométerrel, most 168ezer van benne.
Abszolút meg vagyok vele elégedve, tágas és kényelmes, húz/gyorsul amennyire kell.
A karbantartásokra odafigyelek, vásárlás után megvolt minden szükséges és éppen akkor nem szükséges, de általam megkívánt szerviz (vezérlés csere csak 175ezernél kellett volna, de megcsináltattam, és a váltóban is cseréltettem olajat a következő szervíznél), majd 15ezres szervizintervallumot állítottunk be a szerelőmmel.
Fogyasztása 5-5.5Liter/100km, attól függően, hol/mikor/hogyan használom, bár mostanában a 6Litert nyaldossa alulról, igaz sokat állok/araszolok az M0 dugókban, vagy a körúton, aztán a pályán picit jobban meghajtom ;-), illetve amikor a részecskeszűrő regenerál (1100-1400 kilométerenként), akkor megugrik a pillanatnyi fogyasztás 8-9Literre, de ezt csak kb. 25km távra.
Gyorsulásra nem tudok értéket írni, mert nem érdekel, de kihúzott már pár csávából és autópályán 130-as tempónál még van erő benne.
A váltója megfelelően gyors, de ha kell manuálisan is bele lehet szólni a váltásokba.
Ez már nem az un. "rángatós" ETG6-os váltó a 116LE HDi motorral - bár azt is lehet normálisan kezelni, csak oda kell figyelni, hogy váltásoknál picit vissza kell engedni a gázpedált.
Az olyan autóknál, mint ez (részecskeszűrős) oda kell figyelni a részecskeszűrő egységre, mert ha nincs regenerálás, vagy félbe van hagyva sűrűn, akkor eltömődik egy idő után és a motort bekorlátozza, vagy/majd letiltja.
A szervizkönyv 175ezernél írja vizsgálatát, illetve cseréjét (~300ezer forint), de vannak rá más módszerek (tisztítás: ~50ezer). A szerelőm azt mondta, hogy minden szerviznél megvizsgálja, és csak akkor állunk neki gondolkodni a tisztításról, vagy cseréről, amikor már szükséges (van nála két 2.0L-es, és egy 1.6-os több mint 250000 kilométerrel és még bőven bírja a részecskeszűrőjük, az enyém telítettsége is "csak" 31%-os (ennyire van eltömődve) a számítógép szerint, tehát van még benne pár kilométer az 50%-os "gondolkodásig").
AdBlue folyadékot minden szerviznél fel kell tölteni kb. 17Literes a tartálya.
Amúgy, ha odafigyel az ember arra, ami elő van írva (gyárilag) és szükséges az autónak, akkor sok örömöt okoz ezzel a motorral is.
Akkor törlöd, mikor kipipálgatod, hogy miket szeretnél telepíteni. Ott az európa térkép, rákattintasz, és mutatja, melyik verziószámú van fent. Kijelölöd, majd törlöd, utána felrakod az újakatt.
Miért kellene láncos legyen? Ez nem Opel meg VW, itt tudnak rendes vezérlést csinálni. :D
2014-es C4 grand Picassom van, a 150 lovas, és oda nem adnám gyengébbért. Halkan elárulom, a vezérlés csereintervalluma használattól függően 180-240 ezer km vagy 10 év.