Keresés

Részletes keresés

ÁsítóSárkány Creative Commons License 2020.02.14 0 1 49208

Még ha kéregben alagutat írtál volna.
A felülvezetés teljes mértékben komolytalan és irreális.

Előzmény: dimelo (49180)
drummond Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49207

Igen jelen pillanatban Kabánál fordulna délre az M4, onnan Debrecenig marad a 2*1 sáv. Nem tudom, hogy valaha is lesz arra forrrás, hogy a  Kaba - Hajdúszoboszló 2*2 sávos legyen. A Hajdúszoboszló - Debrecen szakasz az tuti meg lesz csinálva szerintem.

Előzmény: dimelo (49201)
Törölt nick Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49206

Ok,ha arrajárok csinálok párat:)

Előzmény: dimelo (49183)
Jared- Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49205

Ès ezek mind a rendszerváltás elött épült utak. Manapság már csak Romániában vagy Olaszországban épitkeznek igy...

Előzmény: józsi24 (49202)
Samott Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49204

Ha lehet ugy is epiteni, hogy nem b.sszuk szet a lakokornyezetet, akkor ugy kell epiteni. Az M4 ugy epult. Attol, hogy van arra is pelda ahol elcsesztek, az nem cafolja az elozot.

Előzmény: józsi24 (49202)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49203

Van valami eu eloiras, hogy csak olyan utepitest tamogat, amin nem lesz forgalom?

 

 

Előzmény: Jared- (49197)
józsi24 Creative Commons License 2020.02.14 -1 1 49202

Igazad van...

 

Mogyorod, godollo, erd, tatabanya igazi foldi poklok, menekulnek onnan a nepek a zotopalyak elviselhetetlen zajatol es buzetol...

Előzmény: Samott (49186)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49201

A nagyon távoli jövőben...

 

Még a Hajdúszoboszló 4. főútelkerülő - M35 közötti 8,5 km-re sem szánnak forrást.

Érdekes módon 471. útra Hajdúsámson felé jutott...

 

Nem mindegy merre felé lakik az (akkor még) államtitkár...

Előzmény: drummond (49195)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49200

Van ettől jobb is, csak már mindegy...

 

Ha a domborzati viszonyok  lehetővé tennék,

akkor a bevágásban átvezetés lehetne a legkisebb környezeti ártalom.

(Nem alagút, azt már ellőtték az M6-nál.)

 

Fantázia: OFF

Előzmény: NAR (49198)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49199

Nemcsak e táj, hanem minden ország, minden tája...:(((

 

A megállapításoddal egyet lehet érteni... sajnos ez történik...

Előzmény: Jared- (49197)
NAR Creative Commons License 2020.02.14 0 2 49198

"a falu nem lenne kettévágva, mert a 2x2 sáv felette vezethetett volna át 6-7 m magasságban.

Az emelt vezetésnél jobb a zajvédelem is."

 

Ugye ezt nem gondolod komolyan? Ugye?

Előzmény: dimelo (49188)
Jared- Creative Commons License 2020.02.14 0 1 49197

Térkép e táj. :-)

 

De amugy köszi. Engem csak az édekel hogy állhat-e a magyar döntések hátterében az az egyszerü meggondolás hogy "ha most van forrás M6-ra, akkor épitsük most meg, ki tudja jövöre lesz-e rá pénz".

 

Mert ha ez igy van, akkor támogatható minden szelleMpálya épitése tulajdonképpen amennyiben EU-s projekt. Ugy értem, max ott áll üresen. De legalább megvan.

 

 

Előzmény: dimelo (49196)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49196

A CEF forrásból jut rá...  Az IKOP-ból nem jut erre.

https://www.dkv.hu/content/documents/25.pdf

 

 

Az IKOP-ból kellene a TEN-T hálózatot bővíteni, de az M4 folytatásra mégsem jutott elég...

Úgy látszik Brüsszelből tényleg csak térkép a táj...

 

Előzmény: Jared- (49184)
drummond Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49195

A sötét kékkel jelölt M40-et az végérvényesen elvetették?

Előzmény: dimelo (49185)
Samott Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49194

Jol van, akkor te is erzed hogy ez nem lett volna koser.

Előzmény: dimelo (49192)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49193

ja bocs, igaz, Péteriről van szó, nem Derecskéről

Előzmény: dimelo (49191)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49192

Unortodox, ez a divat... nem?

Előzmény: Samott (49189)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49191

Várj egy kicsit, ez a reagálás még M4 Péteri és nem M35:)))

Előzmény: troglodita (49187)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49190

A 2010 októberi adatbázis alapján kiadott autós térképen is az M35 Derecske és Sáránd között csatlakozott volna be a 47-es főútba. 

Előzmény: dimelo (49185)
Samott Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49189

En nehany hetente jarok arra, hidd el nem lehet terkeprol eldonteni. Elmebeteg dolog lenne ott utat epiteni. Az hogy meg emelned is hogy messzebre hallatszon... no comment. Meg a megvalosult, nagyobb ivhez is kellett zajvedofal. 

Előzmény: dimelo (49188)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 -1 0 49188

Hosszú kommentár nélkül:

 

https://www.google.com/maps/@42.7089892,22.0716051,401m/data=!3m1!1e3

 

és ehhez képest:

 

https://www.google.com/maps/@47.3797544,19.4155773,370m/data=!3m1!1e3

 

és

https://www.google.com/maps/@47.3804222,19.4170366,3a,75y,299.28h,84.37t/data=!3m6!1e1!3m4!1sopnrsz47hEneyiPQlJMkKw!2e0!7i13312!8i6656

 

a falu nem lenne kettévágva, mert a 2x2 sáv felette vezethetett volna át 6-7 m magasságban.

Az emelt vezetésnél jobb a zajvédelem is.

Előzmény: Samott (49186)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49187
Előzmény: Samott (49186)
Samott Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49186

Nem teljesen ertem mit akarsz mondani, de a sargaval jelolt nyomvonal beteg elgondolas. Jartal te arra? Kettevagni egy falut egy autopalyaval? Ekkora forgalmat olyan kozel a telepuleshez? Nonszensz. Meg jo hogy nem egy terkeprenezessel dolnek el ezek a dolgok.

Előzmény: dimelo (49180)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49185

Ugyanezt a játékot eljátszották 2003-2005-ben az M4-M35 esetében is...

 

(Valószínűleg még sokfelé az országban)

 

Csak a Tanulságok miatt:

17 évbe került, mire megvalósul az, amit akkor jól álcáztak - manipuláltak...

 

Emlékszik még valaki 2006-ból az M35 Derecske-kelet és az M4 Berettyóújfalu-dél nyomvonalakra?

 

 

Trójai falónak mindkettő megfelelt... sőt az a piros M47 is...

Előzmény: Landsmann_ (49182)
Jared- Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49184

Ezt már régóta kérdezni akarom: ilyen esetben lehetne más projektekre is költeni az EU-s pénzt? Vagy meg van határozva hogy, most van pénz M6-ra, ezért most hivd le a pénzt a projektre?

Előzmény: Autobahn89 (49170)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49183

Linkelhetnél hozzá egy két fotót, vagy videót.

Mert akkor meggyőző az A5 Eszék- Ivándárda M6 közötti szakasz haladása.

Előzmény: Törölt nick (49171)
Landsmann_ Creative Commons License 2020.02.14 0 1 49182

Naja. Ráadásul az információ két különböző forrásból származik. Ekkora véletlen azért nem lehet, hogy pont ott vásárolja fel a földeket, ahol az egyik tervezett nyomvonal megy. Ráadászul az első esetben egyértelmű volt az utalás, hogy mely földeket akarja megszerezni. Mondjuk ebből a szempontból nekünk oké, mert mellettünk menne az M47. Így Debrecenbe lehetne majd hasítani az M47-M35-öb. Tovább csökken a menetidő. A darvasiak egyelőre nem tudnak róla hogynáluk is történne felvásárlás. Legalábbis az a két személy, akitől kérdeztem.

Előzmény: troglodita (49177)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49181

a maroskecei csomópont eléggé reménytelen állapotban van, szóval nem lesz ebből semmi az idén ;-(((

Előzmény: troglodita (49179)
dimelo Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49180

Részemről ez a lezáró reagálás:)))

 

Elméleti közelítésben lehetett volna jobb. (A Gyömrő alatti változat nem gondolható tovább, már 2000 táján kizárták a Üllő északi nyomvonallal.)

 

Gyakorlatban a monori pincemesterek mellett a péteri horgászok lobbiereje is hatásos volt...

Pedig ha Hódmezővásárhelynél lábakra állított 47. úti körforgalom épülhetett, hogy "belátható" legyen a "panoráma",

ezt Péterinél szebb környezetben lehetett volna megépíteni az M4 megemelt átvezetésével. (2 km felülvezetés, mellékutak alul)

 

Most megépült egy 900 méteres útkorrekció a 3111. úton,

a vázlat bemutatja: épülhetett volna egy 1500 méteres elkerülő -  és mindenki jól járt volna...

 

Rövidebb M4 (1,2 km)

Nincs nagy kurfli

Monornak nem rosszabb

Péterinek jobb.

 

Gondoljatok bele, mennyien fognak a térségbe költözni (Gomba, Bénye, Káva)

Ezzel a változattal Péteri is letelepedési pont.

Előzmény: mauzi (49165)
troglodita Creative Commons License 2020.02.14 0 0 49179

román tezsvéreinknek csak a legritkább esetben jön az össze, hogy egy elkészült szakasz előre tervezett és használható csomópontot is tartalmazzon, lehetőleg a szakasz mindkét végénél ,-))))

Előzmény: pentium10 (49163)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!