Igen jelen pillanatban Kabánál fordulna délre az M4, onnan Debrecenig marad a 2*1 sáv. Nem tudom, hogy valaha is lesz arra forrrás, hogy a Kaba - Hajdúszoboszló 2*2 sávos legyen. A Hajdúszoboszló - Debrecen szakasz az tuti meg lesz csinálva szerintem.
Ha lehet ugy is epiteni, hogy nem b.sszuk szet a lakokornyezetet, akkor ugy kell epiteni. Az M4 ugy epult. Attol, hogy van arra is pelda ahol elcsesztek, az nem cafolja az elozot.
De amugy köszi. Engem csak az édekel hogy állhat-e a magyar döntések hátterében az az egyszerü meggondolás hogy "ha most van forrás M6-ra, akkor épitsük most meg, ki tudja jövöre lesz-e rá pénz".
Mert ha ez igy van, akkor támogatható minden szelleMpálya épitése tulajdonképpen amennyiben EU-s projekt. Ugy értem, max ott áll üresen. De legalább megvan.
En nehany hetente jarok arra, hidd el nem lehet terkeprol eldonteni. Elmebeteg dolog lenne ott utat epiteni. Az hogy meg emelned is hogy messzebre hallatszon... no comment. Meg a megvalosult, nagyobb ivhez is kellett zajvedofal.
Nem teljesen ertem mit akarsz mondani, de a sargaval jelolt nyomvonal beteg elgondolas. Jartal te arra? Kettevagni egy falut egy autopalyaval? Ekkora forgalmat olyan kozel a telepuleshez? Nonszensz. Meg jo hogy nem egy terkeprenezessel dolnek el ezek a dolgok.
Ezt már régóta kérdezni akarom: ilyen esetben lehetne más projektekre is költeni az EU-s pénzt? Vagy meg van határozva hogy, most van pénz M6-ra, ezért most hivd le a pénzt a projektre?
Naja. Ráadásul az információ két különböző forrásból származik. Ekkora véletlen azért nem lehet, hogy pont ott vásárolja fel a földeket, ahol az egyik tervezett nyomvonal megy. Ráadászul az első esetben egyértelmű volt az utalás, hogy mely földeket akarja megszerezni. Mondjuk ebből a szempontból nekünk oké, mert mellettünk menne az M47. Így Debrecenbe lehetne majd hasítani az M47-M35-öb. Tovább csökken a menetidő. A darvasiak egyelőre nem tudnak róla hogynáluk is történne felvásárlás. Legalábbis az a két személy, akitől kérdeztem.
román tezsvéreinknek csak a legritkább esetben jön az össze, hogy egy elkészült szakasz előre tervezett és használható csomópontot is tartalmazzon, lehetőleg a szakasz mindkét végénél ,-))))