Sziasztok.Segitséget szeretnék kérni.Van egy 2005-ös traficom 1.9dci 101 lovas egy pár napja szivat az inditással.tekeri mint a hülye indulni meg ba..k.kicseréltem a gázoljszürö házat tettem bele uj nyomástartó szelepet egy hétig pöccre indult,most megint szinte merülésig kell forgatni mire nagy nehezen beindul.Gépen volt háromszor is semmi hibát nem mutatott.Az az érdekes viszont hogy huzásra tudom nem szabad volna egy fél métert sem kell huzni és jár a motor.
fékfolyadék cserekor hasonló élmény ér ,mindig jóval puhább és félig mintha bemenne de a fékpadon mindig jó volt valamint a hatás is jó ,eleinte azt hitem a főfék szállt el ,,,,de nem ez ilyen
Régóta szenvedtem a P1125 Töltőnyomás szabályozó, túlzott áramlás detektált és a P0191 Üzemanyag elosztócső nyomásérzékelő áramkör tartomány/működés hibakódokkal. Sajnos velejárója volt, hogy az autó azonnal megállt. Kicseréltük a nyomászsabályozó szelepet. Utána már nem állt le, csak erőtlen volt az autó, majd jött a sárga lámpa, de csodával határos módon megindult az autó. A hibakód a P1125 és P1122 Gázpedál 1-2 helyzetérzékelő kolleráció hibakódok jöttek ki. Arra gyanakodtunk, hogy a légtömegmérő lesz a ludas, ezért cserélve lett, de szigorúan jó minőségűre (VDO). Sajnos a P1125 megmaradt. Átnéztem az egész feltöltőrendszert, de nem találtam lyukat. Ezután a vákumrendszerre terelődött a gyanú. Ez be is talált. A szabályozószelepre nem ment vákum, de a fékrásegítőre igen. Kibányásztam a vákumpumpából a T elágazót. Persze, hogy egy gombostűfejnyi lyuk engedi át a vákumot, ami el volt dugulva. Ki lett pucolva, azóta mintha megtáltosodott volna a gép. Ha lesz időm leszedem még a pumpát és azt is kitakarítom.
Őszintén szólva szerintem drágán. 2010 decemberi, 112000 km van benne. Kereskedőtől cégnévre Áfával autó beszámítással 5600 euró. (200 euró volt az autó, amit beadtunk.:D)
Szia. Nekem egy 2010 es traficom van. Most vettem németben. Nekem az ablaktörlő kapcsoló végén van a computer gombja. Ha megnyomom, átvált, és azt írja ki, hogy nincs tárolt üzenet. Ez is lehet felszereltség függő? Ha igen, minek tették bele a gombot?
Érdekes volt a történet. A hiba az volt, hogy hidegen beindult, de megállt. Ötödik indítás után ment, de ameddig hideg nem volt ereje olyan 2000-es fordulatig.
Négy szakembernek elmondtam mi van vele. Végül 3 szerelőnél járt. Mind meg akarta nézni hogyan nem indul és akkor majd megmondja mi baja.
1. Nem indult de nem tudja mi a baja. Ez diesel és ahhoz szakértő kell. Épp ott volt a haverja aki "profi". Vigyem el hozzá....
2. Elvittem. Aztán hívott, hogy nagy a gáz. Minden porlasztócsúcsot fel kell újítani és aztán meglátjuk. Mondta NEM. Lehúzott egy tízessel.
3. Na ide is elvittem. Itt szokták javítani egyébként. Hívnak, hogy légtömegmérő. Hozzak egy bontottat. Mondtam legyen új, ha biztosan ez a gond.
Sziasztok. Van akinek P1125 turbonyomás szelep túlzott áramlás detektált hibaüzenet volt, és megtalálta a hiba okát? A hibajelenség, hogy alig gyorsul az autó, de amint bedobja ezt a hibát, azonnal megindul. Régebben mágnesszelep hiba volt, az cserélve lett, azóta dobja ezt a hibát. 2006-os 2.5 DTI Vivaro.
Én már egyszer próbálkoztam valami hasonlóval de vagy rosszul csináltam vagy csekély rá az igény mert nem igazán volt látogatott. Igaz, nem a fc volt az oldal. Fc nagyon nem szeretem.
Ha van kedved a dologhoz akkor fel tudok ajánlani tárhelyet és egy szabadon választható domaint (valami.hu pl) egy fórum alapja ként. pl phpbb3 phpbb.hu
Igazából az egésznek szerintem akkor volna értelme ha ahogy te is íród kategorizálva volnának a témák...... Itt is volt már kb minden problémával kapcsolatban szó, de azokat megtalálni adott esetben nem egyszerű.
Bob Vagyok:) Sikerült rájönnötök a hibára? Jelenleg én is hasonlóval küzdök, folyamatosan világít az izzítás és a szervízkulcs piktogram,az autó erőtlen,nehezen veszi a fordulatot. 2010,busz 2.5 146ps.
Kedves fórumozó kartársak! Szerintetek nem lenne érdemesebb egy facebook csoportot alakítani,ahol részletesebben lehetne a hibákat csoportosítani, lásd motor,váltó,futómű, elektromos,ect.?