Keresés

Részletes keresés

józsi24 Creative Commons License 2020.02.14 -1 1 49202

Igazad van...

 

Mogyorod, godollo, erd, tatabanya igazi foldi poklok, menekulnek onnan a nepek a zotopalyak elviselhetetlen zajatol es buzetol...

Előzmény: Samott (49186)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49201

A nagyon távoli jövőben...

 

Még a Hajdúszoboszló 4. főútelkerülő - M35 közötti 8,5 km-re sem szánnak forrást.

Érdekes módon 471. útra Hajdúsámson felé jutott...

 

Nem mindegy merre felé lakik az (akkor még) államtitkár...

Előzmény: drummond (49195)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49200

Van ettől jobb is, csak már mindegy...

 

Ha a domborzati viszonyok  lehetővé tennék,

akkor a bevágásban átvezetés lehetne a legkisebb környezeti ártalom.

(Nem alagút, azt már ellőtték az M6-nál.)

 

Fantázia: OFF

Előzmény: NAR (49198)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49199

Nemcsak e táj, hanem minden ország, minden tája...:(((

 

A megállapításoddal egyet lehet érteni... sajnos ez történik...

Előzmény: Jared- (49197)
NAR Creative Commons License 2020.02.14 0 2 49198

"a falu nem lenne kettévágva, mert a 2x2 sáv felette vezethetett volna át 6-7 m magasságban.

Az emelt vezetésnél jobb a zajvédelem is."

 

Ugye ezt nem gondolod komolyan? Ugye?

Előzmény: dimelo (49188)
Jared- Creative Commons License 2020.02.14 0 1 49197

Térkép e táj. :-)

 

De amugy köszi. Engem csak az édekel hogy állhat-e a magyar döntések hátterében az az egyszerü meggondolás hogy "ha most van forrás M6-ra, akkor épitsük most meg, ki tudja jövöre lesz-e rá pénz".

 

Mert ha ez igy van, akkor támogatható minden szelleMpálya épitése tulajdonképpen amennyiben EU-s projekt. Ugy értem, max ott áll üresen. De legalább megvan.

 

 

Előzmény: dimelo (49196)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49196

A CEF forrásból jut rá...  Az IKOP-ból nem jut erre.

https://www.dkv.hu/content/documents/25.pdf

 

 

Az IKOP-ból kellene a TEN-T hálózatot bővíteni, de az M4 folytatásra mégsem jutott elég...

Úgy látszik Brüsszelből tényleg csak térkép a táj...

 

Előzmény: Jared- (49184)
drummond Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49195

A sötét kékkel jelölt M40-et az végérvényesen elvetették?

Előzmény: dimelo (49185)
Samott Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49194

Jol van, akkor te is erzed hogy ez nem lett volna koser.

Előzmény: dimelo (49192)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49193

ja bocs, igaz, Péteriről van szó, nem Derecskéről

Előzmény: dimelo (49191)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49192

Unortodox, ez a divat... nem?

Előzmény: Samott (49189)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49191

Várj egy kicsit, ez a reagálás még M4 Péteri és nem M35:)))

Előzmény: troglodita (49187)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49190

A 2010 októberi adatbázis alapján kiadott autós térképen is az M35 Derecske és Sáránd között csatlakozott volna be a 47-es főútba. 

Előzmény: dimelo (49185)
Samott Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49189

En nehany hetente jarok arra, hidd el nem lehet terkeprol eldonteni. Elmebeteg dolog lenne ott utat epiteni. Az hogy meg emelned is hogy messzebre hallatszon... no comment. Meg a megvalosult, nagyobb ivhez is kellett zajvedofal. 

Előzmény: dimelo (49188)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 -1 0 49188

Hosszú kommentár nélkül:

 

https://www.google.com/maps/@42.7089892,22.0716051,401m/data=!3m1!1e3

 

és ehhez képest:

 

https://www.google.com/maps/@47.3797544,19.4155773,370m/data=!3m1!1e3

 

és

https://www.google.com/maps/@47.3804222,19.4170366,3a,75y,299.28h,84.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1sopnrsz47hEneyiPQlJMkKw!2e0!7i13312!8i6656

 

a falu nem lenne kettévágva, mert a 2x2 sáv felette vezethetett volna át 6-7 m magasságban.

Az emelt vezetésnél jobb a zajvédelem is.

Előzmény: Samott (49186)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49187
Előzmény: Samott (49186)
Samott Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49186

Nem teljesen ertem mit akarsz mondani, de a sargaval jelolt nyomvonal beteg elgondolas. Jartal te arra? Kettevagni egy falut egy autopalyaval? Ekkora forgalmat olyan kozel a telepuleshez? Nonszensz. Meg jo hogy nem egy terkeprenezessel dolnek el ezek a dolgok.

Előzmény: dimelo (49180)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49185

Ugyanezt a játékot eljátszották 2003-2005-ben az M4-M35 esetében is...

 

(Valószínűleg még sokfelé az országban)

 

Csak a Tanulságok miatt:

17 évbe került, mire megvalósul az, amit akkor jól álcáztak - manipuláltak...

 

Emlékszik még valaki 2006-ból az M35 Derecske-kelet és az M4 Berettyóújfalu-dél nyomvonalakra?

 

 

Trójai falónak mindkettő megfelelt... sőt az a piros M47 is...

Előzmény: Landsmann_ (49182)
Jared- Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49184

Ezt már régóta kérdezni akarom: ilyen esetben lehetne más projektekre is költeni az EU-s pénzt? Vagy meg van határozva hogy, most van pénz M6-ra, ezért most hivd le a pénzt a projektre?

Előzmény: Autobahn89 (49170)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49183

Linkelhetnél hozzá egy két fotót, vagy videót.

Mert akkor meggyőző az A5 Eszék- Ivándárda M6 közötti szakasz haladása.

Előzmény: Törölt nick (49171)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.02.14 0 1 49182

Naja. Ráadásul az információ két különböző forrásból származik. Ekkora véletlen azért nem lehet, hogy pont ott vásárolja fel a földeket, ahol az egyik tervezett nyomvonal megy. Ráadászul az első esetben egyértelmű volt az utalás, hogy mely földeket akarja megszerezni. Mondjuk ebből a szempontból nekünk oké, mert mellettünk menne az M47. Így Debrecenbe lehetne majd hasítani az M47-M35-öb. Tovább csökken a menetidő. A darvasiak egyelőre nem tudnak róla hogynáluk is történne felvásárlás. Legalábbis az a két személy, akitől kérdeztem.

Előzmény: troglodita (49177)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49181

a maroskecei csomópont eléggé reménytelen állapotban van, szóval nem lesz ebből semmi az idén ;-(((

Előzmény: troglodita (49179)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49180

Részemről ez a lezáró reagálás:)))

 

Elméleti közelítésben lehetett volna jobb. (A Gyömrő alatti változat nem gondolható tovább, már 2000 táján kizárták a Üllő északi nyomvonallal.)

 

Gyakorlatban a monori pincemesterek mellett a péteri horgászok lobbiereje is hatásos volt...

Pedig ha Hódmezővásárhelynél lábakra állított 47. úti körforgalom épülhetett, hogy "belátható" legyen a "panoráma",

ezt Péterinél szebb környezetben lehetett volna megépíteni az M4 megemelt átvezetésével. (2 km felülvezetés, mellékutak alul)

 

Most megépült egy 900 méteres útkorrekció a 3111. úton,

a vázlat bemutatja: épülhetett volna egy 1500 méteres elkerülő -  és mindenki jól járt volna...

 

Rövidebb M4 (1,2 km)

Nincs nagy kurfli

Monornak nem rosszabb

Péterinek jobb.

 

Gondoljatok bele, mennyien fognak a térségbe költözni (Gomba, Bénye, Káva)

Ezzel a változattal Péteri is letelepedési pont.

Előzmény: mauzi (49165)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49179

román tezsvéreinknek csak a legritkább esetben jön az össze, hogy egy elkészült szakasz előre tervezett és használható csomópontot is tartalmazzon, lehetőleg a szakasz mindkét végénél ,-))))

Előzmény: pentium10 (49163)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49178

Határátlépés itt is ott is három van (jelenleg, amíg el nem készül az új horvát híd), szóval abban nem lesz változás. De amúgy én is várom már nagyon, egy jó kis boszniai autózást mindenképp szeretnék egyszer megejteni ;-)

Előzmény: Törölt nick (49176)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49177

Csak azt nem tudom, hogy miért nem lepődtem meg...

Előzmény: Landsmann_ (49174)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49176

Most,nyáron nézd meg van közben pár határ átlépés is.

Arról nem beszélve hogy jóval olcsóbb Bosznián keresztül.

Kiszámoltam díjakban meg benzinben kb 60ezer forinttal kevesebb oda vissza Dubrovnik.

60ezerért pár óra nem rossz ,kivéve ha neked ennél drágább az óradíjad.

Előzmény: troglodita (49175)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49175

Hát izé, Odžak-tól még 7 órát ír ki az útvonaltervező Dubrovnikig, miközben Bp-Dubrovnik 9 és fél körül van, pályán, körbe...

Előzmény: Törölt nick (49171)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.02.14 0 1 49174

M47? Az ősszel, vagy még a nyáron kaptam egy fülest, hogy a nemzet mészárosának emberei egy Hajdőú-bihari vállalkozót megkerestek, hogy bizonyos földterületeket felvásárolnának. (nem volt meghirdetve eladásra a föld terület) Mivel nem akarták eladni,, kaptak 2 hetet, hogy gondolják át. Az érdekes az, hogy azokat a területeket akarta felvásárolni, ahol az M47 egyik nyomvonala fut. Erről azóta nem hallottam. Viszont az előbb csiripelték a madarak, hogy Szeghalom környékén ugyanez a jóember földeket vásárol. Nocsak, nem tán mégiscsak igaz a hír ami a korábbiakat illeti? Ha a hír igaz, akkor ezek szerint a nyomvonal már régen eldőlt, csak még hivatalosan nem jelentették be és megy a színjáték?  a hajdúsági vállalkozónak Békés megyében is vannak föld területei. Ez a nyonvonal viszont nem a határ menti piros tervezet.

Törölt nick Creative Commons License 2020.02.14 0 1 49173

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!